Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun 17, 2012

NI SIAPA NAK JAWAB NI.. OH AJIJAN RAZAK.. PERANGAI PAIH LAGU NI KER?

ps: tak pernah gua tengok se yahudi punya perangai orang Islam demi menjaga hati kafir laknat... ini lah dia pemimpin dayus dalam sejarah ketamadunan Islam itu sendiri pas adalah satu ajaran paling menjahanamkan Islam dan bangsa.... inilah dia pengagung-agung dok kata pas itu Islamik benar... jaga rakyat.. lebih baik dari umno katanya... jadi anda sendiri boleh menilaikannya... perangai yahudi yang ada dalam pemimpin pas ini beb...

AKU SARANKAN TOLAK PAS... PAS ADALAH AJEN PEROSAK ISLAM.. PERCAYALAH.. MEREKA ADALAH KELDAI PALING UTAMA DALAM SAF PAKATUN... TERIMALAH HAKIKAT PAS LAH AKAN MENJAHAMAKAN ISLAM DAN KETAMADUNAN MELAYU... PERCAYALAH...

ps: dengan umno macam pendekar mustar... tapi bila dengan dap macam bapok mentikus... bodoh punya pemimpin pas... pui..

KALAULAH DIA INI PENYOKONG UMNO... JADI SAWAN LANGAU HIJAU DOK CACI MAKI.. PUI

PS: KAWE TAK DOP MASE NOK KOMEN... MU KOMEN SENDIRI... 

TERBAIK!!! HALAL ADA HARAM ADA... NAK YANG MANA?? JAHANEM DAH FAHAMAN PAKATUN NI WEI... PUI...

kih kih.. tengoklah fahaman sama rata yang di jaja oleh pkr... halal ada yang tak halal pun ada.. nak yang mana satu kalu.. kih kih.. dah-dah kita pulak kena ikut kafir.. bukan mata tengok.. kalaulah anjuran ini umno yang anjur.. puak-puak langau hijau lah yang akan jadi hulk spender hijau memaki hamun malah mungkin inginkan siasatan dari pihak atasan berkenaan majlis yang menghina Islam secara amnya... tetapi kerana masternya anuar ibrahim.. ko ingat nik ajiz, hadi awang dan seangkatan pemimpin dayus pas yang lain berani nak sound ke wei... poodahhh.... mana dia ustaz hebat yang selalu dok kutuk bn sekular lah.. ni dah terbukti tak betul.. apa kata kasi nasihat sikit.. tak pun kasi bedal sikit... ni asik-asik nampak salah bn je ye... ustaz internet tu... bukan ape.. masalahnya dia double standard.. la.. tu yang kome tak gemor tu.. cis...

SAKSIKANLAH KEHEBATAN AJARAN PLURASIME PKR... POWER KAN....
ps: sepatutnya minoriti kenalah hormat sebab yang datang pemimpin Islam.. ni tidak pemim…

WAH... IKLAN ISRAEL DI PORTAL POPULAR.... KHAK PUIH

ni siapa nak jawab ni.. kepada pak langau hijau yang kemaruk kuasa.. adakah anda buta atau anda ni memamg proksi mereka.. atau pun anda ni dah di beli dengan hilangnya maruah diri.. apa anda jadi bisu dan bebal dengan hal berkaitan umno saja anda jadi pendekar kampung dusun wei..


kepada langau-langau hijau yang hensem.. dan hebat.. sila jawab... di portal manakah iklan israel ini di siarkan

a. utusan malaysia online
b. malaysiakini
c. harakah online

harap jawab dengan jujur ye..

GEMPAR TAHAP CIPAN!!! BILLBOARD PAKATUN HARAMI DI CONTENG.... PROTEST DALAM DIAM NI...!!!

ades.. apo kono eh jang  hek.. kecik hati buat gambar i macam ni tau.. uhuk.. ps: apakah maknanya ini.. akan adalah kata-kata dari mulut longkang petai dari juak-juak mengatakan ini semua sabotaj dari umno.. umno yang sabotaj sebab dengki dengan pentadbiran paling power dari power rangers oleh pakatun di selangor... mereka akan kata lagi tergamak mereka menconteng muka hensem insan anugerah Tuhan yang di berikan isterinya... tapi dengan gambar isteri dia pun kena conteng... tapi gambar si pelakon ehem-ehem dalam jamban... tak pulak.. maka segala persepsi akan menjadi panas bila mereka mengatakan... sememangnya ini adalah sabotaj... keh keh keh... chait poooodah... sabotaj konon... apa maknannya ini.. ini menandakan rakyat selangor dah naik menyampah brader dengan pakatun.. pemimpin kartun mereka ini hanya pandai cakap saja... cakap cakap... lepas tu lepas tangan... nak popular je lebih.. kerja jangan sembang... hancoq.. pui...

PRU 13 NANTI JANGAN LUPA KASI PANGKAH SAMA BN YE.... UDA…

GEMPAR!!! SIAPA NAK JAWAB NI... KELUAR UMNO DI DENGKIL.. EHEK..

masak... masak.. dengan keadaan tak keruan.. elok-elok.. je dengar mereka-mereka ini dah keluar... adui... hek hek.. pening pening... tapi yang pening bukan umno.. tetapi geng-geng pakatun yang macam kartun tun.. hehe.. nak tau ke apa ceritanya...


DENGKIL - Seramai 20 anggota Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dari Kampung Datuk Abu Bakar Baginda dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Dengkil menyertai UMNO selepas hilang keyakinan terhadap kepimpinan pakatan pembangkang.

Mereka kesal kerana termakan janji-janji manis yang ditabur pembangkang pada pilihan raya 2008 selepas melihat pakatan itu tidak membawa apa-apa pembangunan di negeri Selangor.

Selain itu, keyakinan terhadap corak pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang prihatin dan sentiasa membela nasib rakyat menyebabkan mereka menyertai UMNO.

Bekas ahli Pas, Akhiah Samidin, 57, berkata sewaktu berkempen pada pilihan raya umum ke-12, pemimpin-pemimpin pakatan pembangkang hanya pandai menabur janji dengan manif…

RATUSAN RIBU SERBU CERAMAH ANUAR DI SABAK BERNAM.... PUNOH HARAPAN!!!!

dasat-dasat... tapi realitinya adakah sememangnya rakyat dah boleh memikior mana yang baik dan mana yang buruk... dan macam biasa.. langau hijau akan cakap gambar ini masa ceramah belum bermula.. kih kih kih... lantak pilah kata mereka.. nak cover apa pun.. walau orang hebat-hebat datang.. tidak mendapat sambutan pun... jadi.. memang kita faham.. pakatun semakin pening di selangor... anuar dah penat memikir macamana nak mengencing minda orang lagi... jadi anda decide.. ye..

WAHHHHHH RAMAIIIIIIIIII KANNN..!!!!!!
lagi gambar... klik

KENYATAAN-RAMAI SUKA PERSEPSI DARI KEBENARAN..

kalau ini jadinya.. maka impian kejahatan akan terlaksana juga.. hari-hari mereka menjaja cerita fitnah dan masalahnya bertungkus lumus pihak sini menerangkan kebenaran.. jadi kalau ini pilihan mereka yang suka gila cerita tak betul.. lantakkanlah.. nasi dah jadi bubur.. tanah semua tergadai... pi lantakkan lah.. malas nak sembang dan nasihatkan...

JAHAT SEMAKIN KUAT... YANG BAIK SEMAKIN HANYUT... SO APA AKAN JADI MALAYSIA INI...?????


saranan aku untuk rakan2 blogger or fb sekalian... perang gerila yang berskala besar patut kita mulakan.. mulakan dengan berskala besar-besaran... sebab di biarkan malaun-malaun keparat yang sentiasa dengan propa mereka... kita tak boleh tewas.... tewas bukan ada dalam kamus....

ps: cyber war semakin panas... pui..

WAH HAIRIE OTHMAN BERSUARA LAGI..

KEH KEH.. POWER SIUT.. ARTIS DAH SANGAP JOB NI HAHAHA.. MAKA NAK LENYEK LE KERAJAAN.. DAH-DAH UMNO LAH JADI BOLA TANGGUNG... ASAL KICIWA.. UMNO.. KEH KEH.. ALAH MU BUKAN POPLER PUN.. BAGUSLAH.. MASUK PAS LE CEPAT.. SEBAB DENGAN JOIN PAS.. ANDA AKAN JADI LANGAU HIJAU PALING DI SANJUNG... BEST APE.. KANG TAK SILAP LEH DI PANGGIL USTAZ SEGERA MACAM ABANG BOB LOKMAN.. NAK TAK HAIRI.. HEHE...

ps: lu nak kata orang hina lah ni lah yang lu tu boleh pulak.. ceh.. artis sangap job ni poorah keh keh keh

TOKEY RUMAH URUT SENYUM SINIS JE... panas.. panas...

bayangkan dengan muka seposen, mereka si tokey-tokey rumah urut pun angkat tangan kanan.. dan berkata

SAYA BERJANJI LATOK, TAKKAN AAA MEMBENALKAN, PELEMPUAN-PELEMPUAN SUNTAL ATAU AAA PILACUI-PILACUI MEMBUAT MAKSIAT.. DAN AA LATOK SAYA BIRJANJI AAA TILAK AKAN SAMA SIKALI OOO MINIAGA LUMAH ULUT INI LENGAN MENJUAI PEKALA-PEKALA YANG DI LALANG.. saya sign aa latok ini bolang...

kekeke... agak agak je lah ye.. jangan marah.. kekeke.. korang ingat dengan membuat cara menguatkuasakan aku janji mereka takkan buat bisnes persundalan ke.. keh keh.. ai chait pooorahhh... kiasu ma.. jangan nak kover la pakatam..   kekekeke.. lawak sengal tul..


PETALING JAYA - Kerajaan Negeri Selangor akan menguatkuasakan sistem akujanji ke atas pengusaha rumah urut dan pusat siber bagi mengelak pihak berkenaan mendalangi aktiviti  tidak bermoral di premis masing-masing.            
Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Khusrin Munawi berkata, akujanji itu  membolehkan kerajaan negeri bukan setakat menyita barang tapi…

MEREKA MENYERANG LAGI, KALI INI ANAK SULTAN JOHOR JADI MANGSA..!!!

taktik dap semakin hebat dan tentera maya berminda republik mereka dah semakin hebat menyerang sultan-sultan... anak sultan.. dan semua lah nanti.. aku dah agak mereka akan lakukan begini bagi menunjukkan yang negara ini perlu di republikkan... itulah melayu... tak kenal asal usul.. kalau betul nak negara ini di jadikan republik.. akan ada tentera gerila yang akan berperang dengan keparat-keparat ini... jadi kepada rakyat johor korang nak senyap ajer...

ps: jadi inilah cara perang mereka... 1st raja-raja melayu.. di serang habis-habisan dan 2nd.. kuasa melayu harus di ranapkan... 3rd... melayu hanya jadi bangsa dengar kata sahaja sebab kita tidak lagi ada kuasa... so itu yang puak-puak pas dan pkr merancang sekarang... kita nak diam...?

PENYOKONG LANGAU HIJAU DAH TERDESAK-YB ZUL NORDIN

Apakah ini demokrasi Islam…. Mungkin PAS boleh jawab. Apakah ini demokrasi tulen yang diperjuangkan PKR dan apakah ini demokrasi ala-ala DAP.

Pertanyaan ini mungkin boleh dirungkaikan oleh parti pembangkang berhubung kekecohan yang berlaku ketika Ahli Parlimen Kuli Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin di Kg Medan, Petaling Jaya Utara baru-baru ini.  

Bagi Zulkifli Noordin, apa yang diungkapkan semasa ceramah berkenaan adalah berhubung kait dengan kebenaran dan bukannya kepalsuan semata-mata.

“Mereka (penyokong PAS) tahu apa yang mereka buat ini salah, menjual kalimah Allah, gadai anak bini dalam politik, buat sumpah talak tiga, sanggup cerai isteri disebabkan parti, sanggup menukar perjuangan dari Negara Islam kepada Negara berkebajikan, bila ditanya kebajikan macam mana sedangkan kebajikan Memali yang kononnya mati syuhada ini pun tidak dijaga, sebab tu mereka tak boleh jawab.

“Sekarang ini mereka nak tukar pula Islam sebagai Ad-Din, Islam cara hidup. Saya persoalkan cara hidup Isl…

MEREKA SEMAKIN BIADAP BEB... PENCINTA NEGARA REPUBLIK DAH TUNJUK TARING... KOMEN ANDA?

ps: kebangsatan pecinta negara republik ini semakin mengancam keamanan negara ini.. jadi adakah kita akan senyap mentikus dengan kurang hajar punya mangkuk ayun langau langau hijau yang otak mereka dah di mandrem ni.. memang dah teruk perangai radikal-radikal dalam segelintir langau hijau beb.. dah ketua mereka selamba sound tepet dekat sultan.. anak buah pun ikut lah.. betul... buat kdn.. baguslah senyap.. bukan apa.. akan ada lagi yang akan tunjukkan kurang ajar mereka kepada raja-raja kita... demn man..

media kedah

DALAM PERANG, LEMBUT-LEMBUT MANA BOLEH...

WALAU INI BLOG BUKAN BLOG PUJAAN.. TETAPI TAHAP BELASAHAN TERHADAP PUAK-PUAK JENGLOT PATUT DI TERUSKAN DENGAN KERAS... BUKAN LEMBUT... NAK CARUT KE.. NAK MAKI KE.. BALAS TETAP BALAS.. TAK DE MASA DE NAK BERLEMBUT DENGAN PUAK-PUAK SESAT PEROSAK NEGARA TERCINTA INI... BELASAH TETAP BELASAH....


INGAT MEREKA BAGI PENUMBUK KITA BAGI PENERAJANG

MEREKA BAGI PELEMPANG KITA BAGI PENYEPAK

MEREKA LUDAH DAN LUDAH... KITA LUDAH LA BALIK...

INI HUKUM KARMA.. MANA BOLEH NAK LAWAN MUSUH CARA BERLEMBUT BRADER... TERENCAT LAH TELO..SEBELUM MEREKA NAK JENTIK TELO KITA... BAIK KITA LASTIK TERUS KAT TELO MEREKA...HAHA..

INGAT LAWAN TETAP LAWAN... LAWAN SAMPAI LUNYAI.. PUI...

MALAUN NI KALAU HIDUP ZAMAN KESULTANAN MELAYU MELAKA... DAH LAMA KENA SULA..

wah semakin hebat sialan anjing-anjing yang menyintai kerajaan republik.. kemain hebat dia mencaci sultan johor.. erm teruskan orang muda.. jangan nanti anda nak keluar rumah pun anda dah risau dan takut kerana kelancangan mulut pantat anda tu.. kita menghormati sultan kerana merekalah tinggal untuk kelangsungan kuasa orang melayu.. kita bukan menyembah raja.. tapi merekalah ikon kekuatan untuk orang melayu... tanpa mereka ini tiadalah kerukunan umat melayu dan Islam di bumi idaman komunis ini.... mungkin kamu ni spisis melayu baru yang diajar anuar ibrahim supaya mecerca pemirintah... jarum syaitan dari yahudi dah masuk perangkapnya... akan ada ramai orang muda yang akan berani menghina dan mencaci sultan dan raja-raja melayu kerana mereka ini dah di pukau mindanya...

teruskan--teruskan.. harap pihak berkuasa ambil tindakan terhadap sialan pantat yang kurang dek ajar.. kalau di biarkan.. akan jadi perkara biasa untuk mereka menghina dan mencaci ketua-ketua pemerintah demi kuasa cibai…

WAH RAMAINYA HAMBA ABDI DAP... PERGHH 2000 ORANG TU...

kalau perjuangan mereka ikhlas demi Islam dan kekuatan Islam dah lama aku sokong dan tak berbelah bagi buat apa saja sebab orang kafir akan tunduk kepada kekuatan itu... tapi dah la kuat kencing... ceramah hebat. kutip derma lebat.. dengan dap penakut benar... bacul.. cakap nak ganti umno tapi menyokong peliwat jadi pm.. poodah..

kalau betul pas boleh ganti umno.. jadi dulu parti dominan dalam pakatan.. sebab bila pas jadi dominan.. seko dari kafir dap tak berani nak bersuara.. tapi terbalik.. pas yang mentikus mondok.. senyap membisu bila dap berdehem.. cibek punya bacul..wei keldai dap.. tengok penang apa jadi.. dah la kerja menjaga orang Islam dan melayu hancur korang buat... ni di selangor.. agung cerita korang Islamik... tapi hal ehwal Islam bukan pas yang kontrol... tapi pkr.. nak sembang kelentong dari pemimpin merapu korang bolehlah.. bangkai.. penjahanam kuasa Islam je puak pas ni.. pui

kutip derma pandai.. tapi kerja tak amanah.. jaja cerita fitnah terer tapi satu habuk pun…

ERM... NO KOMEN DENGAN INI GAMBAR... KALAU BETUL.. LANGAU HIJAU... MESTI JADI JEBON UNTUK COVER UP.. !!! HAHA..

ps: kalau lah ni dari umno... maunya bergegar kepala hotak seko-seko langau hijau macamana nak caci dan maki hamun tahap baboon di sebabkan logo beer tu.. tapi bila terpalit kena batang idung sendiri... keh keh... oii ni edit... oii ni itu oii ini adalah fitnah.. ahhh... mereka buat boleh pulak.. tahap berhemah dalam melanyak spisis bangkai pakatan sekarang kena bagi keras sikit.. lembut-lembut...erm.. jahanam...

sumber gambar pedas... selangor darul ehsan today

GILER BEB.. RATUSAN RIBU LANGAU HIJAU BERKUMPUL DI SAGIL.. PERGHH!!!

ps: suka dap dengan perkembangan ini.. ramai sungguh balaci mereka dalam memberi kemenangan mutlak menakluk malaysia pada pru13 nanti... si hamba-hamba abdi langai hijau sanggup buat apa saja demi menakluk putrajaya demi dap.. baguih... tahniah... hebat.... 
lagi sumber bergambar... klik

LAHIR LAGI SPISIS BELAGAK PANDAI.. USTAZ POLITIK.. KURANG AJAR PULAK TU.. PUI..

ni dinamakan otak setan yang bertopengkan manusia.. setiap dalil konon hebat belako.. pui la.. manusia macam ni semua nak celen nik ajiz.. ustaz azhar idruz.. sebab yakin ilmunya lebih tinggi dari ulama-ulama yang ada di malaysia ni.. bagi aku.. wujudnya manusia terlebih ilmu ini lagilah membuatkan pecah belah umat beb... kalau ajak bersatu tak pe ni nak tunjukan diri dia power dalam berhujah... tapi rasanya hujah dia macam cipap gro kat selangor je rasanya... agak-agak dia dah rasa tak cipap gro.. bodoh punya manusia... ustaz politik oh ustaz politik....

sebab apa aku rasa manusia ini patut di ludah... khakkkkk puih..

jom baca AAKJ

PS: KONON HAK BERSUARA TU INDAH.. TAPI MACAM LONGKANG JE APA DIA CAKAP.. MAIN SEDAP RASA JE.. KONON HEBAT JE.. TAPI TU LAH AKU CAKAP TADI... DAH RASA LOM CIPAP GRO KAT SELANGOR NI...PUI