Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun 3, 2012

KHALID GAGAP KOMA SEMINIT KERANA ......

hehe inilah puncanya... apasal ramai beno yang dok kumpul di ICT shah alam hari ni kenapa.. apa sebabnya... hehe... maka totok semua mesti akan kata... ahhh... tak kisah pun... sambil mata mereka berair... (sebab mereka sendiri bercelaru otak sebab masih menyokong pakatam.. hehe).. khalid gagap.. masih memikirkan apa lagi nak jadi lepas ni.. haha... anuar ibrahim makin pening sebab semua isu lapuk yang dia cipta untuk mendajalkan ds najib semua sudah kantoi beralun-alun... cuma kes dia je kita tunggu ye.. serius akan out of shadowlah anuar dan kuncu-kuncunya... hehe...

jom ke sini klik banyak gambar terbaik....

MAMPOS BEB!! DI KATAKAN 50,000 HADIR CERAMAH PKR DI JOHOR!!! PUNOH KITA WEH...

ramai kan? perghh 50,000 beb.. korang jangan terperanjat beb... adui.. tu tengok kerusi tu.. ha depan tu.. kan ramai tu.. wakaka... pkr.. tak de siapa nak pedulikan parti bangsat ni... betul? perosak bangsa dan agama je...

Gambar diatas diambil di lokasi ceramah si sebuah dewan yang disampaikan oleh Pengerusi PKR Johor, si Chua Jui Meng.

JADI KESIMPULANNYA..... ANUARLAH DAN KONCU-KONCUNYA DAH MEMANG GERUN DENGAN PRU13 NANTI... PARTI MEREKA DAH SEMAKAIN PUNOH... SAYONARA PKR... PUI

sumber

KALI INI RAFIZI DAN ANUAR IBRAHIM PULAK OTAK JADI JEM.. WAKAKA..

ps: baru di bekukan mereka dah jem kepala otak.. dah-dah dengan nada sinis mereka menyokong pula ptpn.. so maknanya janji nak bagi pendidikan free hanya propa yang saja nak bagi popular lah ye.. keh keh.. woi rafizi angko sudah kantoi la... isu ni semua jibraun langau hijau senyap.. membisu... hahaha..kalau nak gelak silalah ye... tapi jangan lebih-lebih sebab nanti anuar ibrahim pulak jadi hulk kah kah kah... bila ketua penipu ajar orang menipu... ahh eloklah penipu dengan si jaja cerita penipu... kah kah kah.... adam adli jadi menkarung tak do tolo dengan isu pembekuan ptpn di unisel... pui

USTAZ AZHAR IDRUS.. DIA MUNGKIN TERSASUL... HEHE

ps: kalau tersasul.. harap perbetulkan..kalau ada dalil yang betul apa yang ustaz kata.. so berikan jelah.. sebab kang bila keliru.. siapa yang kena... dah dah dah... alah malas lah nak kobarkan... 
my massa

PENTOTOK AKAN KATA... KITA SALAHKAN UMNO JE LAH YE..!!!

ps: tahniah le ye buat mr anuar ibrahim dalam network keluarganya ada yang cengini.. harap dia tak de lah nak tuduh umno yang punca segalanya... dan realiti carca marbanya nerwork dalam talian darah keluarganya... so ape adehal dia pun cengitu... tak gitu... gitu.. gitu....

ALERT!!! PAKATEM DAH KONGKER PUTRAJAYA... INI BUKTI NYA.. HEHE..

aku ambil dari geng otai jawa bernam.. haha.. so jangan mara aa juak-juak kedahak.. biasalah nak gurau-gurau.. kalau gurau pun tak leh... tak trill lah ye wakakaka..

tajuk depan harakakakayu... pakatan dah berjaya menawan putrajaya... kata mereka lagi.. mereka hebat.. hebat yang tiada siapa sangkal lagi... wak lu.. hahaha...

ps: kemaruk kemaruk.. oh kemaruk dan kemaruk.. penangan putrajaya membuatkan juak-juak dah jadi jebon.. wakakaka...

UMNO YANG BELI SUARAM... BETUL?

kan gua dah kata.. bila si kaki penipu beli dan jaja cerita untuk menipu.. aaa eloklah.. kaki penipu dengan penjaja cerita penipu.. jadinya penipu dan si penipu... bestkan.. masalahnya yang suka kena tipu totok juga.. wah kemain best mereka beri dalil.. ds najib takut ke perancis lah.... bacullah sebab diam mebisu..... si anuar al juburi lagilah bai.. jaja cerita macam tak bersalah wahhal cerita yang dia jaja memang tipu je pun... cilaka kan.. totok-totok dan langau hijau suka ooo cerita dari si bangsat al juburi ni...

kenapa yang kena tipu dengan al juburi ni langsung tak sedar-sedar... dah la kena tipu.. makin syok pulak kena tipu hidup-hidup dengan dia.. apa lah nak jadi... pemimpin langau hijau kenapa tak berani keluar stament berkenaan cerita tipu ini... kenapa? takut ek.. alah.. pui.. jahanam lu langau hijau...


SKANDAL SCORPENE: SUARAM KANTOI MENIPU, SANGGUP GADAI NEGARA??

Pembelian aset tentera tidak pernah lagi dipolitikkan sebegini rupa sepertimana yang dilakukan oleh SUARAM …

GEMPAR... 100 PLUS LETAK GAMBAR ANUAR DI TIN MINUMAN... ERK...

power siut... kira pentotok anuar terus beli selori air tin 100 plus sebab ketua penipu mereka di angkat sebegitu rupa... ui power tu.. tepuk wei.. dasat ni.. hahaha... 100 plus beb.. asal ada orang beli ada muka anuar ibrahim... power kan... haha...

WOW... dasat...

amacam pentotok..dah cari dah air tin 100 plus... jangan lupa beli selori tau... bagi dekat geng-geng pentotok yang lain mesti sayang nak buang tin ni bila dah habis minum... keh keh keh.... erm..


kenyataannya... 100 plus melekatkan gambar pm kita ds najib di air tin 100 plus tu.. hehe... aje gile nak letak gambo mr anuar ibrahim tu ye... mau nyer pening kepala nanti.. bak kata mpp online air tonik anuar namanya...Minuman Tenaga Berkunyit Bang Nuar Al Juburiiiii. hahahaha macam haram...

sumber mpp online..

KITA LIHAT BOLEH KE KERAJAAN PR BAGI PENDIDIKAN FREE?

isu ptpn mereka lah jaguh kan... merekalah hebat.. kerajaan bn tak bagus... tak guna.. zalim.. dan macam-macam lagi tuduhan demi menarikkan story propa mereka... biasalah pakatan songsang ni mereka nak popular sahaja... rafizi mana rafizi... kepada pelajar-pelajar unisel yang tak dapat pinjaman ptpn di harap jumpa rafizi... kita tengok apa spin yang mereka nak buat pulak.. haha... tu la.. cakap semua boleh... dan sekarang silalah bagi pendidikan percuma kepada hampir 1000 pelajar unisel tu ye... aih jangan sembang je... tunaikan... please...

khalid gagap telah bersuara...

kerajaan persekutuan atau Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) tidak berhak menghentikan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) kepada pelajar baru Universiti Selangor (Unisel) - MB Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim

sedangkang mereka dulu membincangkan nak bagi pendidikan percuma ai... takkan dah weng kot otak tu.. ceh..


ps: kata ada simpanan 2 billion, di harap gunakanlah duit tu untuk pelajar-pela…

KORANG INGAT ORANG PAS PEDULI KE.. HAL NI... PTUIH..

bila mereka agungkan dendam bersama umno... pak jangoat pas langsung tak pedulikan apa yang dap rancang.. apa yang dap nak buat ke atas orang melayu... pas dengan style bangkai depa lah.. asik-asik umno.. sedangkan umno sama akidah dengan mereka... fikir la sejenak.. takkan langsung tak boleh fikir dap yang rasist tahap baboon ni... sial...


Inilah kata-kata yang pernah dikeluarkan oleh  Mohd Razali Abd Rahman yang merupakan bekas Pegawai Khas kepada Jeff Oii, DAP Pulau Pinang jika Pakatan Rakyat berjaya mengambil alih Puatrajaya


1) kristian agama rasmi
2) bukan melayu perdana menteri  
3) TYT pulau pinang bukan melayu
4) Bahasa Inggeris Bahasa Rasmi 
5) Institusi Kesultanan Melayu Dihapuskan
6) Malaysia Di Jadikan Republik
7) Ramd Dibubarkan
8) Ketua Jabatan Atm Dan Pdrm Bukan Melayu 
9) Port Dickson Dijadikan Pangkalan Tentera Israel
10) Kedutaan Israel Di Buka Di Malaysia
11) Mahkamah Syariah Dibubarkan Diganti Mahkamah Sivil 
12) Majlis Agama Islam Diganti Dengan Majlis Antara Agama 
13) Menteri…

DAP NAKKAN TANAH MELAYU JE... ITU PUN PAK LOBAI PAS TAK SEDO-SEDO..

kenyataan yang semua tau.. orang melayu sepatutnya sedar permainan dap ini.. impian mereka nakkan tanah melayu ni je.. tetapi kebodohan pak lebai pas tak sedar-sedar dengan hal ini... mereka ikut kan aje.. tak sedarkah mereka kalau siang malam mereka dok sembang pas memperjuangkan Islam, tetapi yang mengkontrol mereka ada kafir... ramai macamana pun langau hijau tidak mengentarkan dap... mereka dah beli semua pemimpin pas... tu pasal seko-seko diam membisu bila hal-hal melayu di kotak katikkan... sedarlah permainan dap laknatullah ini... bila mereka dah dapat kuasa mutlak di malaysia ini... pada masa tu masing-masing baru nak sedar... aku tak pasti apa akan jadi... kita jadi mentikus mondok saja... ramai melayu jadi talibarut kafir ni... tak kisah dia tu hebat ilmu agamanya... asalkan dia dan keluarganya hidup senang... pas pas..

DAP YANG BANGSAT.... JOM BACA SEMUA... INI FAKTA, KLIK PAPAGOMO

ISU K POP PAKATAN... MEREKA KATA DI SABOTAJ... NAK GELAK SILAKAN... WAKAKA..

dah macam haram dah mereka nak cover kemaluan... tu la labu yang dok kutuk bagai bn masa perhimpunan hari belia tempoh hari... dan sekarang terpalit kena batang idung sendiri.. so mana nak letak muka... ayat-ayat biasa di dengar kerana nak cover kemaluan... macam biasa la kawan... umno yang hantar artis seksi ala k pop ke majlis ini.. wakakakakaka... ada betul... so korang nak gelak silakan.. tapi jangan lebih lebih ye.. nanti pak lobai pas jadi hulk.. keh keh keh keh keh ..... ades..

ps: ustaz azhar idrus tak nak komen ke.. kalau dengan bn kemain... aku dah mula jelek ustaz fb ni... yang baik aku amek lah dari dia.. tapi realiti dia nak ganti nik aziz.. dia sendiri bagi umat Islam berbalah... cakap saja tera... huh...

TAHNIAH YANG HADIR PADA SIANG TADI DI POLITEKNIK

Tahniah kepada pejuang alam maya selangor yang hadir KONVENSYEN MEDIA SOSIAL 1MALAYSIA PERINGKAT NEGERI SELANGOR, dari 8 pagi hingga ke jam 2 petang untuk bersama-sama pemimpin barisan nasional dalam merangka strategi perang alam maya... dan paling best.. boleh jumpa rakan-rakan seperjuangan yang sebelum ini berjumpa di fb dan twitter sahaja... jadi... inilah masanya untuk kita menyerang balas kebangsatan pakatan jibraun yang ternyata nak kan putrajaya walau apa sekalipun... so kepada pejuang maya.. we stand n fight....

ps: pakatan mesti kata.. ahh.. pejuang kami lagi hebat.. hehe.. tapi ada gua kisah.... senang cerita.. mereka dah semakin pening dengan kebangkitan rakyat selangor untuk menempeleng pemimpin gila vavi yang rakus menjahanamkan selangor ini... jom belasah pakatan... ayuh!!!!

agak-agak pak lobai pas nak cakap apa... k pop versi pkr.. hahaha

ps: mesti pak lobai pas.. cakap tak pe kalau umno ok kita bantai... hehe.... anuar ibrahim suka oooo ni... hahaha... perangai jebon pas takkan korang tak tau.. kebangsatan kalau di buat dalam pakatan mereka senyap.. tapi kalau kalau ada sikit tak kena dengan umno korang tengok cara mereka taji.. itu yang aku cukup meyampah perangai langau hijau ni... cakap kemain.. ni harap ustad-ustad yang hebat dalam pas boleh tarbiah sikit geng-geng kamu di dalam pkr ye... jangan double standart... pui

SEMUA SALAH UMNO... ayat biasa dari ketua mereka... pui

Jangan Asyik Tuduh UMNO Bila Diri Sendiri Buat Onar – Tengku Adnan

Oleh : Ropikah Ahmad
KUALA LUMPUR, 4 Jun – Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor membidas mana-mana pihak yang seringkali menuduh UMNO atas apa saja kesalahan atau kesulitan yang berlaku termasuklah pelbagai insiden yang berkait dengan pakatan pembangkang.

Tegasnya, UMNO adalah parti yang mempunyai landasan jelas dari dulu, kini dan selamanya dan tidak akan melakukan pelbagai perkara sebagaimana tuduhan daripada mereka.

“Persoalannya kenapa mesti UMNO yang dipersalahkan sedangkan jika dinilai dan difahami perjuangan parti inilah yang telah membawa semangat nasionalisme kebangsaan Melayu untuk bersatu dan seterusnya membebaskan Tanah Melayu dari cengkaman penjajah, kemudiannya keluar dari kepompong kemiskinan sehinggalah ke hari ini Malaysia tersohor di persada antarabangsa,” katanya kepada UMNO-Online.

Beliau berkata demikian ekoran wujudnya beberapa pihak gemar menuding jari kepada UMNO yang ad…

PENGANUT PAS.. TERTANJAT BOBOI DENGAN KENYATAAN NIZAR!!!

ps: bukan kita je rasa nizar ni sakit.. tapi penganut pas pun sama.. haha... mesti dalam hati kata.. aje gile dah si nizar ni.. 

bila pengikut suka dikambingkan.. alah biasalah..

bila dalam bercakap siapa terer.. pas la bang.. dalam menghukum orang siapa terer bang.. pas la.. depa saja yang betul.. orang lain mana ada betul.. dari serba serbi orang pas ni kalau bercakap... sampai syurga neraka pun mereka leh tau.. korang jangan main-main..

realiti.. pemimpin pas yang dayus ni.. mereka cakap saja.. cakap saja terer.. lihat saja pengikut mereka.. ikut menonong ajer... so apa de hal...
ps: bila si minoriti angkuh meraban mengalahkan jebon bukit.. kita layankan jelah..

KELUAR BERAMAI-RAMAI UMNO... DI LARUT.. GASAK...

ps: naper tak percaya ker.. ni mesti penganut lalat hijau kata edit.. hahahahaha