Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac 17, 2013

klon gay mr mansuh dah diketemui!! habislah bn!!..

macamana ni, papagomo pun tak tau lagi ni.. harap boleh beri pencerahan hal ni.. klon gay dalam video awal yang cium ketiak tu dah diketemui.. makin panas lah gamaknya.. makin seronoklah pekakas pr wei.. tak sampai seminggu dah terbukti ia memang klon.. aduhai... harap bertenang kepada geng-geng semua.. kita harap klon mr mansuh ini berbeza... harap gitulah...

aduhai.. camne ni..
serius kalau lihat gambar dibawah ini pesan kepada semua jangan lah berkata apa-apa.. nanti kelu.. bila kelu kang mau nya tak leh bercakap seminggu nak??
sila roll ke bawah / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / aaa nampak.. klon dah diketemui... kan sama tu.. oi.. sama kan... keh keh keh, rupanya pegang-pegang telor ni agak bahaya, virus tersebar luas, sampai rasaksa pun raba ultraman da.. muahahahahahahahahahaha
ps: kredit siapa yang buat gambar troll ni.. pecah perut aku do.. kah kah kah kah.... macam haram... ades ades.. sori ye pekakas.. i gurau k…

kantoi lagi si rafizi ramli!! apa dia tak rasa kemaluan????

layakkah insan ini bergelar pemimpin, yang tugas dia hanya buat cerita propa??? ceciter ceciter..

apa dia dah siasat habis-habis ke siapa dia papagomo... atau dia kenal siapa papagomo... atau dia hanya kenal papahomo.. keh keh.. dei thambie.. anda telah memberi kemaluan yang teratas untuk pakatan rosak sekarang ni.. hahaha...


ce tengok tarikh lahir kedua-dua daftar pemilih ini.. hehe.. tu kira camne gamaknya... aduhai, kantoi berjela-jela gamaknya.. apa kebende la.. buat malu kaum saja lor.. kih kih...

bila menjadi pekakas, ia akan tetap pekakas.. bila mana orang panggil ia pekakas, ia akan tetap menjadi pekakas.. rafizi sebelum ni pun dah kantoi, konon nak back up tuan dia pasal video berwarna dari papagomo, tetapi apakan daya.. dia telah mengalami sintom cepat panik masa wartawan bertanya... kenapa tak saman sekali trio dato yang sebarkan video chinadoll dulu.. cecite.. cecite.. hahaha... berpusing-pusing kata-kata.. sampai semua nampak kantoinya.. hahahaha...

PKR IS DEATH!!! BYE BYE…

rafizi sila pakai topeng ye lepas ni!! nampak sangat kantoinya!! haha

ayat-ayat dari rafizi ramli yang nampak sangat kantoikan tuan mahadewa dia.. ait..

"Saya sudah melihat video itu, ianya spekulasi dan berniat jahat, dan tidak membuktikan seseorang itu bersalah. Ianya hanya satu andaian, beliau (Anwar Ibrahim) seorang yang mesra dan peramah dan semua orang boleh bercakap dengan beliau."

korang baca seterusnya kat sini ek

keh keh... pakar strategik yang selalu kantoi dalam apa hal yang dia nak up kan.. hahaha.. punyalah kelako.. apa rafizi rasa memang dalam video tu adalah anuar ibrahim.. hahaha..

WAHAI PEKAKAS PKR... ANDA CHECK MATE... hahahahahaha... lepas ni tak pasti version apa lah diaorang nak keluarkan semata-mata nak mempertahankan anuar ibrahim... memang papagomo dah bagi seluruh parti pkr goyang.. hahaha... siapa papagomo.. hanyalah blogger yang dah ketuk kepala si ketua penipu tu dengan bersahaja...

ps: sampai dah tak gentle main pukul-pukul. semalam katanya papagomo kena pukul.. ceh, yang ni lagi la nampak macam sah orang dalam vi…

ceramah anjuran bn, yang buatkan hati pekakas pas bergelora!! TUKAR!!!

kalau pas berbangga ajak pengikut tegarnya memenuhi stadium di kota bharu, tetapi realitinya orang kelantan faham apa terjadi disana.. sampai ustaz-ustaz pas dah buat kempen yang HARAM TUKAR KERAJAAN KELANTAN, ait haram, tetapi bila pas niatnya nak jatuhkan kerajaan Islam perseketuan.. tak pulak haram.. ek ek.. ooo gitu.. hehe

aku ada dengar juga, betul atau tidak itu tidak pasti, fan page ustaz azhar idruz, ustaz zahazan, ustaz zaharuddin akan mengembleng tenaga mereka untuk membantu pas..selepas parlimen dibubar, erm ok.. bagus.. tetapi aku respek la juga diaorang ni.. sanggup zip mulut kerana nak sangat pas jadi pemerintah bukan dominan dalam pakatan rakyat.. jadi penjilat aje.. oo hebat dakwah diaorang tutup cerita sebenar dalam pas dalam pakatan kan... ok.

bn tak perlu ada ustaz-ustaz plastik yang hanya pandai cerita salah orang saja!!!ceramah anjuran bn semakin hot.. kerana cukup ramai orang datang, rakyat kelantan sedar keadaan ini, kalau agama dipolitikkan, maka jadilah macam …

demo anti dap!! uish mana boleh!! tak logik!!

erm orang melayu yang jadi pekakas dap lagi ramai.. hehe hidup dap..!!!
sekurang-kurangnya ada juga orang cina yang berani nak theww sama lim guan eng.. anggapan pekakas pr, tetap sama orang melayu, cina dan india tetap akan bersama pakatan rakyat kerana menganggap mereka telus..

TELUS?? APA BETUL KE AKU DENGAR YANG PAKATAN TELUS DAN URUS TADBIR NEGERI DENGAN BAIK??? betul ke.. haha.. 
demo dari ngo cina yang tak puas hati dengan dap.. di pulau pinang..
ps: sebenarnya silent voter yang dah menyirap dengan pakatan rakyat dah berdentum tunggu masa je masa pru ni.. sejak pakatan rakyat ni memerintah.. banyak betul skandal nya.. banyak pulak cengkadaknya.. angkuh pulak tu.. dari ke pemimpin, sampai ke penyokong semua tahap angkuh dia macam 28 juta rakyat malaysia ni kompem undi pakatan... ek ala... hehe..

wahh takut nya i!! u takut tak? aww

Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat Dr Hatta Ramli menjangkakan sembilan negeri akan jatuh kepada Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang.

Persoalannya negeri mana yang dimaksudkan oleh Dr Hatta tersebut? Untuk rekod Sarawak tidak akan ada Pilihanraya peringkat negeri kerana Pilihanraya Negeri Sarawak baru sahaja diadakan tahun lalu.

Jadi 12 negeri sahaja yang akan mengadakan pilihanraya negeri pada PRU 13 nanti iaitu Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan dan Sabah. Jadi 9 negeri yang dimaksudkan oleh Dr Hatta akan datang dari 12 negeri ini.

Pada congakan pemerhati politik negeri-negeri tersebut ialah Kelantan, Pulau Pinang, Selangor, Kedah, Perak, Negeri Sembilan, Terengganu, Sabah dan Melaka. Manakala di Pahang dan Perlis BN hanya memenangi dengan majoriti kecil kurang dari 2/3.

Andaian ini dibuat berdasarkan kepada situasi terkini politik semasa yang memperlihatkan rakyat semakin berani …

walau terang-terang ditunjukkan kebenaran!!! ini tetap fitnah dari umno-kata pekakas pr!!!

walau hal ini bukan dari umno sendiri, umno tak suruh pun yang orang hebat aka anugerah Tuhan tu sesuka hati dok lawan pedang sama pedang.. umno juga tak suruh pengikut dia yang sesukahati terus setuju dia ni makhluk yang macamana...

adakah ini salah umno?



ni pun antara hint-hint yang kita ketahui sah pengikut dia sendiri pun tau dia ini spisis yang macamana.. dan pembongkaran dari papagomo berkenaan habit si ketua hebat ini membuka mata rakyat malaysia yang cerdik..itu yang cerdik, kalau yang tak berapa cerdik? erm tu yang menjadi persoalan tu beb!!
kalau pejuang parti bulan yang kata nak memperjuangkan Islam.. apakah ini tidak memberi apa-apa sinar kebenaran kepada mereka???? erk.. kebenaran yang macamana agaknya golongan parti bulan nakkan sebenarnya... tetap nekad akan mengangkat si ketua hebat ini menjadi pm??? uit.. takkanlah kerana dendam politik dengan umno dan rasa dah tak peduli apa pun.. perkara ini menjadi remeh, takkanlah kerana kerusi empuk putrajaya, masing-masing yang …

gempar!! ceramah nizar mengumpul hampir 10k di tanjung sepat!!

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ceramah yang boleh bikin bn jadi pening ni, sampai 10k orang datang, bukan main hebat nizar sekarang.. hehe.. ni belum lagi dia anjurkan ceramah dekat stadium, mau full pack rasanya... kagum mr anuar ibrahim nanti.. tepuk tangan lim kit siang, senyum lebar hadi awang... hehe

wah ramainya... tapi apakan daya, ini adalah gambar hiasan..
gambar yang 10k tu kat bawah ni ha.. punya terer siut nizar lambai.. hehehe.. 

ps: kata pakatan rakyat memang menjadi pilihan semua orang sekarang, melihat situasi ini... hehehe... erm harap ustaz azhar idrus je la yang mampu untuk tarik croud beribu-ribu orang.. hehe.. ke cane..

kan aku dah kata!! penyakit kronik ni hanya ada dekat pekakas pr sahaja!!!

erm, ohh lupa, bukti besi.. hehe.. kalau lukisan atau dokumen mungkin golongan pekakas otak kat lutut akan percaya.. hehe, bukti besi ni walau ada warna.. dan terang-terang muka sipelaku.. haha.. geng-geng gini tetap akan nafikan.. sebab apa agaknya...

1. kurang kasih sayang..
2. tuli
3. mungkin stress
4. dalam hati kata ya.. luaran terpaksa kata no.. hehe
5. situasi yang hanya berlaku dalam jemaah pakatan rakyat sahaja... hihihi

ni aku ada terbaca blog pakatan rakyat.. hehehe aku jadi pelik... fitnah? hehe..


fitnah yang macamana agaknya mereka dok katakan ek.. mukanya ka, suaranya ka, percakapannya ka.. atau rakaman berwarna ka.. haha.. ai macam-macam pesen dah geng-geng pekakaisme sekarang ni bro.. semua kena cover up baik punya tuan dia ooo, kalau tak gaji tak dapat.. kih kih kih... jangan mara aaa..

kejadahnya otak korang ni????? 
ps: bila betulnya kalau katalah video tu orang bn yang punya, kan kan.. kekekekeke.. tapi apakan daya.. sekali semua dari pakatan rakyat punya pemimpin …

penyakit ini susah diubati kecuali dengan izin Allah!!

PENYAKIT APA BEB??

ni zomba ke zombie..
penyakit ni sedang menular dan sangat bahaya kerana bila dah berjangkit ia payah nak elok dan susah nak diubati... ada yang dah elok dan ada yang payah nak elok.. sebab penyakit ini hanya mengawal otak/minda.. bila otak dah dijangkiti.. maka ia akan berlarutan sampai ke anak cucu... phewww sangat bahaya beb....

menurut kajian yang dilakukan.. penyakit ini semakin kerap menyerang orang yang hanya suka dengar perkara negatif... erk.. ni dah kira lain macam penyakit ni.. dikatakan juga penyakit ini berjangkit-jangkit selepas pru12 yang berlaku pada tahun 2008...


APA PENYAKIT TU...? PENYAKIT TU DINAMAKAN PENYAKIT TULI.. bila ia merebak.. susah nak diubati.. sebab sintomnya.. kalau biasa dengan pesakit ini, pesakit akan kata, pegi mati umno.. najib altantuya.. rosmah rambut gerbang.. ahh umno rasuah, umno kroni.. umno pot pet pot pet.. semua yang terpacul dari mulut pesakit adalah perkataan umno, najib dan rosmah... erm.. rasanya penyakit ni ada si t…

lawak di petang hari... hahaha..

malaysia semakin kalut kerana diberitakan blog papagomo dah keluarkan season 1 untuk kita sebagai insan normal melihat dan pikior lah sendiri... muka macam dia, suara macam dia... tapi macam biasa mecei-mecei yang sokong lgbt standart le.. ahh mana ada.. ini konspirasi umno.. hehe.. bila hati dah dibutakan.. maka ubatnya kena bagi tempeleng tanpa sedar yang aku rasa sangat berkesan, biarkan pekakas dengan dunianya.. mecei dah terkena dah tempeleng halus dari gomo.. so biarkan.. haha

walau apapun, meh layan lawak ni.. ni aku ambil dari fb ips.. macam haram lawak... hahahaha..


ps: kelanthoian bila bergabung dengan kebebalan maka wujudlah segerombolan manusia yang takkan terima kebenaran yang banyak tak terkira... biarkan... diterbalik Malaysia nanti, sama-sama lah kita rasa ye!!!... bukan apa, bukan niat aku nak cerita cam hampeh.. kebenaran apa lagi yang nak... erm.. aku pun tak pasti.. spisis macam ni wujud setelah pakatan pembangkang jadi berlagak sebab dapat 5 negeri mereka menang m…

ni kira kena sokong ke atau wajib tentang habis-habisan???

menjadi persoalan bukan aku, malah anda juga.. betul tak?? 

aku pun pening, atas kapasiti apa ek pas langsung tak buka mulut pasal hal mr mansuh aka bakal perdana menteri ke-7 yang nampak gayanya memang seorang pengamal laga pedang... normal+tak normal... dan aku juga menjadi tanda tanya, bila dalam ceramah pakatan rakyat sekarang ni pun, pas dah macam syok sendiri bersembang kata akan menaikkan syiar Islam katanya... atas dasar apa pas kata mereka memang memperjuangkan Islam?


kerana
1. serbannya ka
2. kopiahnya ka
3. ilmunya ka
4. poyonya ka

ramai juga dikalangan ilmuan agama dah tak gemar cara pas berpolitik sekarang ni beb.. dalam jemaah pas kalau bersembang nak tegakkan negara Islam.. mereka lah jaguh... merekalah paling teratas pot pet pot pet..

atas dasar politk semua boleh aja beb
tapi bukan sedikit Allah memberi satu persatu kebenaran, dan kebenaran itu pas kata hanyalah ciptaan umno dan bukan dari Allah... aduhai.. betullah kata zul nordin.. mereka sama je macam kita bersola…

ni kira tempeleng tanpa sedar lah ni!!! haha terbaek gomo!!! kah kah kah!!!

erm, pernah kawan aku kata, bro kalau kau nak bagi orang yang berlagak jadi sewel... kau tempeleng dia tanpa dia sedar... ait.. macamana tu bro.. haha.. kau ni kiasan pun tak tau.. mula-mula dia punya berlagak mengalahkan panglima rakus yang nakkan darah segar... tapi sebenarnya dia takut dengan lipas rupanya, apa lagi kau baling je lipas dekat dia, gerenti dia jadi bacul.. hahaha..... ei kau faham ke idak ini woi..!!!! aku faham la walau aku kurang mengerti.. ahh lantak lah.. yang penting korang buat-buat faham je lah...


keh keh keh... sama je dengan pekakas paling eksyen dalam alam maya ini.. pekakas pr yang sentiasa mendabik dada konon merekalah teragung kerana cybertroop umno/bn takkan mampu melawan arus tentera maya mereka... alahai... yang aku heran.. tak payah umno/bn hantar sedozen pun... kira general bahagian depan iaitu gomo sorang pun dah buatkan mr mansuh tersasau kejap.. hehe.. terbaek gomo.. haha

petikan ayat ganas dari papagomo

GOMO: aku tak kira lah apa pun esok aku nak…

rafizi ramli!! apa punya tur da kau!! haha..

kang kritk lebih-lebih kang kata penyokong bn tak cerdik lah, tak sekolah lah, macam dia sekolah sampai afrika pulak ye.. buat dakwaan punya gempak.. meleleh air liur pekakas pr sebab, modal nak bahankan bn dah la tak de... tunggu punya tunggu akhirnya rafizi dengan gaya seorang hero cap lipan telo membuka mulut dengan hal terbaru ini... kikikiki

ye lah rafizi kami semua baca ni.. jap ek.. ooo gitu.. ooo...


kerana rafizi berani mencari bahan untuk pilihanraya.. maka gembiralah pekakas-pekakas mereka dengan nikmat shahdu mengatakan kerajaan umno kantoi.... erk erk.. hahaha..

habis lah.. siapalah nak jawab tuduhan rafizi ni.. mau pitam bn kang.. tapi tulah dalam bn tak perlu pak menteri buat sidang media pun nak jawab apa yang rafizi katakan ni.. kacang.. hanya orang biasa yang berani menjawab ringkas dan tajam menikam.. rilek je dalam fb je pun jawapan ringkas.. 

part 11, part 1 rasanya nanti-nantilah post haha.. tapi ni pun simple yang kalau baca.. ek eleh.. apa da.. lainkali buatlah …

yup memang parlimen bubar!!! tak caya tengoklah sendiri..

TU DIA.. bukan main suka mecei bila dengar parlimen bubar hari ini.. siap menjerit sampai dah tak kisah orang sekeliling.. sampai ada yang whillie motor depan orang ramai beb, ye lah nak menunjukkan kegembiraan yang parlimen dah dibubar... wahh.. kemain eksyen siut ada pekakas tu.. siap ketab gigi dan kata habislah najib.. jadi pembangkang la lepas pru ni... hehe huii.. gile berlagak siut hahaha... kita tengok je lah siapa lah sok yang jadi pembangkang... kikiki..


yelah yelah pengumuman dah dibuat la.. ni ha.. tengok la sendiri.. pembubaran parlimen..

tapi pengumuman parlimen bubar pada bulan febuari 2008 la ye.. masa tu pak lah yang jadi pm... hehehe.. hah apa lagi percayalah sekarang... hahaha... kemain, pekakas.. nak cepat, nak cepat.. sabarlah.. dalam terdekat ini la.. mesti bubar punya...

ps: kredit rakan fb yang sharekan gambar ini.. hahaha... jangan lupa pesan dekat keluarga, rakan-rakan dan semua sekali KITA UNDI BN, undi pakatan pembangkang maka kita mengangkat lgbt bermaharaj…

paling panas!!! hampir 5,000 memenuhi setiap penjuru kerana ceramah pas di kg wangi!!! pheww!!!

ak ak ku.. dah tak tau nak cakap apa.. dah la panas pasal saman vs kebenaran si papagomo tu.. dah dah.. dapat info ceramah pas dapat pulak kumpul orang sampai 5,000 orang wei!! gila kecut perut aku tengok.. mau gelak besarlah si pekakas pas semua ni weh.. aduhai... aku hanya mampu mengucapkan takziah, eh tahniah kerana pas memang gempaks.... perghhh

tidak mampu ku berkata-kata... adeh.. tapi macam biasalah kawan-kawan ini adalah gambar hiasan.. hehe.. apa tak nampak bendera apa tu??? hehe
yang sebenarnya, kang kalau tunjuk gak gambar ni, kata pekakas ahhh semua ini fitnah umno. erm.. tapi tunjuk jelah ek.. biarlah kita nilaikan mana realiti dan mana fantasi ek.. hehe... r uuuu ready????????? roll ke bawah ye.. sebab suspen gile beb!!! / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

ni ceramah ke sesi dialoq ek.. hehe..
lokasi : kg wangi, DUN pasir panjang jantina : tidak diketahui keadaan semasa : kritikal dan sadis situasi pekakas pas : mencarut stress dan …

bila saman di lawan dengan kebenaran!! agak-agak sekarang siapa yang goyang????

respek dengan papagomo.. walau anuar ibrahim dah failkan saman kepada papagomo sebanyak RM100 juta, bukan main seronok para pekakas pkr beb, melompat riang pekakas pas juga, mereka siap kata gasak la kau gomo, sampai muflislah kau, mesti gomo tengah goyang.. tengah sorokkan diri.. itu dari ayat-ayat pekakas yang sememangnya suka kalau cerita saman menyaman ni...

tapi tanpa diduga, ingatkan gomo minta maaf sebab serender.. sekali.. this is war time.. haha.. terbaik la bro.. keke.. terkedu juga rasanya si mr mansuh tu.. mau dia juga goyang kura-kura aku rasa time ni.. nak luah mati anak tak diluah mati bapak... adeh!!!

ADAKAH FIGHT FIRE WITH FIRE SEMAKIN GEMPAK....


ayat-ayat sadis dari gomo
Dato Sri Anwar Ibrahim, 6 hb Febuari 2013 berlokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1 pagi rakaman aksi Dato Sri membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah juga berada di tangan saya. Saya merasakan bahawa Dato Sri tahu apa yang akan berlaku jika Video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nya…

mahfuz omar sound ds najib la... gile gempak!!! hehe

nampaknya bersuara dengan gempak siut mahfuz omar.. kira dashyat la dia sound tepet kat ds najib sebagai gagal kerana isu lahad datu... erk... apa betul mahfuz omar ni cakap ikut sedap rasa atau sedap hati atau sedap ramuan herba... hahaha macam dia ada tolong selesaikan ke apa terjadi dekat lahad datu tu...

komplen komplen komplen...


TALK TALK TALK... itu lah je mampu pemimpin pembangkang, muka tak seko pun nampak kat lahad datu tu.. hehe.. tolong sama-sama selesai tak nak pulak.. KOMPLEN KOMPLEN KOMPLEN... itu je lah yang termampu.. dah pesen diaorang sejak azali lagi kan.. hehe oit mr mahfuz.. daku masih teringat lagi ayat-ayat best dari mu mahfuz... hahaha... 


ejaan pun salah, nak kritik ds najib gagal... wakakaka... aku pun pening lah pesen pemimpin KOMPLEN KOMPLEN NI.. hehe.. kadang-kadang kelakar sebab kalau dia komplen, dia pun ada sekali buat kerja tak pe... ini alahai.. keh keh keh

kau buka mulut lagi... kenapa??????
ps: tu lah aku nak bagi tau.. TALK TALK TALK... talk only,…

UNCENSORED VIDEO YANG BUATKAN RAMAI BINGUNG!!!!

kadang-kadang ada hikmah juga bila ds najib tak bubar parlimen awal-awal.. sebab apa.. hehe.. sebab kita nak tengok kualiti dulu dari bakal pm kita beb.. kalau bakal pm kita jawab soalan pun macam cepat beno kantoinya.... alamatnya tumpo kata orang perak..


Anwar juga menyatakan ini dalam jawapannya: "Whether a person (is) a bisexual or homosexual, personally it's a..personal matter.." (Tak kira seseorang itu sama ada biseksual mahupun homoseksual, itu adalah perkara peribadi) 

untuk cerita selanjutnya klik siniklik sini

aku percaya, Allah tengah menguji kita semua, dan kita diberi otak yang waras supaya menilai apa benar pilihan kita nanti.. Allah lindungi kita semua dari perihal manusia yang tinggi cita-citanya... alangkah malangnya kita bila kita biarkan otak kita bergabung dengan lutut.. jadilah lebai malang...

nilaikan dengan mata hati..


ps: ai dunia nak terbalik... dunia yang semakin tua, macam-macam ragam manusia yang sanggup lakukan apa saja demi cita-cita songsan…

WTF, KORANG NAK KATA APA BEB??? GILA!!!

APALAH NAK JADI NI?? UISH, BETULLAH KATA USTAZ, bila manusia menjadi buta, maka apa saja yang mengenyangkan mereka, mereka akan ambil... dan apa yang merugikan mereka mereka akan tolak.. adus.. aku risau kalau kita semua tak sedar dan tak hairan dengan azab Allah, maka kita semua nanti terimalah keadaan dimana bala datang untuk kita semua rasai... kalau golongan dia saja kena tak pe.. ni masalahnya dengan kita-kita beb!!!

sumber gambar: fb anti pakatan rakyat
ps: adakah anda rela beb?? uish simpang....

antara video lambung bayi dan video lgbt makhluk tu!!

baru-baru ni kita dikejutkan dengan video amah dok lambung bayi, dirakam oleh cctv rumah majikan dia.. dan kalau ikut muka dia tak delah nampak mana pun.. tapi video tu memang bagi rakyat malaysia angin satu badan dengan amah tu.. dan sekarang amah tu dah di hukum... katanya kena check kot-kot ada masalah mental.. oo ada sot wayer rupanya... hehe


dan selang 2 hari lepas.. gempar ada satu blog menyebarkan gambar yang agak geli haram jat.. hubungan sejenis..gila babi.. dan dikaitkan dengan makhluk sorang tu.. dan paling trill memang betul-betul iras muka dia... eee yarkk... video dia pun ada ooo. geli siol.... haha

namun apakan daya.. hehe.. walau ia berkaitan moral.. pekakas dia takkan benarkan orang percaya itu adalah dia.. maka dengan gempaknya mereka mencari helah katanya rambut tak sama, perut tak buncit, kepala tak sama.. gambar hitam putih.. hehe.. punya gempak penafian... dan paling trill harakahdaily dengan bangga terang-terang sebut nama makhluk tu... hahaha...


keputusannya...…

ai betul punya up nampak atuk nik aziz harakahdaily ni... hehe..

makan laksa sambil bersila pun menjadi tajuk berita sensasi yang dikatakan ramai giler orang klik.. haha.. femes atuk ku sorang ni ek.. erm.. nampaknya ada chan le lagi ni jadi mb yang tido je kejenya... memang betul leh jadi ikon.. hehe.

agaknya editor harakahdaily nakkan gaji dia dinaikkan kot.. tu pasal kena la up sikit atuk nik aziz, tak pun berita sensasi dah kongsoi.. almaklumlah sekarang ni modal panas dah semakin kurang, nak cari berita fitnah pun dah tak meletup macam dulu... mana tak stress.. kira up gambar atuk pun ok lah...


ps: dah takde dah ke pemimpin berwibawa dalam pas ek.. harapkan atuk je sampai sakit-sakit orang tua tu ye.. hehe.. udah-udah le tu, apa kata syorkan dia bersara je.. lagi bagus... ni mau masa berkempen ni gambar atuk menangis, gambar atuk solat sorang-sorang dijadikan modal le tu nanti.. alahai...

nampak gayanya bn kena post mortem ni.. himpunan gelombang biru hanya mampu kumpul 500 orang je :(

camne nak ku kobarkan.. sebab dah dekat pilihanraya gini pun himpunan yang patut membanggakan bn setakat bagi para pekakas pr gembira tak terkawal bila dapat tau hal ni beb.. ades. mana aku nak letak muka ni.. aduhai.. huk huk... wah nampaknya pekakas dap ada yang sampai melompat riang ni.. ye la ye la.. tau la.. pakatan kan hebat..:(

adus adus.. camne ni.. tapi tu lah ni gambar hiasan je.. yang betulnya gambar tu kat bawah.. haha
saja nak bagi panas.. almaklumlah, bila post cerita benar dari bn tak de siapa nak klik.. so troll je lah ubatnya... hahaha.. jangan mara aaa...

hehe.. nampak gayanya kata-kata busuk mengatakan sokongan rakyat terhadap barisan nasional di wilayah perseketuan semakin berkurangan amat meleset sekali.. dan paling menyakitkan hati para pekakas pr, lokasinya di bandar tun razak.. kononnya seluruh wilayah perseketuan adalah tempat jajahan pr.. ohh yeke? hehe. dan paling sadis.. mereka mengatakan mereka akan menang bersih semua kerusia yang akan dipertandingkan di …

penyokong lgbt mengamuk dengan zul nordin di pulau pinang!!! ganas, ganas!!

hehe, bila terdesak, penyokong lgbt yang sanggup lakukan apa saja, mereka tak peduli, lgbt adalah pilihan mereka dan mereka akan lakukan apa saja demi menggagalkan sesiapa yang nak mengahalang negara ini dari memiliki seorang ketua negara yang lgbt, cayalah melayu boddo.. hahaha... kerana lgbt anda sanggup rempuh majlis orang dan tunjuk samseng style lgbt yang rakus...


Polis menahan seorang lelaku kerana cuba mencetuskan provokasi bagi menganggu majlis ceramah "Di Sebalik Lahad Datu dan Kalimah Allah" yang diadakan di dewan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Guar Perahu, Penanti dekat sini malam tadi.

Lelaki terbabit yang hadir bersama sekumpulan lebih 60 lelaki dan wanita dipercayai penyokong parti pakatan pembangkang untuk mengganggu majlis itu sejak 9 malam, ditahan untuk siasatan lanjut.

Pada mulanya kumpulan tersebut berkumpul di luar pagar sekolah itu bagi menggagalkan ceramah yang dihadiri oleh Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin dan Mursyidul Am Tol…

FITNAH HARAMJADAH DARI PEKAKAS PR!!

SYAITAN-SYAITAN INI DAH MULA FITNAH SPR!! KALAU BETULLAH CARA BEGINI NAK DILAKUKAN, PATUTNYA, MASA PRU12 DULU DAH BUAT DAH DEKAT SELANGOR, PERAK, KEDAH, PENANG DAN KELANTAN DAN JANGAN BAGI LANGSUNG PR MENANG.. BETUL TAK.. NI LAH MASALAHNYA SYAITAN-SYAITAN INI BUAT KERJA DENGAN MENJAJA FITNAH... BODOH TUL!!

OI PEKAKAS PR. DAH TERDESAK SANGAT KER?????


ps: cari lah modal lain yang lebih trill. ini modal sama je.. modal yang tak langsung buat orang klimaks.. kenapa, stress eaa pasal gambar goyang orang tu.. uish, kata bukan dia, asal nak jadi stress lak.. tak pun terdetik dalam hati kata, adus dia lah.. rosak perjuangan kawe.. hehe.. punah ranah pekakas pr sekarang ni.. dah tak keruan dah... adeh..