Langkau ke kandungan utama

abe bobby di rasuah.. wah.. power ni


abe bobby kata ada 2 orang menteri nak merasuah dia... hak hak hak hak... agak-gak korang percaya ke beb.. haha... dia buat dah.. abe bobby.. kalau dah tak da idea pun jangan buat cerita bodo la.. kalau benar ada menteri nak merasuah abe bobbyek sila berikan nama pak menteri tu.. kan dah bagi tau.. makin teruk dah sakit otak abe bobby ni... dia siapa dalam paih yang sanggup pak menteri dalam UMNO nak bagi dia duit lawok spastik sungguh...

abe bob abe bob.. dah teruk beno deme ni dok memfitnah.. ye.. hehe.. kadang-kadang lawak spastik yang melampaui batas le abe bob.. dulu dok kata orang johor murtad, la ni dok kata orang nak merasuah dia pulok... hehe... macam-macam... ingat bea bob, fitnah tu kalau dah jadi makanan hari-hari... tak kemana kita.. Allah melihat kita... so berpada-padalah dalam membuat cerita... kalau cerita betul tak pe ini cerita dongeng...

baca seterusnya

Ulasan

  1. AAAHH BIASAK LA BROO. SPONGEBOB SQUAREHEAD CARI MAKAN. SKANG KENA HARAPKAN WALLY SLIPAU SUAP KT MULOT DIA. TU PSL MULOT DIA BAU TUNGKIK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. mulut bau macam bangkai..... nama islam je islam,,,perangai macam dap,pkr....sama macam yahuidi

    BalasPadam
  3. Muka macam tu tak dak menteri nak bagi rasuah kat dia pun. Mulut macam jamban taik tersumbat 3 bulan.

    BalasPadam
  4. dia meroyan dah tak popler dah

    BalasPadam
  5. Tahniah BOb Lokman kerana ada puak umnongok dah jadi meroyan takut kalah dlm pru13...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini