Khamis, 11 Oktober 2012

KLIP VIDEO PEMIMPIN PAKATAN PERAK... BAKAL TERSEBAR???? ERK ERK... ABIS ABIS..

that y daku kata.. jangan lihat hanya dia berpakaian Islamik semata-mata.. nafsu.. erm semua serba tau.. jadi kesahihan cerita ini aku tak pasti.. kita tunggu pendedahan dari blog tokguru86 nanti...

pencacai..mesti kata ahhh umno ni dah tak de keja lain... bagi aku senang je.. mereka pun akan lakukan menda sama kalau mereka ada bahan dan bukti... kan kan.. eleh.. ini lah masanya kita pelingkupkan pakatan.. sebab mereka ini penjahanam malaysia.. pemimpin-pemimpin dalam pakatan hanya ada 2% je yang boleh pakai yang lagi 98% semua kulup beb.. hehe

ps: boleh ke blog tokguru86 untuk penjelasan... gasak lu lah pemimpin pakatan... wakaka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MAHATHIR BOLEH LETAK JAWATAN SEGERA KATA PEMIMPIN DAP JOHOR #viralhancing

PETALING JAYA: Pemimpin DAP Johor, Dr Boo Cheng Hau, hari ini mendesak Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad meletak jawatan kerana memper...