Khamis, 4 Oktober 2012

GAMBAR HANTU PALING GERUN SEKALI... JANGAN TENGOK..

bukan yang ni

tak pasti entiti ini menyerupai siapa.. harap tak delah sama.. tapi memang seram beb.. aku pun terkujat.. gila haram seram... apa nak buat dunia ini macam-macam mahkluk ada ma.. tapi yang nyata keseraman entiti dalam gambar ini jangan dibuat main beb...

korang roll ke bawah... harap tak mengelupor ye..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

hahahaha.. sama tak entiti ni sama tak sama tak...

ps: gurau-gurau petang, janganlah marah pentabsub anuar brahim.. hehe.. sama kan gambar tu.. tapi tu siapa.. hehehe..

5 ulasan:

  1. hehehehe....tu hantu bonceng!!!! eeee samaaaaaaa!!!!!

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH MMG SERUPE JEK BROO..XDE ISTILAH MCM..SEBIJIK ATAU IRAS2 >XD

    BalasPadam
  3. Pelopor 'Masyarakat Madani' telah melempiaskan nafsunya dengan pelacur cina.

    BalasPadam
  4. opocottt.. terkezud mak.. eee takunyee spises antu ape niii.. mak tak pernoh nengok nyah.. tapi mcm pernah jumpa plak antu ni.. tapi dimane yee.. eee..tak kuasee

    BalasPadam
  5. oooo...yg ini TOYOL TUA...dah tua2 telanjang bolen bughok ghopenyer...

    BalasPadam

SALAH GUNA MEDIA SOSIAL - SKMM SERBU 11 LOKASI RAMPAS TELEFON BIMBIT DAN KOMPUTER RIBA #viralhancing

CYBERJAYA – Sebanyak 11 lokasi di beberapa buah negeri diserbu Bahagian Penguatkuasaan dan Siasatan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Ma...