Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac 3, 2013

MAKIN RAMAI SANGSI DENGAN TINDAKAN BAPA SAIFUL!!! AI CEPAT BENAR KANTOINYA!!!

16 September 2008, memori untuk semua pencecei yang kena tipu dengan mr anuar ibrahim... dan sekarang new drama begin.. hehe
raja drama.. hebat mung
Berikut adalah kenyataan media Datuk Dr Hasan Ali yang dikeluarkan hari ini berkenaan perkara ini:

Kenyataan Azlan Mohd Lazim, bapa Saiful Bukhari yang memohon maaf kepada Ketua Umum PKR mendakwa bahawa anaknya dipergunakan untuk memfitnah Anwar Ibrahim bagi sesetengah pihak tidaklah memeranjatkan. Umum mengetahui Anwar Ibrahim sedang menghadapi antara masalah politik terbesar yang kini membelenggu pemikiran dan perjalanan halatuju politik beliau. 

Kegagalan beliau memperoleh pengesahan daripada perwakilan dalam Konvensyen Pakatan Rakyat di Shah Alam baru-baru ini menjadi tamparan yang sangat hebat dalam karier politik beliau. Selain daripada itu PAS yang terus menerus mempertahankan keputusan Parti Islam itu untuk tidak menamakan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri telah betul-betul menusuk saraf politik impian Perdana Menteri Pakatan it…

ANUAR IBRAHIM BUKAN TUHAN!!! LAGI KELUAR PKR!!

hehe aku tertarik ayat dari rakan blog ni.. ada kuasa

UNDI BN ANDA NORMAL
UNDI PAKATAN ANDA MENTAL... 

keh keh keh memang tepat apa yang dikatakan.. sebab aku perasan sejak dua menjak dekat pilihanraya ni.. bila dibongkarkan kebenaran.. mangkuk-mangkuk ayun pepakas pr sangat tak keruan.. hahaha..


lagi keluar pkr di pasir salak

Nah! Satu lagi penangan yang akan buat Anwar meroyan. Dah macam-macam cara dia buat tetap tak mendapat sokongan. Orang dah tak percaya, dah menyampah dengan taktik kotor dia. 

Oleh sebab tu, 384 borang kemasukkan UMNO dari bekas ahli-ahli PKR telah diserahkan kepada Ahli Parlimen Pasir Salak iaitu YB Dato' Tajuddin Abdul Rahman. Mereka semua diwakili Tuan Haji Mokhtar. 

Penyerahan tersebut diadakan sewaktu majlis meraikan penubuhan Cawangan baru iaitu Cawangan UMNO Taman Malinja di Seberang Perak semalam. 

Tahniah kepada UMNO Pasir Salak kerana dapat menyedarkan Rakyat yang UMNO dan Barisan Nasional adalah yang terbaik! Semoga ramai lagi ahli-ahli dari parti Pemban…

ceramah pas di paya jaras selangor.. gila ramai!!

ramai tu kira ramai la.. juga.. sebab penceramah dia bukan main bersemangat beri kutukan dan cacian, pakai kopiah.. bermula naik sheikhnya dia pun kutuk rosmah.. kata beli bag rm100k.. beli cincin rm24 juta.. dan siap kata apa sebab najib takmau bubar parlimen tuan-tuan.. saya tau.. sebab najib dah goyang tuan-tuan.. aku ingat hadirim kasi tepuk lah.. rupanya buat bodo je.. lagilah naik sheikh penceramah tu... siap kata najib sekarang ni dah tak boleh tidur lena dah.. dah tunggu nak dikuburkan jawatan dia tu... hehehe... bukan main gempak si penceramah sembang... dan paling trill dia kata... kompom pakatan rakyat akan menang di pru13 ini dengan sokongan majoriti rakyat.. katanya.. oklah... ye lah majoriti ye.. hehehe

jom tengok gambar ceramah pada 8-03-13 bawah ni., secara logik di paya jaras.. kawasan kampung bandar yang padat penduduk di selangor ni.. dan si penceramah kata majoriti sah bersama pas????.. hehe aku nak tanya.. lah.. (gambar tak berapa clear sangat)

 erm kurang lebih 1…

adus.. ceramah umno yang dah kurang orang!! :(

apa nak buat.. dah ini jadinya... tahniah wahai pekakas dap.. anda memang patut bergembira.. hehe.. tak taulah nak cakap camne lagi.. kalau kira kerusi lagi banyak dari orang so camne.. bravo pas... cayok cayok.. anda berjaya buat ceramah umno jadi camni... huhuhu

erk.. erk.. kerusi lagi banyak ni.. aduhai... tetapi ni gambar hiase.. gambar ceramah pas sebenarnya.. haha..

yang sebenarnya gambar sambutan yang agak mengejutkan rakyat kelantan bila umno anjurkan ceramah... kadang-kadang nak sembang dengan orang angkuh dan buta serta tuli payah sikit.. hehe jadi biarlah gambar yang berbicara... tak gitu.. hehe


ps: di tohmah macam-macam dekat umno.. di fitnah macam dekat umno.. membuatkan umno lagi kuat.. InsyaAllah.. rakyat dah senak perut nak ikut cara pakatan rakyat.. terutama cara politik bhagal anuar ibrahim.. so kita ada otak kasi fikir..!!!

nur misuari buat post di facebooknya!! geleng kepala anuar ibrahim!! kantoi kantoi.. huh!!!

ni apa sebab nur misuari dok posting hal anuar ibrahim ni?? eh eh.. tengah panas hal lahad datu.. apa tak pandai cover line lah.. kang puas anuar ibrahim nak menjawab ni.. haha.. apa punya tur da nur misuari ni!! siapalah wartawan yang berani nak tanya hal  ini kalau ada sidang media...

soalan wartawan: dato sri boleh bagi tau kenapa nur misuari... bla bla bla...

ds anuar ibrahim: u ulang i saman.. mau??

klik untuk besarkan
kantoi kantoi... kantoi... kantoi....... tripple demn... apa punya tur da... kah kah kah...

nak tau siapa yang dok menahan marah???????????

adus apalah nasib aku ni.. kantoi manjang... arghhhhhhhhhhhhhhhhh...

pesan aku.. taubat lah wahai insan... lagi banyak pekung busuk keluar.. lagi banyak kemaluan yang anda dapat.. udah la tu... cukup cukup sudah....

GAME OF SHADOW SEMAKIN GEMPAK!!!

jangan jadi pelik.. yeop.. jangan lupa isu ini yang tak langsung dijawab oleh tuan badan yang telah dirisik oleh unit risikan tentera filipina.... eh eh...

KANG TANYA LEBIH-LEBIH...

U TANYA SOALAN I SAMAN...

hehe.. tak sampai 1 hari dah kantoi berdentum pasal bapa si saiful bukhari.. allo kawan.. masa tahun 2008 bolehlah pakatan rakyat eksyen.. sebab time tu cyber troop kamu lah yang kongker alam maya... dan sekarang... hehe.. tak boleh dah sorok bangkai gajah dalam laci la wei.. hahaha..


dan kita tengok pula bukti-bukti dari akhbar filipina dan risikan tentera mereka.. eh eh.. berapalah juta umno bayar akhbar sana ek.. kayo lah umno..
ps: isu lahad datu takkan dibiarkan ia senyap.. ada faham pekakas dap...!!!!!
KLIK SINI

STRATEGI LICIK NAK TUTUP ISU LAHAD DATU!! good idea dari war room pakatan rakyat!!! pui..

cerdik dari general cyber room pakatan kan.. hahaha.. ai banyak tu keluar $$$ sebab nak bagi semua orang tak sangat ambil tau isu lahad datu.. jadi dengan bangganya bapa saiful bukhari... menjadi pelakon gempak haram tahap teratas... erm.. ok kita tak payah kot nak cerita isu tu.. sebab dah kantoi dah.. saiful pun dah keluarkan stament yang bapanya dipergunakan.... adui.. rugi-rugi $$$ keluar ni.. haha.. silap haribulan kena minta balik $$$ tu kang.. tak ke lagi pening bapa saiful.. hahaha..

OK BERBALIK ISU LAHAD DATU YANG SANGAT PANAS NI... KORANG TAKKAN TAK SEDAR APA KHALID SAMAD CAP TIN SARDIN DOK KATA BEB... SAMA JE MINDED DIA DENGAN TIAN CHUA...

klik untuk besarkan
bila taktikal dari war room mereka nak alihkan isu meh kita ke fb ni klik sini
1. Isu pengakuan bapa Saiful bukanlah suatu isu nasional yang boleh menjejaskan kedaulatan 7 keselamatan Negara. Ia adalah isu peribadi untuk mengalihkan perhatian Rakyat dari isu pencerobohan pengganas di Lahad Datu, Sabah. Tambahan pula, ia…

kenapa sekarang baru mau sembang ini konspirasi??? kita tanya saiful sendiri la!!!

sedangkan anak dan bapak berlainan ideologi pun boleh tak sefahaman, sedangkan adik beradik yang berlainan ideologi politik pun tak tegur sapa... ini kan pula bapa si saiful bukhari... ceh.. kadang-kadang dia dah pening kot.. mana satu mana nak ikut... masa dulu dia yang ikut bersama-sama si saiful ke masjid dan bersumpah.. dah dah... hehe.. berapalah dapat ni ye.. haha..

hehe.. kalau betullah konspirasi.. apa lagi dari mulut saiful sendiri berkata benar..betul ke konspirasi???? dari seorang bapa??? eleh semua boleh spin kerana dah tak keruan.. cuba tengok tian chua tu.. hehe.. boleh u turn je.. cerita dia.. anuar ibrahim lagi la boleh je u turn je cerita dia...


KUALA LUMPUR, 8 Mac: Portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak terten…

tian chua salahkan keadilan daily!! kah kah kah..

apa punya tur da.. bila dah kecut perut... bila ramai dah menghentam dia.. sampai dia tido pun tak lena... maka cara terakhir.. cari dalang yang sebarkan fitnah katanya.. fitnah yang kata dia anggap isu lahad datu adalah konspirasi terancang umno... kikikiki


apa punya lawak seram dia buat da.. hahaha...

Naib Presiden PKR, Tian Chua menyalahkan laman berita rasmi partinya, Keadilan Daily yang didakwa mengolah kenyataannya pada Jumaat lalu, berhubung isu pencerobohan kumpulan bersenjata di Sabah.

Ahli Parlimen Batu itu mempertahankan dirinya dengan menegaskan beliau tidak mengeluarkan sebarang kenyataan bahawa serangan tembak-menembak di Lahad Datu adalah konspirasi terancang UMNO seperti dilaporkan laman berita berkenaan.

Di sini, saya tegaskan sekali lagi bahawa saya tidak pernah keluarkan apa-apa kenyataan menghina mana-mana pihak termasuk pasukan keselamatan negara. Saya serah kepada mahkamah untuk membersihkan nama saya, menerusi peguam yang bakal dilantik dalam tempoh terdekat” Tia…

pendedahan panas akan dibuat!!! SUARAM MENAJA USD2JUTA KEPADA PENGGANAS SULU???

adakah ini satu info paling panas bak lahar gunung berapi, yang berani menegakkan kebenaran adalah orang yang bersama-sama dengan parti pkr dulu.. dan sekarang semua yang seramai 28 orang yang dah tinggalkan pkr akan lawan habis-habisan anuar ibrahim dan sekutunya.. aku tengok, ramai dikalangan bekas ahli pkr, beb diaorang bukan calang-calang berjawatan didalam pkr dulu... dan ada yang berkawan dengan anuar ibrahim hampir berpuluh tahun.. aku pelik kalau kawan yang punya lama berkawan pun sanggup tinggalkan perjuangan dia... ini pulak kita... tak ke pelik kalau kita yang cerdik boleh percaya bulat-bulat apa anuar ibrahim kata... huh..

U ULANG I SAMAN..


Panas! Panas!

Presiden Jaringan Cina Malaysia (JMM) Ng Lum Yong yang juga bekas pengasas PKR Mendakwa Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) Menyalurkan 2 Juta US Dollar Kepada Penceroboh Untuk Menyerang Lahad Datu.

Ini suatu pendedahan menarik dan cukup panas. Suaram sudah pastinya di bawah telunjuk Anwar dan Tian Chua yang memfitnah Umno juga or…

penjawat awam patut setuju cadangan tony pua... ka ni!!! erm yes yes yes..!!!

hehe.. kalau nak lah, terutama yang keje dengan gomen tapi otak sah disalut taik pembangkang.. adakah anda setuju???? keh keh... setuju... ok.. tak pe.. kita tunggu je pakatan rakyat memerintah... hehe...

dalam hati mesti kata, aje gile aku dah elok keja kat gomen, dapat macam-macam si bangsat dap ni nak memandai-mandai pulak... huh...

ada berani??? kamon pekakas dap terutamanya.. yang jenis radikal minded lah... ada berani???? hehe... lu pikir lah sendiri..


ps: apa lagi jom kita ramai-ramai jadi pekakas dap.. yiha.. hehe

kalau belum tengok filem ini dipersilakan!!! anda akan faham tangan ghaib kerja dia macamana!!!

SIAPA SUDAH TENGOK FILEM NI BEB??? 
aku sarankan pi cari dvd dia.. dan korang akan faham.. kerja-kerja si pedajal hidden hand ni cukup licik dan teratur.. dan korang akan faham cara-cara hidden hand ini bernaung dengan 1 agenda... yahudi.. freemason.. dan paling trill di wujudkan sesuatu krisis itu kerana untuk membaik uruskan ekonomi... tripple demn..

PS: AKU CUKUP YAKIN, KES DI LAHAD DATU INI KERJA TANGAN GHAIB YANG AKAN DIBONGKARKAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT...tunggu!!!!!!

lawak spastik dari pekakas pakatun, cukup lawak!! kah kah kah..

spisis kartun yang sentiasa akan dikartunkan otaknya... itulah pekakas pakatan rakyat!!!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH



ps: macam ni je ke standard macei pakatan, kah kah kah kah kah kah kah kah...

hapuskan semua saki baki pengganas sulu!! tiada kompromi, letak senjata tanya syarat!! - ds najib

masa datang tak diundang.. bukan main.. orang ajak berunding dan keluar dari sabah dengan baik.. tak mau.. angkuh.. lepas tu cari pasal bunuh pasukan keselamatan.. dan sekarang makannnya hadap la komando-komando elit dari malaysia tu.. baru ada akal...


letak senjata tanya syarat kata perdana menteri
Perdana Menteri Datu Seri Najib Tun Razak baru sahaja mengadakan sidang media di Tawau ...

Pemimpin Sulu di Tawau berikrar memberikan kerjasama dengan kerajaan.Pengganas Jamalul Kiram III perlu letak senjata tanpa syarat.Sabah adalah sebahagian dari Malaysia dan milik Malaysia buat selama-lamanya.Najib memberitahu Perjanjian tahun 1878 dan Suruhanjaya Cobbold 1963 akan tetap terpakai buat selama-lamanya.5) Jangan ada mana-mana pihak mempertikaikan dan memandang rendah iltizam kerajaan pertahan Sabah dalam Malaysia.Operasi Ops Daulat tetap diteruskan sehingga penceroboh meletak senjata dan keluar dari negara ini tanpa sebarang syarat.Malaysia telah lama mengamalkan dan menghormati prinsip ke…

sumber dari facebook bertarikh 24 januari 2013!! siapa dalang????

hidden hand yang dah rasa kepanasan dalam diam, tak keruan dalam menjalankan rutin harian.. dah menjadi semakin bercelaru sebab makin panas makin panas.. kepanasan yang mungkin menjadi tak keruan apabila banyak bukti-bukti yang dah tunjukkan!!!... bila hidden hand ini semakin pening sebab perancangan sebenar tak menjadi kenyataan...

apa hidden hand ini harapkan

1. buatkan rakyat malaysia membenci kerajaan sekarang kerana lembab menangani krisis secepat mungkin
2. buatkan rakyat tertanya-tanya sebab apa dengan tetiba je pengganas itu boleh masuk ke dalam sabah..
3. nak menjatuhkan imej pasukan keselamatan negara...

apa yang kantoi.. dan hidden hand ini jadi pening

1. harap atm terus serang, dan jangan bagi ruang... dan pdrm sangat cerdik sebab bagi ruang dulu kepada pengganas sulu selama 2 minggu untuk keluar dengan cara baik... berdiplomasi sebab kalau terus serang ibarat tidak bagi pihak yang ceroboh ruang.. tetapi ruang dah diberi.. tetapi mereka tetap berdegil... kerajaan malaysia me…

sumber risikan vat-69

jampi serapah, mandrem dari alam ghaib... nyengkrong pangkesudemprong koteng..
Seorang pengganas Sulu yang dibunuh oleh penduduk setempat di Semporna baru-baru ini tidak hanya mendedahkan wujudnya penyertaan militan dari Selatan Filipina dalam kes pencerobohan Sabah malah tangkal yang dipakai lelaki yang mati itu menunjukkan amalan ilmu hitam dijadikan sandaran untuk menambah keyakinan di medan tempur.

Dalam kejadian di Kampung Sri Jaya, Simunul itu selepas serangan hendap oleh pengganas Sulu yang mengorbankan 6 nyawa anggota keselamatan negara, penduduk setempat yang kebanyakannya keturunan Sulu telah mengambil tindakan drastik membelasah dan membunuh seorang pengikut MNLF bersenjatakan M16 yang mengaku telah membunuh 6 polis tersebut.

MNLF yang diketuai Nur Misuari merupakan penyokong kuat Jamalul Kiram III yang didakwa sebagai Sultan Sulu yang sah serta merupakan rakan baik kepada Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim, sebelum ini pernah menafikan penglibatannya dalam kemelut …

pekakas-pekakas pr semakin parah!!! edisi gambar edit yang kantoi!!!!

baru-baru ini spisis pekakas pr, bukan main berlagak siul geng-geng cyber diaorang dok hebah!! kata najib janji bagi tanah.. najib bergambar dengan siapa?? dok hina kata ds najib kata sah terlibat berkenaan lahad datu dan paling bangsat kata ds najib saja membuat konspirasi terancang berkenaan isu lahad datu...kepala hotak..

dan tak sampai seminggu, pekakas pr yang suka fitnah akhirnya terkantoi juga, inilah ajaran yang biasa dijulang oleh mereka.. apalah nak jadi.. sampai ke tahap moroon mereka ek.. 

ajaran wajib bagi mereka sekarang.. fitnah, fitnah, makanan lazat hari-hari dok jamu.. almaklumlah nak cover tuan dia si bapak penipu tu tak menjadi-jadi.. asik kantoi manjang.. gaji dah la mahal rm3k sorang.. tapi kerja macam bapuk... belum apa-apa dah terbuka pekung... what a kind of stupid loser...
ps: akan terbongkar juga siapa dalang krisis di lahad datu.. tengok la.. tunggu... tak senang duduk la mangkuk seko tu... hahaha

ni lah dia komen-komen pekakas pr yang otak disaluti selut!! rosak minda!!

kang cakap lebih-lebih ada balaci pr yang gaji 3k terasa hati.. hehe.. kang kutuk lebih-lebih kang kata nak tau siapa empunya blog ni lah.. ek eleh.. hahaha.. kamon pekakas pr.. takkan dah panas berdentum sampai ke tahap gitu pula.. kah kah kah... apasal???? modal fitnah dah kurang ka? kah kah..  kata hak bersuara di negara demokrasi.. kenapa cepat benar panas punggung ni... ai macam ada apa-apa je ni .. keh keh keh..

otak disalut selut.. bila terampau banyak selut ini lah jadinya... rosak-rosak..


ps: u ulang i saman... ni dia ajaran yang terlampau ekstrim dari pekakas pr yang konon otak lebih hebat dari doktor.. lebih hebat dari pensyarah.. ni lah dia ajaran paling bangsat yang hanya ada kat otak pekakas pr sahaja... kau hado???? kang ada kata kalau kau berani kau tunjukkan siapa kau, kalau berani bagi taulah siapa yang empunya blog ini.. hahahahaha... mengelabah beruk ke hapa ni.. kah kah kah.... konon nak melenturkan semangat blogger pro bn ka... hehe.. jap jap nak bersin.. ass ass…

panas!! gambar pengganas sulu terbunuh..

gambar-gambar penjenah yang terbunuh, dikatakan mayat mereka dah mengelembung dan membusuk, berkemungkinan ianya terbunuh pada hari jumaat atau sabtu.. dan tabik kepada pasukan keselamatan yang berjuang demi kedaulatan negara ini dari diceroboh oleh pengganas... 
ps: ada juga mulut-mulut lancang, kata ini semua konspirasi kerajaan unduk menarik undi.. kepala hotak lah.. dah 8 orang polis kita terbunuh la wei.. kematian boleh diaorang kata konspirasi... apa gila lah otak disalut selut.. huh.. ni mesti ajaran siapa lagi... korang tau kan.. 
sumber klik sini

raja drama..!!!! terpukau ku melihat!!

RAJA DRAMA
RAJA PUSING
RAJA SEGALA RAJA SAMAN
RAJA SEGALA RAJA.... ATAS KEPADA ATAS ATAS RAJA.. RAJA DRAMA....

kang perli lebih-lebih kang

u tanya soalan i saman.. i saman i saman...

bayangkan kalau dia jadi perdana menteri... hari-hari ada je orang kena saman.. keh keh keh keh.

kita mampu buat apa kepada anugerah Tuhan ni?? kita takkan mampu buat apa-apa.. dia hebat!!

apa mampu rakyat malaysia buat!!! sebab ditunjukkanlah bejuta bukti pun.. kita takkan mampu buat apa-apa.. dia dah dianggap Tuhan.. tiada sesiapa mampu mengahalangnya... dan pekakas-pekakas dia cukup gembira dan sampai dah rasa sah dia akan jadi pm.. walawea...

kita yang ada otak.. dan harap otak kita takde selut lah macam diaorang.. sampai krisis lahad datu pun dianggap konspirasi terancang... erm.. macam tu..



hidden hand yang licik, dah terkena kerajaan bn.. tapi kita tak perlulah risau.. perancangan syaitan lagi bagus atau perancangan Allah lagi hebat??? kita berdoa.. dan harap pertualang siapa yang punca tragedi ini kita heret mereka ke muka pengadilan.. dan kita kena faham.. masa terus berjalan.. yang aku tau.. selagi dia ni tak diangkat sebagai pm.. selagi itu macam-macam jadi..

pekakas-pekakas dia dah berangan macam-macam dah... tanah, harta, jawatan.. terbaik.. kena ingat 25% undi bn di sabah... dan bila berjaya runtuhkan simpanan tetap bn di sana.. maka kuburlah bn..

tu yang …

tian chua kata akan dedahkan sendiwara umno, selasa (semalam)!! tapi dia tak muncul-muncul!! kah kah kah

dia kata, bukan den yang kata.. dia akan dedahkan sendiwara umno, dan semalam tarikh akhir.. wah masa dia berlagak gila cakap akan dedahkan sendiwara tu.. bukan main seronok pekakas dap bai.. haha.. tetapi apakan daya.. jangan kata dedah, bedah pun tak muncul-muncul.. keh keh keh...

hari ni hari apa??? selasa cikgu.. hehe.. apa selasa??? tengok betul-betul.. selasa ke rabu... rabu cikgu.. hehehe...

kemanalah dia pergi ek.. mungkin dia tengah cari bahan kot.. orang tua-tua pernah berkata.. kerana mulut badan binasa... hehe...

dan kat bawah ini pun sama.. aku ambil dari fb rakan.. bila otak dah jadi selut dia tak leh dah buat apa.. sama je macam tian chua ni.. selut melekat kat urat otak.. tu yang jadi bebalisme.. tu yang dia tau

umno
umno
umno

klik untuk besarkan imej
taulah sakit hati dengan umno.. tapi kalau nak bagi persepsi pun biar yang gempak sikit.. keh keh keh.. ini standard harakah daily je.. what a selut minded...

ps: kesian ada juga manusia yang nak juga anwarisme tuhik tu j…

gambar-gambar yang tak ingin dilihat pekakas anwrisme!!

semakin hari-semakin naik darah orang dengan insan yang bernama anuar ibrahim.. ehehe.. alamatnya boleh jadi sasau yang kroniklah pengikut-pengikut dia... hahaha... jilat jilat jilat.. jangan tak jilat.. jilat sampat kilat.. hahaha..
jangan panas hati aaa.. nanti kena jual... keh keh keh
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! kenapa kenapa kenapa.. bukan ke kau anugerah Tuhan.. hebat gila power... tapi kenapa kenapa... ahhhrhhh... 
ps: aje gile kita nak angkat dia sebgai perdana menteri..

kerana panas dah main ugut-ugut pulak!!! kejadahnya ni???

KATA HAK BERSUARA, KALAU KITA TENGOK DI BLOG-BLOG PAKATAN LAGILAH, SIAP HINA CACI MAKI, FITNAH TOKSAH KATALAH.. SO BILA BLOGGER BN BERJAYA BUATKAN JIWA PEKAKAS PAKATAN RAKYAT JADI KACAU.. MAKA NAK MAIN UGUT-UGUT PULAK..

KEJADAHNYA HAK BERSURA CARA PAKATAN NI BEB?????

KITA BERSUARA KIRA DAH PANAS MEREKA MAIN UGUT-UGUT PULAK.. APA NI??? BILA MEREKA BOLEH????

TAPI KESIMPULANNYA...NEGARA DEMOKRASI HAK MASING-MASINGLAH NAK BERSUARA.. ADA FAHAM... dah macam pakatan rakyat pulak yang memerintah.. macam kukubesi ye.. oo.. begini..


ps: belum berkuasa dah main ugut ugut pulak.. ek eleh.. alam cyber ma.. kalau tak leh terima tak payahlah baca blog ni.. poyo ooo.. pui

gambar-gambar bikin panas!!! ceramah di kelantan...

ps: jangan kata edit sudah lah ye.. banyak tersirat dan tersurat.. dan realiti di kelantan memang berbeza.. dan sekalung tahniah buat rakyat kelantan yang benar-benar nakkan perubahan... tahniah.. harap bn boleh menang di kelantan... bukan senang sebenarnya nak meruntuhkan kekuatan pas di kelantan.. tetapi sangat di puji sekiranya rakyat kelantan yang rasa perubahan itu perlu... KITA TUKAR!!!

lahad datu!! pas pun boleh diangkat hero beb!! ini buktinya.. hehe

that why darling i say, pas always hansome and power... hahaha

Akhirnya, siren JIHAD PAS berbunyi juga. Walaupun agak terlewat kerana OPS Sulu semakin menghampiri penghujungnya, namun niat yang "ikhlas" itu yang patut kita puji.

Sebagai menyahut seruan Ketua Pemudanya, maka jentera PAS seluruh negara kini bersiap sedia dengan segala aset perang mereka dan hanya menantikan sahaja saat kerahan ke barisan hadapan!

Malah Tuan Guru Presiden sendiri sedia untuk mengikut berJIHAD di Lahad Datu. Minta pembaca jangan ketawa kerana ini bukan satu sandiwara politik PAS semata-mata, bahkan Dewan Pemuda dan unit komandonya, Unit Amal PAS pernah membuktikan yang mereka sanggup mati katak di atas jalanraya demi JIHAD untuk Ambiga!




Cuma satu sahaja soalan kami di Mymassa: Nanti JIHADnya menentang penceroboh itukah atau pihak berkuasa?
hehehe...
ps: garu telo lagi nikmat da.. hehe jangan mara aa kasi gurau-gurau sama pas.. lama tak ngusik.. hehe
klik my massa

musuh di lahad datu tumpas sepenuhnya!!!

PENCOROBOH TELAH DITUMPAS SEPENUHNYA 5/3/2012-12.00 PM-KAMPUNG TANDUO: Kumpulan bersenjata Sulu bersenjata telah ditumpaskan oleh pasukan keselamatan Malaysia dalam kejadian tembak-menembak secara besar-besaran bermula pukul 7 pagi Selasa, kata sumber polis.


Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar (tengah) dan Panglima Angkata Tentera Jen Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin (kanan) pada sidang media di Lahad Datu.

Pasukan keselamatan Malaysia berada di peringkat keempat dalam Ops Sulu apabila mereka mengawal keselamatan kampung yang dikepung oleh kira-kira 100 lelaki bersenjata yang merupakan pengikut kepada seorang individu yang mendakwa dirinya sebagai Sultan Sulu, yang menegaskan bahawa saudaranya mengetuai kumpulan itu untuk berada di Tanduo sehingga mati walaupun tarikh akhir yang dilanjutkan, yang diberikan kepada mereka untuk meninggalkan kawasan itu tanpa pertumpahan darah.
Rundingan untuk menyelesaikan pencerobohan, untuk dilakukan secara aman telah gagal dan pada pagi Selasa, jet pej…

siapa yang taja senjata untuk sultan sulu? tangan ghaib mana bagi agaknya!!!

Kes pencerobohan Lahad Datu, Sabah menimbulkan seribu tanda tanya kepada banyak pihak terutama apabila gerombolan diketuai Agbimuddin Kiram, adik kepada Sultan Jamalul Kiram III mempunyai kelengkapan persenjataan lengkap dan canggih.


Menurut Lokman Nor Adam, bekas penasihat kepada Sultan Rodinood Ibni Almarhum Sultan Mohammad Julaspi (didakwa sebagai waris sah Kesultanan Sulu), kemampuan sultan sebenar ataupun sultan palsu untuk mempunyai senjata canggih termasuk pelancar peluru boleh dipertikaikan memandangkan kemampuan kewangan keluarga kesultanan Sulu adalah terhad.

"Bagaimana secara tiba-tiba menjelang pilihan raya dan selepas pertemuan Anwar Ibrahim dengan Nur Misuari serta pertemuan Jeferry Kitingan dengan Raja Muda Sulu Palsu, pihak kesultanan Sulu palsu ini mampu membentuk sebuah pasukan tentera sedangkan dulunya mereka beli uniform pun tidak mampu," tambah Lokman lagi.


Malah melihat jumlah kehadiran gerombolan "tentera diraja" Sulu ini disamping kemahiran d…