Langkau ke kandungan utama

taktik lama yang perlu di ambil tahu...


taktik ini menjadi suatu taktik paling menjadi di masa pru12 2008 dulu.. dan oleh kerana masa tu paklah buat bodo jer.. dan mungkin realitinya cybertrooper pakatan menjadi otai masa itu.. so umno perlu ambil tahu... mungkin juga terselak dengan ungkapan pedas oleh TPM di PAU baru-baru ini pas tak boleh ganti umno tetapi dap yang ganti pas... patutnya kita blogger pro bn terapkan ayat power ini untuk menjahanamkan strategi mereka... INGAT DAP GANTI PAS... panas berbulu ayat ini bila di dengar oleh juak-juak beb... sampai mahfuz dengan segera menbantai umno demi menjaga tuannya dap.. so memang betullah ungkapan itu....

UNGKAPAN ABU- ASALKAN TIDAK UMNO, maksudnya... mereka inginkan fobiakan rakyat dengan jenama umno.. walau mereka tahu.. palit taik sebenar adalah mereka... jaga-jaga kawan-kawan... sebab yang suka mendengar spikulasi adalah orang kita.. yang suka dengan cerita-cerita tak betul adalah orang kita.. walau itu tidak pasti kebenarannya... cuba tengok jenama altantuya dengan najib... melekat beb di hati juak-juak keparat... dan apa kata kita juga gunakan ayat 16 september 2008 dengan anuar... china doll dengan anuar... raba tetek dengan lge... suka zina dengan pas... kalau kita selalu mainkan ayat-ayat pedas ini.. aku percaya tenggelamlah jenama ABU.. tu... percayalah.. woi pakatan

DAP GANTI PAS... INGAT TU.. haha... dap keldaikan pas... haha.. nyata sungguh.. woi pakatan... DAP GANTI PAS, KALAU TAK ZINA BUKAN PAS, KALAU TAK CHINA DOLL BUKAN NUAQ BEWAK.. ADA FAHAM KEKE....

Ulasan

  1. terjumpa blog anda11 Disember 2011 7:37 PG

    Assalammualaikum, ni bukan caranya en./cik nak naikkan nama UMNO. UMNO ada kelebihannya, PAS juga begitu. Jadi tonjolkan kebaikan bukan menampakkan anda seorang yang tidak matang dalam mengadili. Hakikatnya Allah SWT sahaja yang tahu. Ingatlah, semua yang anda tulis akan dipersoalkan dengan teliti di Hari Akhir kelak. Jadi, semasa hayat masih ada, kembali bertaubatlah pada Allah. Dosa dengan Allah, Allah insyaAllah akan ampunkan selagi tidak mensyirikkanNya, tapi, dosa dengan manusia lah akan payah dan melambatkan proses ke syurga. Saya percaya anda masih boleh bertaubat dan meminta maaf. Hentikanlah perkara sia-sia begini. Lastly, saya nak ingatkan di hari akhirat nanti, ada titian Sirat, yang panjang perjalanan menuju ke syurga dapat didaki selama 1500 tahun perjalanan. Mampukah kita melaluinya dengan amalan kita, kalau beginilah cara hidup kita. Berubahlah, semua orang masih mampu berubah menjadi lebih baik, insyaAllah. Assalammualaikum.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini