Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 27, 2013

silap haribulan la pas kalau pecat ustaz nasha!! dia ni pejuang special force!! gasak la korang pas..!!!

setakat ustaz nasha ikut pm ke gaza pun nik ajiz nak marah, nak jeles sampai di nak pecat-pecat, asal bersama umno je wah kemain hati terus hitam terus jatuh hukum, terus buta tuli, terus jadi mangkuk ayun berayun 14 tingkat, tulah pas, sama je yang namanya pemimpin, pengikut tegar aka tottok, yang baru berjinak-jinak dengan pas.. semua ni terlalu taksub hingga kalau nampak ada niat nak ada penyatuan dengan umno/bn.. hah kau siaplah... kena tibai.. silap haribulam kena kau dipulaukan.. ni lah sikap pas.. korang takpayah pi jauh.. korang pergi kesurau-surau yang memang sah dikawal selia oleh orang pas.. korang tengok.. pak maun ni jaga kroni dia je... kalau korang mengaku korang orang umno.. sembahyang kat situ.. masa habis solat.. dan selepas doa dan salam sesama jemaah... koran tengok riak muka diorang... inikah beb cara Islam yang pas ajar kat umat Islam kat Malaysia ni.. bukan nak kata.. tetapi memang pernah terjadi.. pecah belah umat beb...

ustaz nasha berkemungkinan inginkan per…

AURA DATO' DR HASSAN ALI MEMANG TERBAEK!!

debat rakyat
lokasi : kg medan, sijangkang

orang pas memang berbulu dengan hassan ali ni, hehe, tak pe kita bagi mereka berbulu tahap dewa dulu, almaaklumlah pas sekarang ibara tongakng pecah yang tunggu nak karam je.. ada mata lihat, ada telinga dongar.. ehehe...





sumber facebook dato' dr hassan ali bin mohamed ali

apa ni dr mahd asri, marah penchecei pas oi.. mana leh puji!! oit oit

mau terbalik meja kalau pencecei pas baca oii.. mau kena tempeleng bini yang dok sediakan sarapan kang ni ha.. keh keh.. mana tak tensen, ape kejadahnya dr maza leh puji pm pergi gaza.. apa ni...apa ni.. eh eh he.. hehe


ps: jangan pengikut cecei kata acc tweet dr mohd asri ini telah di hack, macam alah ada ustaz tu alah.. ustaz yang selalu sebuk natang tu.. hehe..

antara cerdik, terlebih cerdik dan memang ngok.. hehe

ps: kalau bab-bab cerdik dan terlebih cerdik ni kita terus tuju kat pas boleh.. kekek

USTAZ KAMAL SAIDIN BELASAH PAS SAMPAI LEBAM.. HEHE

dituduh umno macam-macam, dihina umno macam-macam tetapi mereka tak sedar mereka ini hanyalah pemimpin politik yang hanya nakkan kuasa sahaja.. gunakan Islam secukup-cukupnya..

lagi dan lagi stament bhagal abby abadi.. erm kronik kronik

mengarut yang tiada kesudahannya, maka dia ini layak digelar alami penyakit otak kronik yang tahap tertinggi.. erm lantak ko lah abby oii..



ps: rosak-rosak... huh

pusat maksiat di kuala selangor, dr dzulkifli ni manusia apa?

ini lah pas yang pentabsub dia sanjung.. kemain sanjung melangit ibarat suci.. dan bersih dari segala kejahatan.. tetapi bila pembongkaran demi pembongkaran dibuat.. yang kawasan dr zulkifli memang nyata pusat maksiat bermaharajalela.. ai pak maun pas, takkan korang nak tunggu tsunami baru nak sedar pas is always shit.. sembang berapi-rapi, kata umno sekular, umno maksiat, masa pemerintahan umn/bn tempat-tempat maksiat macam ni jarang kita tengok jadi isu panas... malah sekarang makin berlambak pulak.. apalah nak jadi... nak jadi selangor industri geli-geli sampai terpancut ke.. masyuk kot sekepala dapat.. tu pasal senyap mentikus pemimpin mereka... makan duit haram.. huh


baca selanjutnya klik sini

TERIMA KASIH HARAKAH, ANDA MEMANG TELUS..

keranda dap tersayang, sanggup nak tutup hal sebenar... malaun-oh malaun...

klik untuk besar
ps: dalam mereka memperjuangkan Islam lah kononnya mereka adalah ajen dajjal yang akan memusnahkan umat Islam kat malaysia ni.. anda nak? jangan undi pas..

manusia mampu berlari atas air tasik..ini buktinya.. cool..

gempak siut, cuba dan cuba sampai ia berjaya dan tak mungkin ini special effect.. manusia menggunakan akal logik untuk cuba berlari diatas air tasik yang dalam.. terbaek lah...



ps: cuba dan cuba.. itu lah jawapan.. :)

keh keh!! sah anuar dah jadi perdana menteri ke-7.!!! ini buktinya..

hehe.. ni kira tak sengaja ke atau saja nak perli.. keh keh..

keh keh keh, tahniah perdana menteri ke-7, apa dah lepas pru ker? hahahaha... ai macam-macam...

sampai ada yang sorok muka macam kat bawah ni tau ka.bila dapat tau hal ni. keh keh keh


ikan berbentuk zakaq.. tu dia aih!!

ni betul-betul, bukan main-main... layan



ps: jangan tenung lama-lama nanti pitam...

wah atuk nik aziz dapat kek dari karpal sink dan bishop sebastian..

sanggup atuk datang dari jauh semata-mata untuk kek harijadi ye, ai tuk masa sambutan maulidur rasul, atuk cakap tak boleh raikan.. dan sambutan hari jadi siap potong kek tu kira apa lak tu.. adakah itu ajaran Isle tok.. memang boleh, tak salah pun potong kek, tapi dah rasa macam double standard tul atuk ni.. asal pas semua boleh, asal umno ohh haram, siap ada tambah sikit haram jadah... sampai pengikut suci atuk dah tak peduli dah.. semua ok tak de masalah... ai ce ce.. tukk ai.. makin di lihat atuk ni dah rasa patutnya atuk letak jelah jawatan.. dalaman pas dari akar umbi dah rasakan atuk ni dah tak releven dah... ikut sangat telunjuk dap dan pkr.. sampai pas dah jadi jenama cap cibek dimata orang Islam dan melayu.. hehe..

karpal sink dalam hati kata ini worang tua dalam gimgaman aku hehehe..
Bishop Sebastian bagi kek coklat siap yang kalau makan sungguh sedap kau jemah haha
toleransi agama memang baik pun, tapi kita jangan gadaikan macam-macam pulak dekat diorang.. dah jadi keparat…

KHALID GAGAP!!! KUIS APA CERITA NI????

te te te te tak nge nge

kerajaan selangor pimpinan pkr yang konon maksum tu kan ada mengatakan, pentadbiran kami adalah yang paling telus dan mulus dari kerajaan negeri pimpinan bn yang dahulu.. fuiiyooo. gile gempak sembang.. dan penchacai jibraun mendabik dada sampai rasa diri sempurna kerana mempunyai parti pkr yang hebat.. kekeke.. korang angguk jele dengan diorang ni.. ni ha khalid apo cerito ni.. wei..
SHAH ALAM - Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor (Mais) Datuk Mohamad Adzib Mohd Isa hari ini menegaskan transformasi pendidikan yang cuba dilaksanakan oleh Lembaga Pengarah Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS) membawa kepada kemerosotan kualiti pembelajaran dan kerugian kewangan.

Menurut beliau, "Transformasi KUIS' yang diperkenalkan tahun lalu ditolak oleh segelintir pensyarah dan pelajar, sekali gus menjejaskan jumlah pengambilan pelajar di institusi milik kerajaan negeri itu. Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim adalah Pengerusi KUIS.

Mohamad Adzib berkata se…

TAHNIAH!! 65% PERCAYA PR - khalid ibrahim

keke, gempak siut, kira ni tahap terhebat bagi mb khalid ibrahim kata sememangnya rakyat selangor sentiasa bersama pakatan rakyat, amnya pkr lah tu kekeke... wahh ini kira angkat batu bata lekuk kat kepala azmin ali ni keh keh... punya eksyen...


tapi tulah mb khalid gagap hanyalah satu-satunya mb yang pernah dimaki hamun pengundi ditempat dia sendiri lak tu.. keh keh... hebat..



trrrerr emmm eemmm aakk aakkkk, hehehe..

ni pun kira dashyat sebab sambutan rakyat di majlis anjuran mb selangor, tahun lepas...



dan banyak lagi kes-kes yang mb khalid gagap ni buat sampai rakyat selangor sayang sangat dekat dia.. isu air, turun padang jauh sekali.. asik salahkan orang... isu sampah.. isu pkns, isu ybk, isu unisel.. dan banyak lagilah wei.. haha...

hebat-hebat mb selangor..

 mb juga cakap, masa pru12 menifesto tu bukan janji.. tau ka..patutlah sampai sekarang budak tadika tak dapat rm50 lagi.. perghhh wah mb sampai lupa buka kasut nampak... kekekeke
dan keserabutan mb selangor kita boleh lihat …

VIDEO YANG MEMBAKAR OTAK PENCHACAI.. KAH KAH KAH KAH

MEREKA KATA NAJIB DAH TAK DE ORANG DAH NAK SUKA, EK YE KE.. MEREKA KATA NAJIB DAH TAK POPULAR DI KALANGAN RAKYAT, EK YE KE.. KAH KAH, SEBENARNYA MEREKA DAH BERNANAH OTAK SEBAB SUMPAHAN TU DAH KENA KEPADA PEMIMPIN IDOLA MEREKA, MR ANUAR IBRAHIM... DAH TAK POPULAR DAH KAH KAH KAH....

VIDEO YANG BOLEH BAGI PANAS HATI.. TAU KA.. KEH KEH

sambutan PROGRAM MAULIDUR RASUL yang sangat meriah malam tadi di perkarangan pejabat umno PJS

Alhamdulillah... program sambutan Maulidur Rasul anjuran Penyelaras DUN Taman Medan dgn kerjasama JASA Malaysia yg turut dibantu oleh ramai persatuan2 penduduk serta surau2 berdekatan PJS, menarik sehingga hmpr 1500 penduduk sekitar PJS di kemuncak program malam semalam...


ps: siapa kata program bn dah tak de sambutan, dan rakan aku kata malam tadi mat sabu ada buat ceramah kat paya jaras, sungai buloh selangor, erea ceramah di kawasan padang bola.. ingat kan ribu-ribu yang datang, tapi setakat 300-500 orang dan ramai orang luar... ai itu je ke standard mat sabu, pengikut datang cenggitu.. keke.. kita ada otak leh fikir sendiri.. nak aura positif ke nak aura negatif...

gambar kepulangan najib adalah fake??? patutlah..

tahniah ds najib, anda memang buatkan ramai penchacai meroyan yang tahap tertinggi.. sampai macam-macam idea mereka nak kenakan dengan cara sampah.. tapi Allah memelihara pemimpin yang ikhlas.. dan sentiasa cool.. lakukan tugas demi agama, bangsa dan negara...

sambutan hangat kepulangan ds najib dari gaza di klia.. amacam? fake ek penchacai.. hehe..

ribuan hadir menyambut ds najib, pm kita yang cool bro..
tun mahathir pun ada.. terbaik.. sumber klik sini
kesimpulannya, makin hari makin meroyan pemimpin pakatan.. dah dah si mr anugerah Tuhan.. dah tak de modal besar nak kenakan bn dah.. tak tau dah apa nak buat dah ni.. keh keh.. anda sebagai rakyat malaysia aku nak tanya...
ADAKAH LAYAK ORANG KAT BAWAH NI JADI PM KITA YANG KE-7
yez saya memang layak, kata dia lah.. hehe
jawapan aku, macam biasa lah... hehehe

ps: mata diatas, tangan dibahu, jelir lidah sikit... kita mulakan sekarang... hehe

POYOLAH RAFIZI.. PUI

eleh, minta maaf konon.. poyolah, saja je tu, mesti dia akan kata ini dihack, dan saja nak malukan dia.. keh keh, game camni standard le bro, takkan korang tak faham game pakatan ni.. isu zahid hamidi nak saman rafizi kan tengah panas.. rafizi siap kata dia tak takut.. dia akan lawan di mahkamah.. keh keh keh.. ok rafizi.. game ini berterusan.. kita tengok je lah.. haha

biar betul rafizi.. ko ni nak bagi orang kat bawah ni jadi hulk..main minta maap lak!!! keh keh.. siap orang tu.. alah korang takkan tak tau.. kah kah kah..
jangan main-main dengan saya.. kata anuar ibrahim... huh

DAH KOMUNIS KOMUNIS JUGA CHIRAKAK KIT SIANG NI.. KHAK PUI

pelik aku, apa semua nak dipolitikkan, orang mati, orang koma, orang sakit, orang terencat, orang sewel, orang langgar tiang letrik, orang sakit perut, orang cirit-birit, orang hilang bini, orang hilang coli, orang hilang spender, orang makan tak sedap, orang hilang duit, orang kena hiv, orang kena kutu babi dan segala apa mendalah kalau boleh mereka ni nak politikkan... kepala bana...

nak tanya, inikah standard pemimpin pakatan rakyat? boddo piang



ps: apa semua umno, apa terjadi semua umno... wei kit siang lu memang sialan anak gampang tahap binawe, ada faham...

kisah jutawan muda dari thailand yang penuh ranjau dan duri...

baca dan hayati.. kenapa kita perlu tidak putus asa dalam hidup ini, ambil ini tauladan kehidupan, dan jangan hanya menyerah... yang penting usaha tanpa jemu.. kredit toklik sini


Jutawan muda di Thailand. Walaupun dirinya kini hidup penuh dengan kekayaan, namun ia bukanlah bermula dengan kesenangan. Pemuda ini terpaksa melalui detik sukar dan sering mengalami kerugian semasa menjalankan perniagaannya.

Top Ittipat merupakan seorang pelajar bermasalah di sebuah sekolah di Thailand. Top sering dibandingkan oleh cikgunya dengan abang serta kakak nya yang jauh lebih baik daripada Top ketika berada di bangku sekolah sepertinya.

Seperti remaja lain seusia dengannya, Top sangat suka bermain game online. Disebabkan hobinya itu, Top sering mengabaikan pelajarannya dan dia juga tidak pernah memikirkan masa depan hidupnya sendiri.

Ketika bermain game online, Top mula mendapatkan duit pertamanya sendiri dengan menjual senjata didalam game tersebut dengan transaksi duit sebenar.

Dengan bisnes “weap…