Isnin, 3 Disember 2012

WAKAKA... SAJA ATAU TAK SENGAJA... WAKAKA...

korang tengok lah sendiri ye.. aku gelak sampai perut keras berdentum wakakakakakakaka... saja perli kot.. haha.. pui lawak siut... ades ades..

ps: siapalah yang mengusik mr anuar ibrahim ni ye.. hehe.. editing ni.. sudah tau.. hahahahah...

6 ulasan:

  1. he he he, kurang asam punya malaun!

    BalasPadam
  2. Mengeja dan membaca pun tak tahu, macam mana nak memerintah Negara?

    BalasPadam
  3. lagi2 politik...bosan!

    BalasPadam
  4. kalau tgk u tu edit geng, ala saja ngusik2.. siapa lah edit ni ek hahaha.. kelako der..

    BalasPadam
  5. ha ha apa tu pelancauan kurang paham....tolong jelaskan...

    BalasPadam
  6. patut pelancaran da.. hehe..

    BalasPadam

MAJORITI FDI DALAM SUKU PERTAMA MERUPAKAN PELABURAN BERKUALITI KATA TONY PUA #viralhancing

Suku pertama 2019 menyaksikan pelaburan langsung asing (FDI) yang tertinggi direkodkan, terdiri daripada pelaburan-pelaburan berkualiti, kat...