Selasa, 27 Mac 2012

NAJIB JUGA MEREKA TAJI.. YA ALLAH...

ini yang gua kata kita dah takda modal.. jadi dah takda modal.. kepala hotak pun macam siamang puak-puak ni.. amat memalukan sebab dek kerana nak puaskan hati... nak tunjukkan bahawa anuar ibrahim tu lagi baik dari najib kononnya... di buat satu gambar yang boleh buatkan hati juak-juak tenang dengan gambar ini... Ya Allah.. low klass nya minda... huh.. macam budak sekolah tadika giler. main ejek-ejek.. pui...
ps: brader jeffry kita buat gambar anuar lagi terbaik tak gitu bro hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SALAH GUNA MEDIA SOSIAL - SKMM SERBU 11 LOKASI RAMPAS TELEFON BIMBIT DAN KOMPUTER RIBA #viralhancing

CYBERJAYA – Sebanyak 11 lokasi di beberapa buah negeri diserbu Bahagian Penguatkuasaan dan Siasatan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Ma...