Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei 29, 2011

apa tak naik... hantu... tui...

assalamualaikum sahabat bloqqer.. wah lama bebenor daku tak meng update bloq aku ni haha... almaklum la tahap kebusy-an sangat meruncing... keje jadi jurugambo ni erm dasat... hehe tapi syiok.... ok... dah lama aku nak lepas geram ni... hehe... masa sebelum kerajaan umumkan pasal perihal minyak ron95, banyak langau dan kutu mengembek sekambung beb... mereka kata naik rm0.30 sen la rm0.20 sen la asal korang tak cakap rm1 je terus... baru trill kekeke... past2 pengumuman minyak, diesel dan gas tak jadi naik... merapu lagi malun-malun ni beb... depa kata... ahhh ini nak pancing undi pru13 ni... kalau masuk dalam kamus penuh bai... tu lah nak habaq mai... kalau minda dah kaki merapu, kaki menghamlau, kaki komplen 44 tingkat susah nak ubah minda.. asik nampak yang buruk je nampak... tuih...

lagi satu yang aku dok heran bila dah kasi tau minyak petrol ron95 takjadi naik... bising kat mulut kemain... tapi dalam hati musti punyalah kata syulur buat kerajaan... jangan hipokrit... so satart 1 ju…