Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober 14, 2012

BILA DAP MENJAJAH SURAU... APA ANDA NAK KATA? SELAMAT KENA JUAL!!!

sampai surau pun didap kan.. memang dah tahap teruk sangat dah virus perosak ni.. apalah nak jadi beb.. apa nak jadi.. makin dashyat penangan dap dalam mengawal orang melayu... kesian orang melayu, kesian.. ohh kesian... itupun orang pas kata dap ni penyelamat Islam... khak ptuih...

ps: tergamak orang Islam melayu yang menjadi pertualang segala-gala demi kuasa...

HARAP ORANG PAS JANGAN TENGOK NI... TOLONG JANGAN.....

adakah ceramah pas semakin berkurangan orang datang... betul ke.. aish.. takkanlah hea.. bukanke mereka kalau buat ceramah, berduyun-duyun orang datang.. tapi tulah inilah yang terjadi...lokasi dikatakan di padang mahkota, tumpat... kelantan... gagal menarik ramai yang datang? apa sebabnya.. dalaman pas ada jawapannya.. sebab mungkin rakyat kelantan dah bosan kot.. TUKAR....
ps; adakah alasan majlis belum bermula atau apa saja alasan... yang nyata rakyat kelantan inginkan perubahan... TUKAR..

MEREKA MENJAJA NEGERI-NEGERI PAKATAN SEMUA TELUS... TAPI RAMAI TAK TAHU.. INI BUKTINYA... SANGATLAH TELUS..

mereka dengan kepala hotak berjambul menjaja mereka saja yang hebat... dan telus.. maksum... sampai tiada siapa yang mampu menafikan.. maka penchacai-penchacai mereka cukup bangga jalan mendada.. malah dengan senyum ego, menyebarkan info-info yang konon negeri-negeri pakatan cukup hebat... sampai anuar ibrahim terkoyak spender akibat dari info-info yang konon hebat ini... power kan.. hehe


power kan???.. ni je mereka mampu auta.. kononnya mereka hebat gile.. gile lagi hebat dari bn katanya... keh keh.. tetapi mereka sembunyikan yang kat bawah ni, sorok dalam spender mereka hal yang mereka rasa.. tak perlu diketahui umum.. sebab kebobrokan mereka ini mereka cukup terer mengkover line... tu pasal ramai penchacai idung lembu mereka main ikut dan ikut.. serta ikut sampai lupa kebenaran... hehe.. pooodahhh lah lu pakatan...

ok mai kita tengok kepincangan mereka... eleh.. ini tak mau pulak penchacai kasi share kat facebook apasal... wei.. hehe..





ps: mesti mereka kata ini semua mainan fitnah …

PUNYALAH RADIKAL MANGKUK SEKO NI... PUI..

KDN TERLALU BERLEMBUT.. MAKA MAKIN BANYAKLAH SPISIS KEPALA BABI BUKIT MACAM NI... ZALIM DARI SUDUT APA PUN TAK TAU SPISIS NI.. GILA KOT..

ps: gila nak berperang apa kata pergi syria.. ada berani ka... ni terlalu tengok cerita perang-perang la ni.. ketagih nak bunuh orang... pui

ANDA PERCAYAKAH PAKATAN BOLEH MENERAJUI NEGARA?

Pakatan Pembangkang Tidak Mampu Terajui Negara –

LUMUT, 18 Okt –  Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan pakatan pembangkang yang dianggotai tiga parti berbeza sanggup bersandiwara dan berpura-pura sesama sendiri semata-mata untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya.

Beliau berkata berbeza dengan pakatan pembangkang, BN tidak bercakap soal mahu menjatuhkan mana-mana parti politik.

“Itu sahaja matlamat mereka, dan ini bukan bermakna mereka boleh dipercayai untuk memimpin negara kita,” katanya ketika berucap pada majlis Jamuan Janji Ditepati di Stadium Majlis Perbandaran Manjung yang diadakan sempena lawatan beliau ke selatan Perak.

Najib berkata anggota pakatan pembangkang sebenarnya tidak sebulu antara satu sama lain dan sebab itulah mereka sehingga kini tidak berani menubuhkan kabinet bayangan, bertanding dalam pilihan raya umum dengan menggunakan satu simbol atau membentangkan hanya satu manifesto pilihan raya.

Tegas beliau, BN sebaliknya m…

MESTI ADA ORANG TU JELES TAHAP TERTINGGI DENGAN NAJIB... GERENTILAH..!!!

sebab apa aku cakap camtu.. korang faham-faham jelah.. sok dia pun nak tunjuk dia pun boleh jadi orang tengah dalam mana-mana konflik di dunia ini... aiceh.. ehehe.. takkan korang tak faham dia tu.. apa yang ds najib buat dia mesti buat... sampai dia ada bas mewah dan ada gambar dia sekali beb (bengkek le train komuter gambar ds najib ada), biasalah nak tunjuk betapa hebatnya dia dimata rakyat... tapi ramai dah orang tau pekung dia ni... nak tau siapa dia? siapa lagi anuar ibrahim la beb... hehehe...


TAHNIAH MALAYSIA!! TAHNIAH DS NAJIB... kerana diundang dalam peristiwa bersejarah itu.. rakyat malaysia berbangga dengan pencapaian ini...


Kerajaan Filipina dan Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF) telah menandatangani kerangka perjanjian damai secara rasmi di Istana Malacanang di sini hari ini bagi mengakhiri konflik lebih 40 tahun di wilayah selatan Filipina.

Detik bersejarah bagi memulakan proses penubuhan wilayah autonomi Bangsamoro itu turut disaksikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri…

GUAN ENG MINUM AIR TEH LAH TU... MANA MUNGKIN DIA MINUM TODI BEB...

aku tak caya.. mana mungkin.. ish ish.. mana boleh... eh eh... tu kan air teh.. gile ape dia yang digelar Khalifah Umar Abdul Aziz boleh sesukahati minum air camtu.. oi oi.. mana boleh... tu air teh je.. percayalah.. air teh o limau... korang tak nampak ke warna dia sama... hehe... biasalah beb.. pak dongkoi pas parasit.. akan lakukan apa saja demi memback up si lim guan eng ni... abang besar ma... jangan main-main o.... hehe

tu yang nak tanya kepada pentabsub pas parasit yang bingai..(aku gelarkan pas parasit sebab golongan ini dah sekular) kalaulah pemimpin mca yang pegang cawan air memang siang dan malamlah si pentabsub akan jaja cerita.. sampai terkeluar air liur hijau tau.. hehe.. ai macam-macam.. tapi apakan daya ini adalah abang besar ma... jangan dibuat main-main.. jadi kulup telo oi pas parasit nak tegur... haha...pui... dan jangan lupa gelaran paling power mereka gelarkan Khalifah Umar Abdul Aziz oi.. jangan dibuat main-main.. hehe..

klik sini ek...

IKLAN IKLAN.. EX FUZE SEMAKIN BERKEMBANG DI MALAYSIA...

IA SEMAKIN BERKEMBANG.. TAK RUGI KITA BERMULA SEKARANG.. KERANA.. IMPAK MULTI MILLION SALES DISELURUH DUNIA SEKARANG INI.. JENAMA SEMAKIN POPULAR... JOIN KAMI DAN ANDA TAHU SENDIRI IMPAK MAKSIMA DIDALAM EX FUZE...
-krol

kepada berminat boleh pm kami di inbox http://www.facebook.com/XfNetwork pihak kami akan menghubungi anda untuk keterangan lanjut projek r350 + 7... best bro..

ps: iklan berbayar.. jadi kepada berminat boleh klik ke facebook yang dilampirkan di atas.. tak rugi ambil tahu.. tak ambil tahu rugi la juga... :)

MACAM NI BOLEH KEJANG OTAK BN OI... GASAK-GASAK... PUI

harap korang fahamlah maksud gua.. ye lah aje gile wei. yang datang bukan sikit.. gila haram. siap buat konsert... dan muda-mudi terkinja-kinja datang tengok konsert yang dianjurkan pakatan haramjada hea.. konsert bersih.. di kelana jaya, Selangor.... gila beb aku aku tengok pun jadi ketaq wei.. power siut pakatun haram jadah hea.. buat konsert.. semua bangun.... dan tepuk x 18.... oi oi bangun tepuk... bagi tabik spring beb...

a a a a... cuba korang tengok.. kan ramai nak mampus tu.. stadium penuh.. ape tak nampak.. korang jangan kang diorang kata gua kena beli.. kekeke... a a a cuba tengok betul.... raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan kan kan kan ... kekekekekekekekkekekeekekekekeke

lagi gambar... lu orang dah tengok ke tak tengok klik je sini ok... anak seberang...