Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 20, 2013

wow!! best ni, china doll free kat atas pentas.. melopong pengikut suci pas..!!! biar betul!!!

tu dia beb.. keh keh, ini kalau umno yang anjur ni, mau malam ni dah ada demo kat jalanraya ni, kata umno tak Islamik, tak menghormati tetamu yang majoritinya orang Islam.. wah wah.. kemain amoi tu nyanyi lor.. bukan main melopong pak lobai kuyyup pas dok tengok terlenggok-lenggok amoi tu nyanyi... hahaha.. wah wah.. kali ni serius pas dah betul-betul dah ditarbiahkan cara baru Islam bawaan anuar ibrahim, sekalung tahniah... lupa dah apa mereka perjuangkan... aku nak tanya juga mana malaun sembang kata macam-macam kat umno... sekularlah, asal majlis ada hiburan lah.. hah kau... cash Allah tunjukkan... banyak dah kes hal macamni dah berlaku.. apa nak buat, semua penchacai dah di kaburi kuasa.. semua kerana putrajaya.. asal semua boleh..

apa kabat haji haji semua, ini kali wa akan nyanyi lagu khas untuk abang anual iblahim yang kami cina dap sayangi... dengarlah.. nyong san.. fuuuuuu... 
erm, dia sebut nama aku la... huh
teruja dan terlopong pak lobai kuyyup semua ni ye keh keh, apalah …

HABISLAH UMNO WEI, SAMBUTAN HAMBAR LAWATAN TPM KAT MELAKA... !! fuh.. adus..!!!

so memang ini yang dijaja oleh puak kepala bana al ketempea sunnek yang mengatakan sambutan dingin orang melaka terhadap lawatan Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri ke Melaka, habislah umno wei.. eeeee takutnya iiiii..... eeeeee....

HABISLA WEI... HABISLAH... APALAH NAK KITA CAKAP LAGI... HABISLAH UMNO...
tapi hanya ini saja yang diorang sebarkan kat blog-blog, facebook, sampai meleleh air liur mereka sebab puas kerana iii macam ni je orang datang, diorang siap gelak sambil hentak-hentak meja kerana gambar ini.. gelak macam minum todi... ye lah setakat ini je orang melaka yang datang.... hehehe... ok kita bagi mereka stim dulu...

habis yang ni... camne pulak? camne pulak boleh penuh pulak... aaaa jawapan mereka, ahhh ni mesti kena paksa datang ni.. inilah standard otak penchacai... lutut dengan otak mereka memang bergabung... tupasal gambar diatas tu diorang cukup suka... hehe.. tapi realitinya mereka tersentak, tergaru kepala, ada yang memang tak leh terima sanggup lem…

sinar harian kan proksi pakatan, takkan korang tak tau..!!!!

sinar harian dah memainkan peranan sebagai satu akhbar penghasut untuk memastikan pakatan rakyat menang pru13 nanti, mereka kata mereka telus dalam memaparkan berita.. tetapi, sejak kebelakangan ini cara mereka buat berita ibarat macam akhbar keldaian daily versi tamil yang berselindung... dan mereka sebenar memang prosi pakatan.. ahh dari dulu lagi perasan.. sebab tu laku beli oleh orang pakatan je.. kalau tengok sales diorang kat selangor ni, setakat laku cerita politik je.. berapa kali tukar layout, sekarang lah masanya nak dapatkan momentum sales sebab pru13 dah dekat... aku cadangkan kalau bn menang pru13 nanti, kasi pantau sama sinar harian ni... aku rasa berapa banyaklah masyuk dapat ni... eleh toksah temberangla sinar... pui..


bocor cerita ini, demi apa? demi jualan tinggi untuk membuatkan persepsi buruk terhadap kerajaan.. siapa punya kerja, siapa lagi kalau bukan prosi pakatan lah.. kamon beb ini strategi akhir yang mereka nak buat.. realitinya akhbar harakah pun kalau ikut …

ini semua propa pakatan nak cari isu.. keh keh, ini je ke bukti? ek ala..

setakat bukti macam ni nak kaitkan kerajaan, kira kerajaan akan approvedkan warga asing dengan bagi ic, agak-agaklah tuduhan bodoh paling bedebah yang dicanang geng-geng jibraun sana.. keh keh... korang takkan tak tau pesen pakatan ni.. contoh paling dekat bekas mb perak, nizar yang tahap meroyan dia sangat kronik, dia babitkan kerajaan jepun yang katanya pampasan perang dunia ke-2 sebanyak rm207 billion itu dah kena songlap dek kerajaan malaysia... siap tunjuk dokumen.. ini semua taktik lapok la brader... keh keh.. dah-dah kau terkantoi.. terkedu malaun nizar tu...

so sekarang yang ni pulak.. keh keh, buat persepsi buruk itu memang keje pakatan beb.. diorang hanya tunjuk bukti macam ni yang boleh dikatakan sahih.. wakakaka... hanya geng-geng otak kat lutut ye percaya bulat-bulat.. siap takbir depan laptop bila dapat tau hal ni.. kah kah.. ape punya benggong takde isu puak-puak ni... setakat persepsi.. pui..


ps: keh keh, cari yang trill sikit.. bagi bukti gambar sekali barulah gempak,…

ALAHAI!! CAKAP JELAH KAU JELES!!!!

KAU JELES.... KEKE.. KAU JELES.... CAKAP JELAH KAU JELES... SAKIT HATI.. PANAS HATI.. CAKAP JELAH.. HEHE... NI NAK PUSING-PUSING KUTUK MACAM-MACAM... JELES TAHAP CIPAN LE TU.. WAKAKAKAKA...

dah la sakit hati, nak pusing macam-macam supaya ds najib diburukkan imejnya.. wak lu la nuaq biawak.. pui.. hehe.. ini lah pesen manusia tak kenal dek untung.. dah la kincin, semua pengikut dia yang hardcore tinggalkan dia sebab masalah sosial keke.. tapi yang mengikut dia cuma macai-macai konon boleh dapat projek bila dia jadi pm nanti.. keh keh.. khak ptuih..


meh kita baca tahap kejelesan dia KLIK SINI

serius kali aku getar lutut.. ini antara janji-janji pakatan rakyat akan datang!!!

tahniah, tahniah, semua teruja dengan janji-janji baru pakatan, mereka kata mereka mampu tau nak beri janji tu.. korang jangan lah perli-perli pakatan, tak baik tau.. mereka memang mampu... mereka kata, beri mereka kuasa dulu, bagi mereka 2/3 dulu.. mereka akan tunaikan... aw aw.. hehe
perghhh hebat lah... cayok, cayok... ni kira menifesto bukan janji ke ape.. keh keh.. kira keadaannya bagi pakatan menang dulu lah ye.. ohhh ok ok... oii dengar tak.. mereka kata bagi mereka menang 2/3 dulu... anda rela? anda setuju? wakaka.... 
nak tanya janji masa pru12 dulu terutama kat selangor, dah tunai ko bolom... hahaha... ini orang panggil setakat sembang kasi orang bimbang boleh la... keh keh... sebab mantera putrajaya dah diamalkan hari-hari oleh pemimpin mereka la.. keh keh.. 
yang ni camne cerita ni.. alah ni kira janji cap ayam ke apa.. wakaka..

apa beza ds najib dan ds anuar ibrahim, meh le kita tengok... banyak bezanya tau...

kelayakan menjadi perdana menteri malaysia, adakah anuar ibrahim tu layak? hehe..


tapi kalau ikut penchacai tegar mereka mesti akan cakap, mesti layak sebab anuar ibrahim pernah jadi menteri kewangan tau... hehe.. anuar ibrahim dia kata dia leh turunkan harga minyak tau... jangan main-main najib, apa betul ke orang yang tiada track record dok janji cenggitu... keh keh.. tu kat selangor tu.. pergi tanya dia.. dia dah laksanakan belum janji-janji pakatan pru12 dulu.. ce citer ce citer...

jom baca seterusnya disini tun faisal

lokasi di johor, ceramah pas yang full pack!! terkedu gua ni!!

harap penchacai korang gembira lah gamaknya, aku sendiri terkedu dengan kehadiran manusia mendengar ceramah pakatan kat sana, johor tu.. thahlah.. so far korang canangkan kat geng-geng korang, yang misi menawan johor akan menjadi kenyataan... tahniah jentera pakatan... kerja keras anda memang tak boleh dinafikan... tahniah lagi sekali...
hidup pas hidup pas hidup pas... yihaaaaa... 
amacam ramai kan, perghhhhh... boleh pengsan i tau tengok gambar ni... huhu... ai korang ni takkan tak nampak.. kan ramai tu... tu tu.. aish... ramaila ..  lokasi di johor..
ps: sesungguhnya kebenaran akan tersingkap juga, pas kembalilah dikau kepangkal jalan, jangan jadi balaci politik untuk dap saja.. nasib umat Islam kamu tak bela.. sembang je lebih.. politik maki hamun 24 jam.. apa semua lu orang je nak betul.. pui

KEH KEH KEH, HUSAM MUSA NI DIA BUAT LAWAK LAGI LA..!!! KEH KEH KEH

tahun lepas, dia dengan eksyen kata akan ada stadium baru.. bakal siap tak lama lagi.. wah menononglah penchacai yang dok percaya cakap jibraun seko ni... lepas tu dia bakar line lagi.. dia kata kelantan akan ada lebuhraya free, batu asas pelancaran pun dah buat.... punya lah eksyen gila haram kata, lebuhraya ini kerajaan negeri bagi free tau... yo lah husam... hehe.. lepas tu dengan bertambah angkuh, dia kata pulak akan ada keretapi laju yang akan dibina oleh kerajaan pas untuk rakyat kelantan....

nak tanya... YE KE.. keke?

dan terbaru... kah kah kah kah, ni kalau geng-geng otak kat lutut aku rasa serius percaya bulat-bulat.. keh keh..


kah kah kah kah kah, adui adui.. ai macam-macam abe husam musa ni.. mesti lepas ni akan ada kutipan derma kilat untuk modal mengorek minyak di kota bharu.. kita tunggu.. kutip-kutip lepas tu duit tu thah kemana.. keh keh keh keh.. punyalah nak up kan pas sampai begini ye husam cerita.. kalau betul ok la kot.. tapi kalau saja nak bakar line.. aku rasa..…

panas berdentum... hanya dap sahaja yang mampu buat cenggini..!!!!

erm, bukan main lagi ini ketua menteli penang, ops.. sambutan maulidur rasul di penang, gambo dia terpampang didepan sekali kat banner... ai macam-macam...huh

 siap ada lori kau, jangan dibuat main-main kekeke
tu dia aih, ai macam-macam km tokong ni...
yang ni pulak kat balakong, siap ada angpow kau.. keh keh.. ai dah gaul maca-macam dah pesen dap ni keke.. dap ni kalau ikhlas nak mendalami Islam tak ngaper.. ni nak perguna orang Islam je.. apalah nak jadi kalau orang melayu tak sedar-sedar... huh

sumber klik sini

NASRUDIN TANTAWI IBARAT SPISIS BABOON TERCEKIK PISANG!!! PUI.. BUSUK PUNYA HATI..!!

kita nak gelarkan ustaz pas ni apa? ustaz cap ayam.. ustaz setakat sembang je lebih? hati dia ni dah kira dah dibalut taik kot.. dengki tak habis-habis.. bila sembang nak burukkan orang bukan main.. dah-dah kena tibai juga kau dengan ahli sendiri.. anak haram apa punya perangai, wei macamni punya pemimpin ke puak kahak hijau nak sanjung,... pui la.. woi...


ps: rasanya dia jeles kot sebab ustaz nasha ada sekali dengan pm, nak harap anwar ibrahim ajak dia sampai tumpo tak kan pegi gaza yeop.. keh keh keh.. standard ustaz pas yang sungguh cap ayam cocok kat tengkok..

terbaik ini video.. keh keh keh.. siapa tongong.. ?????

ps: yang aku nampak pakatan memang sangat tongong, semua kerana nakkan anuar brahim jadi pm keh keh keh keh keh gila... pui

PANAS!! PRINSCREEN DARI RAKAN FACEBOOK!! MEH BACA....

memang betul dan pasti, itulah golongan yang kita tahu di malaysia ini habis di jual kati...semua kerana putrajaya... rosak ukhwah, rosak perpaduan, semua kerana parti satu ni yang lupa... mereka memperjuangkan Islam...

mai baca ada kebenarannya dengan parti tu.. huh

print screen dari rakan fb
ps: harap kita semua fikir sejenak.. dan kita patut sedar pemainan politik yang dibawa pemimpin pas sekarang bukan nak menguatkan Islam, tetapi membaculkan Islam... itulah keadaannya sekarang...akar umbi pas dah semakin sakit hati dah, sakit yang kronik terhadap dap.. pkr... tetapi pemimpin mereka... erk erk.. nanti dulu.. putrajaya dulu...

kepala hotak dia..!!!

sebelum nak meraban, aku nak kasi sailang sikit dengan ini gambar untuk ketua menteri paling hansap kat penang sekarang ni... amekaw.... pui

naaaahhhhhhhhh la thewwww.. ini kiasu..
takut bini punya ketua menteri...
gila hebat ini ketua menteri kiasu dap.. hebat kan.. baru sepenggal berkuasa.. gila angkuh tahap babi panggang sial.. pui.. kejadahnya kalau nak guna nama "penang" kena minta izin dulu.. apa mak pak lu beli pulang pinang ka.. kiasu.. pui pui..
Ramai yang terkejut dengan laporan akhbar semalam yang menyatakan bahawa Ketua Menteri Pulau Pinang, 'Tokong' Lim Guan Eng, sekali lagi mengulangi bahawa apa jua acara baru atau yang pertama kali diadakan yang ingin menggunakan perkataan 'Penang', perlu mendapat kelulusan daripada kerajaan negeri lebih dahulu
BACA SETERUSNYA KLIK SINI

SAYA MANYAK KICIK ATI, BENDELA DAP DI PIJAK - kata lim guan eng..

haiya, jangan itu maciam la.. ni mukan olang lain juga mau pijak-pijak bendela.. sama kapai lor.. manyak chirakakla lu olang sama-sama gaduh aa, olang lain lu salahkanyer pun, manyak thewla lu olang pinchacei.. olang lalam kapai pun suta tala puas hati.. apasat... ni mesti parti dap ni aa manyak musuk punya kaki ooo... tu pasat olang pas kasi pijak sama bendela dap.. ada faham ka... hehe

KESIMPULANNYA.. AKAR UMBI PAS DAH TAK TAHAN DAH.. MAKIN DIBIARKAN.. MAKIN JADI KUANG ASAM DAP NI.. DAH-DAH KALAU KARPAL SINK YANG BERSUARA...!! PANAS HATI OI... HEHE


Sekumpulan anggota akar umbi PAS di Pulau Pinang berhimpun di hadapan pejabat Pengerusi DAP Kebangsaan Karpal Singh di sini, bagi membantah kenyataannya mempertikai keputusan Majlis Syura PAS berhubung isu kalimah Allah.

Perhimpunan lebih sejam di Jalan Green Hall yang disertai anggota PAS dari kawasan Tanjong dan Bagan Ajam itu diketuai Pengerusi Tetap PAS kawasan Tanjong Zaidi Abu Bakar.

"Kalau Hang (Karpal) Nak Lawan Ulama Kami Langk…

warga petaling jaya selatan!!! jom turun malam ni.. ayuh!!!

DI JEMPUT HADIR SEMUA!!!!


ps: kita kena kuatkan kesatuan ummah, 1 ummah..

ingat dap ingat puaka.. ada faham!!! akhirnya insaf pelajar ini.. syukur..!!!

pas kata mereka boleh mentarbiahkan dap. ok fine.. k bye, aku kata sampai sekarang yang kena tarbiah bukan orang dap tapi pas... keh keh.. memang pelawok pas ni.. itu pun ramai bukan main dok canang kata dap lagi bagus dan terbaik.. huh.. aje gile

AGAK PELIK SEKIRANYA KITA YANG CERDIK.. KATA DAP LAGI BAGUS DARI UMNO.. LAGILAH PELIK SIAP SANGGUP BERGADAI APA SAJA DEMI DAP... ALLAH DAH BERI PETUNJUK BANYAK DEKAT KITA YANG KALAU KITA ADA OTAK DI KEPALA BOLEH FIKIR... APAKAH AGENDA DAP SEBENARNYA... DAN KALAU OTAK KAT LUTUT JE, MASALAH SIKIT.. PAYAH NAK KATA, BERILAH 1000 BUKTI KEBENARAN... JANGAN HARAP MEREKA PERCAYA...

graduan mesir masuk dap insaf

CERITA SETERUSNYA, KLIK SINI

kering idea ke cacai? keh keh... lucah-lucah.. dah sebati dengan kamu ye.. keh keh

sekadar gambar hiase...
halluuu, cacai, dah cuci otak lum, keh keh, kira pembelasahan untuk penchacai dalam blog ini membuatkan ada sesetengah macai tahap baboon dah tak tahan emosi, jiwa tak keruan dalam meluahkan geram...

kah kah kah kah kah, kamon cacai.. lek la.. kata demokrasi, dah panas hati main serang lucah-lucah.. agak-agakla.. kekeke, nak tahan marah dan tak leh, bila tak nak kena balun, sila lah ke blog hiburan.. barulah entea leh tenteram keh keh.. ai macam-macam....

ok, ok.. kali ni bukan apa.. cuma nak tanya, hallu pakatan... dulu masa menifesto pru12, kat selangor.. dah settlekan lom janji tu... hallu.... pakatan... uish, lupa la, rupanya mb selangor kata, menifesto bukan janji da... sekali kita semua kena tipu da... pui

kui kui, dah la kena tipu, pengikut pulak otak lucah.. khak ptuih.. hahaha
hanya berapa kerat je dilaksanakan, itu pun pakatan nak eksyen..
ada aku kisah ngan ko cacai lucah.. kah kah kah

ps: bila modal nak kenakan bn dah takde, malah, pergi mana-mana …

ustaz nasha dah buatkan penchacai tumbuk dinding!!!

dengar kata penchacai dap ada yang termenung, kalau tegur mau kena pelempang siam sebab tersiarnya gambar ustaz nasha bersama-sama yang lain mengikuti rombongan ds najib ke gaza, palestin... tu dia.. dengar kata ada yang kalau tanya je perihal ustaz nasha sanggup buat whillie moto depan orang ramai... keke.. semua ini kerana ustaz nasha... ada juga yang ketab gigi menahan amarah, ada yang mencarut, cakap lucah, dan paling best ada yang dah insaf meninggalkan perjuangan pas... Alhamdulillah...

ps: semua ini kerana ustaz nasha, jom tinggal kan pakatan, sebab setiap undi pas menjadikan dap berkuasa...

dr dzulkifli ahmad ini otak dia kemana agaknya?

setakat sembang kasi bimbang pas je yang mampu.. huh
fahaman apa dia bawa? jual semua, jual kati.. asal boleh berkuasa dan dapat undi bukan melayu.. agak-agakla... pui

dalam forum PAS FOR ALL di petaling jaya pada 20 hb januari baru-baru ini, beliau berkata, tetap dengan pendirian kalimah Allah boleh digunakan oleh orang bukan Islam sebab dari zaman nabi lagi, katanya.. dan tiada siapa pun nak larang...

perghh angkuhnya mangkuk berayun pendusta agama cenggini, macam dia pulak tentukan ok kristian boleh, i bagi u all pakai nama Tuhan i... ni sudah tahap baboon bukit dia ni.. thah la apa nak jadi pemimpin otak sekular macam dia ni..

kerana kuasa, kau sanggup jual apa saja ye.. haram jadah punya manusia..

sumber disini klik

tu yang aku suka dengan pakatan rakyat, serius, mai tengok ni.. muuah!!!!

buat demo bersih bukan main, siap ada bersih 1.0, 2.0, 3.0, terbaru masa 12 hb januari yang lalu, #kl112, bukan main berdemo dari malam ke siang, buat sampai merusuh kata kerajaan tak adil dalam pilihanraya... eh eh eh... punya eksyen ye.. pui.. anda ingat pemilihan parti pkr dan dap? parti haramzade tu.. kekeke... pemilihan dalam parti mereka agak-agak telus tak? nak tanya lah... keh keh....

korang baca apa tuntutan mereka... keh keh.. paling best 1 juta mari.. hehe
kit tengok apa jadi dalam pemilihan dalam parti mereka, adil dan saksama ker.. kah kah kah... pui
 wah, ni baru betul bapak punya telus dan adil.. siap kecoh mecoh ni.. kikikiki
telus dan adilnya, salah umno ni.. kikiki
perghh kena kepala kerusi tu, bocor mambang.. keh keh keh.. telusnya... haha..
ni cerita pasal dap pulak.. wah wah, lagi lah adil kalau ahli paling lama dalam parti mereka kata nakkan pemilihan CEC lagi sekali, ai tak adil ker dap ni.. kata adil ma... kekeke..
penipuan, ai takkanlah, kan parti mereka ni g…

apa yang anda nampak.. keh keh..

sekadar gambar hiase, sila tengok bawah ye... hehehehe
apa maksudnya, keke, dah terdesak le, duit dah kongsoi dah pi joli.. so nak dapat dana buat poster, buat banner dan buat bodo.. tu semua memerlukan duit.. keke.. ai kata simpanan 2 billion kat selangor tu.. kat kedah balak dah jadi macam jual beras... masa #kl112 hari tu kata dah kumpul rm200,000 ke atas... takkan lah sampai sanggap nak minda duit derma perjuangan...takkanlah anuar brahim tak bagi sikit pun dana, keh keh keh, tak pun ni nak buat duit poket kot.. pui.. kah kah kah kah....

ini dia orang panggil politik cap siput babi.. asal boleh buat keuntungan, guna cara taktikal burukkan sesuatu, gerenti ada habuan, kekekekeke... gila babi, babi pun tak gila macam diorang, abu konon pui...


ps: kekekeke... apa saja boleh untung kalau ada manusia otak kat lutut da.. kekeke

kalaulah, pemimpin umno yang pakai porsche cenggini.. agak-agak siapa yang akan baring atas jalan???

bayangkan porsche ini pemimpin umno yang punya, memang tak cukup tanah pak lebai kuyyup dok demo, caci maki, hamun, sampai tersembur air liur berkahak hijau dok tak puas hati.. rasuah lah, makan duit haram lah, dan macam-macam tohmahan yang biasanya pak lobai kuyyup dok kata,

tapi apakan daya.. mereka terkedu, mereka tergaru tolo masing-masing kerana sekali orang dia sendiri mampu menabung guna kereta mewah der.. keh keh keh.. tertelan air liur nak cakap apa.. nak maki sama kapal.. nak caci dah pulak orang sealiran... keh keh... itulah.. jangan dok sombong angkuh mengata macam-macam kat umno... kata umno kumpul kekayaan lah ini lah... nate mu la penchacai.. hahahha.. bila dah reveal kereta porsche ini.. dan ia milik seorang yang digelar ustaz sinun lah.. apo ko nak cakap cai.. keh keh keh..

komen dari penchacai gila iseng
umnongok dah tak de modal nak fitnah... umnongok memang kaki fitnah.. 

hehe.. tergetar-getar tu taip mr penchacai yang tak leh terima kenyataan hal ni... keh keh keh.…

khalid samad kata, bible free mainan umno..

pengetua sekolah siap halau lagi, wah-wah khalid samad, nak cover sungguh dap.. pui.. rosak tul pemimpin mangkuk cenggini yang asik tengok salah orang je.. huh..

pas anggap hal begini adalah permainan umno, habis dijajanya kata umno meluluskan bible berbahasa melayu kat sabah lah... ek ala.. siap tunjuk surat yang kononnya sah kerajaan malaysia meluluskan bible berbahasa melayu.. sedangkan surat tu palsu... pas pas.. patutlah orang cakap dalam pas sekarang semua mantera dalam otak, putrajaya, putrajaya x 1000 kali di sebut hari-hari.. dah tak peduli dah.. hal-hal camni... gila...

 sudah berani mereka ek.. contoh bible percuma tu..
 budak sekolah diberi percuma bible ini..
 pelajar india pun dapat free..
bukti pengetua sekolah halau malaun yang suka hati mak pak dia edar bible secara terang-terangan.. 
cerita selanjutnya JAWA BERNAM

tahniah atuk nik aziz.. !!!! kerana keadaan ini terjadi..

maaflah, aku terpaksa terkasar kepada penchacai semua.. bukan niat nak cari pasal.. tapi nak bako je.. hehe.. sebab realiti dalam dunia ini, kalau sekali kita berbohong, lepas tu akan jadi masalah buat kita kalau kita nak bohong lagi.. nak bohong lagi, lagi orang malas nak percaya, itu terjadi kat pas...kesian.. pas kembalilah ke pangkal jalan.. janganlah jadi balaci dap semata-mata putrajaya

walau apa pun meh kita tengok sebahagian gambar ds najib, ketika jelajah janji ditepati di kelantan... penuh orang, 50,000 rakyat turun... panas hati anuar ibrahim bila hal macam ni terjadi, dah la kat negeri jajahan pas pulak.. apa lah nak counter back kat bn ni.. apalah bahan nak kenakan bn ni...hehe..

terbaik bn, moga dapat tawan kelantan pru 13 nanti.. InsyaAllah..





klik sini
klik sini

pagi-pagi dah hisap air, memang penghisap tegar air terawat tullah.. pui..

sekadar gambar hiase, jangan dekati lgbt tau.. hehe
mb selangor kata dia boleh urus selia dengan baik syabas????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
erk, mb ni cakap di luar kawalan otak kanan ke atau dia dalam keadaan tak sedar.. keh keh, punya kusyuk manusia dengar temberang dia kan, kesian.. dah berapa ramai kena temberang dengan mb ni, spisis sama je dengan biawak komodo tuan dia tu.. siapa lagi alah.. master of universe dia tu.. haha..

syabas bukan ker kerajaan selangor ada syer 30%, maksudnya mereka pun berhak sama-sama settlekan urusan dan hal air di selangor... apakan bodoh piang menyalahkan anak syarikat sendiri sedangakan mereka ada syer.. ni kira syer makan gaji buta lani kah kah..

oi mb, setakat serang peribadi ceo syabas, lepas tu dok canang kata kerajaan selangor boleh handle isu air ni.. ai macam pernah dengar je ayat tu bila dia kata kat pkns, yayasan selangor dan unisel kerajaan selangor boleh jaga denga…