Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 24, 2013

info baru diterima!!! puluhan ribu membanjiri putrajaya untuk trailer pas yang hebat tu!!!

tahniah!!
tahniah!!

bravo pas!!
bravo pas!!

dengar kata seluruh orang diputrajaya hadir dan memberi sokongan kepada trailer pas yang ada gambar atuk nik aziz tu.. perghhhhh!!! mana tak ramai, orang nak dengar penceramah yang akan mencaci kerajaan.. dan memaki hamun umno pasal isu lahad datu... melopong orang dengar ko... hehe





 yes yes ada orang main gitar, dulu tak salah aku kalau siapa dok petik gitar siap orang pas sound.. ini alat muzik syaitan.. 

ps: parking penuh, berasak-asak orang datang, siap ada orang terpaksa panjat pokok, ape korang tak nampak ke???? dashyat pas sekarang ek.. hahahaha... tapi sayang, ingat kan croud sampai puluhan ribu tapi sayang hanya ratus-ratus je.. ek eleh.. itu pun nak eksyen... haha

sumberkulaan niring

boleh pitam beb!! hampir 20 ribu rakyat kedah hadiri ceramah anjuran pas!!! mampuih!!!

aduihai, camne aku nak cakap ni, hebat pas bro, sekarang mana-mana ceramah diaorang full pack, huish kemain suka pekakas dap beb.. senyum sampai ke telinga, sampai nampak muka suci je... mana taknya, apa saja ceramah yang pakatan rakyat anjurkan, jangan sembangla beb.. mesti sampai ribu-ribu, terbaru di kedah, hampir 20k beb hadir, gile ramai... huh...

perghhh, ramai betul, tapi ni ceramah bn di kelantan... hehe..
yang betulnya gambar kat bawah ni...

amacam brader ramai tak? oi pekakas anuar ibrahim, macam ni kau nak sembang dia boleh jadi pm, muakakakakakakakaakak..... eh eh.. kerusi tu pun ada orang la.. ce tengok.. ce tengok.. ramai tu.. sampai penuh, dikatakan orang sanggup panjat pokok kerana bahagian bawah penuh orang... ai.. kan ramai tu.. eh eh..
KESIMPULANNYA BIARLAH GAMBAR BERBICARA... pekakas dap jadi sewel sekarang ni sebab, banyak lagi bukti akan terbuka berkenaan dalang yang jadi penyebab isu lahad datu.. kita tunggu...hehe dan lagi satu, kita bongkarkan yang ceramah-cer…

terbaru!!! unit risikan mengesahkan 3 dalang pencerobohan di lahad datu!!!

habislah pekung dah nak terbuka sikit demi sedikit... diaorang ingat perisikan tentera macam perisikan tian chua, macam mat sabu, macam rafizi ramli... diaorang ingat unit perisikan pakatan rakyat lagi hebat dari unit risikan tentera... sekarang cybertrooper mereka yang bergaji rm3,000 bersungguh-sungguh nak pusing cerita isu lahad datu, sebab mereka dah goyang dah... hahaha, siaplah kau... siaplah, terbongkar semua.. memang lunyai lah nak menjawab...

Di bawah adalah laporan Inquirer News yang pasti akan mengejutkan kita semua tentang kronologi dan kaitan percerobohan Lahad Datu dengan Anwar Ibrahim dan pakatan pembangkang.

Secara ringkasnya, Inquirer News mendedahkan wujudnya kumpulan ketiga iaitu pembangkang Malaysia politik, yang sedang bersiap sedia untuk pilihan raya umum yang mungkin akan dipanggil sebelum Jun.

Pegawai perisikan Filipina berkata bahawa salah seorang ahli pembangkang politik Malaysia yang bersekutu dengan Anwar Ibrahim telah bertanding bagi jawatan di Sabah.

Rupa-rup…

when this bastard animal always talk talk talk rubbish!!!

kalau dah nama kiasu haramjadah.. haramjadahlah namanya.. apa semua mereka nak politikkan..bila binatang barua ini bersuara... aku tak taulah nak cakap apa...

aku nak tanya berapa juta umno bayar kepada orang yang terkorban tu???? bagilah bukti... talk talk talk... fucker punya kit siang, bangsat babi punya tien chua... lu yang jumpa misuari apa cerita 4 bulan lepas... u think al malaysian stupid like u???? the bastard always bastard....


tian chua, apa lu buat 4 bulan lepas jumpa misuari?????
kita lihat sendiri keluarga mereka.. apa yang kita lihat, apakah sanggap sangatkah umno nak korbankan orang yang berjuang demi negara dan biarkan keluarga mereka bersedih... aku nak tanya.. binatang apa yang ada dalam otak manusia 2 ekor ni... ???
adakah keluarga ini mereka juga dibayar????? memalukan bila ada yang percaya bulat-bulat ini adalah konspirasi kerajaan.. gila yang gila.. bila otak disalut taik tetap akan jadi semakin rosak, itulah penyokong yang taksub...
ps: Al-Fatihah buat kedua-du…

ceramah mat sabu di pasir mas membuktikan pas semakin gah!!! 10,000 hadir!!

erk, gambar ini yang mungkin akan disiarkan dimuka hadapan harakah.. tahniahlah ye.. dikatakan ceramah tersebut mengembirakan ramai pekakas dap yang betul-betul gembira yang amat sangat... biar gambar berbicara..sebab itulah aku rasa pekakas dap wajib bergembira... tahniah.. sebar-sebarkan ye.. yahoooo....

Ceramah Perdana "Kebangkitan Rakyat"
Penceramah Undangan Khas: Tamrin Ghafar dan Mohd Sabu 121.
Tarikh: 28/02/2013
Masa: 9 Malam
Tempat: Padang Mini Stadium, Pasir Mas.
Target Kehadiran: 10,000 orang

YES, YES, YES....

ai tak faham-faham lagi, ini adalah gambar hiasan.. hehehe
kadang-kadang biarlah gambar berbicara, apa betul pas masih releven di kelantan? apa benar pas semakin kuat, apa betul pas semakin disukai ramai.. apa betul pas akan mengantikan umno.. korang sendiri ada jawapan.. lihat gambar dibawah!!!

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????biar betul.. apa aku bermimpi ke apa ni.. hahahhahahahaha... cakap kemain eksyen, kata pa…

salleh yaakob pun dulu pernah sokong nik aziz!! ooo yang ni takpe.. yes yes..

mentaliti pekakas dap sekarang, kita nak di puji sahaja sepanjang zaman, sekiranya ada sesiapa yang berani kutuk dan perli kita, kita pulaukan dia.. malah kita boikot dia, kalau boleh kita malukan dia sampai dia tak mampu lagi nak kutuk atau mengkritik kita.. sebab sekiranya kita didalam pakatan rakyat.. kita adalah termaksum, tiada siapa boleh dan mampu nak lawan kita... inilah realiti.. ada faham semua rakyat melaysia..

ITULAH KEADAAN SEBENAR... PUJI YES.. SANGAT BOLEH.. KRITIK.. OHHH TIDAK SAMA SEKALI.. KAU KAFIR, KAU AKAN TERIMA BALA BILA BERANI MENGKRITIK PAS... DAP DAN PKR... ADA FAHAM UMAT MANUSIA... SIAP LAH GENG-GENG AKU AKAN PEDAJAL KAU... 
ini terjadi kepada penghibur dan pelawak terkenal, abang salleh yaakob dah nak bersara dari dunia hiburan kerana video ini.. sebabnya dikecam hebat oleh penyokong pakatan rakyat!!! ek eleh, mengelabah lebih la pekakas dap ni... apa korang ni tak boleh kena perli ke.. wak lu lah... 


dan pekakas dap dulu pernah puji melangit beb salleh yaak…

UTUSAN MALAYSIA MERAHSIAKAN GAMBAR INI KEPADA UMUM!!! REALITI CERAMAH DI BANGI SEMALAM!!!

aduihai.. dah tentu lah puak-puak pekakas dap anggap utusan malaysia tak hebat macam akhbar harakakukakau!!!.. hehe.. mana taknya.. letak kat muka depan akhbar utusan tu gambar ceramah pakatan di bangi semalam!!!!.. mana lah pekakas dap nak letak muka ni..

ayat yang biasa dengar oleh pekakas dap yang kira macam hero hindustan tu...

"inilah buktinya umno akan ditumbangkan" rakyat bersama kami.. ramai lagi rakyat akan bersama kami!!!!! apa betul ke ni pekakas dap oiii... korang bercakap ikut keadaan semasa ke atau ikut kata hati yang lara... haha..

aku malas lah nak buat troll lagi.. makin parah penyakit sasauisme geng-geng pekakas dap nanti beb.. mau kena rasuk saka kang.. hehe.. ye lah.. utusan tak keluarkan gambar ni.. adui.. jom tengok...

penuh je kerusi.. ramai.. je kenapa dalam utusan tak keluarkan gambar ni kenapa.. kenapa... eh eh lupa la wei.. ni adalah gambar ceramah zul nordin da.. hehe.. jangan mara aa.. 
yang betulnya memang utusan tu bagi gambar benar lah ni.. ek…

ceramah pakatan rakyat di pandan indah pulak mengumpul hampir 3,000 orang!!! masak!! masak!!

ak ak, so so sor ry, aku tergagap sebab terkejut, terkejut yang amat sangat dengan info yang aku dapat ni.. maksudnya pakatan rakyat tetap gempak beb.. mana tak gempak.. ceramah anjuran mereka di pandan indah mengumpul seramai 3,000 penduduk setempat malam semalam... hebat!! hebat!!.. pekakas dap cukup gembira hal ini.. sila dengan hormatnya say yes yes yes... dengan kuat... mulakan sekarang.. hehe

eh.. ni bukan gambar sebenar.. sekadar hiasan.. huhu..
itulah yang terjadi sekarang bro, ceramah mereka buat, mana-mana.. dah tak dapat sambutan.. aku pelik gak, dalam alam cyber pekakas dap bukan main suka kata mereka yearghh pakatan rakyat memang kuat dan kompem umno tumbang... tapi yang peliknya.. korang tengok je lah gambar bawah ni ye.. biar gambar berbicara...
apalah yang dicanang oleh speaker tu ye.. hehe, majlis dah start tapi setakat kerusi je ni camne.. 

tunggu lagi orang, kata speker tu, kita tak bley sitat lagi.. manyak malu saya.. kulang olang.. hehe
bila penuh ramai gini je ma…

keh keh, harakah dah pandai main syko lah!!! keh keh...

aku tau kenapa jadi macam ni..

1. sebab modal-modal pilihanraya dah makin kurang
2. konon nak lagakan umno dan parti komponen..
3. strategi cywar yang konon boleh memerangkap umno...

keh keh keh punya pelawok dah harakah ni, wartawan tak buat researce dan rasanya dah pening modal-modal untuk bumb pilihanraya dah tak dop.. haha... pening-pening... betul ke harakah... keh keh.. mesti pekakas dap menjerit sakan ni sebab propaganda harakah ini hanya bagi pekakas dap je percaya.. haha... pelawok-pelawok..

ni link dia klik sini untuk membaca
adakah kau nak bergurau dengan aku ke apa????
nak percaya dengan harakah?? baru-baru ni sudah kantoi buat cerita fitnah, bila kantoi takut kena saman.. hehe.. tarik balik artikel tu... ini semua poyo haha


ps: tolong guna modal lain boleh.. hehehe...

aku puji menifesto pakatan rakyat!! telus bro!!!

gula-gula da.. biasa da, nak lawan bn kenalah lagi bagus.. masa mereka umumkan, bukan setakat pekakas dap yang suka, malah spisis melopong yang biasa kena tipu pun menjerit-jerit macam orang kena sampuk sindrom sasauisme.. hehe..

Manifesto Pakatan Haram merupakan janji manis yang tidak akan mereka tunaikan. Rakyat harus sentiasa ingat hakikat bahawa pakatan haram menyediakan gula-gula sekadar untuk menipu jiwa rakyat. Mereka tidak pernah berhajat untuk menunaikan manifesto tersebut. Oleh itu, mereka boleh dengan senang senang hati menjanjikan bulan bintang dan matahari untuk rakyat.

semua boleh janji.. hehe
 YES YES YES... kehebatan menifesto pakatan rakyat.. haha

ANALISIS


1) Caruman Wanita dan Bantuan Warga Emas

Mahu dilaksanakan di peringkat persekutuan, namun tawaran sebegini telah ada pada Manifesto PR Selangor pd PRU-12 namun adakah terlaksana?

Mencarum takaful RM2,500 utk warga emas, memberi elaun ibu tunggal dan memberi elaun khas kepada suri rumah, sudah hampir hujung penggal, ma…

ceramah pas di felda bukit rokan, negeri sembilan, mengumpul 5,000 penduduk setempat!!! perghhh

adus, macamana ni bn negeri sembilan oi.. gusar beb melihat hal ni, ceramah anjuran pas sekarang dekat sinun dah tahap gempak siut... kalau kumpul setakat 3,000 - 5,000 petik jari je sekarang beb.. tu yang aku rasa patut pekakas dap bergembira... dan patut senyum sampai ke telinga.. ye lah.. harapan nakkan anuar ibahim jadi pm bakal terlaksana nanti... yaribba yaribba....

boleh pengsan ooo bn kalau macam ni oii.. gasak, gasak... tapi gambar ni hanyalah hiasan je jang.. haha..
maaf, maaf, info yang aku dapat sebenarnya... bukan 5,000 orang, bukan 3,000 orang dan bukan 1,000 orang... tetapi....hanya 30 orang je... 
lokasi di felda bukit rokan
mak aih.. takkan lah teruk beno ceramah pas sekarang... kalau dulu kumpul 3,000 takde hallah.. sekarang? jawapan aku... tulah.. pemimpin pas terlalu angkuh, terlalu memeluk erat dap.. sampai anggap dap pulak pembela Islam, gile ke ape? sampai agungkan dap yang terang-terang menghina Islam tak hormat Islam..dan siapa yang buka mulut harap kalimah Al…

virus "T" merebak dengan ganas di kelantan!!!!

kadang-kadang nak terlalu yakin pun rasanya susah nak jawab..terlalu rasa sempurna pun payah juga, walau apapun teruskan perjuangan bn, tetapi rasanya rakyat kelantan ada jawapan.. bukan semua yang rasanya terus menerus dengan parti pas.. ada juga yang inginkan perubahan..

AYUH ORANG MUDA KITA KASI TUKAR....




ps: kuatkan barisan dan kita serang habis-habisan... :)
sumber klik sini

ceramah dato' hassan ali yang kosong-kosong!!!!

adus... pekakas dap.. sila say yes yes yes.. dan kalau boleh bangun dan jerit kuat lagi... kalau boleh juga biar satu kampung dengar.. almaklumlah... pas sekarang dah power.. lebih power dari power supply.. dan lagi power dari power rangers... muahahahahahahahaha...

ish tak baik gelakkan orang.. nanti ada orang terasa... hehe.. sebelum nak tanya, dr rani tak terasa hati ke bila ceramah dato' hassan ali malam tadi di meru penuh orang, hampir 1000 orang memenuhi kawasan ceramah.. dan dikatakan tapak ceramah terpaksa ditukar sebab ada unsur sabotaj... hehe.. kenapa sudah goyang ka??? kamon cecei.. rakyat mindanya dah berubah, yang tak ubah-ubah adalah pekakas dap yang tidak ada nilai sekarang ni, kerana mereka nak putrajaya saja.. apa semua mereka jual.. apa dehal bro.. janji mantera putrajaya

putrajaya
putrajaya
putrajaya
putrajaya
putrajaya
putrajaya
x100 kali, amalan harian sebelum jadi cecei.. haha

walau apa pun terima kasih buat rakan blog gerakan timur kerana gambar-gambar diba…

tahniah khalid samad, ceramah anda hampir 3,000 hadir!! gempak beb!!

rupa-rupanya taring khalid samad tetap umphh... tetap power dan tetap ada sengat, mana taknya ceramah dia buat full pack orang datang, sampai kerusi pun tak cukup.. gile gempak beb khalid samad... mau tersenyum lebar para pekakas dap bila tengok ni.. ye lah mesti diaorang kata... hahaha... padan muka umno kata para pencecei tegar aka pekakas dap... sambil gelak sengsorang....

perghhh cetengok cetengok... ramai kan... tapi tulah ni sekadar gambar hiasan... jeng jeng
yang sebenarnya gambar ceramah tu dekat bawah ni.. 
ramai tak beb? kan 3,000 orang tu... penuh tu..
amacam?, ada mata melihat, ada telinga mendengar ada hidung kasi bau.. dan kenyataan kasi sebar-sebarkan, parti-parti syatan bisu ini akan ditelanjangkan rakyat pada pru13 nanti.. sebab apa.. alah senang je nak kobarkan, cerita kiri kanan pasal Islam tetapi sanggup gadai Islam sebab matlamat ke putrajaya perlu dicapai.. alangkah bodohnya kita tak langsung sedar permainan jahat dap dan anwarisme.. dah berbakul kebenaran diheba…

MEMANG KEPARAT CYBERTROOPER PAKATAN RAKYAT!!! TAHAP ANJING!!!

korang takkan tak tau geng-geng cyber trooper pakatan.. akan buat apa saja demi menghalalkan matlamat mereka, memburukkan kerajaan dan ds najib. TERBARU... facebooker king jason dengan slumber badaknya guna karya pengamal jurufoto dan digital art (manupulasi foto) terkenal di malaysia iaitu KUKUBESI.... 
menggunakan karya seni orang untuk fitnah ds najib dan kerajaan adalah satu perkara paling bangsat... apa dia ingat bila guna karya seni orang, DAN MATLAMAT MENGHALALKAN CARA???? geng-geng cyber trooper pakatan dah jalankan tugas kotor diaorang beb... dan diaorang dah terdesak buat apa saja demi nak tarik orang percaya... dan sekarang kita lihat sendiri... BETAPA BANGSAT DAN SIALNYA cybertrooper pakatan... 
BEB TOLAK PAKATAN.. SEBAB MEROSAKKAN... 

kalau tak kepala hotak bangsat bukan pr namanya... inilah dia didikan pekakas dap yang matlamatnya PUTRAJAYA.. SUNGGUH MEMALUKAN... HARAMJADAH!!!!
ps: maaf bro kukubesi.. saja up cerita ini untuk menyedarkan.. dan bukan nak bakar.. saman je …

sah dap akan menang besar pru13!! mb selangor adalah ZAIRIL KHIR JOHARI @ CHRISTOPHER ROSS LIM!

sebelum tu nak tanya dekat pekakas dap lah.. apa dah tak de ke pemimpin pas lagi? ai takkan nanti kerusi untuk pas di selangor nanti sikit kot dari dap.. aih.. pas tak rasa tergugat ke, pas kata mereka hero, ni kira hero tahap telur dikemam lah ni... oh...

ura-ura khir johari, melayu dalam dap.. akan menjadi menteri besar di selangor, itu sekiranya pakatan rakyat menang lah.. ada ura-ura juga pakatan memang akan menang besar dekat selangor pru13 nanti.. itu kajian dari mecei sana lah yang aku dapat tau.. haha..

kepada pekakas dap yang hensem.. dap parti racist tu.. lagi banyak kerusi dari pas.. dan buatkan melayu Islam macam keldai... adakah anda rela?.. haha.. soalan cepu emas tu.. mana maruah kau pas? hehe


sungguh memualkan bila melayu pas dan pkr tidak sedar yang permainan kiasu sebijik macam singapura buat masa dulu dekat orang melayu masa dulu... mereka lunyaikan jiwa-jiwa melayu sampai melayu jadi weng otak dan menganggap cina lagi baik dari melayu itu sendiri.. nah.. apa jadi s…

dah diugut pulak sebab 81 orang masuk UMNO!! politik radikal dah bermula????

kata amalkan demokrasi!! kalau penyokong sendiri tak percaya dengan parti yang dulu mereka juangkan.. dan mereka dok tatang bangai minyak yang penuh... sebab ketidak percayaan mereka terhadap parti pas dan join umno.. ai sampai tergamak nak ugut-ugut cara samseng ker..


Salam semua...
Apabila kita kata penyokong PAS ni samseng dia tak mengaku. Tapi itulah realitinya apabila beberapa orang bekas ahli PAS yang keluar parti dan menjadi ahli UMNO telah diugut. Kisah ini berlaku semalam di Bukit Cempedak, Jerong. Di kampung tersebut lebih kurang 81 orang telah keluar parti PAS dan menjadi ahli UMNO sehingga membolehkan satu cawangan baru UMNO ditubuhkan iaitu UMNO Cawangan Bukit Cempedak.
Ikuti petikan laporan polis yang dibuat oleh mangsa.
Bertarikh 25.2.2013 jam 9.29 malam. Mangsa bernama Ramly bin Abdullah (53 tahun) merupakan ketua kumpulan bekas ahli PAS yang menyertai UMNO menyatakan bahawa ketika dia bersama keluarga berada di rumah telah didatangi empat orang yang dikenali sebagai Di Po…

MAJLIS ANJURAN MCA SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN, sambutan majlis tahun baru cina di sec 17 petaling jaya.

Majlis Sambutan Tahun Baru Cina anjuran MCA PJS bersama MCA PJS dgn kerjasama erat persatuan-persatuan cina Petaling Jaya yang diadakan si section 17 Petaling Jaya pada 24 februari 2013... program yang dikawal selia oleh Datin Wong Fong Leng drpd MCA PJS telah berjaya menarik lebih 2000 orang penduduk setempat mendekati serta beramah mesra bersama pemimpin-pemimpin mca. kehadiran Senator Dato' Donald lim, Raja Dato' Hanipuddin selaku Pengarah Jentera PRU Dun Taman Medan serta ramai lagi pemimpin-pemimpin komponen BN hadir telah memeriahkan majlis ini.







ps: tahniah Raja Dato' Hanipuddin dan Datin Wong Fong Leng, pemimpin macam ni yang harus diangkat sebagai calon pru13 nanti.. ramai penduduk terutama di taman medan dan disekitarnya.. sangat kenal dan tahu mereka berdua ni memang kuat bekerja untuk kemenangan barisan nasional di parlimen PJS.... dan tak lupa jentera bn di pjs yang tidak pernah kenal erti penat dalam menjalankan tugas yang dipertangungjawabkan....

kita nak cari…

konvensyen pakatan rakyat mengecewakan pas..!! jom tengok riak wajah nik aziz!!!

adakah pakatan rakyat dalam keadaan yang kritikal sebenarnya.. biarkan gambar berbicara.. biarkan rakyat Malaysia termasuk pencecei tegar aka pekakas dap yang taksub.. sebenarnya perkahwinan antara pas dan dap serta pkr ibarat melacurkan pas sahaja.. ini sememangnya dah diakui oleh pemimpin-pemimpin pas sendiri dalam cakap-cakap kedai kopi... memang hati para pemimpin pas terutama kepimpinan ulama dah membengkak dah dengan pkr dan dap, cuma kerana putrajaya sahaja perlu di matlamatkan tujuan mereka.. lepas tu lantak kau lah nak jadi apa...

konvensyen pakatan rakyat di sacc shah alam pada hari isnin (semalam)... rasanya pemimpin pas tau, akar umbi ternyata menolak mereka.. korang tengok je kedatangan orang pr di konvensyen itu berlangsung... tak penuh.. tu pasal gambar close up je banyak... 
kalau akar umbi tak protest, penuh rasanya dengan orang-orang pas hari ini...
PAS AKAN KELUAR PAKATAN.. SEBAB SEMUA MENIFESTO TERBARU YANG DINYATAKAN... TIDAK DIPERSETUJUI OLEH PAS... erk mana hudu…