Langkau ke kandungan utama

mungkin dia bangga.. tapi sebab panas dengan UMNO je

ye ke dekat stadium melawati ni hehehe...

yup kita melihat ramai yang datang berpusu-pusu ke stadium melawati shah alam untuk mendengar apa pemimpin pakatan dok sailangkan kepada pengikut fanatik mereka... erm yang datang berapa juta... billion.. kalau diikut logik.. kalau datang 30-40 ribu pun sebab yang datang seluruh malaysia... erm.. biasalah.. yang datang tu hanya suka dengar caci maki dari pemimpin pakatan je... bayangkan... sekali kutip derma satu stadium... seorang rm10 x 40,000 orang.. dana pilihanraya dah ada untuk fuckatan jibraun... yang hairannya melayu-melayu fuckatan ini di hanyutkan dengan cerita donggeng dan kalau dilihat fuckatan jibraun ini hanya gentar dengan perhimpunan UMNO minggu lepas...

risau le... so mereka pun buat lah perhimpunan mereka juga demi mengkover apa yang di hentam oleh TPM.... walau anda kata ramai yang datang berpusu-pusu di stadium melawati tu.. siap anuar kata dia yakin tawan putrajaya pru13 nanti... biarkan... sebab kenangan 16 september takkan mungkin dilupai orang ma.... dan cita-cita menjadi perdana menteri... itu adalah matlamat... tapi bukan ke hadi awang dan lim kit siang nak jadi PM juga kan.. berebut lah nanti beb.. haha...

ps: diikutkan walau mereka kata mereka ramai... tapi mereka kena ingat ramai lagi yang inginkan mereka tumbang pru13 nanti... rakyat melihat.. cuma yang tegar-tegar suka cerita fitnah dari pembangkang je susah sikit nak insaf.... CYBER TROOPER BN... apa kata pakat mai serang mereka cukup-cukup.... serang bak halilintar... kita bagi mereka bertahan pulak... SERANGGGGG!!!!

Ulasan

  1. lembu umnongok pasti akan disembelih dlm pru13...

    BalasPadam
  2. puak2 totey bengkok dah panik bro....

    tak dpt terima kekalahan memalukan nnt....

    BalasPadam
  3. itu tahun bila punya gambar nya compile tu hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini