Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 12, 2012

pas buat lawak seram... huuuu... seramnya....

hehe.. mati akal.. keke.. siapa mati akal agaknya ek.. seram nya... lawak seram sejuk macam nilah yang buatkan harukaka daily dah macam portal lawak jenaka dah.. hehe... nak cerita lanjut apa kata baca jelah apa yang mereka war-warkan ye... sungguh seram tau... awwww....


ps: no komen.. hanya mampu tersenyum... tahniah paih.. hehehe

gelombang perang di syria kerana apa.. ini sebabnya...

Apakah pegangan sebenar Bashar Asad dan rejim mereka? Adakah mereka menganut agama Islam? Rejim Asad sebenarnya berpegang kepada Syiah Nusairi. Golongan ini jauh sama sekali daripada mengamalkan Islam sepertimana yang dibawa oleh Rasulullah SAW.

Di dalam Syiah Nusairi, mereka mempunyai 6 mazhab dan akidahnya mengikut setiap mazhab. Antara aqidah yang terdapat di dalam Syriah Nusairi adalah:

Mereka bertuhankan matahari.
Mereka bertuhankan bulan.
Mereka juga ada yang bertuhankan awan.
Yang paling menjijikkan adalah, mereka juga bertuhankan kemaluan wanita. Hal ini kerana mereka mengatakan bahawa manusia lahir daripada rahim wanita dan wajib menghambakan diri padanya.

Itulah diantara aqidah sesat Syiah Nusairi yang dianut oleh rejim Bashar Asad.

MACAMANAPUN REALITI MEREKA TETAP AKAN MENYOKONG DAP...

tidak perlulah nak sembang apa lagi.. dan tidak perlulah kita nak cakap apa.. tetapi yang nyatanya majoriti masyarakat cina scara amnya memang akan menyokong dap.. terimalah hakikat ini.. sebab apa.. mereka menyalakan satu sifat tidak mempercayai lagi dengan bn... sebab.. satu ayat yang kawan cina aku cakap.. alah kawan.. orang cina sokong dap sebab mca aa.. hanya jadi balaci umno... erk.. terkedu aku beb... macam kita cakap pas... mereka hanya menjadi balaci dap... dan bila dalam pakatan sekarang... parti Islam yang pemimpin mereka sendiri taknak mengaku melayu... senang sahaja dap memijak kepala pas... dan ini lagi membangkitkan semangat orang-orang cina dalam terus menyokong dap... walau ada minoriti tetap akan menyokong bn.. secara ikhlas aku cakap mereka ini akan tetap menyokong dap majoritinya... jadi parti melayu umni, teruskan perjuangan demi Islam dan tanah bertuah ini... kaya dah kaya dah.. sekarang mereka inginkan chinese power.. fikir-fikirkan...



Benarkah kaum Cina di Persi…

tulah kerja harukakah daily... fitnah jer kerjanya... puih...

jadi apa jenis maki hamun yang patut kita keji dekat harukaka ni... c***i, p**i dan macam-macam ayat kita leh keluar di sebabkan mereka ni dah takda modal nak cari bahan cerita... bodoh giler bai.. bukti takde.. dah dah.. mereka sebat dan cari pasal pulak dengan isteri tpm kita... memang dasar banggang der... huh... korang nilaikanlah sendiri mereka-mereka yang otaknya sakit ni.. pas is shitty... demn... 
ps: pas aku rasa spisis jibraun seperti kalian harus duduk di afganistan kot.. baru korang tau... fuct u pas...

habis... 76 kompem masuk pas... adui adui..

nampak gayanya makin senyumlah parasit pas kan... ada juga orang nak join pas dalam keadaan pas dah nak hancur... keke.. eh silap la.. bukan masuk pas la keluar pas... abis abis.. dari dok senyum terus jadi masam bak cipan juak-juak baca kekeke... pas dah nak mapuh dah weh.. sebab apa.. sebab menjadi kuda kepada dap dan pkr.. ape pun tak boleh... so marilah keluar beramai-ramai dari menyokong parti angguk saja yang ramai parasit tu... huh..



Seramai 76 ahli dan penyokong tegar Pas di Kampung Wakaf di sini mengumumkan keluar parti di hadapan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas kawasan Limbongan, Zainuddin Awang Hamat pada majlis sambutan Maulidur Rasul di Sekolah Kebangsaan (SK) Panggung di sini hari ini.


Serentak dengan itu, kesemua mereka menyerahkan borang keahlian kepada Naib Presiden, Parti Progresif Penduduk (PPP), Datuk Nik Sapeia Nik Yusoff .


Turut hadir pada majlis anjuran Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) sekolah tersebut ialah Timbalan Ketua UMNO Bahagian Pasir Puteh, Ruhjan …

mengambil kesempatan apa terjadi di kfc i-city.. tak beretika sungguh

OLEH KERANA KFC DIMILIKI OLEH BUMIPUTRA... MEREKA ANGGAP BUMIPUTRA TAK BOLEH PAKAI... DAN DEK KERANA MENGAMBIL KESEMPATAN APA YANG TERJADI DI KFC I-CITY MINGGU LEPAS... DENGAN TAK BERETIKA SYARIKAT INI MEMBUAT IKLAN DAYA TARIKAN DENGAN MENAJI SYARIKAT LAIN.... HUH.. KIASU DENGKI PERUT HIJAU SUNGGUH.... SO KITA LIHATLAH... SIAPA YANG RASIST BEB... ORANG MELAYU KER? JAHAT SANGAT KER ORANG MELAYU? DAN TERNYATA KEJAHATAN SEBENAR ADALAH SPISIS KIASU MATA SEPET YANG BERPAKSIKAN YAHUDI....

sumber klik

moga di rahmati pemimpin macam ni...

aku tabik dan aku rasakan pemimpin umno patut jadikan ds zambry sebagai contoh... dan kita juga patut jadikan ini sebagai satu paradigma perubahan minda di dalam diri... terbaik... hidup umno... hidup barisan...


MB Perak DS Dr. Zambry Abd Kadir tidur di beranda Masjid Jameq Tanjong Malim  jam 1.30 untuk berqiamulail ..
ps: makin ramai rakan blogger kena serang virus.. adui pakatan jibraun.. kalau bacul pun tak payahlah guna cara kotor beb... kepada yang terer berkenaan nyah virus ni sila share ye... jahat jibraun penjilat tegar pakatan sekarang ni... takut katakan... puih

wajib baca.. umat melayu wajib bersatu...

"Sesungguhnya orang-orang Melayu itu bersaudara dan kita tidak akan kalah dalam mana-mana peperangan pun, jika kita bersatu padu di jalan Allah."


"Yakni dengan kata lain, peperangan ini adalah untuk mengembalikan tanah, udara, air dan laut yang telah dirampas oleh penjajah kepada orang-orang Melayu yang sudah beratus tahun membina kehidupan, membina kota dan pelabuhan di tanah air ini."


baca seterusnya RAJA HAJI FISABILLAH ALMARHUM TELUK KETAPANG (MELAKA) WASIAT BAGINDA KEPADA UMAT MELAYU SEBELUM BAGINDA SYAHID

bila kuasa melayu bergabung, tercirit lah dap dan sekutunya...

bila melayu bergabung... segala perancangan jahat si setan kafir dap dan anwarisme serta parasite pas nak menakluk putrajaya... mungkin dalam mimpi... dan bila melayu dah mula sedar... dan mula tahu apa yang dirancangkan kiasu dan penyokong kuat israel... maka tanah bertuah ini haruslah di pertahankan dari di lacurkan oleh puaka-puaka tadi... jadi... sememangnya kita harus bersatu dan kuatkan ummah... dan ini akan mengerunkan syaitan puaka yang kemarukkan putrajaya... ayuh bangkit...

dan strategi perang gerila dari datuk hassan ali memang terbaik... dan dengar cerita ramai pengikut pas dah mula sedar... apa yang ada di dalam pas sekarang adalah parasit... huh... fight...!!!!


DAP, PKR DAN PAS SEMAKIN RESAH BILA DUA NGO INI BERGABUNG...


Jalur Tiga (Jati) sedia menjalin kerjasama dengan mana-mana Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) termasuk Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) dalam konteks memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja.


Pengerusi Jawatankuasa Penubuhan Jati (Protem), Datuk Dr Hasan Mo…

INI MASALAHNYA BILA ADA DAJJAL DALAM BANK NEGARA...

diambil dari blog armandpju
parasit dah membiak di bank negara?
betul juga takkan lah orang susah dan memang tak mampu di tekan sebegitu rupa.. apa punya israel ni.. masalahnya fikiran dajjal macam ni ada pulak di dalam bank negara... gila.. gila.. dalam rakyat di beban macam-macam.. dan aku pernah dengar orang komplen... cara bank-bank nak tekan pelanggan yang mungkin ada masalah dalam pembayaran... eleh dah kaut juta-juta.. orang hutang dalam rm5000 ke 15,000 di buat macam hanjeng der... serius.. semua alami kan... tak bayar or lambat bayar... dia call bagai nak runtuh rumah mereka cari... itulah realiti... dan orang kaya pulak tak dilayan macam tu walau si kaya berhutang dengan bank berpuluh ribu malah ada juta-juta.. ape kebende ni... so fikirkan dan sebarkan.. sebab ini masalah rakyat.... kalau ada parasit dajjal dalam bank negara... maka rakyat dah susah semakin susah... ada otak pikior ye....

ps: muflis siap kena penjara... erms.. betul betul cara ah long ni beb... puih...

RAMAI BLOGGER BN KENA SERANG...

NAMPAK GAYANYA PENCACAI DAH TAKDA CARA LAIN NAK SELAMATKAN KETUA-KETUA MEREKA DARI SERANGAN BUKTI SAHIH DARI BLOGGER BN... DAN CARA TERAKHIR ORANG PANGGIL PERANG KOTOR... DALAM PERANG SEBENAR PUN KALAU DAH TERDESAK AKAN GUNAKAN CARA PALING KOTOR UNTUK TERKEJUTKAN MUSUH... TETAPI DI ALAM CYBER DEK KERANA TIAP-TIAP HARI KANTOI SAJA DAN KENA TAJI TAHAP GABAN DENGAN OTAIMER BLOGGER BN DAN TENTERA-TENTERA ELIT... MEREKA GUNAKAN TAKTIK KOTOR.... SEBARKAN VIRUS MALWARE... BACUL.. PUIH... RAMAI GAK RAKAN BLOGGER AKU RASA DAH KENA VIRUS NI.... WEI APE BACUL BONAR NI... HAH... PUIH... SPENDER PAKAI KAT KEPALA KER JIBRAUN BACUL WEI !!!

ps: ada cara tuk bersihkan virus durjana tu... kasi share ek kat rakan-rakan... aku pun harap tak la kena gak.. hehehe...

bila di tegur kariah surau.. jadi godzilla dia der.. haha..

dia tu yang paling hensem tu... alah
agaknya pemimpin pas kalau stress tak leh nak jawab soalan cepumas akan menjadi godzilla jadian la kot ek.. sebab mental seorang pemimpin macamanapun perlulah cool dan maintain bila menjawab soalan power dari seorang yang hanya memberi soalan betul-betul check mate... dan sememangnya inilah dia sifat sebenar pemimpin dari pas... low class bro... hehe..
dari blogger gerakan timur baca selanjutnya... panas bro...


Mungkin sudah tidak tahan dengan Ustaz yang tidak sedar diri bahawa kehadiran ini DIBAYAR oleh pihak surau, dengan tidak semena-mena, seorang ahli kariah di syaf depan berkata dgn nada sopan "Ustaz, kempen ke?".  


Azrul pula dikhabarkan menjawab " Saya sentuh bab rasuah tak boleh ke? ".  


Anak kariah membalas " Ustaz, kalau nak tuduh orang rasuah, tak payahlah sebut nama dia, nama parti, ini tak bagus, itu tak bagus.  Cuba kemukakan bukti, jangan hanya cakap sahaja.  Lagipun ini program Maulidur Rasul, bukan politik&qu…

demi putrajaya.. mat sabu kata ok nohal!!! israel pun israel lah..

Mat Sabu pun sokong Anwar, tak perlu tarik balik kenyataan.. LINE CLEAR PUNYA!!!
Pendirian Mat berlainan sekali dengan Majlis Syura dan Nik Aziz yang mendesak Anwar membuat kenyataan secara terbuka samada menarik balik kenyataan atau menyaman WSJ.
Apakah Mat menyokong Anwar dengan menyatakan terpulang kepada Anwar sendiri samada mohon maaf atau menarik balik kenyataan ?
Harus ingat.. Anwar adalah bakal PM Malaysia jika Pakatan memerintah, jadi segala apa ungkapan yang keluar dari mulutnya adalah membawa dasar Pakatan. Mengapa Mat Sabu menyatakan PAS tidak mencampuri urusan dasar parti masing-masing?
Memang cacar marba kalau Pakatan memerintah negara kerana asyik bercakap merapu dan berlainan pendapat. Bila silap sikit, keluarlah jawapan kebiasaan, itu pandangan peribadi dan tak memudaratkan Pakatan...!
maT Sabu:
Terpulang kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sama ada mahu memohon maaf dan menarik balik sokongannya terhadap Israel meskipun Majlis Syura memutuskan beliau harus berbuat sedem…

betul betul dah meroyan dah dia ni keke.. adui..

belum apa-apa dia dah gelarkan dia pm malaysia.. wah lau eh.. keh keh... apa maksudnya.. ini maksudnya dia betul-betul kemarukkan jawatan pm walau apa sekalipun... jual melayu jual Islam jual maruah negara takdak hai sebab yang penting jawatan pm tu... kita tengok jelah adakan perancangan dia lagi hebat atau perancangan Allah lagi hebat... tunggu....

israel dengan anuar tiada bezanya.. adui.. israel adalah musuh umat Islam lah nuar oi.. otak taruk mana..
ps: tapi siap ugut nak batalkan pilihanraya tu macamana.. keh keh... poyo oo je... ape pun tak bolehlah wei... hehe...

TUN MAHATHIR BUATKAN ANUAR IBRAHIM TERKEDU...

1. Amerika Syarikat bersama dengan negara-negara Eropah lain dan juga Israel berhajat untuk melakukan “regime change”,iaitu menukar kerajaan-kerajaan negara-negara di dunia yang tidak menyokong mereka.

2. Mereka akan melakukan “regime change” ini melalui pelbagai cara. Di Iraq mereka melaksanakan “sanction” sekatan dagangan pada mulanya dan kemudian berperang dengan Saddam Hussein untuk menukar kerajaan Iraq. Dan mereka berjaya.

3. Mereka juga cuba menukar kerajaan Iran dengan menghasut dan membantu Iraq untuk berperang dengan Iran. Usaha ini gagal.Hari ini mereka masih mencuba dengan menyekat negara-negara di dunia daripada membeli minyak Iran.

4. Perancangan dibuat untuk menukar kerajaan Syria menggunakan berbagai-bagai sekatan kewangan dan dagangan, serta membantu pemberontakan melawan Kerajaan Syria. Usaha ini sedang diteruskan.

5. Di negara-negara Arab apabila ada pemberontakan untuk menjatuhkan kerajaan, Amerika dan Eropah memberi bantuan wang dan senjata, bahkan melancarkan se…

NIK AJIZ SOUND ANUAR IBRAHIM.. ERK..

dalam diam nik ajiz dah tak boleh tahan dengan anuar ibrahim.. dan dek kerana anuar beriya iya cover baik punya terhadap musuh Islam... iaitu negara haram israel... maka nik ajiz nakkan penjelasan dari anuar... adakah anuar ibrahim ikut.. adakah anuar ibrahim akan angin satu badan dengan nik ajiz... huh... kita tengok jelah nanti.. hehe..


"Saya selaku Mursyidul Am PAS dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama PAS, menggesa Datuk Seri Anwar menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di WSJ.


"Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman WSJ bagi membersihkan nama beliau," katanya di sini, Isnin.

ps: dah memang sah anuar ni penyokong kuat israel.. dah dah kerana kepala dia dah pusing dia nak ungut pulak nak batalkan pilihanraya... eleh loser... sungguh...

ANUAR IBRAHIM AKAN BATALKAN PILIHANRAYA SEKIRANYA....

adui.. ni maknanya perperangan pilihanraya dia dah gentar dengan ludahan rakyat kepada partinya dan pas.. keh keh... adaka patut nak main ugut-ugut pulak... keh keh.. poyo betul.. asal tidak memberi keuntungan kepada dia wah kemain dia nak pusing keliling bagi tau semua orang yang di malaysia ini pilihanraya memang tak adil... bila ada kemenangan bergaya di pihak dia, tak pulak dia kritik melantun-lantun kan.. ini dinamakan bacul.. tau bacul... khak puih la wei... hehe... takpun saya akan ugut akan membatalkan pilihanraya sekiranya saya tidak diangkat sebagai pm.. kepala gurga mu.. la haha...

sumber mpp online

ps: puak-puak barua ni dah takut dah der rakyat nak taji mereka cukup-cukup pru13 nanti... sendiri mau ingatlah beb!!!!

PAS.. LOW CLASS LA... DEMN

kemain pas menaji ds najib ye demi modal politik sampah ko ye pas.. puih
kemain pas nak cakap hebat bagai.. bila ds najib ke perkarangan perayaan thaipusam baru-baru ini... huh kemain mereka taji... siap kata bagai-bagai... tapi mereka tak langsung taji nikky ajiz, anuar brahim malah dr rani pegi dalam kuil lagi beb..apasal tak langsung tegur.. oo ooo sebab ini nak tunjukkan pas nak sangat jaga hati ketua barua mereka pkr dan dap.. sialan tui.. puih...

ni ape cer ni siap masuk dalam kuil lagi.. apasal pas tak tego.. pehal pas?
sumber klik

mengamuk sudah orang melayu... ayuk oi ayuk.. ini bukan kes kfc...

marah ni marah ni... 
pas pening kepala dah keh keh.. apasal ni.. erk..  kenapa orang mengamuk dekat pas... ayuk ayuk.. hehe.. klik sini.. panas panas panas hangat
ps: masa berjanji punyalah power.. sampai kata pasir pun boleh jadi nasi.. betul.. tapi bila dah dapat kuasa.. semua lupa lupa buat bodo.. so amek ubat... hee..