Langkau ke kandungan utama

KHALID GAGAP PENING TAK LEH NAK PECAT CEO SYABAS.. WAKAKA..

erm air adalah nadi kehidupan.. tapi kebebealan pakatan tetap dengan egonya.. mereka ingat air senang main sedut kat lombong je kot.. kaka..dah ni mb khalid gagap kata tak mampu nak pecat ceo syabas.. permainan politik apa ni wahai khalid gagapin.. rosak kepala otak le camni pui...

ps: pr ingat rakyat selangor ni jenis macam robot.. boleh di kontrol dengan drama longkang kot.. udah-udah le tu.. keje kasi laksanakan.. rakyat melihat la beb.. pui

Ulasan

  1. kawtim lah ngan lemb. pengarah laa khalid gapgap oooii !.......tak sabar rasenyer kron....kron nak amik alih ni...kebulor sesangat dah nie...

    BalasPadam
  2. kawtim cara camner tu??? Kene huluq huluq dulu kot. Cara Al-Juburi kadang-kadang boleh jalan jugak...

    Kah kah kah kah kah

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini