Langkau ke kandungan utama

FITNAH PDRM, kantoi lagi pakatan jibraun!!! pui..

punya la dah sampai takde modal nak jaja, akak ni jadi mangsa, gile babi betul perangai penchacai dan seangkatan dengannya kan... perangai mengalahkan jin aprit... pui.. akhirnya mereka sudah kantoi... keh keh... tu la niat jahat tak kemana... tapi penchacai tegar anggap cerita ini betul oooo...

kita lihat komen penchacai tegar yang memang ngoi...
lasid ameden - woi ni betullah.. mana ada tipu.. umnongok je tak faham.. kami pakatan sentiasa maksum tau tak.. tolonglah.. kami para penyokong pakatan tetap mempercayai cerita ini walau ia bohong.. full stop..

SO APE DE HAL KALAU PERANGAI BAGAI PUAKA TU MEMANG ADA DEKAT PENCHACAI DA...

ps: apa lah nak jadi.. asik cari modal fitnah je memanjang... huh

Ulasan

  1. Ni lah yg di katakan MATLAMAT MENGHALALKAN CARA...memang macam SIAL puak2 PAKATAN ni..minta pihak berkuasa siasat sapa punya ANGKARA & SERET KE MAKAHMAH..KALAU DI BIARKAN AKAN ADA LAGI NANTI YG KENA!!!!TOK HISHAM & TOK RAIS ATAU MANA2 TOK PLS BUAT SESUATU!!!!

    BalasPadam
  2. Fitnah pada cai2 pakatan haramjadah sama mcm kerja melancap sendiri, nak cari kepuasan.

    Tak dapat buat fitnah satu hari, akan jauh satu kilometer syurga yg PAS dah janjikan. Nik Aziz dah 'set' semua tu, itu pasal cai2 ni terpaksa cari apa saja isu utk fitnah, satu fitnah bertambah dekat 10 km syurga PAS.

    BalasPadam
  3. Bertaubatlah pengikut PAS, aku dari dulu,kini dan selamanya dah menyampah. Tak payah aku pergi jauh lihat saja dipersekitaran kita, adakah pengikut PAS berakhlak mulia dan terpuji.......
    sokong hukum huduh,setengah2 drp mereka tak pernah pun jejak kaki di masjid.

    BalasPadam
  4. Mmg betol kata anon 10:50 PG...penganut PAS kbnykknnya bermentaliti kelas ke3..pakar amok dan assobiyah ..cume puak mrk jer yg betol...yg sedihnya ngaku mrk pejuang Islam dan nak tegakkn hudud tapi..mrkla yg kaki ganja, samseng kampong dan mmg ada yg xreti nak jejak kaki ke masjid pon...

    Tapi bila time ceramah mrk yg paling kedepan..sbb dlm ceramah bknnya utk mendalami agama tapi isi ceramah penoh dgn maki hamun serta fitnah ..glngn yg sbgini yg paling galak bertakbir menyahut fitnah rekayasa penceramah...

    Semoga PAS berubahla..jgn gunakn agama demi meraih undi...sedih melihat anak2 muda hanyut berpolitik konon nak menegakkn agama tapi sbnrnya isi perjuangan pon mrk xtahu...jgn PAS mnyalah guna masa depan anak2 muda MELAYU hny utk kpntngan politik mrk...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini