Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober 7, 2012

SIAPALAH YANG BUAT NI.. GILA BETUL..

harap pihak berkuasa siasat lah, ni kat mana.. gua dapat gambar ni dari facebook rakan gua.. mak aih macam haram sesukahati mak pak dia lak ek...

ps: gila.. dan kurang ajar puak-puak kafir ni ye..

YELAH ABBY... ORANG LAIN TAK SEMBAHYANG, KAU SORANG JE.. SEBAB KAU POWER.. PUI

yelah... ye... ye.. alah hea.. yee.. saya faham kak abby... ye ye.. ahh.. ooo ermmsss.. oho... aaaaa... uit... yelah... akak je betul.. pas kan power.. pas leh bawa akak ke syurga, yang tak sokong pas akan jahil munkaq, tonggong.. dan bebal..konon pas maksum gila haram.... hahaha.. ini lah masalahnya lebih sudu dari kuah... kawen je lah.. sok kawen ok la kot...

ye kak ooo ermmss ooo ok ok.. aaaa.. urpss...



ps: lantak ko lah hea... hehehe

HAL YANG DISEMBUNYIKAN MANGKUK AYUN PAS DI PULAU PINANG!!!

erm. punya berdegar-degar si pengkulup pas memuji lim guan eng kerana dikatakan ketua menteri komunis tu jaga orang Islam dan melayu kat pulau pinang sana tu sangat excellent... tapi fakta ini mereka sorokkan supaya jenglot-jenglot gelak ketawa tengok orang Islam kena tipu hidup-hidup dengan pakatan paling mangkun ayun tu... so pesanan gua.. orang Islam melayu perlu sedar... dap dan pas serta pkr akan pelingkupkan negara ini serta agama Islam akan diletak jauh-jauh... nak tau apa pak kulup pas sembang yang konon merekalah paling agung dalam menjaga Islam dari umno, kata pentabsub tegar kalau tak pas menjilat dap.. maka kita semua ketinggalan... wak lu lah pas... pui...

ps: mentikus lagi lah pak kulup pas weh.. pui..

sumber anak seberang

SEJARAH KITA PERLU TAHU...(317-339 Hijrah) 929-952 Masihi. TENTERA SYIAH MENYERANG KAABAH...

(317-339 Hijrah) 929-952 Masihi.

Hari Al Tarwiyah (hari kelapan dalam bulan Zulhijah), tentera Syiah Qurmuty (diketuai oleh Hamadan Ibn Al-Ashath Al-Qurmuti) menyerang konvoi haji pada tahun 317 Hijrah, membunuh semua jemaah haji, kemudian beliau menyerang Kaabah, menarik keluar batu hitam (Hajar Aswad) dan memecahkan kepada 8 bahagian kecil. Menarik keluar pintu Kaabah dan kemudian memecahkannya, menarik keluar kisa’a Al-Kabah dan memotongnya kepada banyak pecahan dan memberikannya kepada sahabat-sahabat beliau, kemudiannya beliau mengarahkan pengikut-pengikut beliau untuk memusnahkan Mizab Al-Kabah [saluran untuk menyalurkan air (sekiranya hujan) dari atas Kaabah]. Pabila pengikut beliau cuba untuk memusnahkan saluran ini, dia (pengikut yang diarahkan) terjatuh dari bumbung Kaabah dan mati. Beliau (Hamadan) kemudiannya menyuruh pengikutnya mencampakkan mayat-mayat jemaah haji yang telah mereka bunuh ke atas bumbung Kaabah, Mizab (saluran air) mengalirkan darah orang Muslim buat per…

KLIP VIDEO PEMIMPIN PAKATAN PERAK... BAKAL TERSEBAR???? ERK ERK... ABIS ABIS..

that y daku kata.. jangan lihat hanya dia berpakaian Islamik semata-mata.. nafsu.. erm semua serba tau.. jadi kesahihan cerita ini aku tak pasti.. kita tunggu pendedahan dari blog tokguru86 nanti...

pencacai..mesti kata ahhh umno ni dah tak de keja lain... bagi aku senang je.. mereka pun akan lakukan menda sama kalau mereka ada bahan dan bukti... kan kan.. eleh.. ini lah masanya kita pelingkupkan pakatan.. sebab mereka ini penjahanam malaysia.. pemimpin-pemimpin dalam pakatan hanya ada 2% je yang boleh pakai yang lagi 98% semua kulup beb.. hehe

ps: boleh ke blog tokguru86 untuk penjelasan... gasak lu lah pemimpin pakatan... wakaka..

MESTI PARASIT PAS KATA, SHANNON AHMAD INI DIBAYAR UMNO BERPULUH JUTA.. HEHE..

kalau sasterawan negara pun kata pas sekarang dah jadi shitty.. kita pulak nak kata apa.. merepek je perjuangan pas sekarang ni weh.. dah macam golongan sesat yang nakkan kuasa je.. macam puak syiah.. harap maklumlah.. pas dah menyimpang dah dari perjuangan asal.. ada faham...

ps: mesti puak parasit kata ini semua umno yang bayar.. haha..

NAJIB PAKAI BAJU HIJAU... PAS SILA JANGAN PERASAN...

hehe.. sila jangan perasan ye.. asal warna hijau hak milik mutlak pas.. asal hijau pas punya.. poodah.. maknanya kalau najib pakai baju warna hijau... dia menyokong pas ke.. wakaka... pas sila jangan perasan ye... hahahaha..


TAHNIAH ANUAR IBRAHIM.. LAGI KELUAR UMNO.. JOIN PKR.. DI PERAK.. HUHU.. :(

tahniah anuar ibrahim, kerana bas mewahmu serta jet paling power yang anda dah naik tu.. ramai di kalangan rakyat mula jatuh cinta dengan keperibadianmu itu bang non... ohhh sungguh syahdu bang non... dan para pentabsub kahak hijau sekalian anda patut bergembira beb.. yang keluar ni berganti-ganti la wei.. tinggalkan dah.. umno.. so aku ucap tahniahlah ye... sob sob.. wah kemain senyum lebar pentabsub.. tu tu korang tengoklah.. ha kan.. senyum je.. ye lah... dengan berita ini la.. ingat main-main ke..

korang klik jelah link ini.. daku tak mampu nak berkata apa-apa.. terkedu.. huk huk huk.. ades..

KLIK SINI
roll ke bawah... sebab ada berita lagi gembira nak ku ceritakan... kepada pentabsub pakatun sekalin.. huk huk

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
WEI PENTABSUB.. UDAH-UDAH LAH NAK MENJILAT PARTI PEROSAK RAKYAT TU.. INSAF-INSAFLAH WEI... RAMAI DAH NAK CHALO DAN TAK TAK TAHAN DAH DENGAN PARTI KENCING RAKYAT TU.. WAKAKAKAKAKA... SO JOM KITA RAMAI-RAMAI KUBURKAN PARTI ANA…

SEMAKIN BERANI DAN BIADAP.. KDN SILA JANGAN TIDO!!!

ps: rasanya ni bukan orang melayu yang punya keja ni.. kafir harbi yang ngidamkan negara ini.. semakin berani kafir-kafir ni tunjuk belang ye.. apa ingat orang Islam melayu ni tunggul ye.. hehe.. manusia macam ni lah yang menjadi punca perbalahan sesama kaum.. sampai jahanam satu negara kerana taktik bangkai macam ni.. jadi rakan-rakan.. ayuh tolak dap... hukum mereka pru13 nanti..