Isnin, 5 Disember 2011

MASUK DAP JE SOI LEK..


ai si pelakon porno versi cina ni pun 1 tak habis-habis dok canang satu Malaya dengan risaunya perlaksanaan hudud di Malaysia... dia kalau merepek, makin syokla pembangkang akan mainkan isu ini menghentam bn.. kata umno diamkan saja lah apa soi lek kata... liabiliti kepada bn mangkuk seko ni... apa kata masuk dap jelah.. baru trill.. dan boleh geng dengan lim kit siang, lim guang eng.. dan bagi orang lain meneraju mca... mulut lancang la... tak habis-habis... dan boleh buli melayu selalu bila join dap kiasu tu.. so pegi la sana...
klik untuk seterusnya

2 ulasan:

  1. otak geliga dan seluruh ahli umnongok sayangkan pelakon seks handalan BN..DAP bukan bangang mcm umnongok..

    BalasPadam
  2. keke.. dap ganti pas tu yg soi lek suka keke

    BalasPadam

KENA UNDI PH KALAU NAK PROJEK KATA LIM GUAN ENG #hancing #viral

Punya hebat dia punya janji nikmat kuasa. Dahulu semasa mereka menjadi pembangkang, modal beginilah yang mereka sergah, BN beli undi kepada ...