Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun 9, 2013

RUPA MANUSIA LAGI 100,000 TAHUN AKAN DATANG!! hehe

INI MACAM PUN ADA KA? hahaha

Seorang saintis, Nickolay Lamm telah membuat kajian dan telah mengeluarkan rupa-rupa manusia pada 100,000 tahun yang akan datang. Freaking gay man!

kini

20,000 tahun akan datang

60,000 tahun akan datang

100,000 tahun akan datang

ps: suka hati dia je kan muakakaka...

sumber penpatahblogspot.com

saman blogger umno kerana artikel fitnah?

perang umno selangor semakin panas, kerana pembongkaran panas dari blogger ini gobloq politik berkenaan kenyataan paling pedas perihal zin badak baru-baru ini, ungku salleh membuat laporan polis dan ingin menyaman blogger tersebut!!

umno vs umno? sedangkan pakatan rakyat iaitu tentera red bean army terang-terang menghina, mencaci agama, sultan dan bangsa melayu, malah terang-terang puak kiasu rasis terhadap bangsa melayu, tetapi segelintir yang sepatutnya menjadi berani kerana maruah bangsa, hanya pandang atas langit dan siul dengan kuat, itu je kita orang kita mampu? jangan hanya PLAY SAVE!!

ini lah masalah dalaman paling badas yang dihadapi oleh umno selangor ketika ini, masalah-masalah ini bukan boleh dibuat main, kerana pru14, memang gelak sajalah pr nanti melihat keadaan umno selangor sekarang ini.


dari blogger penadaritanahmelayu

Hari ini akan menjadi sejarah buat UMNO apabila Ketua Pemuda UMNO Selangor membuat laporan polis dan akan menyaman seorang Blogger UMNO yang mempertahank…

selitan iphone di lokasi paling lucah!!

haha, macam shiyal..



ps: bau masam bila kawan pinjam phone ke cane.. kekekeke

TEKNIK TERBARU BUDAK SEKARANG LUAHKAN RASA CINTA!! SUPER BADAS!!

tetiba saya muntah, buek.. haha..

 / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
ps: zaman sudah berubah bapak, zaman ini zaman gila, hehe.. apa pun tak bley!!

[WTF] LINTAH GERGASI BERWARNA MERAH!

Slug. Sekiranya anda ingin melihat sendiri pink slug ini, anda boleh pergi sendiri ke Gunung Kaputar, Australia. Lintah ini adalah satu satu daripada tiga lintah yang unik ditemui di Gunung ini. Nama saintifiknya adalah Triboniophorus aff. graeffeidan ianya bukan saja makan tumbuhan tetapi karnivor. Yeah! this thing ear flesh!






ps: yum yum goreng pun sodap

sumber penpatahblogspot.com

[EDISI SUPER PEDAS] MAKIN PANAS CERITERA ZIN BADAK VS UNGKU OMAR!! berdesing..

betul tak betul itu tak tau nak cakap apa, cuma isu ini telah menjadikan bontot jadi lava gunung berapi, menjadi berdesing telinga dan menjadi hati golongan tertentu menjadi panas, pendedahan blogger INI GOBLOG POLITIK mungkin berdasarkan penyiasatan atau sumber yang boleh dipercayai? itu tidak pasti, kalau kata nak menyebarkan cerita tak betul, itu tak pasti juga kerana kadang-kadang sesumpah pun boleh menyamar jadi mengkarung.

musuh dalam selimut lagi bahaya dari musuh yang nyata, masalah bukan untuk di simpan dalam kotak, masalah kalau betul nampak masalah itu parah, perlulah di selesaikan demi kelangsungan umno, yang nyata umno selangor sangat sadis sekarang ini. kita perlukan seorang general yang jujur, amanah, buat kerja dan berjuang demi agama, bangsa dan negara, bukan untuk kenyangkan perut batallion mereka sahaja. HARAP MAKLUM!!

kita tunggu dan lihat sahajalah apa yang boleh di buat oleh umno pusat terhadap permasalahan ini, kerana kalau tak disiasat maka jadi barah yang teru…

[panas] pemimpin atasan dap termencarut dengan kuat bila tau hal ini!

hehe, panas hatilah diaorang kan, mereka ingat selama ini dap dah kawal selia semua minda pemimpin melayu Islam dalam pr, tu sebab ada pemimpin dap, berlakon baik mendekati surau, hadir ke majlis kenduri kahwin, tahlil, doa selamat atau sebagainya, dengan berlakon pakai baju melayu, baju kurung, siap pakai tudung jarang, konon nak tunjuk mereka lebih bagus dari umno, mereka lebih memahami Islam dari umno.

uish, ramai juak pas terlena beb dengan cara dap ni, sampai ceramah pun pas izinkan pemimpin dap bertakbir dan di sahut penyokong pas sampai meriah ooo.. sampai tahap camtu kan, itu belum pemimpin dap mempermainkan ayat-ayat Al-Quran lagi, sampai ada kata-kata kira ok lah, sebab mereka memang berniat nak pelajari Islam, nak tanya mereka ikhlas ke tak? itu je.

menjadi titik tolak hal-hal yang semakin merosakkan Islam dan melayu, maka perjumpaan rahsia yang ramai kata mustahil sebenarnya dah berlaku, mana tak sasau beb dap, mau dia tempeleng tiang letrik bila hal ini membuatkan cita-ci…

apa punya ketua menteri da!! bahasa melayu yang fail!!

maksud dia berkisar perkataan apa ek?

LUNTUH
LUNTUR
LANTHOI
LEMPAR
LAHABAU
LUNYAI
LU LANGSI LU MATI..

kekekekekeke... ini macam pun ada ka. nampak sangat spisis kiasu ni semuanya fail bahasa melayu!!

ps: jadi bahanla kau lim guan eng. ekekekekeke..

RAFIZI - YA KAMI AKAN BOIKOT! TOLONG FAHAMI TINDAKAN KAMI!! poodah lah lu!!

kalau nak tau pembangkang mana paling badas dalam dunia ni, tak payah pergi jauh kat malaysia ni dah ada satu entiti pembangkang gila kuasa yang paling bedebah pernah lahir dalam abad ini, sebab apa dok kata macam tu, yelah, dulu masa sebelum pru13, punya haramjat eksyen kata kompem diaorang menang, sebab keputusan tak menyebelahi mereka, yelah dah kalah, kalah lah, apa mereka ni tak faham makna kalah ke camne.

punya kata spr tipu, mainkan isu blackout, isu bangla, isu dakwat kekal, dan macam-macam taktik jahat mereka jaja demi nak tunjukkan pada dunia mereka kalah kerana ada penipuan, penipuan opah dia kalau negeri diaorang menang dah angkat sumpah dah. kalau tipu tak payah angkat sumpah melantik ketua menteri dan menteri besar, ai bedebah yang sungguh bedebah.

dah ni mereka cadangkan pulak nak boikot sidang dewan rakyat dan takkan mengangkat sumpah, ai ce ce konon nak tunjuk mereka protest la, kepala bana ini semua la wei.. macam bapuk tertelan gincu la pemimpin cap ayam pr ni terut…

[EDISI SUPER BEDEBAH] APAKAH BENAR CERITA ZIN BADAK NI?

edisi cerita asal dari blogini goblog politik

perghhh panas bro, ni macam boleh kena sawan cipan bukit ni, apa betul? biar betul? apekejadah sampai tahap jamban boleh jadi macam ni? mana maruah? keparat apa dalam fikiran sampai begini jadinya?

semua persoalan tu aku pun tak tau? nyatanya memang betul BN kalah teruk di selangor, kalau diikutkan statistik sebelum pru13 dan kajian rambang dilakukan, walau BN kalah sekalipun tak kan kalah macam ni punya teruk, pening ds najib sebab dia dah beri kepercayaan yang cukup tinggi kepada orang yang pegang amanah menjadi ketua untuk memimpin jentera BN di selangor.

"Saya berani bersumpah Zin Badak menerima sejumlah wang dari Anwar Ibrahim untuk pastikan BN kalah di Selangor" - Ungku Salleh
Kebenaran mengenai khabar ini masih belum dipastikan, namun dalam bicaranya yang bersungguh-sungguh, Ungku Salleh sememangnya menyalahkan Zin Badak atas kekalahan BN di Selangor.

Malah tanpa berselindung, Ungku Salleh turut menegaskan bahawa Zin Badak …

[INSAF] VIDEO BARA API MUNCUL DI YAMAN!! RAMAI JADI TAKUT!!

YAMAN- Jumaat (07/06/13) Secara tiba-tiba api dan asap keluar dari perut bumi di salah satu prop Yaman. Hal ini mengundang kebanyakan rasa takut dikalangan penduduk tersebut, di mana mereka tidak pernah mendapat penjelasan secara ilmiah untuk fenomena aneh ini.

Penduduk yang tinggal di lingkungan al-Salam, kota al-Hodaidah, panik akibat meunculnya api dari bawaah tanah sebelah cekungan drainase dan lidah asap yang mengepul dari retakan bumi.

Warga Yaman mengatakan, sejak 10 hari yang lalu secara tiba-tiba asap mengepul dan keluar dari bumi. Kemudian diikuti oleh kebakaran yang mengakibatkan retakan. Dan dua hari kemudian api semakin meningkat secara mendadak.

Maka sesungguhnya telah datang (hari Kiamat) tanda-tandanya. (QS.47:18)

Sebenarnya hari kiamat itulah hari yang dijanjikan kepada mereka dan kiamat itu lebih dahsyat dan lebih pahit. (QS.54:46)

Telah dekat kepada manusia hari menghisab segala amalan mereka, sedang mereka berada dalam kelalaian lagi berpaling (daripadanya). (QS.2…

[teruja] filem world war z lakonan brad pit jun ini!! wow

hehe

dah macam blog hibure bulak ye.. kekeke.. ala apasalahnya selit-selit hiburan, ok bercerita tentang filem ini, biasalah kalau zomba banyak sangat filemnya, tapi kali ni tak tau apa storyline world war z ni, tunggu jelah tayangan dia, kita serbu.. jangan lepas tengok filem ni ada pulak yang jadi zomba!!

bulan jun ni banyak filem pecah panggung.. sangat suka.. yum yum






ps: suke suke.. haha

kedai bateri ini membuatkan orang tertanya-tanya? apa sebabnya?

hehe, aku pun boleh garu kepala.. lol

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

ps: nama kedai bateri kong? haha

sumber penpatahblogspot

tentera maya umb!! teruskan perjuangan walau di fitnah macam-macam!!

di tuduh gagal, tetapi umno menang banyak kerusi!! jadi ia tidak gagal sebenarnya
secara ikhlas, pru 14 kita tumpukan, gaduh-gaduh sama kapal, bawalah berbincang dalam satu tempat yang tertutup nak belasah ke, nak menjerit ke, nak apa ke, terserah, sebab kalau di biarkan unit-unit media dari bn bertelagah, yang gelak besar adalah musuh. musuh cukup suka melihat kita semua tempeleng sama sendiri.

sebagai blogger, aku cukup berterima kasih terhadap UMB dan TEAM MEDIA SELANGOR kerana memberi kepercayaan untuk terus berblog sampai ke pru14, In shaa Allah, biarlah apa orang nak cakap, janji tugas kita untuk membisukan pakatan rakyat tetap diteruskan.

kesimpulannya jenama UMB adalah jenama yang di ketahui umum oleh musuh alam maya iaitu pakatan rakyat!! JENAMA UMB membuatkan mereka tak senang duduk!

IKUTI KUPASAN BERKENAAN UMB DI PASCA PRU13 LEPAS OLEH TUN FAIZAL

klik sini

kerana politik dan kuasa, sanggup menipu yang guan eng akan masuk Islam!! gila badas

ni lah masalahnya bila otak diselaputi sampah, bau busuk telah berjaya membuatkan ramai orang melayu pr jadi tonggong tak bertempat, entahlah, aku pun pelik, kadang-kadang tengok cara mereka ni macam haramjat je demi mencapai cita-cita bhagal.

contoh di bawah ni, calon pas bayan lepas, mengatakan lim guan eng akan masuk Islam sekiranya pakatan rakyat kekal di pulau pinang. kerana politik anda jadi sengal. sekarang pakatan rakyat terus kekal dan lim guan eng dah masuk belum Islam?


ps: tu sebab majoriti orang melayu tak percaya dengan pr, penjilat dap kuat sangat!!

syiah bukan Islam, contoh mamat ni, akidah dia dah ke laut!!

mamat khalid ismath ni memang dah taraf kafir, usah sembanglah kau syiah punyai akidah Islam, syiah penyembah majusi, berlakun konon mereka juga menyembah Allah dan mereka lah lebih Islam dari ahli sunnah, tetapi cara mereka ke arah menyembah syaitan!!

pas boleh simpan mamat syiah macam ni!! gila..


ps: syiah perosak Islam

[GEMPAK] FILEM PACIFIC RIM YANG DI NANTIKAN 12 JULAI INI!!

filem-filem perihal raksasa dan mahkluk besar gedabak yang musnahkan manusia dan harta benda jarang sekali pengarah hollywood nak ketengahkan, ikon mahkluk besar gedabak di dalam filem bermula dari godzilla pada tahun 1998, sebelum tu tahun 1993 bermula era effect dalam filem yang cool iaitu filem jurassic park.

selepas tu ada lagi, pada tahun 2008, filem cloverfield berkisar mahkluk dari laut menyerang new york. gempak juga filem tu.

raksasa dari filem cloverfield

bapak besar hehe, kalau dia lalu dekat penang camne la hai.. mampuih haha
tahun ini, filem di nantikan oleh peminat filem mahkluk besar tahap gaban, kira lagi besar gedabak dari filem-filem yang ada sebelum ini, iaitu filem pacific rim, tayangan seluruh dunia pada 12 julai 2013. yahoooo... aku minat gilos filem gini. kali ni bukan setakat raksasa tu yang besar nak mampus, tetapi, robot mecha yang ala-ala gundam melawan raksasa tu, wah, tak sia-sisa siapa yang biasa tengok cerita atromen.. hahaha... LAYAN..!!!
PACIFIC RIM








ps:…

biar betik? ustaz azhar idruz ajak toit-toit? huish..

aku tak mau kata apa, kalaulah si penyebar cerita ini hanya buat cerita bohong, menanggunglah, kalau ia kejadian betul sisasatlah, huish, takkanlah hea, takut ini tektik bunuh karekter yang selalu orang buat dekat insan-insan popular, ds najib pun kena, isu altantuyanya, bang non dengan chinal doll nya, tapi kes bang non dia kira payah sikit nak sembang sebab video besi telah membuktikannya, keke..
entah lah labu, ustaz azhar idruz kan dah kawen buat kali ke-3, ada 3 isteri, takkan lah kan, yang si mangsa pulak katanya dah tutup acc facebooknya, jadi kesimpulannya, orang macam uai kan orang popular, mestilah ramai orang tergila-gilakan dia kan, so faham-faham jelah labu... hehehe..

*Ini Maryam Mazlieynna Mazlee*
ps: awek ni pun satu nak cari publisiti kasi lah trill sikit, ini dalam facebook, silap haribulan yang buat facebook muka dia ni orang lelaki, guna nama Maryam Mazlieynna Mazlee untuk memfitnah orang, biasalah akhir zaman ni fitnah macam air yang mengalir!!
sumber klik sini

[TERSIRAT] CUBA ANDA DALAMI APA MAKSUD LUKISAN-LUKISAN INI?

setiap lukisan memberi satu cerita tersirat yang hanya pemikir dapat tangkap maksudnya.

cool












ps: ai macam-macam

sumber penpatah.blogpsot.com