Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 22, 2012

mari kita tengok pak lobai paih bedal aper.. keh keh..

ps: ini kalau orang umno yang makan ni... mereka menaji sampai khayal tau keh keh keh... yang penting semua boleh... janji hati dap kena jaga... aiya mali makan mali makan lai lai lai... hehe.. demn

erm pas dan Islam sama? dey.. bior betui..!!!!!

Gelaran Parti Adat Sosial Adalah Penghinaan Kepada Islam?


Keratan artikel daripada portal TKO sarang khawarij PAS yang berasa terhina apabila parti mereka dikatakan bukan Islam.


Sekali lagi, strategi perang saraf bahawa PAS itu Islam dan Islam itu PAS cuba dimainkan. Sebenarnya, ia telah lama dimainkan sehingga berjaya memanipulasikan mereka-mereka yang cuba-cuba untuk mengenal Islam, terjerat dengan persepsi ini, sekaligus beranggapan menyertai PAS sebagai jawapan untuk mengenal Islam.


Sendiri yang menghina diri sendiri nak salahkan orang lain pulak. Dengan kedudukan PAS sekarang maka betullah PAS tu Parti Adat. Diperbodohkan dan diANJINGKAN oleh DAP dan PKR sekian lama, ingatkan dah tak tahu rasa hina! Ini baru PENGHINAAN di dunia.....belum lagi PENGHINAAN DI AKHIRAT kelak!!!!


Kronologi di bawah ini membenarkan gelaran P.A.S; Parti Adat Sosial bukanlah penghinaan tetapi realiti..


PAS tidak mempertahankan kalimah Allah. Siapa yang menghina Islam?


PAS tidak mempertahankan perluasan penjuala…

ahli pas yang datang ke program himpun!! kene pecat nanti siapa susah..

sambutan di luar jangkaan di program himpun selamatkan akidah di kepala batas pagi tadi.. cukup hebat di katakan lebih 10,000 orang datang.. tahniah... walau di sabotaj oleh parasit-parasit...



ps: ahli-ahli pas tak takut kena dibuang ahli ke... hehe..

KEHEBATAN PAKATAN, SEMUA ORANG TAU

ps: dok pertikai macam-macam semua tak betul.. tapi tak pernah langsung dok cermin diri tu sendiri... itulah pakatan.. otak rosak.. jiwa kacau..

wah suka juak-juak bila cina sanjung anuar di fb keh keh

eleh dah tentu cina memang suka pun dengan anuar brahim pun... tapi melayu jangan harap lah.. keh keh cina percaya dengan anuar sebab anuar ni kepala dia memang dah ngok.. so cina-cina gila kuasa suka la.. dah kata dah pun sokongan orang cina kat bn hanya dalam 30%-40% jer yang lain semua nak jadi bangsat sebab percaya dap akan kongker negara ini... ok.. kita tengok jelah cina kiasu oi..


perbezaan fb najib (bahasa cina) dengan anuar.. gumbira la juak-juak... mereka memenangi kemenangan pertama keh keh keh... podah

BERITA PALING GEMPAR DI FELDA TELOI TIMUR... ABIS ABIS...

habis habis.. juak-juak mesti happy dengan berita ini.. dan di harap cerminkanlah diri anda wahai juak-juak semua kerana anda di ambang kehancuran.. dan ramai lagi pengikut tegar anda akan meninggalkan parti shitty paih kerana sanggup menjadi balaci sialan kepada kafir harbi... punoh.. terimalah seadanya keadaan ini.. dan dikhabarkan ada beribu lagi akan membuat demikian... Allah maha besar...


200 Ahli PAS Tegar Felda Teloi Timur Masuk UMNO.


Sebentar tadi berlangsung majlis penyerahan borang kemasukan ahli tegar PAS seramai 200 orang yang telah menyertai parti itu selama 18 tahun telah insaf kerana PAS tidak lagi mampu mendukung perjuangan demi memertabatkan Islam sebagai teras perjuangan. 


Ahli Parlimen langsung tidak mengambil tahu hal ehwal rakyat sekitar Parlimen Sik ini. Ahli Parlimen tersebut Che Uda. Apa kejadah punya MP sampai tak turun kawasan, Bila nak undi baru balik kawasan. Kebetulan ini melibatkan Peneroka Felda Teloi Timur Sik Kedah dan pastinya Mazlan Aliman menangis deng…

iyolah khalid gereja oi.. betullah tu..!!!

hak hak.. ahh malas nak kata apa dah... ibarat berkata masa nak perang... kita memang boleh menawan kawasan musuh... jangan risau kita kuat... sedangkan tentera mereka hanya beberapa kerat sahaja dan senjata hanya mengaharapkan kayu dan cangkul... sedangkan musuh mempunyai segalanya peluru laser... senapang.. bom... jadi kita yang waras boleh menilaikannya.. sebab apa benar pas nak menjaga orang Islam... sedangkan hal ehwal agama Islam pas di malukan sebaik mungkin oleh rakan kongsinya... jadi kita nilaikan... huh


PAS akan bertanding di 20 kerusi di DUN Selangor dan PAS akan memenangi kesemua kerusi tersebut! Itulah kata-kata angkuh Ahli Parlimen Shah Alam, YB Khalid Samad di dalam sidang media yang diadakan oleh beliau dan Pesuruhjaya PAS Selangor, YB Dr Rani pagi tadi. Kesemua saf kepimpinan PAS Selangor hadir di dalam sidang media ini. Sidang media ini lebih memberikan tumpuan kepada isu perlantikan EXCO yang baru serta pengambilalihan portfolio Agama Islam oleh Menteri Besar, TS Kh…

berita hot dari kelate.. bubar jangan tak bubar...

dan terungkaplah sudah... ramai dikalangan rakyat sana dah naik menyampah dah... 2 dekad beb kono kincin.. tak da apa pekdah pun nak meneruskan perjuangan bersama paih... paih dah rosak habis dah... so berubahlah demi agama, bangsa dan negara ini... amin... akan keluar stament dari paih nak menyedapkan hati... tiada cabang disana dibubarkan ini semua fitnah umno... hehehe...


panas panas.. sumber dari otaimer AAKJ

video seks kembali menghantui.. jeng jeng jeng

mana sama.. muka je sebijik.. kan mr anu tu china doll yang nyum nyum... hehe
Datuk Seri Anwar Ibrahim dicabar melantik pakar forensik antarabangsa untuk menganalisis rakaman video seks yang didakwa membabitkan Ketua Pembangkang itu seperti didedahkan kepada media pada 21 Mac tahun lalu.

Cabaran itu dibuat oleh salah seorang ‘Trio Datuk T’, Datuk Shuib Lazim, 70, bertujuan menentukan bahawa Anwar bukan pelaku di dalam rakaman video tersebut.

Shuib berkata, sekiranya pihak forensik antarabangsa mendapati pelaku itu terbukti bukannya Anwar, ketua pembangkang itu perlu segera menyaman ‘Trio Datuk T’ yang terdiri daripada beliau sendiri, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah.

Ujarnya, di dalam mahkamah kelak mereka bersedia memberi keterangan termasuk menayangkan rakaman video yang dikatakan lebih dahsyat berlaku di Thailand pada 12 dan 13 Januari 2011.

‘‘Saya sendiri telah menonton rakaman video ini selepas diberikan oleh Datuk Eskay. Saya percaya Datuk Eskay …

makin gila pentabsub.. huh..

dan makin gila babilah otak pentabsub membikin hadis-hadis ikut sedap mereka... yang kelakarnya... umno juga mereka taji... keh keh... nak kata lawak.. rasanya mereka ni sakit kot otak... sebab lepas hassan ali di pecat.. makin gilalah pencacai mereka berkata-kata di alam cyber... eleh tok guru mereka pun slumber je.. siap di sanjung macam nabi.. tak de seko pun tegor dalam jemaah mereka... malah angguk je tanda setuju... ui gila gila semakin gila pencacai dan pentabsub mereka ni... apalah nak jadi wei... rosak minda... puih... anda nilaikan... huh!!!!


seks seks... pas pas... sama kan... puih

skandal panas yang di bongkar oleh blogger 1 peluru.. hehe.. ai penganut paih siap mengandungkan gadis... wah dashyat... power... sebat anak dara nampak keh keh... puih... perangai apa ni.. mengata orang mereka yang paling atas...

apo nak jadi... apolah nak jadi ni... huh... klik

ketaq lutut dah pakatan dengan hassan ali...

tak gentle langsung.. ceh.. dah dah nak serang peribadi hassan ali pulok.. nampak sangat dah ketaq lutut dah pakatan dah.. keh keh... poyo oo saja... kita tengok jelah nanti siapa yang kena penyepak sok.. haha... perang gerila dah pun dimulakan hassan ali... dan risau yang melantun-lantun membuatkan pemimpin pakatan dok layan perasaan macam mana nak buat ni keh keh... padan muka... puih...


ps: asmin oh asmin... poning kepalo ker...

SELANGOR SEMAKIN INDAH.. TAHNIAH KHALID IBRAHIM... CLAP CLAP...

suka bau bontot tu pasal jadi tak keruan...pemimpin mereka... demn...
selangor semakin bersih dan indah sejak alam flora di tamatkan kontrak 16 oktober tahun lalu.. jadi kontraktor baru sekarang yang di lantik kerajaan negeri sungguh cekap melaksanakan mengangkut sampah masyarakat dengan berhemah sekali.. apa berhemah ye.. korok mu la pakatan.. kalau sampah pun korang tak pandai mau urus... nak ngidamkan mengurus negara.. bodoh.. cakap je pandai shiyal... demn..


RM300 juta untuk ‘Geran Selangorku’


SHAH ALAM:Kerajaan Negeri Selangor memperuntukan sebanyak RM300 juta di bawah ‘Geran Selangorku’ bagi melaksanakan program-program yang berfaedah untuk rakyat.
Menteri Besarnya Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, geran itu berasaskan dana sumbangan dividen daripada syarikat berkaitan kerajaan negeri (GLC) Selangor dan keuntungan yang diperolehi Menteri Besar Incorporated (MBI) yang berjaya mengutip hutang lapuk dari Talam Corporation Sdn Bhd.


ikuti pendedahan panas.... My Massa

ps: pundek la…

NFC OH NFC... LEMBU PUNYA PASAL...

Kenyataan Ketua Audit Negara sahkan Rafizi penipu dalam isu NFC

Ketua Audit Negara menegaskan memang terdapat beberapa kelemahan dalam projek ternakan lembu daging Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) tetapi pihaknya tidak pernah menggambarkan ia "kucar kacir atau pun ada penyelewengan."

Justeru menurut Tan Sri Ambrin Buang, perkara yang menjadi fokus utama pengauditan prestasi yang dijalankan oleh Jabatan Audit Negara ialah pencapaian projek NFC sejak penubuhannya pada 2006 dan bukannya National Feedlot Corporation Sdn. Bhd. (NFCorp.) sebagai sebuah syarikat.

Menurut beliau, NFCorp adalah syarikat yang berdaftar di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia di mana Kementerian Kewangan Diperbadankan memegang satu golden share manakala modal berbayar berjumlah RM1.11 juta telah disumbangkan oleh Agroscience Industries Sdn. Bhd.

Isu NFC muncul kontroversi selepas Laporan Ketua Audit Negara 2010 diumumkan pada akhir Oktober lalu.

"Projek ini diaudit memandangkan ia penting dari segi p…

erm pakatan jibraun kan... dah namanya penyamun...

apakah pakatan jibraun suka lakukan bila ceramah.. dan perbezaan memang sangat ketara kerana mentaliti pemimpin pakatan setan ni hanya untuk... 1 je.. ngidamkan putrajaya... itu je.. apa nak heran.. pas.. erm dah hilang prinsip.. kalau tengok ceramah mereka pun tak habis-habis dok ngutuk umno jer.. sebab dah tak da isu.. jadi umnolah yang mereka taji... sama juga pkr.. dek kerana ketua penipu mereka tu banyak sangat buat problem... jadi... nak cari isu.. umno lah bahannya.. dap.. eleh sama je.. dap senyap sebab mereka yakin orang cina akan menyokong mereka... dan yang jadi gelabah bewok.. pas dan pkr la... sebab padanla muka.. siapa suruh tak pegang amanah... korang jual agama. jual melayu.. harap kebodohan pas dan pkr.. akan di ajar cukup-cukup masa pru13 nanti...

ps: aku perhatikan kononnya orang muda beralih kepada pakatan... tapi aku rasa.. ramai lagi anak muda boleh berfikir waras perjuangan songsang pakatan ni... dan menolak pakatan..

berduyun-duyun orang baling dok tinggalkan umno.. abis.!!!

masak-masak... makin sukalah juak-juak puaka bergembira dengan keadaan ini... mungkin tahap kegembiraan mereka sampai lupa anak bini dengan pengkhabaran ini... jadi kepada sesiapa yang spisis juak-juak tegar... bergembiralah ye.. hehe...

kenapa berkumpul reramai ni?
jom kita lihat seterusnya... panas panas... KPS

ps: juak-juak akan kata inilah kebangkitan rakyat... hehe.. memang pun kebangkitan rakyat menolak syaitan pakatan yang jahat tu...

DATUK HASSAN ALI BANTAI LAGI.. KALAU NI PUN TAK SEDAR.. THAHLA PAS OI..!!!!

harap bukalah matamu wahai pentabsub pas... nak jadi bodo.. boleh tapi janganlah sampai melantun-lantun...demn.. takkanlah sekor-sekor tak faham langsung... nk ajiz kenap tak bersuara.. siullah.. nak selamatkan hal dunia dia je ye..


SURAT MENARIK DARI HASSAN ALI UNTUK PAS YANG PERLU DIBACA!

Berhubung dengan perlantikan YB Dr. Ahmad Yunus sebagai EXCO Kerajaan Negeri Selangor yang baru menggantikan tempat saya bagi mewakili PAS, saya ingin memberi sedikit ulasan seperti berikut :

Pertamanya saya ingin mengucap tahniah kepada YB Dr Yunus di atas perlantikan tersebut. Bagi saya beliau adalah calon yang terbaik di kalangan adun-adun Pas di Selangor. Sifatnya yang kurang bercakap tapi kuat bekerja ditambah dengan akhlak yang terpuji menjadikan beliau calon yang paling layak untuk mengisi kekosongan yang ada. Tetapi yang lebih penting dari itu, Dr Yunus adalah seorang pimpinan PAS yang komited dengan asas-asas perjuangan PAS yang sebenarnya dan tidak mudah diresapi oleh pengaruh golongan pa…

bila pas yang terlebih cerdik....

inilah realitinya....tetapi.. didalam pas... memang takkan terima kenyataan.. dan ularmak-ularmak yang ada dalam pas suka menyalahkan umno sahaja.. apalah dendam sangat dengan umno.. aku pelik beno.. sampai style diorang ni anak yang kecil tu pun mereka hasut supaya membenci kerajaan.. ada seko ustad yang popler.. sebelum aku tau dia berperangai mencaci orang.. aku minat cara dia berdakwah... memang tak nafikan orang muda suka... tetapi yang aku tengok dia ni.. dok kata pung pang pung pang tentang buruknya kerajaan.. siap kata memang tergolong ahli neraka buat pemerintah sekarang di malaysia katanya... aku berbulu sungguh orang yang berilmu pondok macam beliau terus membuat hukum macam nikky ajiz.. ai.. nak lawan tok guru ke...

kalau kita lihatlah.. nak bangga apa pemerintahan pas... cuba le bagi.. apa yang hebatnya...tetapi itulah yang dibanggakan oleh juak-juak...demn...



PAS Kini Melukut Di Tepi Gantang.


Kartun ini secara sinis menunjukkan apa yang berlaku dalam PAS.


Jika ketika baru m…

kerajaan perpaduan bakal terjadi?

ustaz nasha bersama hisyamuddin
haji hadi awang datang ke majlis anjuran kerajaan bn?

sememangnya kita faham, dalam Islam tiada gunanya kita berbalah dek kerana sesuatu perkara yang rasanya boleh dibawa berbincang... dan rasanya logik akal kita.. lagi kuat Islam itu kalau kita berjaya bersama-sama membangunkan negara ini dan bersama-sama kuatkan barisan Islam itu sendiri... barulah si kafir dan pertualang garu kepala nak teruskan agenda jahat mereka tu... jadi memang ada didalam pas dan umno memang nakkan perpaduan sesama ummah... Allah maha besar...

cerita selanjutnya.. best wooo
AAKJ

ps: adakah makin berbulu puak-puak anwarisme didalam pas?