Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari April 7, 2013

PKR DAN PAS BERCAKARAN DI BERA?? ahhhhh ni salah umno...

mereka dah bertelagah dah... sama-sama mereka dah belasah membelasah dah.. dah nampak tak betul dah pakatan ni.. tetapi apakan daya... ramai di luar sana, tak kan percaya apa terjadi dengan pas dan pkr ni.. mereka tetap anggap mereka ok.. mereka tak da apa-apa masalah... erm...


ps: lantak kau lah labu... sebab yang gaduh korang bukan bn...

JENTERA UNIT ELIT TEMPUR UMB DAN NADI RAKYAT!!! kami sudah bersedia....

Kealpaan dan kurang kesedaran tentang peranan siber sebagai jentera parti dilihat antara punca Barisan Nasional (BN) gagal mempertahankan penguasaan 2/3 majoriti parlimen pada Pilihan Raya Umum ke-12 (PRU-12) yang lalu.

Ketika itu, pihak pakatan haram menggunakan semaksimum mungkin ruang siber bagi melancarkan propaganda dengan membuat fitnah dan meracuni fikiran rakyat supaya membenci BN.

Ternyata tindakan itu memberi kesan yang sangat besar terhadap perubahan sokongan pengundi terutama pengundi baru yang terdiri dari golongan anak muda yang merupakan pengguna terbesar media sosial ketika itu.

Gerakan propaganda pakatan haram ketika itu turut dibantu oleh kelonggaran tahap keselamatan dan pengawalan oleh pihak berkuasa terhadap pengguna media sosial. Jadi mereka bebas untuk melakukan apa sahaja termasuk membuat fitnah dan menamam kebencian rakyat terhadap pemerintah ketika itu.

Namun ketika ini semuanya telah berubah. BN telah bersedia untuk berdepan dengan pakatan haram dalam peper…

ISU VIDEO BESI STOPA!! SEMUA RAKYAT KATA ITU FAKE!!!

JAWAPAN YANG POPULAR SEKARANG...

UMNO FITNAH DENGAN MEWUJUDKAN VIDEO LUCAH TERBARU INI

VIDEO BESI TIDAK SAMA SEKALI DITERIMA,

PANDAI UMNO CARI PELAKON SEBIJIK MUKA MACAM STOPA

BLA BLA BLA BLA BLA UMNO, BLA BLA BLA UMNO, BLA BLA BLA BLA UMNO.... KALAU NAK JAWAPAN, NAMA UMNO YANG DISEBUT BERKALI-KALI... UMNO SINI UMNO SANA... huk aloh, penyakit sawan dah berjangkit kronik giler sekarang ni... hahaha semua kerana mu stopa... apekeheanyer PAS... dah jadi terlungkop dah... hehe


maka macai-macai terpaksa cari idea yang paling badas untuk mengaitkan umno dengan isu video si stopa ni.. alahai.. kalaulah video orang umno macam ni.. sampai ke subuh mereka berdemo rasanya, meminta siasatan diraja... tetapi apakan daya.. ini pemimpin maksum pakatan.. gile gempak haram jadah style pakatan..

pasal perangai si stopa ni, dah dah ikon ni pulak yang popular... hehehe...


ps: spender putih menjadi pojaan... hahahaha...

lokasi video stopa ali dah diketemui!! di sahkan sendiri oleh pengikut tegarnya... habis kantoi!!!

nampak gayanya, kena tempah topeng gaban le gamaknya.... hahahah.. ai macam-macam gelagat parti bulat ni ye.. apakah sekarang ini dikalangan ahli pas ada yang garu kepala, tepuk dahi, tampar bini, sepak batu, whelly motor, terjun lombong... atau gelak sorang-sorang depan cermin... hehehehehe

yum yum
roti canai kasi banjir.... stopa.. hahaha... 
ps: jangan mara aaa... kasi gurau kasar... alah.. mecei gurau boleh je.. bila kena batang idung sendiri dah terasa.. ek eleh sensitip tul hahaha

SEBAHAGIAN "SPY CAMERA" YANG ADA DI PASARAN!!! TAKKAN TAK TAU KOT????

kita ni di era teknologi canggih.. malas sebenarnya nak cerita panjang dengan pekakas-pekakas pr yang tak reti bahasa serta otak dia dah tepu, mereka puas spin macamanapun tak mampu nak sorok bangkai gajah ooo.. asyik nak kaitkan umno... paling sedap kata video itu edit.. huk aloh.. hahaha

dalam syok-syok membalun.. rupanya ada orang nak ambil kesempatan.. sangat memeningkan kepada sesiapa sahaja (yang kaki makan luar lah)..  ini zaman teknologi yang kita sendiri tak pernah tengok gajet begini kan..

JOM TENGOK, CONTOH-C0NTOH "SPY CAMERA" YANG ADA DI MUKA BUMI INI.. .. kalau hidup zaman batu boleh lah kata video itu besi.. hehehe..



 pen sudah tentu..  dekat lighter pun ada beb
 kualiti video spy.. terang tu.. 
 calculator??

kunci kereta pun ada tu.. 

jam tangan tu..
ps: erm tunjuk jela apa saja, takkan mampu menyedarkan golongan pekak bisu bebal, buta dan tuli.. so kita nak buat macamana... gambar edit diaorang percaya bulat-bulat, video besi anda haram mempercayainya...gila …

PKR DAN PAS TENGAH PERANG BESAR SEBENARNYA!!! UMNO JUGA DAPAT NAMA!! HUK ALOH!!

sebenarnya hal sebenar terjadi dalam angkatan kapal pakatan rakyat antara PAS & PKR di tutup rapat.. dan menjadi mangsa keadaan adalah umno, ya cukup cerdik mainan politik bahlol ala bebal... tahniah pas kerana nak libatkan umno tetapi kerana nak kata video tersebut edit jauh sekali kerana tidak mampu bagi dalil yang kata video adalah edit... gasak la kau pas... nak jawab apa????

kena faham apa itu angkuh dahulu.. iaitu siapa dia mr stoppa ali...



Seperti biasa, MyMassa suka untuk berkongsi sedikit sejarah politik tanah air. Ramai peminat politik tanah air mungkin terlupa  Datuk M pernah menjadi Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Alam Sekitar pada tahun 1977. Ketika itu PAS menyertai UMNO dan BN sebagai Kerajaan Perpaduan.

Dari permulaan penglibatannya dalam politik, bintang politik Datuk M cerah dan tidak pernah ketinggalan menjawat jawatan penting sama ada dalam parti atau Kerajaan. Semasa PAS memerintah Terengganu, pemimpin tersebut menjadi EXCO Kanan Kerajaan Negeri. Jawatan t…

satu persatu petunjuk dari Allah, kalau tak sedar-sedar juga!!! entah lah labu!!!

sebenarnya isu skandal video pemimpin tertinggi pas yang panas tersebar malam tadi menunjukkan kepada semua orang diluar sana terutama pengikut totok pas... KAMU MEMUJA PEMIMPIN MUNAFIK ... kamu sanggup lakukan apa saja.. sanggup bermati-matian mempertahankan maruah parti kamu.. tetapi... amat memalukan... sangat memeranjatkan.. bila seorang pemimpin yang bercerita hebat tentang ISLAM, membangkitkan semangat untuk semua supaya berjuang dan berjihad dengan pas demi ISLAM.... tetapi... MASYALLAH...


patutlah semakin ramai yang dah mula sedar... harap ramai lagi diluar sana sedar... pemimpin munafik didalam pas dah terlampau banyak... patutlah dato hassan ali katakan yang didalam pas sekarang parasit yang mengawal kesemuanya... so memang betullah kata dia... dah terbukti...

doa hancur umno yang dibuat tahun lepas, ISLAM mengajar ini semua???
ISLAM mengajar kita begini??????
bila membangkitkan semangat melawan umno, dah macam nak bertempur... tetapi hakikat.. mereka ini adalah manusia bertop…

baru aku faham!!! derma jihad pas wajib kerana apa!!! $$$$$$$$$$$$

BILA TIME CERAMAH PAS, PEMIMPIN MEREKA KATA

DERMA KITA ADALAH JIHAD, SUMBANGAN KITA ADALAH JIHAD... INGAT TUAN-TUAN... SETIAP DERMA ANDA UNTUK JEMAAH KITA ADALAH UNTUK MENJATUHKAN UMNO...

UNTUK APA TUAN-TUAN, UNTUK MENJATUHKAN UMNO..... TAKBIR... TAKBIR...

erm baru aku faham beriya-iya benar nak orang suruh derma... oooo baru aku faham da...


ps: yahoooooooooooooooooooooooooooooooo......... bravo, bravo...

edisi klon!! dengar kata klon video seiras musatapa ali akan buat sidang media????

macam biasa ayat biasa dari pekakas tegar pas yang tak leh terima kenyataan

"UMNO MEMANG OTAK PORNO, INI ADALAH FITNAH"... dah tentu yang edarkan cd tu orang pkr.. apasal pulak umno yang kena...
ada juga pekakas pkr mencelah.. "WAH DAH ADA NAK CELEN BANG NON LA..." yahooo.. 
dap punya pekakas pun ada komen "HAIYA MANYAK CHIRAKAK, APA INI HAJI TADA MALU KA" dalam hati kemain suka tu... 

meh tengok lagi gambar gila sadis.. KLIK SINI
ps: aku tak tau nak cakap apa lagi... kali ini bom memang dah meletup kaw-kaw dalam parti pas... runtuh semangat para pemimpin serta pekakas mereka.... ayat nak tuduh umno pun dah tak releven sebab yang sebarkan cd tu adalah amk, siap dah kena tangkap dah... so kita nak cakap apa... dalam harakah daily pun tak keluar satu pun artikel nak menafikan hal ini...

SATU KAPAL DAH SERANG SAMA SENDIRI DAH BEB!!! TERBARU VIDEO MUSTAFA ALI??? demn

BELUM APA-APA UMNO DAH KENA TUDUH PASAL VIDEO YANG DISEBARKAN MELALUI CD... disebarkan di lokasi kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat, Kampung Alor Lintang


Dikabarkan seorang lelaki telah ditahan oleh anggota polis di Kampung Alor Lintang, Kampung Raja, Besut Terengganu. Pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat, Kampung Alor Lintang itu menemui 16 sampul surat yang mengandungi sekeping VCD setiap satu pada lelaki terbabit.

edisi balas membalas la ni.... dah sama-sama bercakaran, umno pulak dapat nama... kepala hotak.. NI KIRA TAKTIK NAK BURUKKAN UMNO LAH NI YE... THEW YAMAKACHOWHAI...dikatakan edisi balas dendam ini dilakukan oleh amk kerana video aiskrim azmin..... LANTAK KAU LAH LABU... GADUHLAH KAU SAMA SENDIRI... PRU13 NANTI RAKYAT AKAN KUBURKAN PAKATAN RAKYAT!!!!!

sumber GAP

pendapat aku, dengar boleh percaya jangan!!! semua kuasa Allah!!

sebenarnya, aku cukup risau kalau awal-awal dah up terus yang bn bakal menang besar dan dapat merampas selangor dan kedah.. yup kalau dengar pun wah syok, indah aman, kalau betul kan bagus... tetapi realitinya bila dicanang cerita-cerita atau kajian-kajian yang terlampau up kan sangat kemenangan aku rasa dalam taktikal perang agak kurang bijak!! pendapat aku lah, ingat lagi tak mainan kata-kata dap... masa pru12 2008 dulu... mereka kata... bn boleh menang besar, siapalah dap kalau nak menang banyak parlimen pun... tengok apa jadi????


walau tak mau berburuk sangka, anda kena ingat ye, pru 13 ini adalah UMNO VS KIASU DAP,  kiasu dap nak kan kuasa... kuasa dominan untuk mengawap sepenuhnya kerajaan malaysia... mereka cerdik, cerdik mengapikan supaya pas dan pkr yang di dominasi oleh melayu totok menyerang umno sahaja sekarang ni... dari dulu pun... sebab utama, umno adalah kuasa dominan dalam bn... faham-faham jelah kan... runtuh kuasa tu... pas dan pkr memang bertepuk tangan tetapi mere…

dimana maruah penjawat awam apabila di hina, cerca serta di maki hamun...

kadang-kadang aku tengok budaya yang dibawa pakatan rakyat agak radikal.. nak protes ke apa ke, tak perlu anda menghina, mencaci, macam sempurna habis puak-puak pakatan hampeh ni ye..dari pemimpin sampai ke pengikut, sama je otaknya... terlalu anggap diri adalah sempurna dan hebat dimata orang... tetapi bila kita melihat.... ini kah cara yang nak dijadikan contoh???????

SEDARLAH WAHAI PENJAWAT AWAM, TONY PUA PERNAH TERBUKA MULUT NYA, BERKATA AKAN KURANGKAN PENJAWAT AWAM... ANDA RELA?? ANDA SETUJU??, WALAU ANDA PENYOKONG TEGAR PAKATAN HAMPEH??? udah-udahla dijadikan mangkuk yang main ikut je.. tanpa sedar apa bakal terjadi... fikir dan fikir... bukan emosi....

VIDEO SEDIH, SILA KLIK SINI

siapa kata menifesto pakatan rakyat tak ditunaikan.. ini kira apa ni?? sila jawab!!!

mereka kata mereka boleh beri janji kepada rakyat selangor, mereka percaya mereka lagi telus dari kerajaan bn, sebab apa saja mereka lakukan.. yup rakyat akan bersama dengan mereka, sokongan bukan 100%, tetapi 300%... gile gempak...

tetapi.. apabila mereka tak tunaikan janji... nak salahkan siapa ek.. ce citer ce citer...





sumber my massa
ps: setahu aku memang mereka-mereka yang walau dah kena tipu, dah kena kencing, tetap dengan pendirian, pakatan rakyat tetap dihati.. malah dengar kata sokongan mereka lagi bertambah kuat kerana nak sangat dap menjadi kuasa mutlak, walau pas dan pkr hanya keldai.. melayu takkan peduli.. mereka hanya nak jatuhkan umno.. erm.. kita nak buat macamana lagi.. berserah jelah dengan Allah...

pkns kena taji hari ini..!! tempur habis-habisa untuk rakyat!! ayuh!!!

PETALING JAYA - Penduduk di sini membantah pembinaan projek pembangunan bercampur oleh Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS), PJ Elevated City di Jalan SS8/6, Kelana Jaya.

Penduduk mendakwa, pembinaan projek yang menelan kos kira-kira RM3 bilion dan dijangka siap pada 2015 itu bukan sahaja menggambarkan sifat tamak kerajaan negeri, bahkan menafikan hak mereka untuk memiliki hartanah di kawasan itu.

Timbalan Pengerusi Biro Pengaduan Awam, MCA Selangor Kelvin Chong Seng Foo berkata, kerajaan negeri ketika ini dilihat lebih memberi penekanan kepada projek mega, berbanding tumpuan kepada pembinaan rumah mampu milik.

Menurutnya, projek pembangunan bercampur yang meliputi pejabat, lot perniagaan dan kondominium itu turut melibatkan pembinaan tiga blok asrama untuk 10,000 pekerja asing.

"Projek itu tidak memberikan sebarang faedah kepada keperluan sebenar penduduk yang mahukan setiap tanah kosong di Petaling Jaya ini dibina mampu milik dibina.

"Apa yang pasti projek ini hanya…

gambar sebenar ceramah tian chua yang tidak sesekali keluar di blog-blog pro kerajaan..

ramai gile.. tapi ni hanyalah gambar hiasan da.. haha
ramai kata, ceramah tian chua tak dapat tarik ramai penduduk untuk menghadirinya, tetapi ramai tak tau, sebenarnya puluhan ribu yang melihat ceramah tersebut di tingkap rumah pprt tersebut... semua malas nak turun.. dan hanya mendengar ceramah maki hamun melalui tingkap rumah... tu pasal kurang je orang... tapi hakikat ramai.. ini adalah kiraan matematik dari pengikut tegar pakatan sendiri... jadi apa kata kita percaya je lah... hehe

hehe alamatnya jadi sasau la kau tian chua... hahahaha, golongan cap ayam korang selalu mendabik dada kononnya sah keseluruhan rakyat malaysia tetap akan menyokong pakatan rakyat... sebab pemimpin pakatan rakyat semuanya telus.. telus atuk dia.. keh keh

lokasi: parlimen batu
kehadiran : 30,000 orang termasuk penduduk disekitarnya yang tak hadir ceramah tian chua..
jantina : tidak dapat dikesan
keadaan pekakas pr : muka ketat... derma kurang.. haha




ps: hehehe... itu pun ada juga pentabsub-pentabsub kat…

pas tak perlu undi melayu di selangor!!! phewww hebat!!!!

tiada siapa peduli... 
tetapi orang dibawah dia tak kisah walau jadi balaci dap pun.. 

wah bukan main hebat pas selangor.. tu lah mereka berani kata begitu sebab ramai gilo beb pekakas otak kat lutut macam diorang kat selangor rasanya.. tak kisah pun.. sebab mereka dah tau .. melayu pekakas akan tetap menyokong mereka..tak gitu... mereka yakin 199% melayu pekakas yang ada akan terus menyokong mereka...

SHAH ALAM - PAS Selangor kini mula mendabik dada apabila mendakwa mereka tidak memerlukan undi kaum Melayu semata-mata sebaliknya pengundi kaum lain bagi memastikan kemenangan calon mereka di Selangor.

Mengakui perkara itu, Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abd Rani Osman berkata sebagai contoh di kawasannya, ( DUN Meru) dia tidak terlalu mengharapkan sokongan orang Melayu.

“Di DUN saya, kalau hanya mengharapkan undi Melayu semata-mata, tidak mungkin saya menang pada 2008, kerana mereka daripada kaum lain juga mengundi PAS. Ini kerana, kami dalam pakatan rakyat berjanji untuk memberi kemenangan…

azmin kata, ahlinya yang keluar pkr malam tadi semuanya lakonan!!!

PKR Cabang Gombak yang diketuai Timbalan Presiden, Azmin Ali kini tempang selepas sebanyak 250 ahlinya dengan diketuai Timbalan Ketua Cabang, Abu Bakar Ninggal dan Ahli Jawatankuasa Cabang, Mazlan Abdul Rashid keluar daripada parti itu.
Serentak itu, kesemua mereka menyerahkan borang keahlian Umno kepada Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar selepas hilang kepercayaan terhadap PKR khususnya Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Azmin.
Abu Bakar ketika ditemui berkata, PKR telah jauh tersasar daripada perjuangan memartabat bangsa, agama dan negara kerana Anwar serta Azmin dilihat meletakkan kepentingan peribadi melebihi segalanya selain turut diselubungi masalah moral yang kronik.
"Kepercayaan saya terhadap PKR, Azmin dan Anwar semakin terhakis sejak beberapa tahun lalu rentetan pelbagai isu yang menyelubungi parti ini. PKR tidak lagi membela bangsa, agama dan negara tetapi hanya ghairah mahu menabalkan Anwar sebagai Perdana Menteri.
"Apatah lagi An…

fitnah tu kan makanan ruji pas.. nama je muslimah.. tapi alahai..

didikan pas.. hina kan saja orang umno, nescaya anda akan dapat pahala.. nampak macam syle syiah je aku tengok samdol-sambol pas sekarang beb.. sebijik...

apa dah tak de ahli sunnah di dalam pas yang nampak apa jadi dekat parti mereka ni.. semakin radikal minded yang sangat kronik... semua kerana kuasa...


ps: kalau puak-puak ini dapat kuasa sepenuhnya, aku pecaya dendam kesumat akan dilakukan untuk melakukan apa saja kepada orang-orang umno.. tengok terengganu masa pas ambil alih kuasa pada 1999, apa jadi.. berbekas beb rakyat sana... 
sumber RMK

kita tempur!!!!

pagi pagi ni cuma nak bagi semangat dekat pejuang-pejuang bn semua...

KITA TEMPUR.....
KITA GEMPUR.....


ps: THE DAY WE FIGHT BACK!!

VIDEO PANAS BERDENTUM... penyokong pr mengamuk sakan!!! jom tengok!!!

KAN AKU DAH KATA... KALAU KRITIK ATAU MENYEBARKAN KEBURUKAN KETUA MEREKA, MALAH MENYEBARKAN KEBENARAN SEBENAR.... MAKA JADI TAK KERUANLAH GOLONGAN INI... TAK TENTU ARAH MEREKA BEB... JADI SAWAN YANG SANGAT TERUK.. SAMPAI KALAU TENGOK..... ALAHAI....

aku pernah bagi tau... sejak dua menjak ini golongan ini dah semakin tak keruan... kalau nampak bendera bn.. mau dia rentap, kunyah masuk dalam mulut... konon nak menunjukkan kemarahan yang amat sangat terhadap kerajaan... hehe

LIHAT VIDEO INI... KLIK SINI

amacam.. apa pandangan korang??? manusia apa tu.. taksub gila babi sial.. hahaha... kira kepanasa teramat sangat tu... jiwa tak tenteram.. inilah dia manusia penyembah yahudi... pui

 mungkin mereka terlampau taksub begini kot... 

ps: ini lah dia manusia yang tak boleh terima kenyataan KEBENARAN... MEREKA TERLALU PEDIH MENERIMA KEBENARAN.... ya Allah kau tunjukkan lah sinar keinsafan kepada mereka-mereka yang taksub... amin...

bila dia carutkan ulama pondok.. ini lah dia perangai puak-puak haramjadah...

aku sebenarnya banyak kali memerhatikan ramai gila keparat mahkluk pentabsub pakatan ni.. mereka kalau kena krtitik.. kau tengok cara meraban tahap teratas beb.. pentabsub mendewataranyakan parti pas.. ni lah dia...

biar semua melihat.. biar semua memerhati.. mereka ini adalah makhluk paling bangsat pernah dicipta..


ps: taik bergelumang penuh dekat otak mahkluk gini weh... apa dia ingat 28 juta rakyat malaysia ni kompem sokong diaorang ker.. hahaha

ceramah din pudu dan lim kit siang, hampir 5,000 hadir di pekajang, gelang patah!!!!... demn!!!

aa... aaaa.. aaa.. aku.. nak cakap pun dah rasa gementar ni.. nak tunjukkan gambar ceramah pr di gelang patah ni pun aku cukup gusar... nampak gayanya lim kit siang begitu yakin 100% gelang patah dia akan menang besar... alahai.. camne ni.. erk erk..

perghhh ramai gile bro.. tapi ni ceramah TUKAR di kelantan.. hanya sebagai gambar hiasan.. hehe
sebenarnya gambar sebenar di bawah ini, goyang aku melihatnya hehehe

amacam ramai tak.. gile ber asak-asak orang la wei.. apa ko tak nampak... hebat siut lim kit siang... hehe..
Pekajang, Gelang Patah, Johor 6 April 2013 - Suasana ceramah pakatan pembangkang yang disampaikan oleh Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang, tidak mendapat sambutan dari penduduk setempat apabila kira-kira tidak sampai 100 orang yang hadir bertempat di Pekajang, Gelang Patah, Johor, di sini malam ini.

sumber anti pakatan rakyat

lagi berita tak logik dari banting!!! huh...

entahlah, mana logik orang pkr sesuka hati keluar parti.. mereka dah anggap parti pkr sangat telus, jaga rakyat, malah anuar ibrahim pun akan jadi perdana menteri lagi sebulan je lagi... dah tu semua nak keluar pkr, lagilah tak logik.... kan..



350 ahli pkr keluar parti di banting
BANTING 7 April - Seramai 350 orang ahli Pakatan Rakyat (PR) terdiri daripada 11 cawangan yang berbeza hari ini telah menyertai MIC sekaligus memberi sokongan yang kuat terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN) di negeri Selangor.
Ketua MIC Cawangan Sungai Manggis M. Kunasikan berkata, faktor janji yang tidak ditepati oleh parti PKR 4 tahun lalu menyebabkan bekas ahli PKR itu mengambil keputusan untuk memilih menjadi ahli BN yang dilihat lebih menepati janji.

"PKR pada 2008 pernah berjanji dalam masa 3 bulan akan menunaikan janjinya kepada penduduk Kg. Fatimah di Sungai Manggis tetapi janji itu tidak ditunaikan sehingga hari ini.

"Salah satu janji ialah membina tempat pembakaran mayat untuk kaum india …

video sulit yang boleh bagi kurap nik nazmi semakin gatal!!!

bila dipuja-puja kata pkr adalalah parti penyelamat malaysia... maka semua rasa sangat teruja, pkr lagi bagus dan pemimpin mereka semua telus!! telus atuk lu, pkr adalah salah satu parti paling sial pernah wujud dalam malaysia.. sial dia sama je dengan dap dan pas.. tu pasal bila otak mereka terus jadi sialan... sampai pengkut tegar mereka yang taksub lagi sadis kesialan tahap bebal... itulah pkr...


klik sini untuk rakaman tersebut
Berikut adalah rakaman semasa mesyuarat tertutup untuk membincangkan isu jambatan besi di Petaling Jaya yang dihadiri oleh wakil ahli-ahli Parlimen, wakil pemaju PJCC, wakil konsesi lebuhraya NPE dan ahli majlis MBPJ.

Video ini disiarkan untuk membuktikan kepada rakyat, terutama rakyat kawasan Seri Setia dan Kelana Jaya bagaimana sikap sebenar bekas ADUN Seri Setia, Nik Nazmi Nik Ahmad.

Video ini diserahkan oleh salah seorang yang kecewa dengan sikap Nik Nazmi sepanjang tempoh beliau memegang kerusi ADUN.

Sudah jelas terbukti dalam video ini bagaimana Nik Naz…