Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 8, 2012

MESTI PAIH KATA MEREKA NI DIBAYAR UMNO... MESTILAH...

hehe.. pas semakin di tolak parti sendiri.. dan sememangnya yang diketahui.. isu hassan ali menjadi titik tolak pas semakin hancioq di selangor... jadi yang tegar-tegar tu kembalilah kepangkal jalan... sebab tiada gunanya bermati matian mempertahankan pas, sebab pas sekarang semakin liberal... dan menjadi balaci kafir terhormat yang paling power dalam pakatan... jadi buat aper beb nak manjadi mayat hidup di dalam pas... pas is death... trully death.. !!! sayonara...


"Kecewa kerana PAS telah lari dari perjuangan Islam" itu luahan ahli PAS Kg. Kerdas, Rizal bersama rakan-rakan yang telah bersama PAS lebih dari 8 tahun. "Tanya orang Kg. Kerdas siapa saya. Saya terlibat dengan jentera PAS dalam banyak program di Gombak Setia" tambah Rizal lagi.
Ketua UMNO bahagian Gombak, Tuan Haji Rahim Kamarudin memberitahu bahawa kumpulan jentera PAS Kg. Kerdas Gombak Setia yang diketuai Mohd Jais Ismail sanggup tunggu sehingga jam 12.00 malam di Restoran Haji Tapah pada 28 Disember 20…

pukulan maut kepada pembangkang...

kan dulu mereka kata mahkamah adalah alat umno.. kenggaroo lah.. tak adil lah.. kalau ikut.. semuanya tak betul.. yang betul hanya anuar ibrahim saja yang betul.. kalau dia tak betul pun pentabsub mereka kata ahh dia power.. yang hebat tiada yang betul melainkan dia seorang saja.. itulah kepala bananya pengikut tabsub aljuburi yang hanya... ahhh... anwar always right... puih!!!!! so sekarang ludah kahak berlendir hijau campur kuning pekat mereka jilat... padan muka... oi jibraun pakatan... ape kebahlol sungguh spisis macam anda ye...

Keputusan mahkamah bebas Anwar, pukulan maut kepada pembangkang 
KUALA TERENGGANU: Keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membebaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat baru-baru ini memberi pukulan maut kepada pembangkang, kata Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Datuk Zulkifli Noordin. 


Katanya, ini kerana selama ini mereka memalu "kompang dan gendang" menyatakan ia konspirasi yang akan berakhir dengan satu hukuma…

TAHAP GABAN PUNYA RAMAI KONVENSYEN PAKATAN DO KAT KEDAH!!!!

power pakatan jibraun sekarang ni konvensyen mereka di kedah dahsyat do.. ramai giler hantu keh keh... biar betik... kata power... eleh kalau penuh pun di kumpulnya seluruh malaysia... paksa rela datang kan kekeke... setakat kumpul juta pun ada aku kesah... keke tuih...

juak-juak tertanggal spender pasal ds najib datang kompleks pkns.. hehe

rakyat shah alam kembali ke gelombang biru... dan membuatkan juak-juak tak senang duduk dengan keadaan ini, pemimpin dap ketab gigi.. mb khalid gagap terus gagap sampai gigit bucu kerusi.. keh keh... kalau macam nilah gayanya... pakatan sila gali ye kubur anda... kekeke...

ds najib meluangkan masa melawat kompleks pkns di shah alam siang tadi.. terbaik..!!!!!!



lagi gambar... Papa Hebat

rani ganti hassan ali.. suka latu mr rani hehe..

oleh kerana hassan ali dah pun di pecat oleh pas.. jadi.. semua jawatannya di dalam jemaah pakatan di selangor automatiklah di tarik la.. dan mb dah pun berjumpa sultan selangor berkenaan pemecatan hassan ali tu... eleh semua tau .. walau bukan 100% tapi kias-kias gerenti dia punya yang akan ganti semua jawatan yang hassan ali sandang sebelum ini...cet.. suka latu.. kikiki.. suka mr rani.. ye...



Isu Hassan Ali...
"Jawatankuasa PAS pusat yang bersidang pada 8 Januari lalu membuat keputusan memecat beliau daripada menjadi ahli PAS berkuatkuasa serta-merta.

"Memandangkan Datuk Hasan Ali bukan ahli PAS, saya membuat keputusan bahawa beliau tidak lagi boleh menjadi Ahli EXCO kerajaan negeri, katanya ketika sidang media selepas menghadap Sultan Selangor, di Bangunan Sultan Abdul Aziz Shah di sini, sebentar tadi. - BH


ps: makin jahanamlah pas di selangor... semua puak-puak sekularisme yang dok kongker semua... tahniah le pas ye... jangan lupa jilat tau dap...tuih...

TUN MAHATHIR tak heran pun dengan azmin tu

azmin ali, eleh.. dia ni ada masalah sebab pening dengan parti pkr dah nak jahanam dah.. puih... so bosan-bosan dia belasah mantan pm kita tun mahathir dengan perkataan "kepala hotak kau" ceh... kalau aku senang je nak ludah azmin... kepala hotak kau juga azmin.. bodo.. puih...

tun mahathir dengan sinis berkata

"Saya mahu kata terima kasihlah, dalam kepala saya ada otak, kepala dia (Azmin) tak ada," katanya ringkas dan sinis ketika ditemui Utusan Malaysia selepas menyampaikan ucaptama pada majlis dialog bank pelaburan anjuran Maybank, di Hotel Mandarin Oriental, di sini hari ini...

jadi beza orang takdok otak macam azminlah.. kikiki... pedas... menusuk kalbu...ko kena azmin keh keh keh.. kalau perasan dengan jahanam-jahanam pakatan ni... pemimpin mereka.. kalau dok cakap.. semua guna iq yang rendah.. jadi kalau pengikutnya tabsub giler.. maksunnya low iq + bodo piang jadi banggang lah kan... keh keh..

NOFX - THE IDIOTS ARE TAKING OVER...

lagu ni khas aku tujukan kepada pakatan jibraun yang giler perosak perpaduan dan perosak kemakmuran di Malausia.. jadi mari ramai-ramai ludah semua pemimpin dari pakatan rakyat yang hampeh.... paling utama dap.. dan kalau boleh pak lebai pas yang banyak cakap dari buat kerja... kasi baling kasut je... bodo punya pakatan jibraun... puih....


layan...

INILAH YANG DIMAHUKAN... ORANG MUDA 1ST

mantop... macamni lah umno dekati orang muda...jentera umno baru ditubuhkan di kelantan dan mungkin mengerunkan pas.. dengan gelaran "PASni UMNO" strategi memang terbaik... inilah masanya mendekati dan memahami dari akar umbi... rakyat tak benci UMNO.. cuma menyampah je dengan pas.. hehe.. so gelombang merah di kelantan akan peningkan nik ajiz and the geng... hehe... tapi geng-genm totok pas nak sedapkan keadaan... kata angkuh mereka... jangan mimpilah nak tawan kelantan... lantok ko la paih...


baca seterusnya... Gelombang Kick
ps: kepada pemimpin UMNO bekerjalah demi rakyat... bukan projek ye..

MEMANG BENAR DAP GANTI PAS.. WAJIB BACA!!!!..

jadi tahniahlah wahai melayu kalau anda rasa dap lah sebaik-baik dari yang baik.. dan anwar perosak bangsa memang hebat-hebat saja.. manalah maruah kamu wahai melayu yang menyokong pakatan.. aku pasti kamu takkan fikirkan ini semua sebabnya.... 1.. kuasa.... 1 dendam kesumat dengan umno... walau tanah tergadai, agama di lunyai... MasyaAllah...MasyaAllah... kepada anak-anak muda.. kalau ini yang kamu nak.. lupakanlah tanah bertuah ini nanti untuk kamu ceritakan sejarah tok nenek moyong kita dahulu yang bertungkus lumus demi keangungan negara tanah tumpah darah kita semua ini.... shame... shame...

kepada melayu-melayu.. anda faham ke tidak..kalau tak faham.. baik buang lah telo.. buanglah kote sebab tanah ini akan jadi tanah jajahan bangsa lain kepada kita... itu yang terjadi di singapura... melayu ada apa dekat sana... Islam di gadai... kepada umat Islam... bengkitlah.... kalau nasi dah jadi bubur... nak bertempik macamana pun... lupakan jelah...

PANASSS.... Strategi DAP untuk menggan…

IKLAN MENYENTUH PERASAAN.. 1 MALAYSIA...TERBAIK...

sebenarnya perpaduanlah yang menjadi simbol kekuatan... tapi ada juga yang suka rosakkan...huh.... ramai di luar sana sukakan perpaduan... hanya rasist ultra kiasu sahaja yang suka rosakkan semua ini..... puih...

SAMY VELLU...MESTI ORANG RINDU DENGAN LAWAK DIA...

hanya santai-santai petang... tapi memang rindulah cara dia kalau bercakap... samy vellu. veteran mic.. cara dia bercakap kadang-kadang mengeletek sesiapa yang dengar.. kelakar dari dia akan diingat sepanjang zaman.... tebaik dato samy vellu.. haha..


AYAT AYAT KELAKAR SEPANJANG ZAMAN OLEH SAMY VELLU

Samy Vellu akhirnya dan rasminya meletakkan jawatan presiden MIC yang paling lama dipegang sepanjang hayatnya, iaitu hampir 31 tahun.Malaysian Insider ada ceritanya, di sini.Berterus terang, saya akan merinduinya terutamanya kenyataan- kenyataan lawaknya yang dibuat sepanjang tahun. Seperti Perdana Menteri kita sebut dalam persidangan BN 2010, “Kita akan rindu pada Samy Vellu kerana beliau menambah banyak warna, kadang- kadang terlalu banyak warna”. Oleh itu, sebagai penghargaan, saya hanya ingin berkongsi kenyataan kenyataan terkenal yang hanya dibuat oleh hanya seorang, Samy Vellu.

1. Samy Velu menyebut berkenaan Pos Laju:
"Besoh kirim, hari ini juga sampai"

2. Dalam berita TV …

SYOK LA DIA... GOLONGAN KUNYIT SAYANG DENGAN DIA YE KEKE...

kemain golongan songsang yang sukakan lubang kunyitit... hehe.. ni spisis dari filipina siap mengeluarkan keratan akhbar lagi u... power abe nuar brahim... semua spisis suka dia... dah-dah golongan alkunyiti ni.. ades.. jadi geng alkunyiti ni memang tak dinafikan lah lagi memang tersangat sayang dan cintakan dengan abe anuar brahim tu... pas suka rupanya pemimpin songsang ades... rakyat malaysia macamana? best.. sukaker nanti kan bakal pm kita ni %^&^%$... suka suka... eleh tak suka.. mana mungkin... ramai je orang suka dengan dia... eeeeuuuuuwwww... demn... dunia akhir zaman.. ada juga manusia yang sanggup sujud syukur... berjoget jemba-jemba demi dia... dan sanggup pukul orang tua demi dia... masa 901 hari tu.. adui.. dunia.. dunia.. jangan nanti kita semua di kenakan azab perit oleh Allah kerana menjunjung pemimpim macam ni.... kejahatan peluk cium... kebaikan kita sepak terajang... fikirkanlah wahai insan bernama manusia sekalian... ades... puih...

Kenyataan akhbar yang dibuat…

masa kes elli wong dengan gambar bogelnya.. muslimah pas siap back up baik punya.....

erm korang pelik tak dengan perangai pas sekarang ni... pejuang agama ui mereka terajang macam bola jer... tapi pelaku maksiat mereka puja bagai nak rak siap bagai-bagai buat untuk tunjukkan mereka bersama-sama dengan perlaku maksiat.. tapi hal ni terbalik dengan pas... bodoh piang rasanya... kemana suara sumbang bangsat yang dok meroyan masa kes elli wong nak meletak jawatan, berpusu-pusu muslimat pas siap peluk kasih sayang dengan elli wong... ala bucuk bucuk.... jangan la letak jawatan sayang.... puih...


tapi berlainan halnya dengan kes datuk hassan ali... walau dia memang benar seorang pejuang Islam.. dan melawan anasir yang nak memurtadkan orang Islam... beliau dipecat hanya kerana mengkritik si anugerah Tuhan je... dan paling best beliau tak langsung boleh membela diri... undang-undang rimba... puih... tiada sekor dalam pas... termasuk pemudanya.. yang takutkan dap tu... membela beliau... korang boleh tengokkan.. pas bangsat tak sekarang... kalau hal Islam mereka tolak... hal ma…

BOM KUNTUT... mahfuz omar kata tidak masuk akal....

alah si mapuh oma ni.. apa dia tau.. dia meraban sebab mr anuar tak jadi ke sg buloh.. dan disebabkan itu havok tak jadilah kat kl.. tapi tetiba je ada bom buatan sendiri meletup.. ek eleh... apa niat sebenar bom itu di pasang.. kalau diikut logik.. katalah ada orang mati kerana bom tu.. agak-agak pakatan jibraun akan kata apa agaknya... erm macam-macamlah mereka taji beb untuk modal pilihanraya mereka... nasiblah hanya orang tercedera... demn... jahat tul siapa yang berniat jahat ni... pihak polis sedang menyiasat lagi.. kita harap siasatan tu dapat merungkai siapa yang pasang bom tersebut..

jadi dia berstament begini......

Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar berkata adalah "tidak masuk akal" bahawa ketiga-tiga letupan yang berlaku di perkarangan kompleks mahkamah Kuala Lumpur pada hari Isnin lalu dilakukan oleh penyokong-penyokong Pakatan Rakyat.


Ini kerana, katanya bom-bom berkenaan telah menyebabkan kecederaan kepada penyokong Pakatan sendiri dan merosakkan beberapa kenderaan …

APA YANG TUN MAHATHIR KATA... WAJIB BACA....

tun dr mahathir:
1. Sepatutnya orang Melayu tidak bermasaalah berkenaan agama mereka. Semua orang Melayu beragama Islam. Sejak sebelum merdeka lagi, dimasa penjajahan oleh British pun mereka semua beragama Islam. Jika mereka tidak beragama Islam maka mereka tidak diiktiraf sebagai orang Melayu. Apabila Malaysia merdeka, Perlembagaan negara menentukan bahawa walaupun mereka berbahasa Melayu dan beradat-istiadat Melayu, tetapi jika tidak beragama Islam, mereka bukan Melayu.

2. Perjanjian dengan British oleh Raja-Raja Melayu mengandungi larangan terhadap pendakwah Kristian mengkristiankan orang Melayu. Justeru itu tidak ada orang Melayu yang beragama Kristian dan hilang identiti sebagai Melayu.

3. Mungkin dari segi pengetahuan dan amalan, ramai orang Melayu tidak mencerminkan peribadi Islam sepenuhnya tetapi mereka tetap mempertahankan keislaman mereka. Bahkan mereka akan marah jika mana-mana pihak berkata mereka tidak Islam.

4. Orang Melayu juga tidak menghadapi masaalah kelainan mazha…

CARA BERJEMBA-JEMBA YANG BETUL.. TERBAIK...

malas nak kata apa dah.. baik pi buang tudung tu je lah buat malu kaum hawa jo.. cuba ini dari puteri umno... ui tak cukup tanah mereka dok maki hamun... siap ngigau-ngigau lagi beb.. heheh.. tapi apa kan daya ini dari muslimah pas.. maka tersemburlah gigi palsu pak lobai pas bila tertengok video berjemba-jemba ini... hehe.. yelah biar betullllllllllllllllllllllll.... !!! keke.. bodo tul.. semuanya demi mr anuar ibrahim...

ps: ini baru parti berjemba-jemba dekat luar.. kalau kat dalam rumah.. cakar harimau... hehehe... kekeke..

LOGIK JUGA.. tapi dia dah bebas buat onar lagi...

kalau diikutkan apa yang papagomo postingkan memang ada kebenarannya... tapi siapalah kito nak buek io jadi lain... siapalah kito nak bagi mereka percaya... walau si gaylort tu memang kantoi melakukan penetrasi di dalam juburnya saiful... dan meninggalkan air ketumnya didalam rektum saiful... itu langsung tak boleh dijadikan bukti kukuh kerana... karpal singki kata... berkemungkinan ia terjadinya liwat SUKA SAMA SUKA... jadi pelik juga.. dna mungkin tak boleh di percayai ker... ades... ades... sedangkan pakar sahkan ia adalah kepunyaan mr anuar ibrahim... ades ades... poning palo pakcik... huh...

jadi apa kata peguam pendakwa membuat rayuan... ada 25 hari lagi ni... masa tu kalau si anuar brahim takmau bagi dna nya... erm apa mahkamah nak kata... tu pasal dia dok canang lagi keburukan negara ini kat luar negara... dan destinasinya dikatakan ke mumbai india... puih... sebab kalau membuat rayuan... akan check mate yang melantun-lantunlah gamaknya... demn... so mahkamah hak rakyat?

papag…

Namabee kata dia suka 1malaysia...

dia buat lagi.. so apa nak buat.. kita hanya mampu kutuk, keji, demo je dekat dia kan... apalah yang mampu kita nak buat dengan mamat cina gila glamour ni... dia mentaliti kiasu... so matlamat dia arghh havok dengan idea video dia.. jadi.. kita la apa lah nak buat... nak cakap lebih... ades ades... hina macamana pun dia ni... dia tetap menjadi pujaan cina-cina kiasu seangkatan dengan dia.. dah banyak kali kalau tengok orang melayu dihina oleh dia dengan cara protest melalui video... lagi sekali beb apalah mampu kita nak ajar dia... kan... siapalah kita... fuct up..!!!!

makin hari makin suwey la gua tengok... kaum sepet kiasu ni dah makin cilaker lah.. aku pun ada kawan cina tapi tak sekiasu bangsat-bangsat ni sejak dap ada pengaruh kuasa... pun**k... so belia melayu... if u got and idea,, bagi keparat ni rasa penangan video buatan melayu pulak ada berani... memang tak baik beb rasist-rasist ni... tapi ini cara mereka nak memprovok orang melayu kerana kita lemah.. lunyai.. hauk... den…

NI YANG GUA SUKA DENGAN BRO GAP NI..

ini yang gua mahukan... FIGHT BACK...!!!
cayok bersemangat rasanya nak tibai jibraun pakatan ini.... kempen aku kali ni memang nakkan mereka kena balik... cilaker punya pakatan syaitan... belagak ye... ko tunggu ko tunggu...

cayoklah bro GAP... bersemangat mau tunggu esok... yearghhhh... pakatan always shit in the ass..

disini GAP
we start to fight back!!!!
PERANG GERILA BERMULA... ITU YANG GUA MAHU... MEMANG JADI TAK SONANG DUDUK LA PAKATAN JIBRAUN.. puih

ADA URA-URA NAK SAIFUL BUKHARI OUT...!!!

sudahlah dia berseorangan dalam kes liwat.. dimaki hamun pelbagai-bagai... dicaci macam-macam.. tempiasnya bukan dia seorang, keluarga dia, saudara mara dia... moga Allah melindungi kamu wahai saiful.. insan teraniaya... oleh kerana nak menuntut hak orang biasa dianiaya oleh majikannya... dia dikatakan ajen kerajaan untuk menjatuhkan seorang insan anugerah Tuhan.... anuar ibrahim...

sekarang ni ada ura-ura mengatakan nyawa dia terancam... sebabnya, isu liwat tulah... aku percaya.. aku percaya jibraun bangsat dalam pkr mesti takkan puas hati dengan dia punya... konco-konco pkr ni akan buat apa saja beb.. kena ingat.. mereka ni adalah tentera iblis yang melakukan suruhan bapak iblis... so take note wahai pejuang semua...

kesian pulak aku tengok kamu saiful.. ai macam-macam dugaan.. sabar banyak-banyak.. ada hikmah terjadi keadaan ini...Allah mengetahui segalanya.. dia sentiasa ada bersama-sama dengan orang yang beriman... dan percayalah dengan hukum karma... percayalah.. akan ada satu …

PERANG GERILA BERMULA... GASAK KO FUCKATAN SELANGOR..

hehe.. ada hikmah sebenar datuk hassan ali di pecat dari pas walau tak dapat bela langsung dirinya... apekebende punya parti yang kononnya perjuangkan Islam... poodaaahh, kerajaan selangor berharap bila datuk hassan ali di buang dari pas dan meminta beliau meletakkan semua jawatan yang di pegangnya sekarang...

erm ingat datuk hassan ali tak tau siapa yang membaling batu sembunyi tangan dekat dia... dan mereka silap besar kerana.. ada kemungkinan datuk hassan ali akan lancarkan perang gerila di selangor dan menelanjangkan seko-seko pemimpin yang rakus.... siap la ko dap, siap la ko pemimpin bacul pas... hehe.. tulah jangan kau anjingkan pejuang halimunan... terberak nanti... maka tergagap-gagaplah si khalid gagpin si mb selangor tu... yang kita tahu boneka kafir... puih... jadi bermulalah kempen the day we fight back... yihaaaaaaaaaa.!!!!!!

nak tahu apa terjadi hehehe the flying kick

BANGUN PEJUANG!!! JANGAN TIDO LA....

lagu ni memang best... sebab dalam apa sekalipun... kekuatan dalam batalion kena kuatkan... sebelum mereka nak ambil kita patut ambil balik beb... jangan tido la UMNO.. please lah.. thah lah.. aku stress ni... hehe..

dalam dunia ini tiada sipenipu akan buat kerjanya demi kuasa penipu dia. jadi kita faham apa yang akan dibuat oleh ketua penipu tu... jadi nak diam.. diam.. ibarat syaitan terlepas.. lepas tu kita diamkan mereka membuat onar... takkan kita nak berdoa sahaja tanpa buat apa-apa.. ades... WOIIII BANGUN LA WOI...

ps: siapa tengok movie red cliffs malam tadi ni kat tv3... apa moral cerita ini beb... dalam perperangan bukan kekuatan berlawan dan tentera yang ramai semata-mata.. tetapi strategi licik dan cerdik membolehkan musuh dikalahkan... fikirkanlah... kalau musuh dah tahu kelemahan kita mereka akan buat strategi yang kita anggap mustahil bagi mereka... dalam diam mereka dah taji kaw-kaw sebab kebodohan kita... so siapa nak jawab... siapa nak jawab kalau nanti bn jadi pemb…

APA BETUL PAKATAN SEMAKIN KUAT...

kuat yang macamana mereka katakan tu.. erk.. sedangkan kalau tengok permasalahn dalaman mereka dah semakin kiok dah... tapi tulah kenapalah umno tak ambil peluang ini untuk menaikkan lagi semangat dalam menerangkan dekat rakyat jelata... jentera-jentera sepatutnya dah jalankan dah kerja menaji pakatan... jangan hanya diam-diam diam diam.. alahai yeop.... takkan nak harap yg dari bebas je buat kerja... malu yeop.. kamon kamon... jangan tido lagi wahai pejuang umno... inilah masanya.... !!!!

dari blog  jas salleh

Agak malang kerana pemimpin UMNO tidak mengambil pesanan saidina Abu Bakaq as siddiq yang pernah memberikan nasihat " Pihak yang banyak beralasan pada akhirnya akan keciwa".


1. Krisis dalaman Pakatan Pembangkang menyukarkan usaha menakluki Putrajaya pada PRU 13 


2.Walaupun Ketua Pembangkang begitu yakin menakluki Kerajaan Persekutuan, sehingga sanggup 'diludahi', pemimpindan ahli-ahli pembangkang berpendapat sebaliknya. 


3.Rakyat sudah mual dan jelak dengan cara …

mereka menaji orang tua.. biadab

erm kalau kita tengok video ini memang kita tau, mereka berani sebab mereka ramai jer.. jadi jadilah samseng taik minyak.. dan paling tak boleh blah suka sama suka.. eh silap suka hati kau je nak pijak orang tua dari kau ye.. mana adab mana tatasusila.. erm lupa.. mereka ni kan tabsub.. kalau dah taksub orang tua ker, budak kecik ker.. malah kalau wanita mengandung ker mereka sanggup bantai demi seorang penipu tu... sialan... jadi kita kadang-kadang biarkan sahaja onar dibuat jibraun pakatan ni ek.. kita selalu biarkan mereka menjadi bangsat kepada rakyat... perkasa pun tak sepatutnya berdemo juga dekat situ, sebab mereka ramai jadi naik minyak lah... jadi ayam la kena...

jadi kempen aku...
rakyat malaysia bangkitlah menentang cilaka-cilaka ini...

PUKUL CANANG LA WAHAI ANUAR BRAHIM OII..

kumpullah juta pun... aku percaya akan ada satu masa kebenaran akan muncul dan kejahatan kamu akan membuatkan kamu jatuh terduduk.. percayalah kepada hukum karma... anuar anuar.. walau ada 100 menyokongmu akan ada 1000 menentangmu.. percayalah.. walau ada 1000 sanggup buat apa demi kamu akan ada 10,000 yang akan sanggup bangkit dan menentangmu....Allah bagi peluang dekat kamu... harap kamu gunakan peluang itu demi kemakmuran negara ini... tetapi aku percaya dajjal seperti kamu takkan berhenti dalam menjahanamkan agama dan bangsa.... jadi rakan-rakan perjuang... jangan gentar... kita lawan sampai ketitisan darah terakhir pun tak mengapa... sebab jihad ini adalah demi agama Islam tercinta... FIGHTTTTTTTT!!!!!!!

ceramah anuar di seberang jaya...MPP Online

kempen aku
fight back pejuang semua fight back...

the day we must fight back... !!!! jangan gundah pejuang semua...

mahkamah akhirat... menunggu...
kupasan dari zulkifli nordin... terbaik yb terbaik kupasan ini...


Kepada rakyat Malaysia, walaupun Mahkamah perundangan sudah membuat keputusan, namun Mahkamah Rakyat juga punya kuasa yang tersendiri. Masih belum terlewat untuk Mahkamah Rakyat membuat keputusan dan menghukum si durjana. Gunakanlah kuasa itu sebaiknya. Kembalikanlah maruah dan harga diri rakyat dan negara ini! Lakukanlah yang ma'ruf, cegahlah kemungkaran! Pastikan si durjana dihukum sebaiknya dalam Pilihanraya Umum Ke 13 akan datang. Suara rakyat suara keramat. Hak rakyat hak yang tidak boleh digugat! Satu undi penentu masadepan agama, bangsa dan tanahair tercinta ini!


Dan kepada rakyat yang cintakan keamanan dan keharmonian, keputusan Mahkamah ini sebenarnya membuktikan bahawa Kerajaan Malaysia dibawah kepimpina YAB Dato' Sri Najib adalah Kerajaan anak jantan. Kerana ini adalah Kerajaan yang tidak mahu "berperang" dengan pembangkang didalam PRU 13 dengan Imam Mahdi pemb…

kita saksikan apa drama king ini.. hihihi

apa ni kak wan jijah.. kenapa tak senyum... adui.. sian kak wan jijah... apa nak buat.. suaminya dibebaskan sebab mahkamah tak menafikan berkemungkinan itu aaa liwatin ada berlaku suka sama suka tau... adui.. azmin kenapa muka macam tu stress je.. kata nak kumpulkan 100 ribu orang tapi yang datang 6k-7k je... mungkin pasal tu kot.. tak pun ada perkara di dalam kepala tu bermain-main... erk bukan ke salah ke.. ai bukan ke nampak bakal kena penjara ke.. hehe.. bebas lak.. melopeh aku nak jadi pm... kikikiki... tengok isteri azmin lak... huiii kemain... golak... sonyum melebar... suka nok... anuar tu... walau apapun... aku jadi hairan.. bebas dek kerana ada berlakunya liwat suka sama suka... ades ades... jadi bakal pm kita nanti adalah seorang...........

isunya.. suka sama suka..

erm jadinya makin syoklah penjenayah nak buat kerja... adui adui... 
jadi.. kalau ada bukti sahih macam dna atau air mani... dan ada rakaman cctv ini semua tidak boleh menjadi bukti kukuh disebabkan teknikal... adakah penjenayah seksual... walau ada bukti dia lakukan perkara itu.. dek kerana kesilapan teknikal dan walau ada bukti dna dan rakaman cctv... nak lepas senang sahaja.. peguam kena berhujah... adalah kerana suka sama suka dan ini tidak boleh membuatkan si pelaku disabitkan bersalah....ermm mahkamah dunia...

saiful kata siapalah dia... bukan berduit, bukan ada penyokong, ada kuasa, tetapi dia kata dia hanya ada Allah...

jadi.. cctv-besi tak leh pakai... dna.. - boleh rosak dan di manipulasi.. jadi kesianlah forensik buat kerja ye... ini adalah luahan rakan fb aku.. hehe.. thah la.. biarlah mahkamah akhirat yang menetukannya...

ps: kesian seh hassan ali.. dipecat kerana anuar ibrahim... datuk saya tekankan kita umat Islam we fight them back... serius.. kita lawan sehingga keti…

BIARKAN LAH.. KEJAHATAN DAH MENANG!!!!

gile kena sengat kaw-kaw hati ini sampai dah rasa  macam kena sengat tebuan kat atas dah ni.. ades ades...
APA LAGI NAK KATA.. BIARLAH.. BIARLAH APA NAK JADI PUN LEPAS NI... AKU BERSERAH KEPADAMU ALLAH... KALAU INI ADALAH UJIAN KEPADA ORANG-ORANG BERIMAN... KAU BERIKANLAH KESABARAN YANG SANGAT DASHYAT KEPADA KAMI... WALAU ORANG YANG TERANIAYA DI TIDAKKAN KEADILAN DI DUNIA.. DI AKHIRAT MENUNGGU... MUNGKIN DIA TENGAH GELAK DAN GEMBIRA SAKAN DENGAN KEBEBASAN INI.... AKU PASTI INILAH BOLA TANGGUNG YANG AKAN MERENCATKAN KITA SEMUA... ADES...

TETAPI AKU SELALU TERAPKAN... WALAU APA TERJADI... LAWAN TETAP LAWAN... JADI.. JANGANLAH KEPADA PEJUANG CYBER SEMUA LEKA LAGI... KITA KUATKAN BARISAN LAWAN SEBAIK MUNGKIN ANUAR IBRAHIM INI.... WALAU KEJAHATAN MENANG... AKU PERCAYA KEBAIKAN AKAN MENANG DENGAN HEBAT SUATU HARI NANTI.... INSYAALLAH....

kita kena lawan balik.. lawan dan lawan... jangan berhenti...

MAKA BERTEBARAN KEGEMBIRAANLAH SYAITAN-SYAITAN!!

tak mengapa.. ada hikmah dia tak dipenjarakan.. dan kita kena ingat, peguam keluarkan stament ini suka sama suka.. jadi.. tak mungkin kejadian liwat itu tak terjadi.. tak mengapa di dunia dia boleh gelak besar.. di akhirat... sebab manusia hebat berkata-kata macam dia kita kena tentang habis-habisan... kalau dia jadi pm.. erm.. aku tak kisah.. tapi masalahnya takkanlah bakal pm kita nanti memang suka juburi.... demn..


status rakan fb.. simple dan senang faham.. jadi takyah le kecewa no...  ‎"As such, court is left only with Saiful's testimony. As this is a sexual crime, the court is reluctant to convict based entirely on Saiful's testimony, which is uncorroborated. The accused is thus acquitted and discharged." ... Mahkamah kata Anwar bebas kerana tak ada jenayah sex tapi Mahkamah tak kata Anwar tak lakukannya... Kita fikir2kan

anuarr dibebaskan...

Tahniah kepada keadilan di malaysia... anuar dibebaskan... next isu china doll... yiha...

dah hampir 200 ribu berkumpul dah... hihihihi

mereka kata nak kumpulkan 100k.. menurut info yang boelh di percayai... hanya kurang lebih 5000-6000 orang sahaja.... erm.. pak nuar brahim makin fenin la.... sikit-sikit Allah tarik, sikit demi sedikit Allah beri petunjuk...

SESAK DAH JALAN DUTA.... !!!!!

mereka pagi-pagi buta dah ke jalan duta... punyalah power sampai sanggup amik mc... cuti berniaga... semata-mata simpati dengan anugerah Tuhan... ek eleh heaaaa... orang yang nak pi keje kat kl mesti menyumpah sat g ni, dengar cerita dah ramai dah pentabsub datang.... mesti ada onar ni... mereka mesti langgar peraturan punya... tengok lah... tak caya... sebab semua datang tu bukans semua baik-baik.... ni spisis tegar tahap baboon bukit punya tau... jaga-jaga....


syok jadi anuar ibrahim ni... buat salah macamana pun pentabsub dia takkan percaya yang dia buat semua tak betul... jual nama Allah, masukkan air mani didalam jubur... menaler china doll semua ok.. macam tak da apa-apa... syokkan... betul-betul lek je walau ada bukti dia lakukan semua tu... puih... terer terer....

SEPANDAI-PANDAI TUPAI MELOMPAT AKHIRNYA JATUH KE TANAH JUGA.... ADAKAH INI PENGAKHIRAN KERJAYA POLITIK ANUAR IBARAHIM.... SEPATUTNYA PADA TAHUN 2008 DULU SEBELUM DIA NAK MENALER SAIFUL... FIKIRKAN LAH 2 3 KALI SEBEL…

RAMAI TOTOK-TOTOK ANUAR TERLOPONG

wah ramainya jibraun... apalah diaorang buat malam-malam tu.. korek ker.. keh keh keh  dan mungkin pentabsub-pentabsub gay suka giler time ni... chantekkkkk kekeke... al kisah.. toiiyib.. sang kancil datang beramai-ramai mengadap mr nuar brahim... toiyibbb...
biarlah.. totok dia tabsub tahap longkang punya dekat dia sorang... so anuar apa lagi kasi rock n roll la... ahh persetankan berapa ramai yang datang tu.. ala macam ajaran sesat... walau dibenteras macamana pun ramai juga pengikut kan.. so dah dah anuar brahim ni keh keh... biarlah... dia nak pusing apa pun... peduli apa aku.. kekeke... esok penentu adakah bamboo river akan memanggil-manggil... sayonara...

APA YANG PERNAH ALMARHUM UST FADIL NOR KATA...

pas semakin hilang arah kerana dap dan anwar... ramai dok sangkal hal ini.. dan ramai penjilat tegar mereka lupa perjuangan asal mereka.. yang paling kelakar ada ayat mungkaq kedahak otak penjilat dap... mereka kata pemecatan hassan ali kerana dia berjuang untuk kepentingan dia sahaja... dan menggunakan Islam demi dia... ek ala penjilat tegar.. kalau dia ada bukti-bukti yang memang ada perancangan sulit memurtadkan umat Islam di  selangor... adakah dia buat demi dia seorang... demi umat Islam ke untuk dia... mencegah kemungkaran... tetapi didalam pas sekarang kata hasan ali terang-terang buat semua itu demi kepentingan dia.. haram jadah punya stament bodoh....

kejatuhan pas semakin terang-terang.. tunggulah kejatuhan paling teruk dalam sejarah pas... Allah bersama orang yang benar... LAWANLAH SI PENGKHIANAT AGAMA DAN BANGSA.... yang penting memang mereka dah gentar dengan keadaan ini... jadi... pas.. sediakanlah kerandamu... sila klik sini

ps: menyalaklah dikau wahai penyangak-penyan…

WE MUST FIGHT BACK !!!!!

pas is shit.. pas is mother fucker parasite... mereka ingat mereka dapat lakukan saja demi dap dan anwarisme... bangsat... kepada rakyat Malaysia... inilah masanya mengajar jibraun-jibraun perosak Agama di Malaysia ini... jangan di biarkan mereka bermaharajalela... this day we fight back all the pakatan bastard.... until end!!!!

ps: hassan ali yang berjuang demi Islam mereka sapu macam tu... kepala bana lu pas... puih.. tunggu masa kejatuhan paling dashyat yang anda alami nanti...

DAP GANTI PAS... SO DATUK HASSAN ALI DI TENDANG KELUAR DARI PAS...!!!

so nak cakap apa lagi... sebebarnya orang yang menaikkan pas dah di tendang bulat-bulat di oleh pas... pas memecat datuk hassan ali... ini berita panas... so bergelak sakanlah anwarisme dan konco-konconya dengan kabar gembira ini... jadi.. buat datuk hassan ali... when you wan na fight this ass holl pakatan... join us... bebas or bn... we fight them with fire... FIGHT FIRE WITH FIRE...!!!!!


kerana kekentalanmu menaji pemimpin dalaman pas.. mereka mungkin dah tak tahan... so ini lah masanya mereka buat satu perkara yang menjatuhkan parti pas itu sendiri... parti parasit... dan dap lah kepalanya disamping anwarisme n the gang... !!!! kelantanganmu membanteras maksiat membuatkan puaka-puaka didalam pakatan tak tentu arah... sekarang buat datuk... fight them datuk fight them... ada segerombolan majoriti umat Islam bersamamu.... FIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTT THEM BACK!!!  FIGHT THEM BACK... !!!!


PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9)…

adakah veteran pas ini di bayar umno...

kalau veteran pas sendiri menaji baik punya kepimpinan pas hari ini... apatah lagi kita... ada yang sanggup jihad demi dap.... kalau bantai sikit dekat dap.. pas lah menjadi benteng pertahanan paling taat kepada dap... apa punya tur da... kemaruk apa thah pas sekarang... kemaruk kuasa yang paling di idamkan yang akan diberikan oleh kadir dap... huh.. rosak-rosak pak jangoat pas sekarang... huh...



Gabungan pertahan kuasa bercanggah amalan politik Islam: Shahnon

GEORGETOWN: Veteran PAS, Prof Emeritus Datuk Dr Shahnon Ahmad menyifatkan kerjasama PAS dengan DAP dalam gabungan pembangkang bercanggah amalan politik Islam yang diajar Rasulullah SAW.
Beliau yang juga Sasterawan Negara, berkata Rasulullah SAW tidak pernah bekerjasama dengan kaum bukan Musyrikin Madinah seperti dilakukan PAS ketika ini sebaliknya hanya mengikat kata sepakat melalui Perjanjian Hudaibiyah.
Justeru, ahli PAS seumur hidup itu menolak kerjasama antara PAS dan DAP kerana ia tidak sama dengan pendekatan diambil Rasulu…

GEMPAR!!! GEMPAR!!! RACUN RACUN SUDAH MARI...

tengok betul apa jangkaan ini... dah dekat 9 hb... maka strategi terakhir yang membolehkan totok jibraun memberontak... dimulakan dengan racun... tapi dia hidup balik... yang nak diracun katanya wan azizah terkena pulak kepada pengawal keselamatan... siapa yang jahat ni sampai main racun-racun dengar kata juga jantung siap tak leh berdenyut...demn....

ai macam-macam penyakit keluar dah... macam-macam sudah mari... racun.. apa lagi lepas ni... brek kereta kena cabut... tayar kereta ditukar tayar beskal.. macam-macamlah... tunggu je nok... tak kuasa i.. tau..

jom baca apa keheanyer berlaku ni.. keh keh
klik sini

apa kena mengena ini cerita da...