Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac 11, 2012

BILA GOLONGAN PEMIKIR ILLUMINATI MENGAWAL DUNIA... I

gambar hiasan..
kesesatan di buat IBLIS... membuatkan dunia ini menjadi tak tentu hala.. dan kita kena tahu permainan jahat golongan perosak ini adalah kerana inginkan IBLIS menjadi TUHAN... jadi fikirkan sejenak... golongan akhir zaman ini semua dek kerana permainan hidden hand... cerdik dan cekap memainkan segala permainan permasalahan dunia... dan malaysia next!!!! hati-hati.. dan ingatlah golongan illuminati ini hebat bermain kuasa minda...

jom baca info menarik ini... dan sebar-sebarkan..
KLIK

bapak anuar membutuhin israel.. jadi hadi kata boleh je...

membutuh- memerlukan (bahasa indonesia)

hadi awang dah bagi ayat closing dekat mereka-mereka yang bebal apa itu israel dan apa itu yahudi.. hehe.. mai le bace..
bukan butuh yang ni.. hehehe
SHAH ALAM: Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, berkata kerjasama dengan bangsa Yahudi, terutama dalam bidang perniagaan adalah dibenarkan tetapi ia adalah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis.

"Pendekatan kita (ialah) boleh bekerjasama dan berniaga dengan bukan Islam (termasuk Yahudi) tetapi ia mestilah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis ," katanya dalam sesi soal jawab pada majlis makan malam bersama Pemimpin PAS anjuran Dewan Muslimat PAS Malaysia di sini, malam tadi.

Turut hadir, Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, yang juga Menteri Besar Kelantan.

Abdul Hadi berkata demikian ketika menjawab soalan yang dikemukakan seorang pemimpinan PAS berhubung proses perhubungan antara kerajaan PAS ataupun pakatan pembangk…

DEKAT SELANGOR LAGILAH BAHAYA... TAK MAU DEMO KER?

biasalah pakatan rakyat ni.. cari isu untuk modal sampingan di pru13 nanti.. so ape adehal.. kejahatan mereka ni semua orang biarkan malah sokong membuta tuli... apa nak jadi dengan mentaliti sebahagian rakyat malaysia ni... yang mana kaca dan mana permata pun dah tak mampu nak bezakan... semuanya main ikut sahaja janji matlamat tercapai... apa akan jadi dengan malaysia kalau spisis syaitan dan iblis ni menjadi pemimpin.. punoh ranoh.. jahanem.. yang tu kot yang di mahukan... bila dah runtuh segalanya... israel menjadi kawan baik.. orang melayu di hambat di bumi sendiri.. dan Islam hanya tinggal nama sahaja... bumi malaysia menjadi sumber kekenyangan musuh Islam... sedihnya kalau itu berlaku kan... jadi macam mesir, jadi macam tunisia... jadi macam libya... jadi macam iraq.. dan sampai sekarang rakyat mereka sengsara beb... fikirkanlah sejenak... ada otak TOLAKLAH PAKATAN RAKYAT YANG IBLIS TU.... rosak umat Islam.. rosak tanah melayu...

NI APA CERITA NI... KENAPA TAK BERDEMO WAHAI SYA…

50 ribu hadir ceramah anti lynas.. mapuh

wah ramainyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

nasi orang kenduri di kebas demi pemimpin jibraun.. fuctla...

ada juga ini macam punya jadi ek.. adui.. aku tak pernah terfikir nasi orang kenduri boleh di songlap orang politik..dek kerana nak memastikan pogram mereka berjalan lancar... ape ke lahanat perangai... huh.. inilah yang dibanggakan oleh juak-juak dengan kehebatan pemimpin mereka.. dan akan keluarlah stament biasa..INI SEMUA FITNAH DARI...... tunggu...
Saya dan isteri terpaksa menanggung malu kepada rombongan pengantin perempuan yang tiba dari Terengganu, penduduk kampung serta jemputan,” kata Md Saad Hasan, 68, mengulas tindakan seorang lelaki yang dikatakan pemimpin parti pembangkang, melarikan satu periuk nasi majlis kenduri kahwin dua anak lelakinya di Kampung Pulau Betong, di sini, 4 Mac lalu.


Menurutnya, hingga kini penduduk kampung masih bercakap mengenai kegagalannya menyediakan sajian istimewa iaitu nasi hujan panas yang sepatutnya dihidangkan untuk rombongan keluarga pengantin perempuan yang tiba dengan sebuah bas.


Md Saad berkata, dia kesal dan kecewa dengan tindakan pemimpin …

ABU...???? ABUTOH HAHA......

ps: mari menaji parasit-parasit dan kedahak gilakan kuasa... ayuh lawan... ABU???? ABUTOH..!!!!

INGAT PAKATAN INGAT SAMPAH YANG MEMBUKIT..!!!

ps; apa ada kisah... menguruskan sampah pun tak mampu nak tadbir negara konon... wak lu la pakatan... terutama pas.. puiii

ROSMAH OH ROSMAH... kena lagi... sialan punya pakatan!!!!

semalam aku ada postkan gambar yang dikatakan hot tempe di taji oleh pakatan rakyat demi sesuap isu di alam cyber.. dan hari ini terima kasih kepada RBF Online kerana membuat persoalan menjadi jawapan... terbaik otaimer... tapi tulah beb.. asik-asik kena jadi bertahan, bertahan dan bertahan... cilakak punya pakatan jibraun.... kepada yang terer superimpose kasi bagi sikit gambar yang boleh buatkan juak-juak pakatan menangis... puih..
dan komen dari brader jeffry ada benarnya....

- ANSLISIS NO. 1 YG DIBUAT OLEH RBF MMG TEPAT. ADE SESUSUK TUBUH INDIVIDU SDG BERJLN DI BLKNG ROSMAH DAN X SEPATUTNYA ROSMAH ADE DI DPAN INDIVIDU TRSEBUT. BGITU GAK DGN GMBR NAJIB. KLU IKUT SUDUT YG SEBNAR INDIVIDU TRSEBUT PASTI TERLANGGAR NAJIB TP TIDAK!

- BEGITU GAK GMBR YDP. TEKNIK CUTTING N PASTE DAN KESAN PAINTING KETARA SGT TERUTAMA DI BHG KAIN PERMAISURI AGUNG SBLAH KANAN ADE KESAN TOUCH UP JELAS KLIHATAN.

- DI BHG KAPET MERAH. TEKNIK PAINTING TERLALU 'BERSIH' DAN ADE KESAN TOUCH UP YG TERLALU B…

RAKYAT SUSOH, SEKO TAK NAMPAK MUKE.. (IKUT SYLE LAGU MR OSS- DURIAN)

sebab apa aku kata camtu.. musibah berlaku di lembah jaya ampang, banjir teruk berlaku di sana.. dan parti BN yang di hina di keji oleh mereka-mereka yang termakan dakyah pembangkang ni lah yang bertungkus lumus membantu..TAHNIAH BN.. DEMI RAKYAT!!!!  si sister ngengsot zuraidah tu mana? parti pkr cibai tu mana? mana? tu yang aku cakap rakyat susah seko tak nampak muke...!!!!! ada otak lu orang kasi lah pikior... mereka ni gila nakkan harta dunia dan kaut segala kekayaan negara sahaja... tengok la si khalid gagap apa bikin? jahanam selangor.... pui...
ada sesiapa nampak dia buat kerja di sana? pui... LAGI STORY KLIK SINI

bola tanggung untuk pembangkang menaji bn... rosmah oh rosmah.. kesian najib beb...

aku tak tau nak komen apa.. gambar ini dijadikan isu panas di internet sekarang.... adui.. kenapalah mentaliti rakyat malaysia (pembangkang le tu) ni benggap sangat..
ps: entahlah labu..

macam tu lah cara pas brader.. apa nak buat.. pentabsub giler suka itu macam..

kang kata lebih-lebih kata kutuk tanpa hala tuju.. tapi itulah realiti minded orang beb.. asal berlakon je sikit.. kasi tunjuk punyalah zuhud.. sebarkan kepada umum.. dan ramai pulok yang ngoi tak boleh berfikir.. apakah sumbangan sebenar beliau ini untuk dunia Islam secara amnya... huh... post ini aku ambil dari fb A.B.A.I. asalkan bukan anuar ibrahim... admin ni bantai baik punya.. terbaik bro hehe...

Makan kat warung, amik wudhuk tepi sungai, cedok nasi dan lauk sendiri, hidang sendiri minuman pada tetamu bla..bla..bla..pehtu suruh la sesapa amik gambar, dan publish kat blog atau FB. Nah..sekarang anda dah kelihatan sebagai 'pemimpin berjiwa rakyat'.


Tak perlu bersihkan negeri yang kotor, tak perlu tebas semak samun yang penuh tepi jalan, tak perlu angkut sampah yang berbulan terbiar busuk, tak perlu renovate tandas curah yang dah lapuk sejak zaman Tun Razak, tak perlu baiki sistem saliran dan pengaliran yang menyebabkan banjir setiap tahun, tak perlu selesaikan masalah bekal…

pas meru.. serius berjaya menarik croud beribu-ribu orang... perghhhh

ades ades... hebatnya pas sekarang tidak boleh di sangkal lagi.. dengan kehebatan parasit-parasit penjilat dap semakin power... lihatlah ceramah mereka pada 9hb mac yang lalu... berpuluh ribu membanjiri di dalam dewan mendengar zuraidah sister ngengsot dan penceramah-penceramah yang tuli memberi ceramah... perghhhhh... hebak beb... mau menitik peluh jantan melihatnya... anuar ibrahim tentu gembira dengan keadaan ini beb... huh..

silalah lihat di bawah... aku tak mampu berkata apa-apa... hehehe






































































wah!!! tak hape lah depa ni dok cong croud yang datang kekeke..
lagi gambar gerakan timur

CERAMAH HAMBAR!!! ANUAR IBRAHIM KECIK HATI.. MERAJUK..

chet poodahhh.. apa maknanya brader.. ini maknanya orang dah naik menyampah dah dengan perangai jibraun macam hang la anuar ibrahim... anda dengan koncu-koncu gila iseng anda tu.... semua dok cakap cakap kutuk kutuk.. tapi hampeh jer.. keke.. so ape dehal... apasal pulak nak salahkan dan tuduh orang ramai memulaukan ceramah anda wei..... wakaka.. tak berasas langsung kawan... podah...

jadi inilah realiti sebenar yang pakatan hadapi... masalah.. masalah.. dan masalah... fadan nan muka la... angkuh lagi...puiii...


Ceramah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim di Pulau Pinang akhir-akhir ini secara relatifnya gagal menarik kehadiran ramai peserta seperti selalu.


Dalam acara terkini di Little India pada 8 Mac lalu, kurang daripada 100 hadir sehingga pemimpin Pakatan Rakyat mengesyaki terdapat arahan supaya penduduk setempat, yang kebanyakan peniaga supaya "memulaukannya".


Anggota majlis negeri L Anand bersetuju terdapat kekurangan peniaga yang ketara kali ini, tidak seperti se…

kak jat nak letak jawatan? rafizi dan mak lampir gelak besar!!!

bak kata orang.. kalah bukan bererti kalah segalanya... sekarang mungkin juak-juak gelak bagai nak pecah rumah sebab kejayaan mereka membuatkan kak jat dah nak letak semua jawatan... erms.. aku percaya walau mereka anggap kak jat mengalah... tak mengapa... akan ada satu masa nanti mereka-mereka ini yang makannannya adalah fitnah akan jatuh terduduk teruk sampai tak boleh nak bangun lagi... ini adalah hukum karma... percayalah... sampai satu masa nanti pakatan... sampai satu masa nanti spisis-spisis iblis macam kalian akan jatuh menyembah bumi... puih... sabarlah kak jat...


KUALA LUMPUR 11 Mac - Senator Datuk Seri Sharizat Abdul Jalil mengumumkan perletakan jawatannya sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat berkuat kuasa pada 8 April ini apabila penggal beliau sebagai Ahli Dewan Negara tamat.

ps: dalam melawan iblis-iblis ni.. kita kena kuatkan tentera kita dan serang di setiap sudut, sampai mereka ini tak mampu nak bernafas kembali... fuck of lu pakatan fitnah...

khidmat percuma... kaunseling jam 3 pagi haha.. siapalah buat ni kekeke terbaik....

ps: tersedak usus aku tertengok banner ini dari rakan blogger kakakakakaka... cam haram... berasap ler telingga badrul amin kakaka.. demn