Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai 10, 2011

fikiran apa yg menghantui mereka-mereka ini

ber shit dah gagal menarik hampir 1 juta pendemo masa 9 julai hari tu hehe... mungkin dalam lingkungan 10000 je kot... xper... biasala.. kalau berniat benar nak tumbangkan kerajaan maila berentap masa pru 13 nanti... dah rasa mereka-mereka ini dah memang tak peduli apa itu keamanan dan apa itu keharmonian... cita-cita menjadi PM ketua tercinta mereka memang patut di di iyakan walau dia tu banyak perkara-perkara yang terang-terang Allah tunjukkan sikit demi sedikit kehampehan beliau.... tetapi mereka-mereka ini peduli apa... langgar ajer... lantakkan apa teguran Raja, lantakkan kuasa Polis... pegi mampos sama kerajaan... itu saja dalam minda mereka... aku terfikir... adakah ini ujian kepada orang-orang beriman... dalam kita mengekalkan kebahagian dan kesejahteraan... ramai lagi diluar sana di ulit mimpi.... kalau anuar jadi PM, minyak petrol akan turun harga... dan macam-macam janji mereka percaya bulat-bulat... walau anuar kata TPM boleh dari orang DAP... siapa lagi lim kit siang la..…