Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac 10, 2013

erm so far biarkan rakyat yang menilai sebaran terbaru tu!!! iyarkkkkk

sebabnya, kalau kita melihat persepsi orang dengan mr mansuh tu.. adakalanya buatkan ramai lagi terfikir... APA BETUL AKU NAK NAIKKAN DIA INI JADI PERDANA MENTERI KALAU PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH... keh keh keh... ades.. dah macam haram jadah dah aku tengok perangai, lagi teruk kalau kita terus kata AHHHHHHH... ini permainan jijik dari umno..

JAWAPAN AKU SENANG JE, biarkan kebenaran akan menutup kebatilan.. dan bila kebenaran tersingkap maka jadi sasau lah puak-puak taksub ini... hehe..


ps: kalau video amah lambung bayi semua orang percaya, sedangkan tak nampak sangat muka amah tu.. tapi bila ketua mereka orang sebarkan siapa dia siap jelas muka dia seh!!!.. maka orang kata ahh ini fitnah jahat.. ini lah realiti akhir zaman.. sebab dajjal bila muncul.. uish, memang payah orang nak percaya tu dajjal kekekeke...

klik sini untuk gambar geli siut tu...

bak kata orang biarlah gambar berbicara!! ceramah pas di pulai chondong, machang!!

husam musa mesti terketab bibir bila mengatahui apa terjadi di kelantan sekarang, hal ini boleh buatkan atuk nik aziz n the gang jadi pening lalat.. hehe.. mana tak pening.. kalau dulu ceramah pas anjurkan, jangan sembangla ramai dia camne.. tak payah sms-sms, hanya mulut ke mulut pun gerenti akan penuh ceramah tu dengan manusia... boleh full pack... syok oo kutip derma time tu.. berkarung-karung guni duit leh kutip.. tapi itu dulu lah.. zaman 2008.. hehe..

bak kata orang lah biarlah gambar itu berbicara.. tak dapat pelempang pekakas depan-depan pun tak pe kita bagi penampar halus terus mulus terus dalam hati.. kebenaran dah memuncak mewarnai kelantan.. maka takkan senang duduklah mereka-mereka yang kata... pas kuat la wei.. hehe.. yo lah!!! kuat jadi pekakas dap dengan anwarisme buat pe.. baik tak payah!! hehe..





ps: hehe, mungkin orang sana udah bosan dengan cara pas berpolitik.. ke guane?? hehe makin pening lah anuar ibrahim, makin kroniklah sakit kepala hadi awang, camne lah aku na…

kalau kita tengok gambar ini!! sah pas adalah dominan dalam pakatan rakyat!!!

BRAVO
BRAVO
BRAVO

PAS KAN FOR ALL... uish ni kalaulah gambar ni orang umno yang datang... agak-agak paling teruk jadi meroyan tahap sasau gila siapa?? hahaha... tapi apakan daya..bukan orang umno, tetapi ada orang pas yang hadir!!! dap punya hal.. apa nak kisah.. sebab yang minum orang kapiaq.. erm bagi aku senang je.. kalau lah pas tak jadi tukang cuci berak dap (jadi dominan).. arak2 ini tak kan sesekali diletak diatas meja.. dan mungkin ada meja khas dan tetamu boleh mengambil ditempat lain.. kerana apa.. menghormati ada orang Islam datang ke majlis mereka, dan mungkin ada yang duduk bersebelahan dengan tetamu bukan Islam.. tetapi.. itu yang aku cakap.. kalau tak dominan dalam parti.. menyalak lah kau macamana pun... berdehen si kapior tu.. tunduk je.. hehehe..  for all konon.. hahaha..

Arak dan Pakatan Pembangkang memang tidak dapat dipisahkan. Di mana majlis Pakatan di situlah adalah jamuan arak. Jika sebelum ini penulis pernah menulis mengenai beberapa majlis yang menjamu arak da…

cikgu bard dah di U turn kan oleh pkr sendiri?? biar betul!!

ait kenapa pulak, bukan ke dia ni antara jaguh cak lempong terbaik pkr ke.. kenapa pulak sanggup buat dia camni ni.. kenapa.. apa sebab.. hehe.. sama-sama kapal pun nak taji menaji.. ek eleh.. kata parti baling kerusi.. eh silap, kata parti yang memperjuangkan segala apa bentuk yang terarah kepada keadilan.. ni apasal pulak nak gaduh-gaduh ni.. hehehe..

Kalau tidak ada angin, masakan pokok akan bergoyang... benar rupanya khabar yang bertiup dan ini lah puncanya mengapa Chegubard terpaksa melakukan apa saja untuk menarik perhatian Pusat dan juga Bossnya Anwar Ibrahim kerana Chegubard bukan lah “winnebale” candidates bagi PKR lagi. 

Diberitahu satu pertemuan sulit telah diadakan oleh beberapa orang kuat PKR bagi memastikan Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Chegubard disingkirkan terus dari PKR.

Beberapa tindakan juga akan diambil bagi menghalang penglibatan Chegubard di pentas politik dan segala perbincangan berhubung Chegubard juga telah disampaikan kepada Ketua Umum PKR,…

page fb ini buatkan penyokong pas jadi angin satu badan!!!

kenapa, apa sebab.. sebenarnya page ini adalah page yang memerangi syiah.. dan kerana pembongkaran demi pembongkaran betapa sesatnya syiah.. dan siasatan juga mengatakan ada golongan syiah yang dah kontrol dalaman pas... benar atau tidak benar.. rasanya orang pas sendiri perasan akan hal ini.. jadi nak senyap kerana putrajaya???? ades...


ps: aku perasan komen-komen pentabsub pas, tak boleh terima oo teguran pasal syiah memang ada dalam pas.. memang tak boleh tegur langsung.. ai susah tul nak sembang sebenarnya dengan golongan sah masuk syurga pas ni.. rosak tul mindanya... orang tegur pasal nakkan kebenaran dan supaya pemimpin atasan pas sedar keadaan ini.. dol.. ek eleh.. hehe..

SAH PAS AKAN MENJADI DOMINAN DALAM PAKATAN MASA PRU13 NANTI!! ini buktinya..

hehe, kali ni saja nak ngusik pekakas pas saja nak bagi cover up semangat.. keh keh.. ye la pas kata la.. dia dalam parlimen pas lagi banyak dari dap.. ye la pas.. hebat hebat... power siut pas.. hehe...

tapi realiti pas sekarang di selangor tengok jelah.. kalau tak dapat tengok dengan mata, elok tengok dengan mata lutut pun boleh.. apa betul pas dominan????? kih kih kih


itu yang dikatakan oleh dalaman pas sendiri.. selagi pas mengarapkan dap dan pkr semata-mata jenama pakatan rakyat.. dan niat nak jahanamkan kuasa Islam, tak kemana lah perjuangan pas untuk Islam, sebab.. kalau tak langsung dominan.. suara pas dalam pakatan hanya ibarat orang melolong-lolong tapi abang besar buat pekak badak je.. sampai bila nak tipu kenyataan ini wahai pas.. adakah semata-mata kerusi empuk putrajaya??? ades.. memalukan.. kalau orang yang sembang gempak gila pasal tamadun Islam.. sembang pasal kehebatan Islam.. tetapi menjadi tikus mondok bila hal ehwal Islam diusik oleh tuan besar mereka... memaluka…

dato hassan ali kembali buat u turn!! harap pekakas baca apa beliau terangkan!!

KENYATAAN DATUK DR HASAN ALI BERHUBUNG NASIB RAKYAT SELANGOR DI BAWAH PIMPINAN PEMBANGKANG.

Sejak Pakatan Rakyat mentadbir beberapa negeri termasuk Selangor banyak pihak telah membuat berbagai penilaian yang akhirnya menjurus kepada kedudukan Melayu Islam di Pulau Pinang dan Selangor khususnya sedang terancam.

Ancaman yang paling ketara ialah tentang kedudukan Melayu Islam itu sendiri sebagaimana yang termaktub dalam perlembagaan yang secara terang dan jelas tidak merupakan agenda utama Pakatan Rakyat. Malah manifesto Pakatan Rakyat setebal 35 mukasurat tidak mengandungi satu patah perkataan pun yang merujuk kepada Melayu. Pimpinan Pakatan menjelaskan lagi hasrat kerajaan Pakatan untuk mengkaji semula Dasar Ekonomi Baru (DEB) dan hak Melayu Islam dalam berbagai bidang seperti yang diketahui hampir kesemuanya mereka ketinggalan.

Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamed adalah di antara pemimpin negara yang terakhir menyentuh perkara ini. Beliau secara berterus terang memberi amaran …

himpunan perkasa hanya 300 orang je mampu kumpul!! pheww!!

makin tersenyum lebarlah pekakas pas.. mana tak gembira.. sebabnya himpunan perkasa tak mampu menarik walau 1000 orang... adeh!! guane.. lokasi di kelantan lak tu.. aduhai.. sekalung tahniah yang tertinggi buat para pekakas pas.. harap boleh tersenyum lebar.. dan jangan stress-stress lagi lepas ni... hehe

gambar hiase, tidak kena mengena dengan ini cerita hehe
gambarnya dibawah ini, amacam? baru betul.. hehe.. jangan mara aaa... 

Hayat PAS Kelantan Kini Di Hujung Tanduk

Perhimpunan Orang Kelantan Naik Angin yang dianjurkan oleh NGO PERKASA yang di adakan baru-baru ini sememangnya menyebabkan ramai pemimpin dan penyokong PAS di negeri itu jadi hilang pedoman tak keruan jadinya.

Dianggarkan 15,000 orang rakyat negeri ini dari sekitar Pasir Mas, Kota Bharu dan beberapa Parlimen berdekatan berpusu-pusu membanjiri kawasan perhimpunan, mengakibatkan timbul kegeruhan dalam hati pemimpin PAS Kelantan.

Mereka langsung tak menjangkakan ribuan rakyat Kelantan termasuk dari kalangan penyokong PAS se…

LAWAK PALING BUDUS OLEH PEKAKAS PR..!!! KELAKAR GILE.. haha

ni kira pesen apa nak gelarkan manusia yang tahap kronik dia punya bebal.. wakaka.. berniaga.. lepas tu sewa tak bayar, letrik kena potong, pasal celaru.. dia kata ini semua umno punya salah.. wakakaka... tahap badas melampau siol.. hahahaha

aduhai.. ai macam-macam dah perangai si pekakas pr keh keh keh keh keh...


suruh kawan kita yang tak bayar sewa ni buat macam bawah ni je lah kekeke..
ps: hehe.. kalau nak cari modal pilihanraya pun kena ada trill sikit.. hehehe..

penganalisis DR ROSLI dan ANAK di katakan pakai topeng ultraman sekarang ini.. kenapa? ini lah sebabnya...

kikiki, mana lah nak letak muka.. sebelum ni Dr Rosli 'Bangla' dah kobarkan yang saham FGVH merundum, tidak nampak potensi untuk maju serta teruk, berkemungkinan tanah-tanah peneroka akan tergadai dan peneroka akan kerugian teruk.. wahh.. kalau dengar apa si penganalisis ini kata, mau tercabut gigi palsu pakcik-pakcik peneroka beb.. mau naik sheikh pakcik-pakcik peneroka bila dengar si penghasut ni.. dia ni sama je dengan pengerusi anak tu si mazlan aliman.. ceh.. menghasut saja tau.. pui

hah, pakai sekarang topeng ni..

Mengikut penganalisis saham, Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) mencatatkan Keuntungan Sebelum Cukai (Proft Before Tax - PBT) dan selepas perubahan nilai saksama dalam liabiliti Perjanjian Pajakan Tanah (Land Lease Agreement - LLA) sebanyak RM1.126 bilion bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2012. 
Keuntungan ini telah dicapai hasil peningkatan besar 73% pendapatan yang diperolehi oleh syarikat perladangan sawit ketiga terbesar di dunia ini (berdasar…

harap pekakas pas cukup gembira dengan gambar ini..

ye la.. suka ke? hehe ceh ceh suka nampak.. kekeke... tapi sekurangnya ini lah cara moral untuk orang pas yang semakin pening dengan masalah dalaman pakatan sekarang.. hehe..


ye la ye la.. hehe.. power siut.. kete kebal pas.. wakakaka....kira ni dah bagi satu semangat paling utuh buat pekakas-pekakas mereka lah... sampai meleleh air liur tengok kekeke...

tapi kesimpulannya.. dan realiti sekarang.. sentimen anti pakatan rakyat semakin menular dan makin ramai dah naik menyampah.. mana tak meyampah.. sebab dalam kepala otak asyik ngidam putrajaya je.. hal-hal lain semua tak kisah.. bak kata si khalid ismath pun.. kami tak kisah kalau pemimpin yang nak ambil alih malaysia ini dia lgbt ke, liberal ke asalkan dia tak rasuah.. haha.. gila..




LU PIKIR LAH SENDIRI.. 

gile gempak siut!!! ceramah anjuran pkr di seksyen 23 shah alam kumpul 5k orang beb!!!

mana tak hebat!! azmin ali ada datang beb.. wah best la leh dapat aiskrim free.. hehe.. penuh kerusi.. sampai parking penuh.. dan paling best ada orang sanggup panjat pokok demi mendengar penceramah hebat dari pkr.. ades..masak la bn wei.. mau tak tido malam semua jentera bn kalau macam ni beb!!!

tu dia ramai gile beb... tapi yang sedihnya ini gambar hiasan da.. kekekekeke
Entah apa rasionalnya majlis ceramah PGayR malam ini dinamakan "Perasmian Bilik Gerakan Utama" sedangkan Bilik Gerakan ADUN Batu Tiga, Rodziah Ismail sudah berada di rumah kedai Seksyen 23, sejak beliau menang kerusi DUN Batu Tiga pada PRU-12. Majlis baru dimulakan dengan kehadiran YB Ice Cream dengan kenderaan bernombor BBM3. Kehadiran amat menyedihkan, iaitu di antara 150 hingga 200 orang. Tidak kelihatan kelibat penduduk Seksyen 23 di majlis ini. Kebanyakan jentera parti dan orang luar. Kita berharap musibah tidak datang melanda penduduk di sini dengan kehadiran Si Tanggang ini. Oh ya! CTS terlupa, ada m…

KOMPLEN DARI PELAJAR UNISEL!!! nilaikan lah sendiri!!!

sembang memang kasi bimbang je pakatan rakyat.. kata nak kasi percuma.. percuma atuk dia.. hahaha... kalau bercakap.. cipan pun boleh say yes yes yes... tapi bila menajalkan orang dia juga no 1... ini lah dia pesen pakatan rakyat di selangor... pelajar unisel pun dah tensen beb dengan perangai pihak universiti tu... kata duit simpanan kat selangor ada 2 billion... ai pelajar yang belajar di universiti berjenama selangor pun tak mampu nak jaga.. lepas tu.. dah mati kutu salah kan umno... ek eleh..


Luahan pelajar UNISEL. Ada hati Kerajaan PR nak kasi Pendidikan Percuma sedangkan PTPTN pun belum PELAJAR UNISEL perolehi. Pelbagai alasan yang diberikan. Belum lagi potongan mengarut sehinggakan setiap orang mendapat wang PTPTN yang berbeza. 

Itu belum masuk lagi masalah Kad Diskaun 1Malaysia yang mengambil masa berbulan lamanya untuk pelajar UNISEL dapat daripada IPTA dan IPTS lain. 

Nak tadbir sebuah Universiti pun dah tunggang-langgang. Ada hati nak berforum pendidikan percuma pada hari juma…

HARAP TIDAK MEMBACANYA...!! terutama pengikut pas..

Imam Ahmad Ibnu Hanbal ketika ditanya berkenaan dua orang yang dicalonkan untuk memimpin satu pasukan...

Yang pertama itu kuat tetapi bergelumang dosa; 

Manakala yang kedua kuat agamanya tetapi lemah perwatakan dirinya dalam memimpin. 

Maka Imam Ahmad Ibnu Hanbal menjawab,

"Orang pertama dosanya ditanggung sendiri, sedangkan kekuatannya dapat membina keutuhan negara dan kepentingan umat. Manakala orang kedua yang kuat memegang teguh ajaran agamanya hanya memberikan manafaat untuk dirinya sahaja, sedangkankan kelemahannya akan menjadi petaka bagi orang yang dipimpinnya."

ps: kesimpulannya, disebalik kita menghukum orang.. baik kita belajar ilmu yang mungkin kita sendiri tak belajar lagi.. ni mungkin satu perkara yang tak dipelajari kot oleh pemimpin pas.. mudahan kita semua di beri hidayah dan petunjuk untuk mencintai kebenaran...

sumber klik sini

CIKGU INI MENGIDAM JADI YB KE CANE???

ni lah masalahnya diberi kemanjaan yang terlampau diberi kepada kakitangan kerajaan yang otakknya memang sah tahap pekakas pr..

SARANAN KAMI AGAR DIA DIPECAT.. TAK PUN KITA BALING TELOR KAT MUKA DIA.. STARLET DAHI DIA.. LUDAH MUKA DIA... DAN PALING EKSTREME KITA SURUH DIA LARI KELILING PADANG 100 KALI DAN MEDIA DIJEMPUT HADIR...

haramjadah punya insan yang bernama cikgu gini.. otak kat mana.. pekakas tetap pekakas pr.. pui



ps: kalau kau jadi pekakas pr pun tak perlulah kau nak hina orang yang dah meninggal.. bila otak disalut selut taik maka taik akan penuh dimindanya...

nampaknya dato hassan ali dah buat u turn!!!

kena ingat kalau yang suka buat u turn ni adalah golongan bangsawan pr.. diaorang cukup licik kalau buat u turn cerita.. hehe.. tapi apakan daya pengikut diaorang ramai... kalau kita nak bagi diorang insaf.. alamatnya biar malaysia ni terbalik barulah seko-seko tu nak sedar.. itulah realitinya.. nak buat camne..

yes yes dia dah bersumpah yes yes.. sumpah untuk jawatan la hehehe
KENYATAAN MEDIA PRESIDEN JALUR TIGA (JATI) DATO' DR. HASAN ALI BERKAITAN PENYERTAAN BAPA SAIFUL KE DALAM PKR.
Penyertaan En Azlan ke dalam PKR sudah tentu akan dipergunakan oleh parti tersebut berhabis-habisan. Beliau akan diheret ke tepi dan ke tengah menjelang dan semasa kempen pilihanraya untuk memberitahu rakyat bahawa Anwar Ibrahim bersih daripada segala tuduhan salah laku seks terutamanya liwat yang melibatkan anak beliau, Saiful Bukhari.
Hari ini bapa Saiful Bukhari, En Azlan Mohd Lazim sekali lagi mengadakan sidang akhbar. Sidang akhbar tersebut dihadiri oleh wakil-wakil pimpinan PKR dan PAS. Muka w…

TO ALL MY MUSLIM BROTHERS!!! JOM KITA KE MASJID NEGARA JUMAAT INI!!!

KALAU ANDA SEORANG YANG SEDAR AKAN KEHAPRAKAN INSAN BERNAMA ANUAR IBRAHIM... DAN KENA SEDAR KENAPA 28 ORANG YANG BERSAMA-SAMA DIA DAHULU PUN BLAH TAK MAU IKUT LAGI PERJUANGAN DIA BERSAMA PKR... ADAKAH ANUAR IBRAHIM LAGI CERDIK ATAU 28 ORANG YANG KELUAR PKR TU YANG BODOH... ATAU PENTABSUB YANG BODOH TAK RETI APA MAKNA SINAR KEBENARAN....

AYUH KITA TURUN RAMAI-RAMAI....


kita nak tahu atas kapasiti apa dia dok pi jumpa misuari tu.. dan atas kapasiti apa di dok nyanyi lagi sabah yang hilang yang rasanya ada tersirat...

Anwar Dalang Krisis Pencerobohan Lahad Datu sehingga menyaksikan lapan anggota keselamatan kita gugur, terkorban....!!

Ayuh... JOM kita turun beramai-ramai untuk sertai perhimpunan ini, difahamkan waris keluarga anggota keselamatan yang terkorban juga akan turut sama. Kita dengar luahan hati mereka...

TARIKH  :  15 Mac 2013 [Jumaat]

TEMPAT  :  Masjid Negara Kuala Lumpur

Selepas solat Jumaat..... Hadirlah beramai-ramai, sebaarkaaan...!

sumber klik sini

katanya ceramah pkr di perak, tahap gaban ramai weh!! tumpo kita yeop!!!

teman ambil berita tergempar dari blog seperjuangan teman juge ni.. ipoh malay, mau tak tumpo teman melihatnyer.. penuh satu taman orang penuh, hebat pkr yeop.. teman dah mula goyang ni.. tahap kegoyangan teman dah mula rasa getarnya... hampir 5,000 orang memenuhi di lokasi ceramah... tahniah teman ucapkan ye.. waiceh.. bukan main senyum tu ha pekakas pr semua ha.. sekali lagi teman ucapkan tahniah ye..

mau teman tak goyang, kome tengok??? tapi ni gambar ceramah bn.. saje teman letak sekadar hiasan.. hehe
yang sebebenarnya yoep gambar kat bawah ni ha.. ape kome tak tengok betapa ramainya orang datang? huh kan penuh orang tu.. aish.. jangan pulok kate teman sembang je ye.. penuh orang sampai parking pun tak cukup...


ps: sentimen benci pkr dah menular dan semakin menjadi barah.. tu yang pening kepala pekakas-pekakas dia tu hahaha... walau apa pun bn kena kerja keras lagi dan lagi.. sebab-sebab geng-geng puaka ni takkan berenti dalam menghasut orang.. hehe jom baca ceritnyanya klik sini

game-game syko dari pkr!!

itu standard le.. kalau nak divert satu-satu hal korang serah je kat pkr.. terer beb.. kalau lihat kat gambar ni.. rasa menyirap juga sebab kejadahnya ngo perkasa suka-suka dah pakai lilitan dekat kepala lepas tu buang.. secara logik takkanlah ada niat dalam hati nak buat gitu.. dan kena ingat didalam perkasa sendiri mesti ada talibarut secara senyap-senyap yang nak jatuhkan imej ngo melayu tu.. standard le dalam perang, mana-mana pun camtu.. jangan syok sangat oo pkr.. dalaman anda pun ada golongan yang sebegini.. hahahaha... so jadi aku langsung tak heran la.. taktik begini... taktik basi yang selalunya digunakan bila dah terdesak... hehe...


ps: ngo-ngo membuat demo membantah tian chua siang tadi... alah korang kena faham.. taktik yang digunapakai pkr ni sebijik macam dekat melaka yang ceramah dibaling batu tu... anda cerdik anda cepat tangkap game ini.. kalau anda malas nak jadi cerdik anda akan emo sepenuhnya... hehehehe...

uih, terbongkar lagi!! KALI INI WIKILEAKS PULAK..!! GASAK-GASAK!!!

dari hari ke hari, semakin terbongkar lah siapa lah hidden hand berkenaan isu lahad datu.. makin tak keruanlah manusia tu.. main pening cipan la orang tu.. siapalah dia nak suruh divert isu ni, harapkan bapa saiful bukhari.. tak meletup macam lahar gunung berapi pulak, ades.. siapalah nak kasi mangsa ni weh.. siapa sanggup.. kot-kot pergi mengaku di tempeleng pemimpin umno ke.. dan mana tau isu tu leh jadi panas..hahahah.. tak pun mengaku jadi mangsa serangan seksual dari pemimpin umno ke... betul tak.. alah.. taktik gitu dah dapat kesan punya.. tu pasal lah tak buat dari awal-awal.. haha... harap kan pekakas pr yang lain.. huh.. semua tak boleh harap.. kah kah kah.. nak harap pemimpin pas cover line hal ni lagilah.. semua jadi keldai bisu.. sampai sekarang diaorang play safe.. tak keluar langsung stament dalam mengcover up si anugerah Tuhan tu.. pening.. pening weh.. haha...


Petikan dari Mynewshub:
“Kemampuan memiliki senjata untuk penembak tepat adalah antara yang paling memeranjatka…

ramai dikalangan pekakas pr dah tension dengan khalid ismath!!!

hehe.. mana tak tensen pelakas pr. mana tak stress.. dah-dah si hantu ni pi keluar stament bhagal gini time-time tengah hot cerita pasal bapa saiful tu.. hehe.. maksudnya kesimpulan apa yang khalid ismath ini juangkan tak kisah lah kalau gay ke lesbian ke.. atau dia bap p  ok.. ke.. jadi menteri dalam kabinet? tu dia.. hahaha...

yes yes yes.. apa kata anda wahai pekakas pr.. ai takkan setuju kot.. pas takkan setuju kot.. huish.. simpang... haha..


kira ayat-ayat gini nak tarik perhatian mr anuar ibrahim sebenarnya, supaya dia pun boleh jadi pak menteri kalau pakatan rakyat memerintah nanti.. jadi timbalan menteri pun jadi lah.. kah kah kah..
nikmat sungguh.. huh.. sikit lagi sikit lagi... hehehe..
ps: semua kerana putrajaya.. hahaha.. ai macam-macam..

utusan takkan berani pamerkan gambar ini!!! tahniah pekakas pr!!!

aku rasa, jangan kata utusan, harakah dan keadilan daily pun takkan nak siarkan gambar gempak ni.. gile beb.. dikatakan konvensyen pakatan rakyat terakhir di pulau pinang yang berlangsung baru-baru ini membuktikan mereka boleh menawan putrajaya... kenapa tak percaya ke?? hehe
 bravo pakatan rakyat bravo.. bn sudah goyang tau... hehe.. agak-agak siapa yang goyang? hehe
perghhhhhhhhh ramai gilos.. kerusi.. pelik? aku lagi pelik.. menjadi persoalan ni.. majlis lum start?, atau saja gambar ini diedit?? keh keh keh keh
Konvensyen Pakatan P. Pinang hambar GEORGETOWN: Konvensyen Pakatan Rakyat (PR) Pulau Pinang yang diadakan di Komtar hari ini dilihat agak suram berikutan ramai ahli yang hadir 'lenyap'.
Konvensyen yang dihadiri pemimpin tertinggi PR termasuk Ketua Pembangkang, Datuk Seri AnwarIbrahim itu diserikan dengan ucapan aluan serta ulasan manifesto PR yang diumumkan baru-baru ini.
Antara pemimpin tertinggi yang hadir, Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng, Pesuruhjaya PAS negeri, …

edisi berani sahut cabaran!! KALAU BERANILAH SI BAPA SAIFUL DAN ANWAR IBRAHIM SAHUT CABARAN INI!! kalau berani lah ye!!!

nah.. sekali satu persoalan paling gempak di buat oleh facebooker bn... dan aku rasa takkan berani punya dijawab dengan ilmiah oleh pekakas dap dan sekutu penganut anwarisme serta totok pas... kalau betul berani lah.. setakat jadi hamlau buat  fitnah anak haram jadah mana pun boleh... soalannya ada berani ke???


itu yang aku pernah kata, kalau kebenaran.. kita jangan takut nak memperjuangkannya.. jangan gentar dalam memperakuinya.. pekakas pr semuanya nak cerita fakta tak berapa kuat.. tapi melibatkan hal ini mereka kasi senyap..

PERSOALANNYA ADA BERANI KER???hehe...

lagi bukti-bukti bakal pm kita jumpa misuari!!! ait edit lagi ker??

huish.. ni mesti konspirasi umno nak jatuhkan kehenseman si anugerah Tuhan tu.. sebelum ni gambar dia dengan misuari tersebar.. dia senyap mentikus je tak mau jawab... dan lepas tu perisikan filipina mengaitkan diri dia.. tetapi dia diam.. dan mentikus buat muka kering... lepas tu utusan dan tv3 pun ambil sumber dari media filipina dan unit risikan yang membongkarkan hal dialah..... wahhh... dengan tetiba.. mr anugerah Tuhan terus jadi harimau luka...

DIA BUAT SIDANG MEDIA DAN SAMAN UTUSAN DAN TV3 RM100 JUTA... kaya kaya... tapi bila wartawan tanya kenapa..... sebenarnya tak habis pun lagi soalan si wartawan tu tanya!!!... terus dia bersuara dengan muka angkuh gila.. U TANYA SOALAN I SAMAN.... perghhhhh gempak.. hebat demokrasi cara dia.. hahaha..

tapi menjadi persoalan juga.. sebelum kejadian krisis di lahad datu.. dia nyanyi lagu sabah yang hilang... bukan sekali dia nyanyi.. lebih sekali beb dia nyanyi lagu yang dicipta sendiri liriknya... ada maksud??? ada tersirat??? ramai dok pe…