Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober 30, 2011

mak aih ramai yang datang ceramah nizar... wah!!!

wah nizar si balaci komunis ni semakin disayangi oleh rakyat perak... erk betui ke.. haha..

ps: si balaci dap ni sememangnya di sukai oleh juak-juak kedahak... kekeke..

melayu pupus

dengar kobarnya ketua menteri melaka akan diberi kepada dap SEKIRANYA MENANG PRU13 NANTI.!!!... pas kata macam tu ooo... erm pas kan mana suka dengan melayu... mana nak mengaku melayu... so sanggup jual apa saja demi cita-cita mereka melunyaikan UMNO.. erm.. orang-orang melayu patut faham... pas ni apa yang mereka tau UMNO UMNO... itu je gendang perang mereka mahukan.... tapi kalau terang-terang lacurkan Islam, pupuskan kuasa Islam di nusantara .. itu kerja mereka la... sanggup gadai apa saja, sanggup tipu apa saja demi kuasa... kepada melayu-melayu patut sedar dan mengerti... agenda jahat puak-puak kafir adalah BERKUASA DI NEGARA INI DAN ANAK TIRIKAN MELAYU TU.. walau kita majoriti... kalau kuasa politik dihancurkan... maka puak-puak kafir ini bertepuk tangan teramat sangat... sebab... cita-cita mereka berjaya... Islam melayu dalam pas dan pkr hanya balaci yang di gunakan cukup-cukup untuk menjayakan cita-cita tersebut... anuar... erm.. takyah dok sembang la dia punya janji... dia pu…

malaysia nak di gaykan...

mungkin ambiga rasa bapok-bapok, gay-gay dan lesbian-lesbian... boleh menonjolkan diri mereka mengikut suka hati mak bapak diorang dan menuntut hak mereka yang dikatakan ditindas...golongan ini melanggar fitrah... melanggar tabie kemanusiaan... dan golongan ini boleh meraikan perkahwinan mereka dengan lebih terbuka... bayangkanlah kalau ada gay nak kahwin ikut budaya orang melayu siap berkompang, tepung tawar.. dem!!!... itu tak mustahil berlaku sebab.. ambiga kan dah bagi line clear... cilakak punya majlis peguam... Malaysia ni kan ramai orang Islam... apa ambiga tak boleh pikior ke? kepala bana betul... tapi tulah pelik.. pas tak nak baring atas jalan ke berdemo melanyak ambiga.. ada tak pas bakar gambar ambiga... ada tak? ada tak pas berdemo di seluruh negara, menuntut ambiga dibuang negara... ada ada ke.. ada ke... lagi sekali nak tanya ada ke pas buat demo yang power giler?... erk lupa ambiga adalah kesayangan pas masa bershit 2.0 dulu... amek ko.. ambiga juga memberi kemaluan ke…

serius lawak siapa buat ni hahaha dem...

tersebutlah kisah... sang kancil datang beramai-ramai ke ceramah... toiyibbbb... haha.. lawak siapa yang buat dialoq dalam gambo ni... cam haram... hahaha... dem...
belum apa-apa dah gelak hehe..
tu dia aih pak shiekh...
kita kasi putaq... no.. hahaha
hahaha macam haram...
semua tak faham hahahaha..

ps: aku ambil gambar dari apc.. hehe.. kelako lah... maksudnya yang datang ceramah pakatan pasal nak hiburan je... hahaha.. dem.. jangan mara aaaa... nanti kena jual... hehe

WAH LAU....

kalau anak sendiri dok kata macam tu.. erm. sendiri mau ingat la... untuk pengatahuan... sesiapa pun boleh mengcover salah diri sendiri beb... mana mungkin nak mengaku... mana mungkin nak kantoikan diri sendiri kot... huh... simpan elok-elok dekat poket beb... biar kantoi yang memang kantoi pun... ingat dia nak mengaku ke beb.. cet... memang idok la...
jom kesini http://klboyzwangsa.blogspot.com/2011/11/anak-lelaki-anwar-mengaku-bapanya-aktif.html

ERK..... HEHEHE

KALAU BOLEH GELAK LAH HAHAHA... GELAK GELAK GELAK HAHAHAHA... HAHAHAHAHA...
ps: panasnya pungkoq pakatan sekarang ni ye hahaha

KLIMAKS CEPAT SANGAT LAH... huh

ape nak buat... dah nama pembuat fitnah tersohor di Malaysia ni... maka cyber trooper mereka ni tak habis-habis fitnah, orang pergi haji pun dia fitnah... kredit to dr mim, agak-agak mereka nak kata apa... lagi...
klik http://novandri.blogspot.com/2011/11/untuk-pro-bn-sahaja-ada-yang-tidak-kena.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+novandri+%28MINDA+INTELEK+MELAYU%29

bila redha di kencing berganti-ganti

haha.. kalau dah kena kencing berganti-ganti... dan redha je sebab akan kena lagi kencing somasso.. haha.. itulah dia pak juak-juak ketepet kedahak gila kuasa... sanggup kena kincing... dan tadah air kincing tu untuk di buat mandi... tu pasal tegar tahap gaban tu.... hehe... dem...

hanya dua tiga orang je hadir.. camne ni YB.. erk

walau macamana sekalipun, juak-juak... anda diminta membaca talkin demi survival parti anda... erk.. sebab juak-juak anda ditakdirkan hebat di ranjang sepanjang zaman.. juak-juak... terutama penjilat tegar pas.. kembalilah ke pangkal jalan... juak-juak keparat.. aku nak tanya pagi-pagi jumaat ni... dah tempeleng muka dah ke? hahaha....
jom semua kita lihat hanya beberapa je yang datang... ades.. http://gerakantimur.blogspot.com/2011/11/foto-foto-sambutan-rakyat-terhadap-yb.html
ps: juak-juak walaupun jilatan anda kepada DAP tak pernah padam... pesanananku PAS IS DEATH..... hehe...

mayat dari kubur.....

abis beb.. haha... dengar kata mayat dari kubur akan bangkit meludah tien chua haha... jangan kata hantu... jebon kalau boleh ludah berganti-ganti... kat lu... ini cina patut semua melayu ludah je... bebal dan kurang hajar... oh lupa pas sayang kat dia... hehe... oh lupa pas kan takda teloq... haha...
PAS IS DEATH....
klik http://dukeofumno.blogspot.com/2011/11/gemparrr-mendiang-teoh-beng-hock.html

sememangnya kantoi yang memalukan... tahniah

kepada juak-juak sila tonggeng pungkoq... nak sepak seko seko ni.. malaun hampeh punya pembangkang... !!! kepada juak-juak terutama cybertrooper mereka yang banggang tahap longkang.... terutama m kini yang bebal dan jahat tu... kan dah kantoi.... dengar kata anuaq pak peliaq tu pun share di twitternya berkenaan anak najib bershooping sakan... ceh.. apa punya bebal da... asik-asik kantoi je beb.. buang tote la wei...
aku nak gelak boleh hahahahahahahahaha PADAN MUKA KANTOI HAHAHAHAHAHA... KAKAKAAKAKAKAKA OI JUAK-JUAK PI JUAI TELO LA WEI HAHAHAAHAHA... KANTOI HAHAHAHA...
PAS IS DEATH.. PKR IS DEATH DAP SUCK BANANA... TUIH....
kita tengok kekantoiannya.... http://empayar-pemuda.blogspot.com/2011/11/panas-salinan-surat-rasmi-yang-akan.html

cakapnya memang begitu...

secara rasional anuaq boleh bercakap begitu kerana ramai pecinta dia yang sanggup lakukan apa saja.. setakat jual agama, setakat kelentong orang.. eleh perkara biasa bagi dia... bercakap cara orang-orang atasan ni gerentilah kena up.. mana boleh lunyai je cakap... so dah style dia lawan lawan katanya... tapi yang dia nak lawan bukan kerana apa pun sebab ngidamkan putrajaya je... kadang-kadang cara dia yang peduli apa nak jadi ni janji aku berkuasa.... ok ok... kalau majoriti rakyat memilih dia ok... tapi rasanya sekarang ni... ramai was-was malah memang sah pun dia ni mana lah layak nak jaga Malaysia... setakat cakap dan cakap hasut hasut.. setakat mana boleh...
walau ramai penjilat tegar dia... ramai lagi yang menentang dia.. dia kena ingat nak langgar bumi bertuah ini bukan satu perkara mudah.... Allah melindungi Malaysia... PRU12, Allah menguji pakatan dengan kemenangan dan kita tengok apa jadi baru 3 tahun beb.. macam-macam jadi... tulah bak kata orang, setakat cakap... orang gila …

KALAU TOTEE HILANG MAKSUDNYA...

MEMANG PONDAN, ITU JE YANG NAK DI KOBARKAN... GUA NAK TENGOK MACAMANA GARANGNYA PAK JUAK-JUAK BERDEMO UNTUK MEMBANTAH AMBIGA BERKENAAN SEKSUALITI MERDEKA... WAH WAH... MANA SUARA MAT SHABUN..? MANA SI TALIBAN YANG KATA SEMBELIHAN UMNO TU HARAM... MANA SUARAMU... KENAPA TAK BUAT CERAMAH MENGECAM... MANA TOTE... HILANG KE... JIBRAUN PUNYA PAS.. MUNAFIQ... SEBAB AMBIGA YE YANG DULU LU ORANG JILAT... SEKARANG NI TERANG-TERANG DIA NI MEMANG PEROSAK... SEKSUALITI MERDEKA TU DAH MEMANG TERANG-TERANG LUAR TABIE...
KALAU PASAL UMNO... JIBRAUN-JIBRAUN NI MENYALAK MACAM UNGKA... SIAP KATA SANGGUP MATI SYAHID DEMI MELAWAN UMNO... TAPI KERANA AMBIGA SI KAFIR LAKNATULLAH... ERM SENYAP MACAM SIPUT... BARUA LU PAS... ERM SUDAH TENTU ANUAR GERENTI SENYAP.. KALAU DIA BERSUARA DIA KANTOILA.. HUH... EMO GUA HARI NI... DEM...
ps: setakat pemuda pas je bersuara... erm sah bacul la... PAKATAN ROSAK ROSAK.. otak rosak.. jiwa rosak... akal rosak... hati rosak...

WAHAI PAK JANGOAT.... MANA TOTEMU...

bila melibatkan hal UMNO.. siap naik shiekh.. naik minyak... naik meroyan... naik syahwat.. erk ye ke.. hehe.. tapi kenapa bila ambiga yang dulu dicium tapak kakinya, dan sekarang si ambiga yang disayangi tu adalah mastermind bagi seksualiti merdeka.... wah takkan senyap macam siput sedut kot... mana kejantananmu wahai pak-pak jangoat... kenapa tak membantah kaw-kaw terhadap isu tersebut... kenapa simpan kehensemanmu wahai pak juak-juak pak dongkoi... takut ke.. kalau isu UMNO... perghhhhhh..... belum apa-apa melalak bak beruk makyeh... malu la beb.. cakap berdentam dentum... dah terang-terang seksualiti merdeka tu melampaui batas kalau kita lihat dari segi realiti kemanusiaan... gua cabar wahai pak jangoat sila berdemo dan tunjukkan kegagahan anda pak jangoat...
HALUUUU PAK JANGOAT.... MANA SUARAMU.... MANA KEJANTANANMU... HALUUUU.... DAH HILANG TOTEE KE... WEI MALULAH.. BILA CERAMAH CAKAP BERDENTAM-DENTUM PASAL KEPOWER RANGER NYA PAS... BILA ISU INI LU ORANG SENYAP... NAMPAK SANGAT …

sebenarnya nuaq....

sanggup pak-pak dongkoi mensuper impose gambar tuannya yang dicintai... walau apa pun nak di kata juak-juak...soalan: bila anuar pergi menunaikan fardhu haji?... kasi tau... bile tahun berapa?... betul ke?.. kamonla... anuar tu boleh ke dipercayai menjaga Islam... erm maleh den nak komen panjang-panjang... PAS IS DEATH
jom kesini http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/11/mari-tengok-anwar-najib-rosmah-saiful.html

bila dah terlampau hensem sangat kan... dem

selalu sangat kantoi ni, ape punya cyber trooper pakatan la beb... asal buat cerita bohong, dengan secepat kilat kantoinya... haha... apa punya bhagal da.. ni yang dinamakan dah bebal tahap longkang.. bila dah jadi longkang dan segala isu nak fitnah kerajaan menjadi bubur air masak selipar pak jangoat je.. nasihat gua udah-udah le tu membuat fitnah... fitnah tu akan makan diri punya... tapi yang herannya... itulah makanan paling sedap yang selalu juak-juak makan... tu pasal hati busuk... busuk yang bernanah-nanah... asal buka mulut mesti fitnah... loser al the time bebeh... haha...
jom tgk kekantoian malaysiakini http://taipingmali.blogspot.com/2011/11/malaysiakini-terus-kantoi-dan-kantoi.html

PIS YANG SEMAKIN HILANG ARAH... GILA

NAK TANYA, RAKYAT MELAKA... ANDA RESTUI KE KALAU KM AKAN DATANG NI ADALAH DARI DAP... PAS PAS... KENAPA TERLAMPAU BEBAL SAMPAI TAHAP CIPAN YANG BONTOTNYA BERNANAH HINGGA SANGGUP JUAL APA SAJA DEMI UNDI.... AKU NAK TANYA LAGI... PAS YANG BETUL BANGGANG.... APA INGAT MAIN SUKA-SUKA... JUAL AGAMA BANGSA DEMI CITA-CITA MENJATUHKAN UMNO... SAMPAI TAHAP MACAM TU SEKALI YE... DEMI ALLAH... PAS ADALAH PARTI YANG WAJIB DITENTANG OLEH ORANG ISLAM.... KERANA MENJUAL AGAMA.... MELACURKAN AGAMA....
jom kita tengok keangkuhan pas http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2011/11/janji-hudud-pas-melaka-umum-wakil-dap.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2Fgelombangrakyat+%28Gelombang+Rakyat%29#.TrCtHPS3pgE

badut sarkis je... biasala..

hehe... malas la pulak aku nak komen lebih-lebih.. kang keldai-keldai jangoat marah hahahahahaha....

balak balak... gondol gondol...

biasalah kerajaan paspis... nak masyuk kita kasi tebang sama balak la... lepas tu sebarkan yang mereka berhemah dalam pengurusan pembalakan dari kerajaan BN terdahulu.. ceh ceh... dah sedut semua hasil bumi... dok meroyan lagi bagus aaa... piirah.. pak dongkoi pak dongkoi ni mana ada otak beb... mereka ni semua iq low class... setakat bagi ceramah terer la... juak-juak sila tonggeng... gua nak sepak hahaha... tuih
jom tengok rakyat kedah dah marah dah ni... huh http://badutrakyat.blogspot.com/2011/11/gempar-penduduk-kedah-mengamuk-lagi.html

pusing punya pusing

dengan KJ pun tak leh lepas.. dah dah nak debat dengan najib... mau terkucil nanti haha...

oh tidak...lagi keluar... ades.. UMNO.. how???

macamana nak dikatakan lagi wahai juak-juak... kerana busuknya otak anda.. dan kehenseman pas yang semakin hari semakin hensem dari karpal singh... juak-juak bergembira dengan pengkhabaran ini... harap juak-juak tarik nafas dalam-dalam... dan duduk di hadapan cermin... dan kata aku bodoh... aku keldai dap.. ok juak-juak buat macam tu ye... hahaha... dan kalau boleh suruh orang sekeliling tempeleng dengan kuatnya untuk menyedarkan juak-juak dari terus di keldaikan oleh dap... ok PAS... PAS IS DEATH...
Berita telah melaporkan bahawa seramai 100 penyokong Pas di Bachok termasuk tujuh pemimpin cawangan keluar parti dan menyatakan sokongan kepada perjuangan UMNO untuk menerajui kembali pentadbiran kerajaan negeri pada pilihan raya umum akan datang.

Mereka menyatakan ikrar tersebut semasa menghadiri sesi penerangan mengenai hala tuju perjuangan UMNO yang disampaikan oleh Pengerusi Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed di Bachok dua malam lepas.

Sesi penerangan selama hampir dua …

ai anak-anak cina ni... dia ingat ni hong kong ke...

wah setakat memaki hamun orang melayu.. dalam fb berani la... jangan ingat ni hong kong... yamaka......... melayu rilek je sebab memang tau chirakak anak-anak cina ni berani dalam fb je... biler luar dia menikus.... memang tak nafikan mereka-mereka ni lagi rasist dan teramat rasist... tapi kerana kita ni sentiasa bertolak ansur... mereka anggap kita seperti sampah looser... so tak mengapa... mereka anak-anak cina ni belum tau apa itu tempeleng melayu... ok ok... go on.. sebab pak jangoat dan melayu hampeh ada menjadi keldai dalam pakatan... no hal... kerana namavee... yang konon tak rasist... ok ok... go on.. bagi naik lemak dulu... FIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT THAT BASTARD!!!!!
anak-anak cina belaan DAP.. http://umbhululangat.blogspot.com/2011/11/islam-is-lanjiao-antara-komen-penyokong.html

agak kurang ajar...

Pas gerenti diam.. gerenti.. aRhh... DAP abang besar dalam pakatan.... jangan kata nak nak tegor malah biarkan ajer... kena ingat... pas hanya jadi keldai... mereka hanya menyalak bukit sekiranya UMNO ni UMNO tu... bila tuannya DAP terang-terang dok menghina, mengkeji... depa akan kata UMNO diam je bila MCA bla bla bla... nak spin saja... nak putar saja... ni si kapal selam ni suka mak bapak dia je dok kata hukum HUDUD nilah tu lah, macam dia lebih tahu pulak... so kita tengok apa pas nak buat... jilat ke atau bantai si oku tu... erm sah-sah ayat biasa yang tuding jari.. UMNO UMNO... tengoklah... PAS IS DEATH
stament karpal yang kurang ajaq...
GEORGETOWN, 31 Okt 2011 - Pengerusi DAP, Karpal Singh berkata hukum hudud hanya akan menambah bilangan kes jenayah dan bukan mengurangkannya kerana mustahil bagi pendakwa dapat membuktikan kes pendakwaan yang sewajarnya.

Beliau berkata syarat-syarat yang begitu ketat mahukan empat saksi dibawah perlaksanaan hudud bermakna kes jenayah perlu dibuktik…

HAI-0 menjadi IMAM...

pemain-pemain NS solat berjemaah...

ISLAM CARA PAS... hebat tak?

nilaikan jelah malas nak komen.. keldai!!!!

PAS SEMAKIN DICINTAI RAKYAT KEDAH... CHANTEKKK

erk kenapa jadi begini.. adakah pas semakin relevan?.. pas yang cakap guna lutuit mana reti jaga amanah rakyat... ni aper cer ni... dei pas.. pi jilat dap puas-puas no.. rakyat dah tak sabo nak tumbangkan parti angguk saja ni... PAS IS DEATH
semuanya disini... http://kedahkekl.blogspot.com/2011/10/tudiaa-demo-jalanan-tak-puas-hati.html

PIS

biasala parti angkuh nak mampos ni... selalu anggap mereka lagi hebat dari orang lain.. lagi hebat dari jebon... so mai je lah tengok ni... mungkin mereka ingat rakyat semakin suka dengan dia... semakin sayang dengan mereka... adakah dengan menjadi balaci dan penjilat dap akan membawa pas dalam kegemilangan.... adakah dengan main hantam saja walau menjual agama, pas anggap segalanya akan berjaya bagi mereka... ai chait poorah... walau mereka canang mereka ni lebih Islam dari orang lain... percayalah pas sampai bila tak kan jadi dominan... erm nak ganti UMNO... erm.. PAS IS DEATH!!!!!!!!!!!!!!!!
klik sini http://antijumud.blogspot.com/2011/10/hj-hadi-menjadi-dalang-kejatuhan-pas-di.html

mari mari tengok... serius kantoi..habis UMNO

HAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

wah dap bagusnya...

dah macam samseng peras duit rakyat terang-terang.. tapi pas ikut saja... cilakahai... dap spisis kiasu yang memang nak menghirup darah segar rakyat-rakyat pulau pinang.... harap rakyat pulau pipang sedarlah.. pas dan pkr nak harap depa ni.. kasi jilat bontot la beb... tuih... dem... ass.. habis melayu kena dajal cukup-cukup... yang ada melayu keldai... jamban... hehe...

PAS YANG HENSEM

bila bercakap dia yang lebih... apabila mengutuk dia yang paling hebat tersemburnya air liur... orang lain tak boleh lebih dari mereka.. kalau tak akan dikatakan hampeh... so bila mereka ingat mereka lagi hebat dari dewataraya... maka mereka mengampu kat semua orang yang pas parti yang paling releven abad ini... petuih... nak tanya... hebatnya pas dekat mana ye... keangkuhan pas teserlah dengan mengatakan Dato Ibrahim Ali akan tewas bila bertanding lagi di pasir pas... ok..ok.. kita tunggu je... PAS IS DEATH....
Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali hari ini mengingatkan pemimpin Pas supaya jangan terlalu angkuh dan bongkak dalam politik.

Menurutnya, keangkuhan pemimpin parti itu semakin terserlah sehingga kononnya mampu meramal siapa calon yang akan menang pada pilihan raya umum (PRU) nanti.

"Pada PRU 2004, Pas kata mereka boleh menang besar tetapi (kemudiannya) hanya (menang) nyawa-nyawa ikan dengan dua kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN).

"Selain itu, pada PRU 2008, Pas t…