Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos 21, 2011

agak-agak

bila nak jaga sangat hati tuannya... mereka lupa siapa mereka... dulu masa belum couple dengan tuan dap, tak de perangai macam ni.. kerana janji-janji lentok yang tuan dap kata, boleh kawtim dan kuasa dalam tangan... maka teserlah kebodohan puak-puak yang dulu kemain hebat memperjuangkan Islam... katenyer... huh.... sembang je... cakap je... cuba tengok isu arak... dulu... kalau kuasa dalam tangan mereka... kilang arak tutup... senget kopiah dengar... bila dah dapat kuasa... si tuan dap berdehem je... arak yang dirampas pulang balik kekeke....
bila cerita finah, berita propa... cerita lawak dari pak pak jangoat ni.. mereka bangga dengan cerita fitnah tu... hebat... politik bawa ke masjid/surau... isu JAIS buat serbuan di gereja... dibantainya JAIS... sedangkan ada bukti-bukti yang mengaitkan penyebaran agama kristian kepada orang Islam... huh... takda pendirian betul... malu la beb... dari dulu lagi banyak cerita yang tak enak dari puak-puak sengkoi ni... kerja tak buat... ceramah pan…