Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 1, 2012

MEMAKI UMMI HAFILDA... what the hell...!!!!

giler hensem nok..
sesuka hati nak balun maki adik sendiri... huh.. mungkin dia risau sebab ummi hafilda ni jenis suka fight back dekat anuar ibrahim dan azmin.. so dia ambil inisiatif mencaci adik dia sendiri... keh keh  punyalah nyummi  gambo dia ni serius macam ada something wrong somewhere da.. keh keh.. lantak ko lah azwan ali... job kurang ker.. lalala...

mai baca seterusnya.. klik sini...

ps: adik beradik jadi jahanam kerana insan bernama anwar brahim... adu adu apa mau jadi....

USTAZ.. mereka ini disampuk jin liwat

bila disampuk kalau tak berubat... masak.. hehe.. itu yang terjadi dengan pentabsub anuar.. mereka dah giler tahap ke 18 di sampuk jin liwat berganti-ganti sehingga hilang kewarasan diri dah... huh..kolopolir lah.. habis depa pi conteng semua bangunan, kereta orang awam... taktaulah kalau ada orang awam juga kena spray di muka... vandalisme ni standard untuk menaikkan darah orang.... tapi kelakarlah bila puak-puak jibraun kata umno yang buat... keh keh...  bila disawan dan disampuk... boleh buat orang jadi sewel ooo jangan ko main-main... hehe..




ps: ni mesti upah budak-budak havok ni.... eleh pakatan.. biasalah..

USTAZ.. KALAU DAPAT BERI JAWAPAN MESTI OK...

sebenarnya memang betul juga ek.. kalau kita memperjuangkan Islam.. dan ikhlas.. tak patut sebenarnya kita memaki hamun dan mencaci orang lain.. nabi kita pun tak buat macam tu.. so berbalik kepada isu ustaz azhar idrus... memang tak nafikan memang panas beb.. tapi kita sebagai umat Islam nak menyukai orang janganlah terlampau fanatik habis... sebab, bila kita terlampau fanatik.. so.. yang baik ambil.. yang buruk.. jangan ambil...


jadi di harap dapat lah menjawab dengan hati yang ikhlas... supaya nanti orang kata tak double standard...

dan soalan ini diberikan daripada rakan otai blogger sanggah tok janggut


1.Apa hukumnya sesorang itu mengerjakan Haji dengan wang sponsor oleh orang yang ada kepentingan terhadap kuasa seseorang?

2.Apa hukumnya jika seseorang pemimpin yang berjanji  sekiranya menang pilihanraya mereka akan melaksanakan hukum hudud tetapi setelah menang mereka tidak laksanakan?

3.Apa hukumnya jika pemimpin yang berkuasa ke atas undang-undang syariah apabila diberitahu ad…

ceramah anuar brahim di subang jaya giler haram ramai

ramai? ramai ke? wah sungguh keramaian... nampaknya anuar mengalami stress berganda-ganda lah ye... ades ades... nik nazmi siap colek orang dari luar untuk penuhkan ceramah 901... kui kui... so pada pemahaman semua.. rakyat majoritinya mana dah nak percaya mr anuar brahim lagi da... pentabsub-pentabsub mesti kata... ahh walau apa terjadi anuar mesti di bela... kata mereka.. keh keh...



Ceramah Anwar Di Petaling Jaya Hambar... Nik Nazmi Terpaksa Kutip Orang Luar Naik Bas Sekolah!

Anwar Ibrahim yang di jadualkan berceramah pada pukul 9 malam tadi terpaksa menangguhkan kedatangnya sehingga lewat malam kerana kehadiran orang ramai pada waktu itu amat memalukan.

Ceramah Anwar di adakan di padang bola 3K Subang Jaya SS 13, sempena Kempen Bebaskan Anwar 901... iaitu 3 hari sebelum jatuh hukum kes liwat...

Menurut info walaupun Nik Nazmi terpaksa membawa orang luar menghadiri ceramah Anwar namun ianya masih dikatakan gagal mendapat sambutan.

Padanlah muka...!!!
sumber fb

adakah party dangdut 901 akan hilang seri..

pdrm telah mengeluarkan syarat-syarat kepada penyokong jilat habih.. erm tak pasti mereka nak berjemba-jemba ke tak.. keh keh.. mesti skema mereka ek.. good.. kan bagus macam tu.. duk lek je ramai-ramai.. semua kalu nak jerit tak bleh.. hanya boleh guna isyarat tangan sahaja... bayangkan keh keh... senang tak payah je pergi.. bukan best pun.. menghabehkan boreh jo...

dia buat magik terkejut...kehebatan paih

pelik bin ajaib.. mereka boleh aja.. puih.. hairan.. dashyat kehebatan khalid geja ni... pas is pas.. mengata orang dia yang lebih... sekarang mereka yang terlebih sudah.. so camne tu...



MACAM MANA ANAK KHALID GEREJA BOLEH DAPAT ZAKAT .....???

MasyaAllah ...... ni pakai kaedah mana neh sampai anak YB Shah Alam termasuk dalam 8 asnaf yang layak terima zakat. Anak dia masuk kategori mana yek???

Allah berfirman dalam surah at-Taubah ayat 60 :

"Sesungguhnya zakat-zakat itu, hanyalah untuk orang-orang fakir, orang-orang miskin, pengurus-pengurus zakat, para muallaf yang dibujuk hatinya, untuk (memerdekakan) budak, orang-orang yang berhutang, untuk jalan Allah dan orang-orang yang sedang dalam perjalanan, sebagai sesuatu ketetapan yang diwajibkan Allah; dan Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana".

“Memang anak saya menerima sumbangan RM1,000 setahun daripada LZS kerana dia tidak mendapat biasiswa. Sumbangan itu memang diberikan kepada pelajar yang berdaftar dengan persatuan pel…

pelikkan.. erm Allah bagi chan lagi tu...

kepada orang melaka.. bagi aku.. anda dengar bolehlah.. percaya.. ades.. tak pasti... tapi orang kita ni.. mereka suka dan taksub bila seseorang pemimpin tu terer berceramah dengan tonasi yang hebat.. ayat lenggang lenggok yang indah... senang dan mudah orang kita di longlaikan... terer la lu mr anuar brahim.. hehe.. puih...

betullah kata orang, walau bukti setinggi gunung sekalipun... mana mungkin pentabsub-pentabsub nak percaya yang dia ni meliwat... hantam china doll, mereka anggap konspirasi konspirasi... selalunya kita di pukau pukau... tanpa sedar ia merosakkan... tapi itulah kelemahan orang kita... taksub dan taksub... tanpa sebab..

tu yang pernah aku kata... takkan teruk benar dunia ni.. yang baik kena kitai... yang jahat gelak besar... sama-sama kita fikirkan.. apa kesudahan.. sebab.. bila cerita fitnah.. cerita maki.. cerita aib, cerita keburukan semua orang kita percaya bulat-bulat walau tahu... ada bukti bukti sahih yang dia ni bukan boleh di percayai.. so how?

walau rama…

PKR HANYA DI PERCAYAI OLEH GAY-GAY JE...

datuk hassan ali memang malas nak simpan-simpan.. dia hembur semua untuk pentabsub anuar... geng-geng penjilat anuar dah mula pening.. rasanya tak payah pergilah untuk berdemo 9 hb nnti hehe.. dan sememangnya majoriti pas.. dah hilang kepercayaan kepada mr anuar ibrahim.. sayonara...

jadi yang didalam pakatan pun memang payah nak bersatu hati... ente fikirkan lah sendiri... sebab kalau kita tak mau fikir.. jangan harap orang lain nak fikirkan untuk kita... hehe.. jadi berfikir lah secara waras...

ps: sendiri buat sendirilah tanggung... tapi bila dah buat... tak mau tanggung apa macam...

parti jemba jemba... di usm

siapa percaya saya cakap... kami akan bawa 1 juta mahasiswa ke mahkamah nanti.. caya caya kata mereka..hehehe
malam ni kita akan start berjemba-jemba dimulakan dengan mamat yang berbaju putih silakan
I  lupa lah nak bagi tau u... i baru je kuntuit.. sori ye..
wah ramai nyer.. apa mereka buat ramai-ramai ni.. ada party malami ker.. joget-joget.. or lepak study group..dashyat budak-budak sekarang kan.. hebat.. sebab apa hebat... mereka ni semua di janjikan lulus peksa  dengan pointer free di beri olah anwar brahim hehe... 

baca seterusnya... dashyat oooo klik sini

MESTI MEREKA KATA... AHH PEMIKIRAN UMNO..

realitinya 90% mana suka demo-demo ni.. tapi demo demo untuk orang multilevel aku pernah lah dengar... keh keh.. datuk hassan ali dah bersuara.. maka segerombolan anwarisme jadi tak keruan tentang apa betul mereka nak ke tak berdemo di mahkamah nanti... dengan stament datuk hassan ali ini... maka... betullah kata orang.. buat apa nak memperjuangkan orang yang kakinya memang suka kincing... ceciter...



SHAH ALAM – Perhimpunan Kempen Bebaskan Anwar 901 Isnin ini tidak perlu disertai dan tidak wajar diadakan kerana tujuannya hanya membabitkan isu peribadi seorang pemimpin, bukannya soal masyarakat, kata bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Ali.

“Saya menasihatkan kepada masyarakat terutamanya orang muda janganlah hadir pada perhimpunan tersebut, saya tidak reda melihat anak-anak bangsa melibatkan diri dengan perkara peribadi orang lain.

“Saya bimbang jika kita teruskan sikap demonstrasi ini, negara kita akan terdorong ke arah araki seperti negara tidak berundang,” kata beliau me…

banner mengajak kongkek ramai-ramai

hehe maaf tajuk agak ganas.. kenalah ganas sebab nak ajar kepala bana budak-budak muda kurang ajar ni mana boleh lembut-lembut... bila dengan geng je berani... tapi bila tak cukup geng berteraboo lari.. keke... camtu pejuang jalanan.. hah.. podahhh... banner menghasut ni dah banyak di ipt-ipt di seluruh malaysia rasanya... tapi biasalah.. kata majoriti.. ajak pakai msg jelah.. yang dok buat banner bodoh demi seorang peliwat buat aper... huh...

ps: lupa golongan gay di ipt pun leh tahan.. ramai lah sok golongan ni berjuang demi gaylort tu.. mereka nak berjemba-jemba dengan polis..fru.. rakyat 90% memaki hamun mereka apa tau... yang penting jilat jilat... dan rm rm.. seko2 dapat rm250 perghhhhhhh.... kayo kayo...

PEMBONGKAK KATA....MEREKA BAKAL MENANG BESAR...

PEMBONGKAK PEMBONGKAK PAKATAN JIBRAUN MENGATAKAN... SEKIRANYA ANUAR DI PENJARAKAN.. MEREKA AKAN MENANG BESAR DI PRU13 NANTI... WAH HEBAT PENILIK NASIB PAKATAN TERUTAMANYA PARASIT PAS... SEBAB APA MEREKA KATA MACAM TU... SENANG SAHAJA... MEREKA SEBAIK MUNGKIN NAK PULIHKAN KEADAAN DENGAN MASALAH YANG PELBAGAI DI HADAPI OLEH PAKATAN... RAMAI YANG DAH TAK PERCAYA LAGI DENGAN PAKATAN RAKYAT... MEREKA MENGHARAPKAN MUDA-MUDA... SEBAB MUDA-MUDA MUDAH DI HASUT... KERANA KATA MEREKA... GELOMBANG ORANG MUDA BAKAL MENJATUHKAN KERAJAAN....

ITU TAKTIK YANG KITA SEDIA MAKLUM... GUNAKAN SEBAIK MUNGKIN ORANG-ORANG MUDA YANG KECEWA INI... MEMBERONTAK... MEMBERONTAK YANG TIADA KESUDAHAN... TAPI KALAU DI TANYA BALIK... KALAU MEREKA KATA JATUHKAN NAJIB SEBAB APA... SEBAB IKUT.. IKUT DAN IKUT... BUKAN FAHAM PUN... ITU BAGUSNYA MENGHASUT ORANG MUDA... TAKTIK BERKESAN PAKATAN.... SEDANGKAN MEREKA MANA NAK TAHU APA TERJADI SEKIRANYA PAKATAN JIBRAUN MENJADI KERAJAAN... HANCUS ROSAK.. HANGUS.. HABIS... TAPI ME…

ustaz sempoi.... tahukah siapa parasit politik....

ikan yang di jangkiti parasit... bahaya parasit... ia mengakibatkan kemusnahan keatas perumah...
dalam dunia politik ada parasitnya... parasit hijau.. tetapi parasit ni licik.. dia kata mereka parasit yang terbaik... terbaik korok mu... dan bila parasit ini berjangkit... nak pulihkan perumah... ades.. makan masa... sebab spisis parasit hijau ni... dia punya penangan... memang teruk... huh.. alah semua tau siapa parasit hijau tu... siapa lagi siapa lagi.... 

siapa lagi yang terhebat kalau bukan........












pas shit.. mereka ni kalau membuat kepada kebaikan tak mengapa.. ini merosakkan... tanyalah siapa pun.. pas hanya merosakkan.. cuma yang tabsub.. asik asik pas nak disamakan dengan Islam.. pas bukan agama.. 

ps: pkr dan dap mereka spisis lain.. spisis lagi ilang akal.. nanti aku carikan spsis apa.. hehehe...

ustaz..MEREKA KATA MAMPU TARIK 100,000 PENDEMO... ANDA PERCAYA.. CAYA CAYA..

risalah sampah memang patut di pijak... puih
apa betul mereka ni.. kalau kat upsi berdemo semua budak-budak fail.. ini kan pula 9 hb nanti.. kita tengok jelah.. hehe.. tapi tulah.. adakah patut seorang peliwat yang langsung tak nafi dia meliwat mangsanya... dan peguam power dia mengatakan berkemungkinan ada seks liwat suka sama suka... awwwww...!!! tak kuasa i nyah... hehe... so camne tu.. oleh kerana dah tak keruan.. master anuar brahim mengarahkan azmin kesayangannya supaya menyediakan 100,000 pendemo jambu... supaya ada di mahkamah nanti... keh keh... lantak koranglah..

menyusahkan orang ramai le tu.. orang nak hantar anak pergi sekolah jalan jem.. pergi ke tempat kerja jem.. pengangkutan awam seperti bas dan teksi pun sama sangkut... penunggang motosikal tak leh nak cilok lebih-lebih sebab kereta jem giler... ramai orang memaki hamun.. lahanat punya nuar brahim... ko punya pasal habis semua terkena tempias... tapi pendemo yang menyintai anuar.. peduli apa... janji dapat menjerit.…

USTAZ. budak-budak ni belajar pandai sungguh!!!

ai mamat ni yang masa kes nak kena tumbuk adam adli hari tu.. nampak kecik beso je aku tengok.. pendek hensem lak tu.. mesti ramai awek histeria ni.. nak tau kenapa.. mari kita suai konal dengan dia..

Nama : Shazni Munir Bin Mohd Ithnin
Umur : 25 tahun

Bekas pelajar Ijazah Sarjana Muda Sains Gunaan dengan Pengajian Islam, Universiti Malaya. Ditamatkan pengajian kerana pencapaian kurang memuaskan (CGPA bawah 2.0)



hok ni pulak jangan kata awek, nyah-nyah dan gay-gay terliur melihat kepandaiannya.. cerdik sungguh...
Nama : Ahmad Syukri Che Ab Razab Umur : 27 tahun
Bekas pelajar Universiti Malaysia Sabah (UMS). Diberhentikan kerana pencapaian akademik kurang memuaskan. Meneruskan pengajian di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS). Namun tidak menghabiskan pengajian kerana aktif dalam poltik kerana pencapaian akademik kurang memuaskan.

yang ni lagi lah cerdik.. kecerdikan dia mengalakan jebon bukit.. tu pasal dia nak jadi shamseng tai minyak.. tahniah... keke..

Nama : Ahmad S…

ni apo kawe nak ghoyak ni...

biasalah korang takkan tak tau.. pas.. erm.. dah nama pun pas beb.. cakap je.. mana reti nak buat kerja.. bodoh pulak bertingkat-tingkat.. pandai dia lebih sikit je dari tenuk.. mereka kata rakyat still lagi menyokong mereka kerana mereka terlalu power.. power yang lahai.. dashyat... tetapi mereka lupa.. kuasa rakyat...

Air Kotor: Pejabat Nik Aziz Di Serbu!

Tengahari tadi pejabat Nik Aziz di serbu orang ramai yang tidak berpuashati dengan keadaan bekalan air kotor dan tidak mencukupi...

Mereka membawa banner yang menyatakan "Kami desak Kerajaan Kelantan (PAS) Selamatkan rakyat Kelantan daripada penyakit bawaan air".

Sebahagian besar daripada lebih 1.6 juta rakyat Kelantan berisiko terdedah kepada penyakit berbahaya yang boleh membawa maut seperti E-coli sekiranya kerajaan negeri gagal menangani isu bekalan air bersih.

Kerajaan negeri perlu bertindak segera mengatasi isu itu selepas ujian Kementerian Kesihatan mendapati air di negeri itu disahkan tercemar bakteria E-coli

apa betul kita akan kalah

APA BETUL KITA KALAH DAN AKAN KALAH TERUK... SEBAB MEREKA LAGI KUAT.. BETUL... ADAKAH KITA MEMANG AKAN KALAH KERANA KITA BIARKAN SAHAJA MEREKA MEMIJAK MUKA KITA SESUKA HATI... TAPI.. HARUS DIINGAT... PERJUANGAN BELUM LAGI SELESAI... BELUM LAGI TAMAT... BIARKAN MEREKA GELAK PUAS-PUAS, MEREKA RIAK DENGAN TINDAK TANDUK MEREKA YANG DIANGGAP SEBAGAI AURA KEMENANGAN....

MEREKA TIDAK TAHU APA YANG MEREKA AKAN DAPAT KELAK... BIARKAN.. BIARKAN MEREKA TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA... BIARKAN KEJAHATAN MEREKA BERMAHARAJA LELA... DEMI TANAH BERTUAH INI... BUKAN AKU SEORANG.. MALAH RATUSAN RIBU,  MUNGKIN JUTAAN SEPERTI KU AKAN TENTANG HABIS-HABISAN SI PENGKHIANAT BANGSAT YANG CITA-CITANYA INGIN MEROSAKKAN APA YANG ADA DI BUMI BERTUAH INI....

AYUH RAKAN-RAKAN... TAK KISAH ANDA DI DALAM ALAM MANA... CYBER, NYATA... KUATKAN BENTENG... KERAHKAN UNIT-UNIT KOMANDO ELIT MENYERANG HABIS-HABISAN MEREKA SI PERTUALANG INI... MEREKA INGAT MEREKA BOLEH LANGGAR SEMUANYA... KITA BAGI MEREKA NAIK LEMAK DULU BIARKAN…

USTAZ..no komen...

walau gua memang meminati cara dia berdakwah.. tidak semestinya minat dia fanatik giler sampai lupa daratan dan lupa isi perjuangan gua selama ini... tetapi.. sepatututnya dalam umno perlu lebih ramai ustaz-ustaz macam ni.. senang dengan orang muda... dan cara berdakwah.. muda-muda dah cintakan Islam.. bagus untuk ummah..

sebab orang muda sekarang memang dahagakan ilmu-ilmu tentang Islam.. so sepatutnya kita belajar cara ustaz ini dalam menarik croud.. bukan hanya bila dia berjaya menarik croud dengan ramai.. kita tibai peribadi dia... sebab dia dah ada peminat dia sendiri... dan kalau benar sekalipun cerita tu.. peminat dia akan kata aaah ini semua taktik jahat... macam biasa siapa kena... UMNO juga.. dah dah.. yang buruk UMNO juga... sedangkan dia mungkin tahu.. pas yang sekarang bukan macam dulu.. pas sekarang dah sekularisme...

taktik kita... sepatutnya... adakan juga ceramah yang menonjolkan keagamaan.. adakan pelapis ustaz dan ulama yang lebih hebat seperti dia.. boleh punya.. …

HUKUM KARMA...

dengar kata ada seseorang YDP paih di kawasan selangor dapat cucu luar nikah... erms... uit.. camtu ke.. betullah kata orang.. tak kena dekat kita.. kena dekat anak... tak kena dekat anak kena pulak dekat cucu... masa memaki hamun UMNO ... uit kemain.. entoh.. ini orang panggil hukum karma kot...

baca seterusnya...
klik

MANA PEMIMPIN UMNO.. MANA ADIWIRA KAMU..ADES..!!!!

aku tertanya-tanya kemana hilangnya pemimpin UMNO NI?


aku ingin mengatakan dimana pemimpin umno yang dikatakan ingin melancarkan perang... dimana anda... takkan dah simpan telor dalam peti ais.. demn man.. kami nak peluru supaya dapat bersama meranapkan pakatan.. bukan hanya laungan di PAU saja.. lepas tu hilang taring.. sial lah.. kamonlah.. bangkitlah wahai pemimpin UMNO... jangan jadikan pembangkang semakin naik isim... dek kerana kamu senyap dan senyap.. diam dan diam... mana mana adwira pemuda-pemuda UMNO... ai takkan nak harap blogger, cyber war FB twitter je... sepatutnya anda dah kerahkan komando-komando anda menyerang unit-unit tentera mereka wahai PEMIMPIN UMNO... dengarlah luahan blogger tak bertuan ini... kalau anda semua nak tengok kekalahan teruk di pru 13 nanti anda buatlah bodoh... buatlah... demn... bangkitlah... dan berjuanglah... jangan senyap-senyap... buat weng je otak tu...

baca luahan gelombang wangsa maju

USTAZ SEMPOI....

erm macam-macam orang duk kata pasal ustaz hebat ini.. aku respek cara dia berdakwah... buatkan orang muda terpegun... macam nilah ikon yang dicari-cari untuk orang muda mencintai Islam... tetapi macam biasa pentabsub anuar dan dap mengatakan aura ustaz azhar ini akan meranapkan kuasa umno... bagi yang tabsub-tabsub.. anda kena ingat cara ustaz ini bagus untuk perpaduan Islam...good for umno n pas...

sebab yang datang di ceramah agama dia apa ingat semua dari penyokong PR? aku yang menyokong kuat kerajaan pun memang minat dia... jadi ramai juga penyokong kerajaan yang meminati ustaz azahar idrus ini... so jangan lah si pentabsub PR terutamananya pas.. ek eleh terus je konferm.. umno bakal di tumbangkang oleh azhar idrus... kekeke... yang di lihat di kelantan ramai dah nak masuk umno.. nak tau kerana apa sebab ustaz azhar idrus lah hehe... pentabsub paih takkan tak tau apa yang berlaku di kelantan sekarang... ramai dah hilang kepercayaan dengan pas... so how?

bagi golongan muda yang s…

SKANDAL RM500 JUTA... nik ajiz semakin poning...

mengata orang dia yang lebih.. itulah perangai paih yang hebat tu... kalau mencari salah orang... perghhh memang hebat beb.. hari-hari dok canang sampai lupa tanggungjawab rumahtangga beb... hehe... itulah parasit yang dinamakan pas pus pis.... demn



MENANTU NABI NIK AJIESS SONGLAP RM500 JUTA ........???

Duit mana nik ajess bagi kat menantu dia sampai RM500 juta tu .........???? Tak tau dosa ka depa nih ....... Hehehehehe ..... mengata orang bukan main sedap.

SPRM buka kertas siasatan sekali lagi apabila isu PMBK dibangkitkan mengenai kaitan anak menantu Nik Aziz si Arif Fahmi.

Arif Fahmi dikaitkan dengan penyelewengan dana RM500 juta yang baru baru ini menjadi panas apabila Nik Aziz sendiri mengakui beliau melantik menantu didalam syarikat GLC kerajaan negeri.

Nik Aziz turut mengakui Ariffahmi adalah menantu beliau dilantik atas dasar merit dan kebolehan.Maka kita boleh persoalkan adakah berjuta orang anak Kelantan tidak berkelayakan untuk dilantik selain daripada MENANTU Nik Aziz?

Ar…

MENJELANG 9 JANUARI 2012

pak nuar brahim semakin gelisah menunggu 9 jan ini... hehe.. dan di sebabkan itu... akibat stress mungkin jadinya macam kat bawah ni la kot... ke ke ke... sila lah tengok ye!!!




































jadi mr gollum.. hehe... persamaan yang nyata hehe.. jangan mara aaa nanti kena jual.. hehe
zulkifli nordin mencabar anuar dan saiful bukhari supaya bersama-sama solat hajat di masjid negara pada 5 hb januari ini... dengar kata saiful onn... tinggal anuar jer.. adakah dia berani... mesti dia kata ini mesti ada konspirasi nak buktikan dia salah.. hehe..
ps: kebenaran semakin di tunjukkan dan bila yang jahat semakin gelisah serta pentabsubnya semakin tidak keruan....

TULANG RUSUK PATAH DER... KEPALA TERCABUT...

bila suratkhabor harukaka kata tulang rusuk si safwan jibraun tu patah... maka berteriaklah si penjilat-penjilat tegar mereka kata polis memang kejam.. membabi buta mereka menuduh polis sedangkan mereka buat skrip drama baik punya supaya rakyat membenci polis... kamon beb ini zaman it.. segala bukti kena sahih.. setakat cakap je bukti takda.. ibarat cakap.. dengan kepala dunga la lu la hehe... puih.. keke cuba kita tengok... ape betul tulang rusuk dia patah... betul ke.. keh keh... asal tak cakap kaki tercabut... kepala terbelah 2... dan tangan di patah riuk menjadi 18... baru la trill cerita kekejaman polis... ini fitnah budak kecik pun garu kepala nak percaya da wei kekeke... 
itulah keje pembangkang di malaysia beb.. low klass giler nak babitkan polis dalam hal mereka, yang nyata mereka semakin di tolak rakyat... semakin hari semakin terdesak dengan mencari isu-isu baru yang boleh menguntungkan mereka di pru 13 nanti... poorah... selalunya kejahatan last-last akan kantoi dan kemen…

gambar-gambar pelakon di upsi.. tahniah

mamat baju merah ini selepas di tangkap polis.. di nak kawtim dengan abang polis...  jom main ps3 jom.. keh keh
 biasalah dah perangai ikut ketua penipu.. so mereka duplicate je lah
 wah suka mereka berdemonstrasi.. hidup gay hidup gay kata mereka... 
 mereka tunjuk hebat.. eleh hebat menipu jer.. keh keh..
 kalau perasan ada sekor ungka pondan memanjat pagar sambil menjerit-jerit.. hidup gay hidup gay...
 pintu klinik ini lah yang membelasah ada seko malaun tu sampai patah riuk huh... dashyat...
ni masa di kena tangkap.. dengar kata dia menjerit nama mak ayah dia keh keh... ayoh mok.. tulun keke

lagi gambar klik sini

ps: lagi di layan budak-budak ni lagi popler la mereka.... budak-budak ni biasalah belajar tak pandai... jahat lak tu.. so apa nak buat.. orang jahat memang perangai macam tu... puih

PAIH KATA NO HAL PUNYA....

kali ni mari kita membantai jibraun paih yang kononnya Islamik... berdentam dentum...kata mereka ni adalah paling Islam dari orang lain...


Disko Halal Bandar Raya Islam

Apakah Kerajaan PAS Kelantan mengeluarkan permit atau lesen untuk pusat hiburan di Negeri Kelantan? Itu soalan yang perlu ditanya.

Kita tahu Kerajaan PAS Kelantan membenarkan Majlis Perbandaran Bandar Raya Islam dan lain-lain majlis daerah mengeluarkan lesen menjual arak kepada bukan Islam. Alasannya meminum arak itu dibenarkan dalam agama-agama lain.

Hahahahahaha ......... bila PAS buat boleh kununnya agama lain dibenarkan tapi bila BN buat sampai lubang cacing dimaki dan UMNO dikafirkan. Agaknya dalam BN tu 100% Melayu Islam kut. MCA, Gerakan ngan MIC tu pun Melayu Islam gak kut ......

Betul lah seperti dikata ....'WAL HARAM MU WAL HALALKU' = Haram bagi kamu tapi halal bagi aku..

Sumber FB




ps: itulah paih yang dibangga-banggakan... puih... perosak..

MALAUN NI KATA KENA BELASAH DENGAN POLIS...

si jibraun ni kata dia di belasah oleh polis masa berdemo pagi hari tu di upsi.. erm ok.. wahh teruk benor kena belasah ek.. dashyat... ingat dah mati ker.... bodoh piang punya student... nak tahu siapa belasah mamat ni keke... si la roll kebawah... power siut.. dapat belasah student ni.. bukan polis pun...






















dia sendiri kelam kalibut rempuh pintu klinik.. cedera teruk... kata dia dibelasah polis... lahanet punya malaun... tahiahlah pintu klinik ini kerana mencederakan si jibraun tersebut.... puih... hehe...

ps: pelajar cina dengan india lek je duk umah makan jajan sambil tengok tv...