Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober 23, 2011

kaki spin terpower... dialah MR anu

kemain pucat ye muka dia... ooo macam tu.... yang fanatik dengan dia ghamai... ape nak buat juak-juak dia menjilat apa saja demi... cintakan kehancuran... tuih punya juak kedahak...

video keluar.... UMNO... hihihi

saja bagi bako... layan ye lagu ni... best... juak-juak jangan lupa komen... rm2 ringgit ooo... kalau sebulan 1000 komen x rm2 kirala... masyuk... leh kawIn lagi satu haha... dem. PAS IS DEATH...

keh keh keh..

ooo patutla semua senyap keh keh... duduk mengkura je.. hahaha.. terbaek la YB Zul...


diambil dari papagomo...

kata dulu nak bantu

mana rumah kos rendah untuk orang miskin... mana mana... nak jaga orang kaya je ke.. lupa ker yang masa ngundi dulu kemain janji.. dap nak tanya lagi sekali mana mana... rumah kos rendah untuk orang miskin...?????

Kerajaan DAP Pulau Pinang, mana rumah kos rendah untuk rakyat miskin? Ketiadaan rumah kos rendah dibina kerajaan DAP Pulau Pinang sejak memerintah negeri ini hingga tahun lalu, membuktikan kerajaan negeri tidak prihatin nasib rakyat berpendapatan rendah yang masih ramai belum memiliki rumah.

Kegagalan kerajaan negeri menyediakan rumah kos rendah yang mendapat teguran dalam Laporan Ketua Audit Negara 2010, menunjukkan dasar kerajaan negeri yang tidak menggalakkan pembinaan rumah jenis itu. Pengerusi UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman, berkata perkara itu yang dimasukkan dalam Laporan Ketua Audit Negara 2010, membuktikan kebenaran kenyataan pemimpin Barisan Nasional (BN) negeri sebelum ini. Sebelum ini, BN negeri mendedahkan kerajaan negeri gagal membina walaupun seunit …

cun ma...

siapa gerangan amoi ni... wah putihnyer... wah cun lak tu... dengar kata dia ni akan membuka segala cerita apa yang terjadi kepadanya... jadi apa... kenapa moi... siapa yang tut tut u... kita tunggu jelah penjelasan dia ek..
HB-cun ma... huh...dem...

manyiak halal oo dan mulah... theww

keh keh agak-agak.. si ahso ni dia jeles tahap cipan terhadap restoran 1Malaysia la kot.. sampai dengan muka tak bersalah mengatakan "malilah memakannya pun di lestolan ini, haliganya manyiak mulahnya dali restolan 1Malaysia ma"... cilakahai... siap tokey restoran tu ngaku yang kedainya halal dan sesiapa boleh makan dikedainya keh keh.. bebal tahap papan la lu tokey... dan jakim mana ada bagi sijil halal kat restoran tu... cis... halal dari kepala hotak dap biasalah arak pun halal... babi sambal masak belacan pun halal... tu yang pas sayang tu keh keh...
puak-puak bebal pembangkang ni sebenarnya jeles... jeles yang berdenyut-denyut dengan popularnya kedai dan restoran 1Malaysia... tu yang sampai pergi test lauk.. makan kenyang dekat restoran 1Malaysia tu... lepas tu kutuk pulak kata harga tak samalah inilah tu lah.. tapi melantak habis juga kan... bayar juga kan... kira PM ada juga idea yang berkesan dalam membantu rakyat berjimat... pembangkang kejenya 24 jam asik mengampu, …

ada goyang ka

punyalah si anugerah Tuhan ni pang pung tersembur ayor lior dia kata khak tuih sama blogger pro BN... kui kui... baru tau... baru rasa aaa... penangan halilintar dari blogger kami yang rasanya mana ada gaji ma... nak dibandingkan dengan pas siap bagi dana baik punya dekat cybertrooper mereka yang cepat klimaks tu haha... punya banyak mereka dapat untuk komentar dalam facebuk dan tweeter... huiiyo dengar kata harga rm2.00 untuk komen dalam blog dan rm1.50 untuk dalam facebuk... perghh makin kenyangla juak-juak...
cuba dengar apa mr anu ni meroyan.. hehe.. dia naik hantu ke hantu naik dia.. haha.. dem.. walau 500 tentera upahan mereka membuat fitnah... dan penangan halilintar cybertrooper pro BN.. membuatkan mereka gigil lutuit... keh keh... tengok mr anu ni cukup lah.. baru tau rasa tumbukan padu menusuk jiwa... huh... lawan tetap lawan demi tanah air tercinta... lawan tetap lawan kasi lunyai cukup-cukup sampai mereka sempuit... heh... this WAR WAR...


jom tengok power tak power AK47

bapak segala bapak punya bapak

siapa nak tau bapak segala bapak punya bapak munafiq... sebab mereka-mereka ni hanya bertopengkan pakaian yang kononnya mereka lebih Islam dari orang lain... sedangkan mereka ni... hanya Allah sahaja tau... kerana sekelumit kuasa yang akan diberi oleh kafirun... dan dendamnya terhadap UMNO... sampai masuk kubur pun dendam kesumat tu memang akan tetap membara... terang-terang di keldaikan oleh kafir tapi si pak-pak jangoat ni pedulik apa.. janji... segala perancangan selesai... kalau diikutkan mereka ni lagi haram segala haram dan bapak segala haram jadah.. huh//
jom kesini http://gerakantimur.blogspot.com/2011/10/mesti-tahu-temberang-pas-didedahkan.html

ni betul-betul kemaluan.... haiya...

kenapa boleh jadi macam ni... apakah kemaluan yang telah di lakukan oleh mahasiswa uia... kenapa boleh jadi begini.. siapa yang menjadi dalang dalam kemaluan yang terkemaluan itu... tuih.. apa mereka tak leh pikior ke mereka di kuda-kuda kan demi susuap undi dari malaun pakatan... apa nak jadi.. kalau lah mahasiswa ini dari kampung gua tempeleng berganti-ganti kot.. huh... dem
jom kesini http://semuthitam80.blogspot.com/2011/10/nik-aziz-malu-budaya-kristian-jadi.html

baik punya...

erm baguihla.. gambar lain bakal menyusul... ai wayang wayang... dem... maka juak-juak kedahak akan kata... inilah pemimpin berjiwa rakyat.. erk.. macam-macam style mau tarik undi aaaa..

PATUT KE SOKONG PAS...

AKU TAK MAU NAK CAKAP LEBIH-LEBIH... NYATANYA ADAKAH RELEVAN PAS NI KITA SOKONG... ADAKAH BETUL PAS NI DAPAT MEMBANTU DALAM PEMBANGUNAN ISLAM DI BUMI BERTUAH INI... ADAKAH BENAR PAS CAKAP SEMUANYA BETUL... APAKAH BENAR JUGA PAS NI BOLEH MENJAGA MELAYU....
SATU JE SOALAN "APAKAH SUMBANGAN PAS KE ATAS UMAT ISLAM DI BUMI BERTUAH INI" BERIKAN LEBIH DARI 10 KALAU BOLEH... KALAU BOLEH HEHE....
BERIKUT KENAPA WAJIB TOLAK PAS... PAS DONGKOI... PAK KETEMPOI.. HEHE..
1. Bagaimana Pas nak memerintah jika hanya bertanding 67 dari 222 kerusi Parlimen sedangkan UMNO bertanding di 117 kawasan Parlimen (separuh daripada jumlah keseluruhan kerusi Parlimen)

2. Prinsip dan konsep perjuangan pakatan pembangkang yang didokong oleh Pas adalah sama rata dan menafikan hak keistimewaan orang Melayu. Prinsip Pas ini bertentangan dengan Perlembagaan Negara dan merugikan orang melayu dan Islam.

3. Pas juga bersekongkol dengan Fahaman Pluralisme iaiitu seolah-olah semua agam adalah setaraf di Malaysia seda…

cyber komando... vs cyber terompah

realitinya 500 tu banyak... tapi yang berkualiti tu tak pasti... so pas mengrekrut lebih 500 cybertrooper.. untuk berlawan dengan hanya puluhan blogger pro-kerajaan.. hehe.. wah ramai tentera fitnah nampak pas ternak... kenapa yang ada sekarang asik kantoi berbohong ke.. haha..cuma 1 je mereka ni cerdik buat cerita tik tok yang propa walau takda kebenaran dan menarik ramai pembaca... walau dalam blog-blog mereka tu cerita fitnah dan mencerca... tapi realitinya blogger pro-kerajaan dapat membantai tulang rusuk mereka sampai mengigil mereka menaip.. haha... dem.. fight fire with fire... fight for your right...
ada video terbaru jom kesini http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2011/10/wahai-pas-cybertroopers-umno-jauh.html

GEMPAR..!! KELUAR LAGI.. aduh.. UMNO.... erk..

dengar kabarnya keluar lagi.. asik-asik keluar.. keluar.. hehe.. baguslah keluar.. dari ikut parti angguk saja tu.. ape pun tak boleh... dari minggu ke minggu hari ke hari... keluar dari pakatan tu wajib bagi yang dah insaf... sampai bila nak kena kincing dengan puak-puak anwarisme dan kafir dap... ayat biasa dari juak-juak... biasalah mereka memang keluar parti tapi tetap sokong pas... ulang balik.. hahaha... cakap memang power.. tapi hancoq kebaboom seko-seko... pas is death
Seramai 20 penyokong PAS dari Cawangan Kampung Padang Limau di Kota Kuala Muda dekat sini keluar parti itu dan menyertai UMNO hari ini.

Mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Setiausaha Perhubungan UMNO Negeri Kedah Datuk Othman Aziz dan turut disaksikan Naib Ketua UMNO Bahagian Sungai Petani Datuk Mohammad Firdaus Zakaria.

Pada majlis itu di sini, 50 lagi anggota baru dari kampung itu dan Kampung Bukit Lalang menyerahkan borang keahlian UMNO.

Bekas Pengerusi Tetap PAS Cawangan Kampung Padang Limau, Mohd Akh…

bergabung di atas pentas...

dengar khabarnya hassan ali akan bersama-sama di atas pentas DEBAT RAKYAT di batu 8 gombak.. wah tempat azmin tu.. bantai yb.. depa nak kata katak ke... ape ke.. biar dilunyaikan juak-juak kedahak ni cukup-cukup, gilakan kuasa, gila carut, gila maki.. agama dahlah depa main torbu... apatah lagi nak jaga bangsa melayu.. jahanem... punoh... seteruh-teruk UMNO takde de nak gadaikan maruah agama Islam demi secalit undi... yang selalu buat perkara ini pas la... cakap berdentam dentum... tapi dap berdehem... teresak-esak menangis... apa kata kita sepak ramai-ramai juak-juak penjilat tegar dap dan anwarisme...
KITA DATANG BERAMAI-RAMAI MALAM NI.....

sekali kena rantai da..

bila mereka rasa jalan mak bapak dia yang punya, dan menunjukkan kiasu haram dekat rakyat-rakyat pulau pinang... tindakan berani ketua pemuda parti cinta malaysia liew yeow hooi.. merantai tayar kereta milik si anjing belaan guan eng, eng wek aik.. menyalak tahap cipan si anjing belaan ini dengan mengatakan tindakan ini sungguh biadap... ek eleh.. lu sudah lupa lu buat onar sama restoran alia nasi kandar?.. siap merampas barang-barang milik restoran tu.. apa sudah lupa... siap main halau-halau suruh balik india lagi... guan eng, sekarang rakyat pulau pinang rasa menyampah tahap baboon dekat lu.. kuang ajaq sangat... kiasu sangat... cakap berbelit-belit...
Kereta kerajaan DAP Pulau Pinang dirantai

GEORGETOWN 24 Okt. - Sebuah kenderaan rasmi milik kerajaan DAP Pulau Pinang yang diletakkan sesuka hati di tepi jalan berhadapan Dewan Undangan Negeri (DUN), Lebuh Light di sini dirantai oleh orang ramai yang berang kerana menyebabkan kesesakan lalu-lintas.

Kejadian berlaku kira-kira pukul 10 p…

wah nak tunjuk langsi...

woi budak-budak student tak sedo diri.. berapa riban lu orang dapat kat setan-setan pembangkang.. dem.. demo-demo itu je keje kamu.. ape lu ingat ni mesir.. ni libya... lu bersyukurla dapat belajar dengan aman dekat UIA tu.. kalau ini cara lu nak menghasut... cilakahai punya malaun... apa lu dapat.. lu dapat seronok ke apa.. lu ingat lu nak masuk politik kotor macam pakatan haramjadah.. mak bapak suruh belajar.. bukan buat demo.. bangsat.. otak taruk kat lutut.. maka bapak tau agak-agak dia bangga ke dengan cara lu nak berdemo depan PM... kenapa... tak puas hati guna saluran betul... bingai... tuih...
so kepada pihak-pihak berkenaan harap dapat memantau dan takkan nak diam je mangkuk ni menghasut... jangan dok bagi amaran je.. lagi la si hamlau-hamlau ni naik minyak... kalau kongkang boleh berbicara.. bodohnya sokong pakatan haram...

tu dia.. masyukkkkkk!!!!! BN camne ni..

wah lau wea... ni ketua menteli sudahnyer pun membelanja sebanyak rm1.2 juta untuk melancong makan angin... huiyoooo manyak syiok ooo luit ala keluar tara hai punya... kalau makan angin kasi masuk pelabulan takpa juga ma... tapi aaa.. haiyaa.. thewww..... ini dap aa banyak celedik kasi pijak sama pas dan pkr di penang ma... ini kiasu aa.. manyak chirakak punya perangai ooo... bila meleka punya hait khantoi aaa meleka akan salahkan UMNO.... sikit aa UMNO.. sana sini UMNO.. punya fobiaa meleka aa lengan UMNO... haha... apa punya turr da... - pakcik cina berbicara mengutuk dap... hehe
selanjutnya... http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2011/10/dap-penang-songlap-rm-12-juta-untuk.html

huiyooo dia bagi lagi janji la...

agak-agak la.. kita patut ke percaya kata dia.. patut ke kita angguk je apa yang dia janjikan... apa betul dia ni hanya pandai cakap je.. dia kena ingat parti dia pun tinggal tiang je... orang dalam parti dia sendiri kata dia parti kincin rakyat... apa kata kita semua percaya jom apa dia kata. hahaha.. kalau bercakap dan bercakap.. hari ini lain esok lain.. lusa lai... agak-agak ada tak yang nak percaya kata dia... haha... uit ada beb.. yang tegar-tegar yang memang die hard fan dia... walau dia kincing tetap percaya.. sebab mereka kata dia lah yang paling power.. erk.. haha.. dem... kalau kejenya dok mengomplen apa kerajaan buat... dan fitnah sana sini.. dan pusing-puisng kena balik kat diri.. siapa susah... siapa malu.. mereka dan keluarga mereka la..
isu moral pun tak selesai-selesai... asik tuduh orang lain teruk.. ayat biasa... ini UMNO.. itu UMNO.. nampak sangat fobianya dengan UMNO... lagi sekali tanya percaya ke apa kata dia ni weiii!! hehe....
KD] PULAU PINANG: Ketua Pembangkang…

mengeluarkan diri lagi.. ades.. camne ni BN

wah ramainya.. dem

RAMAINYA HANTU... hehe.. ini yang dikatakan tentera halimunan... apa laie nak dikatakan TOLAK PAKATAN KINCING RAKYAT.... KINCING MENARI-NARI...

alahai keluar lagi.. ape ni UMNO..

tahniah lagi sekali kepada kejuakan keldai dap.. kerana dah ramai keluar parti dan menyertai UMNO.. dan alasan sama tegar-tegar pas yang memang patut ditempeleng berganti-ganti.. eleh.. mereka memang keluar dan join UMNO tetapi akan menyokong pas bila mengundi.. ye ke lagi sekali ye ke... haha... dan ayat-yat biasa... bila dah panas dok bantai mereka menjadi keldai dap.. ayat biasa UMNO jadi keldai MCA.. haha.. tak berkesan langsung tuk memalit bengkek dihati gua haha.. sebab pas sekarang dah menjadi pengikut anwarisme.. yang berkiblatkan hantam apa saja.. demi cita-cita ke putrajaya... dan menjadi keldai setia yang membasuh berak tuannya dap laknatullah tu.. tuih.. yang tegar-tegar, kalau tak insaf-insaf lagi... bawalah berubat.. sebab pemikiran anda tu dah di mandrem.. haha.. juak-juak tegar... kalau kutuk lebih-lebih kang makan hati... tak leh terima kenyataan... kata itu fitnah ini fitnah... tu lah.. lainkali cermin dulu sikap diri sendiri dulu... kalau betul kita ini lagi Islam d…

LAGU UNTUK BN.. hehe...

khas fan terbaik pr.. ikutkan kita yang waras boleh fikirkan secara rasionalnya... siapa dia sebenarnya.. apa betul dia ni boleh membawa makmur kepada Malaysia.. agama Islam.. dan melayu itu sendiri.. kerana kuasa.. kerana cita-cita menjadi PM.. dok pulun apa saja... taler apa saja.. sebabnya tentera dia ni ramai...dem..
lagu khas untukmu..