Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 13, 2013

habislah, habislah.. camne ni pas oiiii... gasak!! gasak!!!

aduh, camne ni.. wo.. karpal sudah bersuara.. ayuk.. ayuk.. harap pas tidak dipicit telurnya lagi, demi kuasa, demi putrajaya, kalau diorang ni ugut, pas bukan tak kuat, hanya tak cerdik tu je.. sepatutnya pas kena garang sikit dengan parti pkr dan dap tu.. dah teruk reputasi pas beb..

tu dia kita tengok apa parti komponen lain dok sound direct kat pas.. tu dia.. hehe

si orang tua wheel chair dah bersuara dah... ayuk ayuk...
azmin ali aiskrim yang kita tau, geng-geng sukularisme ni.. pun dah sound tepet dah..
harap pas fikir elok-elok, dalam pakatan, dap dan pkr hanya nak menggunakan pas sebagai satu parti yang mampu memecahkan undi melayu.. ini agenda siapa bro? masih tak sedar-sedar ke.. fikir sejenak, makin teruk dah keadaan pas lepas berkawan dengan puak-puak ni.. hancus... pui...
ps: tapi macam biasala.. pemimpin pas takkan peduli hal ini.. dan telur masing-masing dah dikemam dan dipicit.. so kita faham-faham jelah.. hehe..

edisi sengal!!! siapalah yang toit-toit ni.. perghh!!!

tajuk tiada kena mengena dengan apa yang nak diceritakan ini hahaha..

whattt... biar betul macai? drama swasta apa ni.. hehe.. kamon penjilat dap.. takkanlah geng-geng bn nak bako billboard janji tipu saja eee tu.. haha.. takkanlah skrip drama sama yang geng-geng penjilat dap nak buat.. asik sama je.. pening pokcik.. keh keh.. lepas abe nizar bekas mb perak kantoi pasal 207++ billion, kata jepun bayo pampasan perang.. dah ni dengan sekelip mata billbord pulak terbako... hahaha..

ni yang aku dok kobarkan kepada anda semua... mereka-mereka ini memang dah dijangkiti sindrom ini
KLIK SINI YE..


tiada kena mengena dengan tajuk..
papan iklan dibako..!!! menifesto bukan janji.. kah kah kah..
Sebuah papan iklan Pas di Kampung Sungai Jai, Lenggeng, di sini dipercayai dibakar oleh pihak tidak bertanggungjawab.
Penasihat Majlis Tindakan Dun Lenggeng, Zulkefly Mohamad Omar berkata, papan iklan ‘Janji Pakatan Rakyat’ tersebut dipercayai dibakar tiga hari lalu berdasarkan maklumat salah seorang saksi…

isu gambar kantoi, kecerdikan otak penyokong pakatan dah dibuktikan... ini buktinya...

betapa hebatnya minda mereka bila menyebarkan berita entah ke betul entah ke idak.. tapi cerita buruk, persepsi, fitnah itu memang cepat mereka percaya bulat-bulat.. walau nyata ada menipunya dan terkantoi fitnah berkenaan cerita tu.. tulah hebatnya penchacai.. entri kali ini sangat memuji diorang sebab, tanpa diorang spisis minda begini takkan wujud.. hehe.

tiada kena mengena dengan ini gambo.. haha
terbaik lah penchacai.. i lap u..
TERBAIK LAH
SEBAB TERBAIK, KERANA MEREKA ADA SATU MINDA YANG SANGAT HEBAT.. KITA MEMANG TAK DE MACAM TU, HANYA MEREKA JE ADA.. PENYOKONG TEGAR PAKATAN.. SEBAB KAJIAN INI MEMANG DAH TERBUKTI.. HEHE.. TAHNIAH LAGI SEKALI PENCHACAI... HARAP TERUSKAN... 
SILA KEBAWAH.. / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / lutut + otak = kepala lutut.. haha otak lutut atau otak dilutut.. ada faham...
GABUNGAN LUTUT DENGAN OTAK AKAN MENJADIKAN MEREKA TERUS DAN TERUS PERCAYA DAN TAKSUB DENGAN PEMIMPIN DAYUS MEREKA, TERUTAMA PENYOKONG PARASIT PAS LAH.. SEBAB HASS…

hanya dalam 200 orang sahaja hadir ceramah umno, adus.. adus..

penchacai sekalian, terutama yang suka dengan air ketum... sedarlah, anda rasanya dah dilandasan yang betul, ceramah umno sekarang kalau dilihat semakin hari semakin...... erm tak perlulah aku cakap.. biarlah ia tersemat didalam sanubari ini... tahniah penchacai, kalau korang nak lompat, silalah.. lompat dan jeritlah ayat-ayat hebat korang tu, hancur, hancur, hancur bn, kalau boleh korang kumpul seramai mungkin penchaca-penchacai yang lain, dan raikankanlah kemenangan korang... tahniah pakatan.... ceramah ini dikatakan di lokasi kelantan... dan lihatlah sendiri... tak ke berapa kerat je yang datang... huhu..

berat lagi hati ini dari berkata-kata kalau nak dibandingkan dengan gambar ini...
silalah lihat gambar ceramah tersebut, sila roll ke bawah.. tengoklah sendiri.. kepada penchacai jangan senyum lebih-lebih aaa...  / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
/ / / / / / / / / / /

ps: hehe,amacam, ramai tak? hampir 10,000 orang hadir dalam ceramah umno, lokasi di kelantan, dan kepada macai…

bila bible diberi secara percuma di pulau pinang.. gila..

semakin berani, apa nak jadi kat pulau pinang sekarang, makin teruk jadinya, mana beb suara pas.. mana taji mereka yang konon boleh membela Islam, sembang kasi gegar beranilah.. kes panas ni.. bukan boleh dibuat main.. bayangkan kalau budak-budak sekolah rendah dapat bible ni.. haru dibuatnya, rosak generasi Islam.. siullah..

pengedar bible tersebut.. hamlau tul

harap jangan diberi muka hal sebegini, ini dah kira tahap berani yang tertinggi ni.. wah bukan main slumber.. inilah jadinya bila dah diberi muka, mula-mula nak betis, lepas tu nak peha, lepas tu nak semua, jadi apa tinggal sok kat agama kita, bangsa kita.. ini sudah melampau beb.. 
klik sini
aku tau, kenapa pas tak jadi hero dalam hal macam panas ni, sebab nak situasi selamat.. nakkan situasi taknak sampai dap terasa kalau pas berdemo ke, membantah ke.. aku perasan hal tu.. semuanya kerana kuasa.. kalau hal berkaitan umno bukan main macam jalak lenteng... isu ni mereka buat bodo dulu.. lepas tu baru buat apa yang patut, kata p…

dah terbongkar anu besar dia.. haha..

saya akan lawan di mahkamah - kata mr anuar ibrahim, habislah khairy jamaluddin, ayuk ayuk.. hehe... lepas tu pup pap pup pap, ditarik balik saman da.. hehe... lepas tu cacai makan dedak ayam, dok heboh kata khairy dah minta maap kat anugerah Tuhan ni..siap kata sah anuar ibrahim menang saman,  so tu yang dah selesai tu.. huih bukan main diorang jaja, sampai lupa anak bini tu.. haha..

jeng jeng jeng lepas tu empunya badan yang orang kata macam-macam tu pun menerangkan hal sebenar... tertelan selipar penchacai.. haha.. malah termencarut sekali dalam hati.. hahaha..



dan sitasi ini telah membuatkan penchacai semua terpaksa jadi macam gambar bawah ini... silalah roll kebawah ye..  / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
ps: setakat sembang bagi orang bimbang itu lah kerja penchacai.. kah kah kah kah kah...

patutlah ramai suka lim guan eng, cayok, cayok..

baru aku faham, kenapa orang pas peluk cium dengan ketua menteri pulau pinang.. mereka sanjung bagai nak rak, kalau kritik, erm korang tengoklah, siapa dibahagian hadapan membaking baik punya dap.. balaci-balaci yang sanggup lakukan apa saja demi dap.. mereka takkan peduli apa jadi... tu pasal ramai orang melayu pulau pinang sayang peluk cium sama lim guan eng...

korang kena faham, orang melayu pulau pinang dah berasa cukup selesa apa yang lim guan eng buat.. sebab.. dia jaga melayu, dia jaga baik sangat kat orang melayu.. orang melayu kat sana dah mengerti satu persatu apa yang lim guan eng lakukan.. cayalah...

antara bukti orang melayu cukup sayang ketua menteri pulau pinang... pas cukup suka kalau orang melayu begini.. cayalah pas..

kita kasi runtuh semuanya, cayok-cayok...
tak pe bang orang pas suka jadi macam ni.. kita takbir..!! takbir!!!
sebab kita mampu lihat je, runtuh runtuh semuanya.. yihaaa..
 angkut, angkut, ni semua haram ni.. 
 yes bos, tak pe, orang melayu cukup suka, …

PUNYA LAH ANGKUH CINA DAP NI.. PUI..

kenapa makin menjadi tahap kurang ajar, manusia bernama kiasu ni, mereka terlalu angkuh mengatakan kerajaan pimpinan orang melayu adalah sampah.. dan aku agak hairan pas, pas oh pas.. aku tak faham.. apalah yang korang tarbiah pengikut dap sampai jadi kurang ajar camni.. setakat sembang dap memahami Islam. menghormati orang lain... wak lu la pas...

ORANG MELAYU TAK SEDAR-SEDAR LAGI, MEREKA NI DAH DI HANYUTKAN MIMPI INDAH KONON BILA DAPAT KUASA.. JATUHKAN UMNO.. MEREKA DAH KIRA BERJAYA.. YUP MEMANG BERJAYA, BERJAYA MERUNTUHKAN KUASA ORANG MELAYU.. SEBAB KALAU PAKATAN MENANG, KUASA MELAYU HANYA KELAS  KE-2... ITU PUN TAK RETI...

kenapa lah pas tak sedar hal ini.. huh.. korang tengoklah manusia apa yang tak reti bersyukur macam ni.. dah-dah kiasu lak tu.. aku harap pru13 nanti ajar cukup-cukup manusia yang tak reti bersyukur macam ni, makan babi suka, hormat orang tak reti.. setahu aku orang mca tak de pesen macam ni.. dap memang salah satu parti yang nak ajar kaum bertelagah macam ini l…

DAH DIFITNAH PULAK USTAZ FATHUL BARI, gila betul puak-puak ni..

FITNAH DAH JADI DARAH DAGING MALAUN PAKATAN SEKARANG NI.. MEREKA DAH TAK KERUAN DAH SEKARANG KERANA MODAL DAH HABIS UNTUK DIGUNAKAN MASA PILIHANRAYA YANG DAH NAK DEKAT NI... KALAU MACAM NI LAH GILA BABI NAKKAN KUASA, SAMPAI TAHAP NAK FITNAH MEMBUTA TULI..


apa sebab jadi macam ni? senang je, puncanya sokongan untuk pakatan dah merosot.. itu je. mana tak keruan diorang ni, mana tak jadi sasau puak diorang ni beb.. dah lah #kl112 gagal tarik cacai sampai 1 juta, lepas tu, ceramah, program ajuran umno/bn pulak semakin menjadi pilihan rakyat sekarang ni... bantuan rm100 untuk pelajar dah di agihkan, lepas ni br1m 2.0 pula.. tu yang jadi sasau cipan tu.. tu yang segala macam asal boleh diorang nak fitnah.. tetapi tahniah juga komando-komando cybertrooper bn yang sentiasa tempeleng balik apa yang mereka fitnahkan...

kawan aku la cerita, ada satu ceramah bn, ramai sampai penuh khemah, ada 2-5 orang penchacai tahap tegar pun datang juga... oleh kerana terlalu penuh program anjuran umno/bn tu..…

NI GAMBAR SIAPA MENYUSU NI.. DAH KANTOI.. ades..

gambar kacau bilau sikit.. sori ye.. hehehe..
apa apa.. biar betul.. adus masak macam ni woi.. haha dah terkantoi dah.. bertanya juga siapa ni.. kah kah kah.. biar betul, entah kalau betul, ces, patutla ayat-ayat dalam blog amenoworld, macam ada femenin sikit... kalau betullah.. hehe.. 
blog harapan esok sekadar bertanya.. hehe.. aku tukang bako je.. hahahaha... sory aaa bro.. biasalah kalau bab membako, den leh je.. haha.. jangan mara aaa... hihihi
ADAKAH INI AMENOWORLD.. hehehe.. gasak..!!!!
LAGI GAMBAR.. KLIK SINI

gambar bogel dah tersebar!!! habislah.. listen..listen..

wow, gambar bogel siapa ni? tapi bukan pasal gambar diatas yang aku nak sembang, biasalah orang kita ni terutama pakatan lah, korang bagilah beribu-ribu fakta kebenaran, apa korang ingat pak maun macam diorang ni nak ambil tau.. yang diorang tau.. umno.. umno.. rasuah, kroni, pak meteri kaya.. tapi pemimpin diorang yang cap ayam telo diorang tak nak tengok, pemimpin diorang yang makan rasuah diorang tak nak tengok.. pemimpin mereka yang berzina mereka tak mau tengok... lanthoilah.. mentaliti gapo dio ni.. hehehe

ISU LISTEN.. MEH KITA BACA,  ANDA TAU MANGKUK AYUN MINACHI SOSIALIS YANG DI ANGKAT HERO OLEH PENCHACAI SEKARANG NI, KORANG TAU KE DIA SIAPA.. DAH TENTU LAH DIA OTAK TEGAR PAKATAN, KAKI PROVOKASI, IKUT CAKAP KETUANYA YANG DIANGGAP COMRAT..(komunis style)

bayangkan hampir 1 bulan baru meletup isu ini, sebab apa kawan-kawan, sebab nak cover malu, sebab nak cover barah pakatan yang semakin parah tu.. ada faham.. penchacai.. eleh, low class la war games kamu.. kah kah kah...

OK NA…

PATRICK TEOH, DIA ORANG BN.. BETUL KER?

hehe, kalau orang cina mca, tak de de akhlak begini, tak de de nak jadi biadab macam ni, ni semua dap yang ajar, dap yang buatkan ramai orang bukan Islam takkan rasa hormat dengan Islam, sebab senang, dalam pakatan, semua tau pas hanyalah kuli batak... kerbau dicucuk tali oleh dap dalam pakatan, semua tau, akar umbi pas semua tau... tapi kerana dendam kesumat dengan umno.. apa semua boleh...

isu patrick teoh yang sangat biadab, menghina Islam, adakah dia penyokong kuat pakatan? yup sudah tentu.. dia memang penyokong pakatan, ada la juga mangkuk ayun kata patrick teoh ni memang orang mca, pui... tapi agak menyedihkan, mana suara pas? kalau betul patrick teoh yang bahlol ni orang mca, hari ni dah ada demo besar-besaran dah beb.. tu yang aku cakap pas memang double standard hal ni.. memang nate bewok.. pui..

DIMANA SUARA PEJUANG PAS, TAKKAN KERANA DIA NI PENYOKONG KUAT PAKATAN KORANG DIAMKAN AJE.. DOUBLE STANDARD.. PUI

eh eh dia dengan siapa tu.. kalau gambar ini dia dengan pemimpin mca.…

PUNYA RAMAI ORANG DATANG DER, MAJLIS DIALOQ SUARA RAKYAT DI TAMAN DESA PELANCONGAN.. PERAK..!!!!

wah wah.. dulu masa umno pjs (petaling jaya selatan) buat program doa selamat dan ambang tahun baru 2013 yang lepas.. penchacai siap canang satu malaya, mereka kata, umno kalau nak ramai orang datang, buat cabutan bertuah baru orang datang, kah kah, dah ni ape cerita ni, lokasi ni di perak lah, terima kasih buat blog sungai rapat online, baru aku tau mereka pun tiru la.. kutuk bukan main, tapi tiru juga apa yang umno/bn buat... apa punya tur da.. kah kah...

KLIK SINI, KLIK SINI,MASA PROGRAM UMNO/PJS YANG LEPAS

kira majlis umno/bn anjurkan ramai la juga, kurang lebih 2000 orang yang datang, ini dengar cerita majlis berbentuk dialoq di kawasan taman desa perlancongan, pakatan yang anjurkan, siap ada cabutan bertuah, tapi kehadiran alamak aih, pengsan... kurang lebih, tolak campur.. 100 orang jer... kah kah kah... maaflah tergelak lak ai.. u.. keh keh...

apa jadi? kenapa? bagaimana? ui hadiah ada beskal kau.. hahaha..




Alhamdulillah kak, dapat hadiah.. 
ps: kesimpulannya, puak-puak ni dah …

BILA PAS, PKR DAN DAP, AJAR PENCHACAINYA JADI BODOH PASAL ISU AIR DI SELANGOR.

NAK KATA BODOH, DAH MEMANG DASAR BODOH RASANYA, INILAH MENTALITI PALING BURIT AKU TENGOK BILA SEGEROMBOLAN PENCHACAI DOK TAK RETI BACA FAKTA PASAL ISU AIR DI SELANGOR NI..

jawapan yang ngok dari penchacai.. gile mangkuk..

- AHH NI KRONI UMNO NAK NAIKKAN HARGA AIR
- INI SEMUA TAKTIK NAK BURUKKAN PAKATAN SEBAB SYABAS TU KERAJAAN PUSAT YANG PUNYA
- NI KHIR TOYO PUNYA PASAL AIR TAKDE..

kalau ikutkan banyak komen dari mereka bukan menjurus kepada hal sebenar pun, bukan nak beri secara fakta kalau benar mereka kata mb boleh selesaikan masalah air ini...mereka memang dah diajar minda macam tu, menuduh tanpa usul periksa, membuat fitnah, membuat dalil bodoh nak cover up pakatan konon... mereka tak senang sebab hal air dah menjadi barah kat selangor sekarang ni..

korang tengok di page sayangi selangor, fakta dah diberi.. tapi tengok sajalah komen-komen puak-puak cilake ni.. memang bodoh tahap mangkuk 18 tingkat.. selesaikan tak mau.. dok salahkan orang manjang.. pui



dari umno online
SHAH ALAM, 16 …

GAMBAR SEPARUH BOGEL PEMIMPIN PAKATAN.. MAMPUIH..!!!

KAH KAH KAH... BIASALAH, INI KAN BADUT SARKIS POLITIK, ASAL ADA PERKARA YANG MENGUNTUNGKAN PERUT MEREKA... APA LAGI JUAL LAH.. KAH KAH..
anda nilaikan sendiri, pemimpin gapo dio gini weh.. keh keh.. sebelum tu tanpa berbicara, si haji hadi bersetuju sekiranya kalimah Allah digunakan orang bukan Islam.. wah.. wah...
selepas majlis syura, dewan ulama pas menetapkan, kalimah Allah hanya untuk orang Islam, ada faham hadi.. hehe.. nik aziz pun kata, orang bukan Islam nak guna kalimah Allah - merepek.. hehe..
ini dipanggil drama-drama politik sangap yang dibawa oleh pakatan.. takkan kita tak faham diorang ni.. keh keh.. memang kenalah muka seko-seko.... terbaik dari ladang ini gambar... 
KLAS BR0.. DIMENSI
KEH KEH KEH KEH....

PAKATAN RAKYAT SEMAKIN JELES, majlis agihan bantuan khas awal persekolahan, dirasmikan oleh Raja Dato' Hanipuddin, Penyelaras DUN Taman Medan

bila bantuan untuk rakyat, pakatan kata bn bagi rasuah, tapi bila mereka buat ceramah, dah orang yang datang ceramah kena pulak bagi derma, mereka kata jihad, huk aloh.. mentaliti begini patutnya rakyat malaysia kena ubah.. lihat dengan mata sendiri kerajaan mana yang banyak membantu, turun padang dan melihat sendiri rakyat, tak kira siapa, tak kira bangsa apa, kerana kita 1 Malaysia...

Majlis Agihan Bantuan Khas Awal Persekolahan telah di Rasmikan oleh Raja Dato' Hanipuddin Penyelaras DUN Taman Medan


Raja Dato' Hanipuddin Penyelaras DUN Taman Medan


ps: kesimpulannya, rakyat berhak memilih pemimpin mana yang betul-betul bersama-sama dengan rakyat, hanya barisan nasional yang biasanya banyak membantu meringankan beban rakyat.. InsyaAllah.. bersyukur kita kepada Allah kerana mengizinkan kenikmatan di bumi bertuah ini. Terima kasih barisan nasional..
JOM UNDI BARISAN NASIONAL PRU 13 NANTI... :)

MEMANG BANGSAT... KORANG TENGOKLAH NI WEI..!!!!

siapa tak kenal dia ni, pelakon cina yang ada berlakon dalam filem arwah yasmin ahmad, dia ni dah kira melampau dah ni.. apa dia ni taiko besar ke siap nak hina-hina Al-Quran, hina agama kita... apa tindakan kita... aku tak kisahlah kau pas ker, umno ker, perkasa ker dan ngo-ngo yang berkaitan silalah ambil tindakan... kasi ajar mangkuk kiasu ni...

BIADAB BRO, DIA INGAT ORANG ISLAM KAT MALAYSIA NI DIA BOLEH PIJAK?


PATRICK TEOH.. LU AGAK-AGAK LA.. NI DAH KURANG AJAR NAMANYA... aku tengok sejak dua menjak ni, orang bukan Islam dah makin berani hina terang-terang kat kita.. apa mereka ni dah tak gusar.. sebab mereka tau.. kita umat Islam dah berpecah belah.. lepas pru12, diberi muka kat kiasu-kiasu camni.. melayu berpecah.. betullah kata rakan aku, menang sorak, kampung tergadai... bangsat..!!!

sumber dari rakan fb..

#KL112, BERJAYA MENGUMPULKAN DUIT DERMA KILAT!! KAYO KAYO KAYO..

tak ke kemaruk pemimpin pakatan, asal buat perhimpunan, ceramah, sekali kutip, hah kau, berpuluh-puluh ratus dapat.. ratus-ratus ribu dan juta-juta ribu dapat kau... wow... MASYUKKKK...!!! buat je derma kilat, konon duit tu nak digunakan untuk pilihanraya katanya.. kah kah kah...

mana tak jadi angau, dah-dah artis yang tak laku, join pas, buat ceramah, kutip derma, gerenti ada duit rolling ma.. haha.. ai, kadang-kadang geng-geng penchacai cukup eksyen, kata duit ini ibarat duit jihad menemtang  umno katanya!!!.. kah kah kah.. wak lu.. diorang tak sedar.. duit tu thah kemana lah lepas tu.. mereka rela jer walau duit tu bukan guna pun tuk pilihanraya nanti... nak memperbodohkan orang memang cekap.. terer tul memukau minda orang yang dah taksub... pui

MASYUK....


ps: siapa yang masyuk? hehe..

MAAF UMNO, MEMANG KAJIAN SEMASA PERHIMPUNAN KL112, SAH 700,000.. BETUL BEB..

harap rakan-rakan bn, bertenang, dan penyokong pembangkang semua, anda memang betul, perhimpunan pada sabtu lepas, memang sikit je lagi nak cukup 1 juta.. kurang lebih 700,000.. serius.. ini bukan main-main, ini betul-betul.. aku sendiri menunduk malu.. entahlah. TAHNIAH PARA PENYOKONG PAKATAN... ANDA BENAR... TAHNIAH PENCHACAI... EH.. TERSEBUT LAK PENCHACAI... entri ini nak memuji anda semua dan pemimpin anda...

INI KAJIANYA.. HARAP BERTENANG...
KAJIAN ITU MENGATAKAN...

jumlah orang dalam gambar ini ditambah dengan gambar bawah... + jumlah orang dalam gambar ini ditambah pulak dengan yang bawah ni + ok bila ketiga-tiga jumlah orang dalam gambar dah ditambah.. maka tolak campur.. jumlah kesemunya ialah = 700,000 orang...  tahniah penchacai.. eh silap, penyokong pakatan.. harap anda gembira dengan kajian ini... tahniah lagi sekali.. kalau boleh penyokong bn, bangun dan tepuk tangan,.. tepuk tepuk.. wah, bukan main senyum abang penchacai sorang tu.. harap kajian ini boleh disebarkan... harap m…