Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari April 21, 2013

[TEKNIK EDIT] SEBENARNYA TEKNIK BEGINI DIGUNAKAN SEKIRANYA ORANG TAK RAMAI!!

menupulasi gambar itu teknik yang agak hebat, jangan hairan di hari-hari kritikal untuk mengundi ada cara untuk menunjukkan orang ramai gila datang bila satu-satu anjuran ceramah atau apa-apa sajalah.. hanya yang pakar dapat menentukan ia palsu atau tidak...

contoh-contoh manipulasi gambar di konsert k-pop korea.. dah terkantoi kerana mungkin konsert mereka anjurkan kurang ramai, jadi untuk menunjukkan ia ramai, jadi editing yang sangat pro pun mulakan kerja.. hehe




tak mustahil hal ini dilakukan oleh mereka yang tengah terdesak, nak menunjukkan mereka kuat di ceramah politik.. hehe..

ps: tapi kalau diikutkan, masa pru 2008 dulu mana-mana ceramah pakatan memang full pack, sekarang harap orang-orang tegar je datang support untuk tunjuk ramai, yang datang pun bukan orang situ.. hehe..

[JANJI DITABURI] MEREKA SUKA BERJANJI, TAPI MENUNAIKANNYA MEREKA GAGAL!!

PESAN GUA KEPADA PENGUNDI-PENGUNDI SEMUA, KALAU MEMANG KALIAN NAK RASA BAGAIMANA KENA TIPU LAGI 5 TAHUN, MALAH DI KELANTAN PUN DAH 23 TAHUN KENA TIPU..!!

TAPI TAK SERIK-SERIK, ASYIK-ASYIK TUDUH BN RASUAH, WALAU TUDUHAN TERUK GILA MEREKA CANANGKAN, BN TETAP KOMITMEN JAGA RAKYAT, TAPI PAKATAN? YB-YB DIAORANG HANYA MUNCUL BILA NAK DEKAT PILIHANRAYA...

MALANGNYA BILA KITA RELA KENA TIPU LAGI... OH OH...


sedarlah wahai kalian.. sedarlah.. mereka ini nak kan simpanan rm negara yang berjumlah beratus billion tu untuk kenyang sampai anak cucu mereka, habislah...


ps: sembang mereka mereka jelah yang betul tetapi hakikat mereka lah bapak segala penyamun!!!

[POSTER] PEMBERONTAKAN TETAP DITERUSKAN DEMI MENUMBANGKAN PAKATAN RAKYAT!!

KITA MEMBERONTAK KERANA

MEREKA SANGGUP MENYOKONG LGBT, SEKSUAL MERDEKA, MEREKA SANGGUP JUAL KALIMAH ALLAH KERANA UNDIMEREKA SANGGUP GADAIKAN ASET-ASET ORANG MELAYU KERANA DAPMEREKA SANGGUP MENIPU KERANA KUASAMEREKA SANGGUP MENGANGKAT PEMIMPIN YANG BANYAK SKANDALMEREKA SANGGUP ROSAKKAN KEAMANANMEREKA SANGGUP JUAL MARUAH BANGSA KERANA DAPMEREKA SANGGUP LAKUKAN APA SAJA DEMI PUTRAJAYAMEREKA SANGGUP MENGHUKUM ORANG SEAGAMA DENGAN MEREKA KERANA BERBEZA PENDAPAT!!MEREKA NAK MUFLISKAN NEGARA INI

AYUH RAKYAT MALAYSIA, JANGN DIAM, JANGAN TAKUT, AYUH BANGKIT DAN AJAR MEREKA DI KERTAS UNDI!!!

[GOYANG] CERAMAH PKR DI PELABUHAN KLANG MENGAMIT 5 RIBU ORANG!! TAHNIAH KHALID IBRAHIM!

hebat mb selangor ni, nampak gayanya dia boleh jadi lagi ni mb selangor untuk sepenggal lagi.. hebat gilos, berpusu-pusu manusia hadir demi peluk cium parti pkr, gile gempak... goyang kaki melihatnya, sampai terkedu, orang bn senyap seketika time ni...

cuba lihat hal sebenar yang berlaku bila ceramah anjuran pkr di tempat mereka sendiri? apakah keadaan ini dipanggil pkr kuat? hihihihi


Agak sukar bagi MB Selangor TS Khalid Ibrahim untuk mengekalkan label heavyweight yang diberikan olehnya kepada diri sendiri, jika kehadiran di majlis-majlis ceramahnya kekal di bawah 30 orang.

BACA SETERUSNYA DI SINI KLIK

[HOT] KERANA HASSAN ALI, PERMATANG PAUH SESAK MALAM TADI!!

ceramah semalam berlangsung di padang awam permatang pauh, kehadiran hadirin dikatakan hampir 5-6 ribu lautan manusia. apa anuar ibrahim tak rasa risau? ohh aku lupa manusia macam anuar ibrahim anggap tak perlu risau sebab dia memang boleh menang pun di permatang pauh kali ini.. sebab dia ditakdirkan hebat dan bagus..






Yang paling menarik, Dr Hasan Ali telah di"booo" oleh para hadirin ketika menyampaikan ucapan beliau. Semuanya bermula apabila Hasan Ali bertanya sama ada rakyat Permatang Pauh masih lagi mahu memilih seorang peliwat sebagai wakil rakyat mereka..

Hadirin yang hadir menunjukkan reaksi spontan dengan mem"boo" wajah Anwar yang terpapar di skrin gergasi di kawasan ceramah berkenaan..

baca seterusnya dimpp

[JAHAT] BILA BN SUDAH DIRUNTUHKAN, TIADA LAGI KEBAJIKAN, TIADA LAGI BANTUAN!!

syaitan dah berjaya lakukan kerjanya
sebenarnya kalau diikutkan situasi sekarang, pr memang licik melakukan kerja hasutan kepada orang-orang yang main ikut saja, ikut saja apa kata pemimpin mereka, dari nik aziz, anuar ibrahim, hadi awang sampai ke lim kit siang... cara mereka menghasut rakyat cukup terer, yang sorang tu guna cara agama, anggap umno tak sebagus mereka, ramai percaya, malah ramai bila nak berubah, nak jadi baik dan beragama terus masuk pas dan anggap semua dosa dulu dah terampun... akan ada sindrom takabur secara automatik.

yang sorang lagi tu, anggap dialah pejuang rakyat, tetapi skandal punya keliling pinggang, masalahnya yang muda-muda dah tekad, walau dia ada skandal ke, pejuang lbgt ke, menyokong liberal ke apa ke, itu semua tak penting, janji kena angkat dia jadi pm.
yang sorang tu pulak, dah lah chuvanist, dia cekap menghasut orang cina tentang betapa kejamnya umno melayan orang cina selama ini, walau kalau tengok realiti orang cina lah paling nikmat hidupnya de…

[WAJIB BACA] UNTUK CHUVANIST DAP YANG TAK FAHAM SEJARAH!!

Artikel ini ditulis oleh seorang BUKAN MELAYU. Saya harap ia dapat disebarkan terutama kepada Cauvanist DAP.

Bumiputera, kepada yang bukan Bumiputera.

Ketika perlembagaan didrafkan, warga Malaya menganggap itu adalah kompromi terbaik. Imigran Cina dan India telah tinggal di situ hanya selama 2 generasi, paling lama. (kecuali golongan peranakan Cina dan India yang telah menetap sejak 1400an).

Pertama sekali saya ingin mengajak anda membayangkan senario ini. Bayangkan dalam masa 8 tahun, generasi kedua bagi 6-8 juta orang Bangladesh, Indonesia dan Nepal mula menuntut kewarganegaraan, berbekalkan fakta mereka dilahirkan di Malaysia, bercakap Bahasa Melayu lebih baik dari orang Malaysia sendiri dan menjalani gaya hidup orang Malaysia.

Soalan pertama saya adalah, bagaimana hendak kita kurniakan kewarganegaraan besar-besaran kepada mereka?
Nenek saya pernah memberitahu, situasi satu masa dahulu adalah serupa. Dia merupakan ahli MCA ketika zaman Tun Tan Cheng Lock. Orang Cina tiada tempat be…

[edisi poyo] orang pr sendiri pun tak suka kau nik nazmi!! poyo tetap poyo!!

kalau diikutkan, agak kelakar seram apa yang nik nazmi sembang ni, masa kau jadi yb sepenggal, nak tanya satu soalan, berapa kali turun padang melihat keadaan penduduk di seri setia? apa sumbangan gempak gila yang dah dibuat yb seko ni ke atas penduduk di dun seri setia? ceciter ceciter...

bila pilihanraya, terhegeh-hegeh merayu suruh undi dia sepenggal lagi. sudahlah, pekung kamu semua orang sudah tau lah, sembang kencang, cakap nak hebat, kerja satu sen tak leh pakai, penduduk di flat kampung lindungan ada isukan hal lif, tapi jangan kata nak selesaikan, nak cuba jaga hati penduduk pun fail, loser all out!!

MACAM NI NAK SEMBANG JAGA RAKYAT?? PENGUNDI DI DUN SERI SETIA, HARAP ANDA BUKALAH MATA, ADAKAH ORANG BEGINI NAK DIANGKAT LAGI SEBAGAI YANG BERHORMAT? tumpo orang perak kata yeop!!!

 siap buat iklan di sinar harian keh keh keh.. ini semua poyo!!
dan moh kita baca apa kata penyokong pr sendiri berkenaan perangai cap ayam calon pkr seri setia ni..  lu pikior lah sendiri beb!!

AYUH PE…

[ramai sangat] nampaknya bn sah tak boleh tidur malam kerana zuraidah kamaruddin di ampang!

entah lah bro, aku pun tak tau lah nak cakap macamana lagi, kalau dilihat dengan keadaan ceramah pkr yang diadakan di ampang malam tadi, tak keruan melihatnya, boleh gena gout camni ooo... harap pejuang-pejuang bn tak patah semangat bila melihat realiti ini, ceramah pkr yang berjaya mengumpul 5,000 orang..... adus!!!

tu dia ramai gilos! tapi macam biasalah beb! ini hanyalah gambar hiasan da! hehe
kenyataannya apa yang berlaku di ampang hilir, ceramah zuraidah kamaruddin yang hanya berjaya mengumpul sekadar 40-50 orang sahaja, hehe macam ni bukan bn yang goyang, tetapi pakatan rakyatlah yang goyang beb, hehe...

Para pengundi di Parlimen Ampang sudah memberikan ISYARAT JELAS jelas kepada Zuraida Kamarudin bahawa dia TIDAK LAGI DITERIMA untuk mempertahankan kerusi kawasan tersebut pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) 5 Mei ini.

Buktinya, majlis pertemuan Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang diadakan di Pusat Daerah Mengundi PKR di Ampang Hilir malam tadi bukan saja GAGAL MENDAPAT…

[hot] untuk sebaran! DS NAJIB TETAP PILIHAN RAKYAT MALAYSIA! In Shaa Allah!! #Allah bersama BN#

#VOTE BN#
#SAYANGI SELANGOR#
#YAKINI BN#


ps: beri kepercayaan bn untuk mencapai status negara maju 2020 nanti!!

#datuk halim vs nik nazmi# mana pilihan rakyat di seri muda?

DI DUN SERI SETIA DIKATAKAN KAWASAN HOT SPOT YANG SENGIT!! WALAU NIK NAZMI PERNAH KATA.. DIA KALAU TIDUR SEKALIPUN DIA BOLEH MENANG BESAR!! KITA TENGOK SIAPA YANG TAK BOLEH TIDUR 5 HB NANTI?

golongan angkuh ini memang tengah dilamun angan-angan besar!! jadi untuk melawan keangkuhan ini, bn sentiasa turun padang bertemu rakyat, calon bn di dun seri setia adalah seorang pemimpin yang disenangi rakyat! dikatakan akar umbi memang menyokong kuat datuk hj abdul halim, kesungguhan beliau berjumpa hati ke hati bertemu rakyat membuatkan orang-orang di seri setia menyayangi beliau. AYUH KITA BANTU KEMENANGAN BN DI SELANGOR!!

#vote bn#sayangi selangor#


ps: percayalah, ikhlas membantu rakyat adalah senjata ampuh menjatuhkan regim pakatan rakyat!! ayuh rakyat selangor bangkit dan benamkan pr pada 5hb mei 2013 nanti!!

[sudut beza] apa beza zul nordin dengan khalid samad?

zul nordin memperjuang kan akidah umat Islam yang sedang di kotak katikan oleh puak berhaluan kiri yang gilakan kuasa.. mereka ini nama sahaja Islam, tetapi sikap mereka hanya luaran sahaja yang Islam dalamnya tidak..

zul nordin pernah berkata kepada puak-puak pas yang taksub.. adakah mereka sedar yang kalimah Allah sedang di jual oleh pemimpin rakus dalam pr? semuanya kerana nak jaga hati orang kafir...

ingat lagi siapa yang saja bakar line tentang keinginan kristian menggunakan kalimah Allah? siapa lagi lim guan eng.. dia cerdik gunakan jarum ini untuk menjahamkan perpaduan kita semua...


hal ni lah yang membakar dan memberi impak kemarahan orang Islam terhadap lim guan eng, dap adalah parti yang ada agenda mengkristiankan malaysia.. tapi ramai tak tahu.. sebab mereka kata karut. 
zul nordin akan lawan habis-habisan dengan anasir yang suka-suka setuju hal kalimah Allah ini dibenarkan kristian menggunakannya. sebab dalam pas sendiri ada segelintir pemimpin sengal yang terus bersetuju …

[edisi merapu] khalid ibrahim aka gagap kata bn cuba beli bilik gerakan pakatan!!!

aku rasa bekas mb selangor seko ni dia dah dapat sindrom gila iseng.. hehe.. tau la tidak ada siapa yang boleh lawan cara dia buat 'MENIFESTO BUKAN JANJI' malah janji-janji pakatan rakyat yang dia dah buat hanya 15% je dari  100% di selangor ni,.. hehe.. lepas tu dia kata dia kalau perintah negara lagi bagus dari ds najib... erk.. ni kira percakapan yang dikontrol oleh otak lutut rasanya.. haha..


Shah Alam - Umno Selangor diminta menghentikan usaha untuk membeli bilik gerakan Pakatan Rakyat Selangor dengan tujuan untuk melumpuhkan jentera PR di Selangor, dakwa Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Abdul Khalid juga mendakwa terdapat usaha membeli undi oleh pihak-pihak tertentu dengan menabur wang kepada pengundi di Selangor.

“Saya mencabar (Perdana Menteri Datuk Seri) Najib (Razak) untuk benar-benar menghormati  Akujanji Integriti yang antara lain untuk tidak mengamalkan kempen merasuah para pengundi.

“Pada masa yang sama, saya menyeru rakyat selangor tampil ke hadapan membu…

[liberal] cara nurul izzah yang konon berjiwa rakyat yang badas!!!

apa kejadahnya nak tunjuk anda tu konon berjiwa rakyat di kedai yang ada arak? ehe dah terserlah lah cara liberal pemikirannya.. ramai mecei tak sedar.. dia dengan bapak dia sama je.. pejuang ISLAM LIBERAL!!!

halal dan haram itu perkara tak penting, yang penting undi.. pejuang lgbt akan kata.. alah itu pun nak jadi isu, bukan dia minum pun.. tapi kalau pemimpin umno dalam gambar ni gerenti akan ada demo esok pagi di pwtc oleh lebai-lebai kera pencinta lgbt.. hahaha...


ps: nurul izzah ada beri stament kan "kebebasan agama sepatutnya untuk orang melayu juga"... rosak le malaysia beb!!!
DET

[bom] radikal politik dah bermula!!! berjaga-jagalah rakyat malaysia!!

ini lah terjadi bilamana keadaan radikal dah bermula dan keadaan begini tak pernah pagi berlaku sebelum ini terjadi juga akhirnya.. apakah perkara ini akan lagi teruk bila masa rakyat membuang undi?? adus ni yang tak gemar ni.. kalau tak puas hati pun tak perlu buat macam negara luar la woi.. sial lah..

bilik gerakan utama bn di nibong tebal di bom pihak tak bertanggungjawab, seorang dikatakan cedera teruk.. kepada pihak berkuasa siasatlah siapa yang buat kerja sialan gini.. apa dia ingat ni selatan thailand, ingat ni iraq, syria?

war is begin my friend!!!



ps: sememangnya rakyat harus buka mata politik gini tak perlu di malaysia la..

[kantoi] hallo nik nazmi, ni apa cerita beb!! edit ke came, hahaha..

hehe.. kalau nak dah jadi orang terhormat, patut jalankan lah tugas sebagai yang berhormat supaya orang respek.. tapi peliknya perangai yb seko ni.. dia main sedap mulut sesedap rasa demi pemaju dan tak fikir pun rakyat.. penting diri sendiri ke cane.. atau ada habuan dapat dari pemaju.. faham tak kepentingan rakyat.. atau sekadar dalam poster je.. tulis hidup rakyat!!!! pooodah..

Seandainya Kerajaan PR ikhlas dalam berkebajikan, jambatan besi yang berhampiran Kuil Thirumurugan di Taman Medan perlu dinaik taraf untuk kemudahan penduduk setempat bukan arahan dirobohkan walaupun bimbang dengan keselamatan pengguna.. Robohnya jambatan besi bermakna penduduk terpaksa menggunakan tol New Pantai Expressway (NPE).. pemaju sudi untuk membayar kos naik taraf jambatan sekiranya ia menjadi satu isu.. tapi nik nazmi pulak ingin merobohnya.. sila tonton rakaman 'video tersembunyi' mendedahkan sikap sebenar pemimpin parti politik yang kononnya memperjuangkan hak rakyat, Nik Nazmi naik angin…

[cara kotor] dah tentu ini adalah 'underground ops' dari pakatan rakyat yang buat!!! orang cerdik saja boleh fikir!!! perang saraf yang fail!!!

kepada sesiapa sedar.. taktik ini memang digunakan secara meluas oleh pr dalam mencari impak emosi kepada sesiapa yang dapat risalah ini... beb kena faham.. mereka dah tak de modal besar nak belasah bn.. jadi taktik underground diaorang ni kadang-kadang macam badas pun ada.. kelakar pun ada... konon nak memberi persepsi buruk kepada bn.. kerana main kotor... jadi.. orang yang pandai berfikir akan faham... untuk apa bn nak buat risalah gini sedangkan risalah-risalah dari bn semuanya bercetak yang berwarna...

balck ops yang tak berapa cerdik!!! kikiki bhagal punya pr, apa kelas main photostat lepas tu bagi kat orang... hehehe... belajar nak main kotor tetapi belum apa-apa dah terpijak taik.. apa punya tur da gerak saraf pr.. haha..


gerak kerja bn, semua risalah yang diedarkan semuanya berwarna la beb.. setakat gini tak real la buat.. kah kah kah kah..

cuba tengok contoh risalah bn untuk belasah pr..


ps: nak memalit kebencian.. yang tak berapa pro la pr.. kikikiki...

[vote bn] rahsia sebenar dr juanda menolak parti mata lebam dah diketahui!!

sebelum ini pencacai aka pekakas pr bukan main langsi sebarkan cerita sampai lupa anak bini, senyum sengsorang, tidur terus ngigau sebut yes tiga kali.. dan paling trill melompat dari bumbung rumah ke bawah sambil menjerit yahoooo.... umno akan jahanam... gelak sambil tepuk perut... hehe.. sebab mereka sah kan terus yang dr juanda akan bertanding menjadi calon pkr...

tetapi kawan-kawan.. puak-puak lebai kera ni eksyen tak bertempat.. angkuh siang malam.. ni lah masalahnya bila mereka war warkan cerita itu.. tak pulak tanya tuan badan... haha.. habis siapa yang malu? tapi tulah puak-puak ini mana reti malu.. dan malu itu hanyalah kemaluan saja bagi mereka... tak gitu.. keh keh keh

Mufti Perlis, Dr. Juanda Jayayang sebelum ini dikaitkan dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) malam tadi secara terbuka mengaku telah mengundi Barisan Nasional (BN) dan akan terus mengundi parti itu pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

 Katanya, BN secara konsisten memperjuangkan Islam termasuk perundangan syariah…

[pru13] datuk hj abdul halim menjadi buah mulut di seri setia!! nik nazmi minta oksigen!!

ni lah dia orang panggil pemimpin berjiwa rakyat, sebenarnya datuk halim ni, orang-orang di seri setia tau dia macamana... cara dia beramah mesra dengan penduduk, menawan hati semualah, ni bukan nak cakap kosong, malam tadi di pasar malam kampung lindungan, datuk halim beramah mesra dengan peniaga, pengunjung pasar malam...dalam 'walkabout' malam tadi, ramai dikalangan peniaga mengeluh dengan kerajaan pakatan rakyat, ramai mengadu masalah mereka kepada datuk halim.. majoriti peniaga mengeluh sewa tapak dah naik dan charge melampau, jadi mereka harap sangat bn memerintah balik selangor ni, cukai naik, kalau lewat bayar cepat je nak sita.. nak rampas... itu dia sembang kencang kerajaan pakatan rakyat kata telus bagai..!!! bukan sedikit orang komplen!!!






ps: ramai peminat datuk halim dekat seri setia ni... terbaek!!! misi menawan kembali dun seri setia!! ayuh kita undi bn!!!

[penipu] siapa dikalangan korang ada ambil TAWAS!! mb selangor sudah kencing beb!!

masa dapat kuasa pru12 dulu siap kata, apply tawas ni, anak yang baru lahir, setahun manfaat kewangan dia adalah rm1,000, tetapi.. bila hal sebenar dari saudara aku sendiri yang sahkan tawas ini menipu besar sial.. mana tak tipu.. kata rm1,000 setahun... dah-dah rm45 henget je... ceh.. baik simpan dalam sspn.. haram jadah punya mb.. penipu rakyat.. air tipu, duit elaun ibu tunggal penipu, budak tadika pun kau tipu.. ni macam nak bagi sialan pakatan berkuasa lagi.. woi.. dah lah ketua mereka penipu.. pencacai dia pun sama.. pekakas dia lagi lah penipu tu dah jadi makanan wajib.. ceh.. memalukan...

dulu janji manfaat TAWAS ni setahun rm1,000 dah ni rm45 ringgit setahun pulak, rm1,000 tu akan dapat bila anak dah cukup 18 tahun... PENIPU!! PENIPU!!! memang bodoh punya pkr..


ps: undi nanti, undi bn.. jangan bagi muka lagi pakatan rakyat memerintah..!!

[pokok pisang] cara paling sengal dilakukan oleh penyokong bulan hijau!! hehe

apalah salah pokok pisang tu ek.. haha.. asal semua warna hijau, ia ada kaitan dengan pas da.. hehe... apa kata semua daun kasi buat logo bulat.. baru trill pas.. hehehe.. ini lah dia demam pilihanraya hanya berlaku 5 tahun sekali..


ps: pkr dan pas bertelagah sekarang ni.. hehe.. saja nak kover up sebab putrajaya...

[mentaliti badas] ni orang panggil jiwa kacau!!

aku tak tau lah nak cakap apa lagi dengan jenis pemikiran otak orang pr ni.. mungkin bukan semua tetapi majoriti kot otaknya gini.. menyalahkan orang ajer.. apa semua salah orang.. sampai tahap jebon dah aku tengok aih.. gila gila.. kalaulah dapat pr ni memerintah negara ni.. mampuih la pemikiran rakyat.. ceh


ps: pendapat anda.. kronik bukan penganut agama pakatan rakyat.. hehe

[PERANG PRU13] DATUK ABDUL HALIM SAMAD BUATKAN NIK NAZMI TERGUGAT DI DUN SERI SETIA!!

terbaik datuk halim.. di senangi orang seri setia


Datuk abdul halim samad adalah calon bn yang di sukai rakyat dan mendapat sokongan jentera bn di dun seri setia..

Malam tadi diadakan ceramah anjuran bn kawasan dun setia, ramai dikalangan penduduk tidak segan silu turun mendengar  ceramah..  kerana agenda merampas selangor dari kerajaan pr telah membuka mata ramai rakyat selangor… di dun seri setia.. penyandang pkr, nik nazmi.. antara salah satu contoh adun pkr yang hanya pandai bercakap.. beri janji, beri harapan.. tetapi mengikut kata-kata penduduk di situ… muka nik nazmi boleh kira berapa kali je muncul selama 5 tahun dia jadi yb pkr disitu…

Dengar cerita juga nik nazmi mengatakan, siapa saja calon bn di dun seri setia, dia sambil tidur pun dia boleh menang besar… ohh angkuhnya.. tetapi, bak kata datuk halim… tak pe kita biarkan dia angkuh dan berlagak.. sebab datuk halim dan jentera tempur bn akan bongkarkan kepincangan nik nazmi selama dia jadi yb di sini.. KITA TEMPUR....!!!

Se…

[pru13] jadi calon bebas kerana nak ajar keangkuhan khalid samad??

Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Batu Tiga dan DUN Kota Aggerik menyaksikan pertembungan tiga penjuru apabila calon bebas mencuba nasib bertanding di kedua-dua kawasan itu.

Mereka adalah Eriq Faisal Rusli, bertanding di DUN Kota Anggerik manakala Uzi Che Hussin bertanding di DUN Batu Tiga.

Kedua-dua calon Bebas merupakan bekas penyokong tegar pakatan haram di Shah Alam. Walaupun tidak mendaftar sebagai ahli mana-mana parti politik, mereka sering memberi pandangan yang cenderung ke arah sokongan kepada pakatan haram.

Menurut rakan kepada salah seorang calon Bebas yang tidak mahu dikenali, beliau terkejut dengan tindakan rakannya yang bertanding atas tiket Bebas.

"Sebagai rakannya, saya tidak menyangka beliau akan bertanding sebagai calon Bebas. Cuma kami ada berjumpa hujung tahun lepas, beliau menzahirkan kekecewaan terhadap keadaan di Shah Alam yang sentiasa menerima banjir kilat jika hujan lebat.

"Beliau memang menyokong pakatan rakyat dan pernah mempengaruhi rakan-rakan…

gambar yang bikin khalid samad jadi sawan..

hehe siapa kata orang india marahkan zul nordin.. siapa kata.. malah mereka akan bersama-sama dengan bn akan menumbangkan khalid samad yang angkuh bangsat tu.. ayuh kita henyak cukup-cukup... biar dia tau apa itu penyesalan... hahahaha..


harap zul nordin ajar cukup-cukup keangkuhan insan bernama khalid samad.. lunyai kan dia di shah alam.. jentera di shah alam, ayuh kita sama-sama membantu kemenangan zul nordin...

ps: kita gempur habis-habisan... fight!!!!