Langkau ke kandungan utama

bila ayat asik umno umno.. blogger pakatan mati kutu?

asik asik umno.. dah dah keluar ayat lepas geram yang rasanya juak-juak suka ya amat.. ORANG UMNO LEBIH JAHAT DARI YAHUDI.. hehe.. aku terlampau pelik fobianya puak-puak pentabsub nabi baru ni ye.. bila mereka tertekan kerana banyak isu yang di henyak cukup-cukup oleh blogger pro bn.. mereka jadi gila iseng.. hehe.. tanggapan busuk mereka biasanya akan keluar bila dah tak tau nak tembak apa... so kita boleh tengok kedangkalan mental juak-juak pentabsub paih.... rosak yang merosakkan... huh

pi tengok tajuk pun tau tengah stress hehe..
klik untuk korang nilaikan dan sebab malas aku nak tengok

Ulasan

  1. WALLY SLIPAU PUN DH FOBIA BILE UMNO SBUT JIHAD LE BROO HUHUHU

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini