Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun 20, 2010

oh masalah.. bestnya...

Stress wo, jangan stress
Cbrtzcbh.. warghhhhh...
Pening-pening....
kalau sampai macam ni stressnya... uk ai...
Salam semua, pekabor? erm malam-malam buta ni saja jer nak tulis-tulis sambil pekena nescafe panas.. uit sedap.. heh.. tuan tuan perasan tak, tak kisah siapa anda, datangnya masalah selalunya akan mematangkan lagi kita sebenarnya.. kenapa ada masalah.. kalau masalah datang bertimpa-timpa, apa perlu buat.. adakah dengan masalah tu juga anda mengalami tekanan tahap dinasour yang boleh mengakibatkan urat otak leh terseliuh.. bagi saya setiap masalah memang ada jalan penyelesaiannya.. cuma cara dan teknik untuk kita handlekannya jer.. kekadang terfikir juga, dari orang biasa sampai orang yang terover biasa.. selalunya tak lari dari masalah, betui tak? betul.. betul.. (style upin & ipin cakap) hehehe...
Lagi banyak masalah lagilah macho kita ni tau, kalau yang perempuan lagi ayu.. tak percaya carilah masalah.. tak kisah masalah tu memang kecil atau besar... sebab ada ayat power ya…

misterinya alam angkasa....

Salam, hi pekabor? Lagi sekali saya tit tot, mengampu sket, heh.. Ok video ni lak kalau di perhatikan... misterinya objek terbang tersebut.. apakah ia? makhluk ker, kapal ker? atau sewaktu dengannya...orang panggil UFO... kalau di negara barat mereka kaji objek-objek misteri ni bagai nak rak.. kat Malaysia pun banyak kes berkenaan dengan UFO ni.. tapi video ni lain macam sikit.. Nak kata kapal pun bukan, nak kata beskal pun bukan, tak pun alien terbang kot.. mana tau.. alam sekitar.. eh silap, alam semesta ni luas.. mungkin realitinya kita bukan salah satu makhluk yang ada.. jadi.. apa keheanya..

adakah kita.....

Salam, sihat semua? kembali dengan story mory cap ayam dari saya hehe, kupasannya, adakah hanya kita sahaja mahkluk yang ada di galaksi ini..? Jeng jeng... erm.. tak pasti.. kalau anda tak pasti saya lagi la tak pasti.. heh.. so saksikan video yang saya upload ni... gambar-gambar yang tidak diketahui di ambil dari kapal angkasa NASA.. jeng.... kalau diikutkan banyak misteri yang manusia tak mengatahuinya... kalau ada (makhluk asing).. adakah mereka nak berkawan atau nak menawan... adakah memang ada kehidupan di luar sana... saksikanlah...