Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari September 15, 2013

tertelan gigi palsu lim kit siang ini macam lor!! hj hadi setuju berdialoq dengan umno?

hehe.. no komen, dalam politik game dia bukan macam game polis sentri, dia lain macam sikit, jadi kalau betul baguslah, tapi kalau tak betul memang dah lama tau, ini adalah game-game lenjun yang ada dalam politik, tetapi harus diingat, kita hanya tinggal kuasa!!

pecah belah semakin meruncing, jadi fikirkan orang kafir takkan gembira dengan kehebatan orang Islam mentadbir, tu pasal tsunami orang cina terhadap bn tu!!! fikirkan!!


ps: resah gelisah geng-geng pakatan, mau macai jadi jebon nanti keh keh keh

KIASU TETAP KIASU, KOMUNIS TETAP DIPUJA, NAK BAWA ABU CHING PENG KE MALAYA!! SATU JE AYAT AKU, ABU TOH!!

faham ke tidak? chin peng adalah pengganas, ramai askar dan orang melayu terkorban dengan cara radikal yang lahanet tu bawa, dah-dah tak kisah lah, mca ke, dap ke, dah nama orang cina berpaksikan kiasu, seboleh-boleh dia nak menangkan si bangkai chin peng tu, oi bhagal faham ke idak?


nak bawa abu ke sini, erm nak cari pasal buatlah, satu je jawapan aku, abu... toh!!! jangan bermain api, kelak membakar diri, terutama mca, aku rasa mca ni hanyalah proksi dap, sama je matlamatnya, nak jatuhkan kerajaan melayu, keparat tetap keparat!! kalau tak de dalam kepala otak tu rasa nak nikmat perpaduan, kiasu lah kepala dia..

mai baca sini GAP

LAGI DAN LAGI PEMBONGKARAN SIRI KE-2 PEMIMPIN UMNO!!

panas dan sengat panas...

harap ia menjadi sangat panas sampai membakar sampai tinggal abu.. harap begitulah, baru orang faham, mereka ini adalah durjana kerana inginkan kuasa.. kuasa yang hanya mereka sahaja pegang, orang lain tak boleh...

PEMBOHONGAN KELUARGA LIM MEMPERTAHANKAN KUASA DALAM DAP

Seperti yang saya tuliskan semalam, hari ini saya kembali dengan kisah penipuan Dinasti Lim dalam DAP. Mulai hari ini saya akan kongsikan dengan anda bagaimana Dinasti Lim memanipulasi perlembagaan DAP untuk memastikan mereka terus berkuasa.


Sejak 1968 DAP sentiasa dikawal oleh Lim Kit Siang yang memegang jawatan Setiausaha Agung atau Pengerusi Kebangsaan. Dalam organisasi DAP Setiausaha Agung paling berkuasa. Konsep ini sama seperti yang diamalkan oleh Parti Komunis Malaya yang mana jawatan Setiausaha Parti Komunis Malaya dipegang oleh Chin Peng.

Berikut adalah salah satu cara yang dimanipulasi oleh Lim Kit Siang untuk memastikan dia dan disnatinya terus berkuasa.

Parti DAP tidak mempunyai bah…

CERITA PANAS PEMBONGKARAN PEMIMPIN UMNO!! GASAK BRADER!! SIAPA NAK JAWAB!!

HABIS
HABIS
LANTAKLAH APA NAK JADI...
MAMPUIH
SIAPA DI SEBALIK ISU INI?
SIAPA NAK JAWAB?
WAH AKU TENGOK SUKA MACAI KALAU ISU-ISU PEMBONGKARAN HAL PARTI UMNO YE, OK OK...

BAGI PANAS DULU.. ALMAKLUMLAH CERITA INI MEMANG PANAS!! PANAS YANG SANGAT PANAS!!

SILA BACA DI BAWAH INI... PENTING!!!
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
dari blog bekas orang dap yang nak bongkarkan dap yang di kawal sepenuhnya oleh spisis LIM...
hehe sorry macai ini cerita pasal dap!! dap yang korang sanjung bagai dewa tu... puih

baca..

Nama saya Peter dan saya adalah ahli DAP sebuah cawangan di Johor.Saya menyertai DAP sejak tahun 1998.Saya masuk DAP kerana percaya parti DAP memperjuangkan demokrasi tulen untuk rakyat Malaysia.Walaupun saya seorang yang cerdik dan memilki ijazah tetapi saya pun tertipu dengan DAP.Mereka bukan berjuang untuk rakyat Malaysia tetapi berjuang untuk Dinasti Lim.

Kerana saya terlalu lantang melawan Dinasti Lim terutamanya dalam kes penipuan CEC hidup saya menjadi tidak aman.Saya sering diganggu ole…

KAWAN-KAWAN!! JOM GELAKKAN MACAI PR YANG TERSALAH SPIN ISU TUN ABDUL RAZAK!! KAH KAH KAH..

kalau korang nak gelak, silakan, tapi kalau korang nak gelak, harap gelak bersungguh-sungguh, kalau boleh terjegil sikit mata sambil gelak depan macai yang ber ia ia nak kondem bapa terhebat perdana menteri ke-2 malaysia Allahyarham Tun Abdul Razak  iaitu bapa kepada ds najib, wah sebelum ni bukan main seronok mereka mendajalkan gambar yang kononnya Allahyarham Tun Abdul Razak itu adalah balaci jepun, wah wah.. suka beno ye.. seronok bukan main mereka menghina.

bak kata orang hal tak betul mesti cepat aja di kantoikan, almaklumlah, dah la takde isu, kalah lak tu pilihanraya, jadi jebonlah perangai pemfitnah-pemfitnah pr..

 kononnya gambar ini yang mengatakan Allahyarham Tun Abdul Razak sebagai balaci jepun, ei ce ce... 
ingat selepas gambar tu, adalah kot lagi fakta yang balaci pr nak tunjukkan, tapi apakan daya, hanya itu saja mampu.. keh keh.. jadi apa kata meh tunjuk gambar di bawah ini.. agak-agak muntah hijau tak diaorang.. DASAR PEMFITNAH PUNYA SPISIS!! 

dari blog my massa mended…

kuat betul mandrem dap dalam pas ye!! sampai ulama pun mereka kitai!! sekalung tahnia....

pas semakin liberal, syiah pun ye juga, ulama semakin dipencilkan, ulama dah diibaratkan tiada kuasa, malah ulama di dalam pas mereka anggap sebagai ajen umno, korang tengok game penjilat dap dan bang non ni beb, apalah yang mandrem oleh dap sampai pemimpin pas macam hadi, salahuddin, stopa... (kantoi dah) tunduk aja dengan arahan mereka, gila badas punya politik!! habis jual kati.. gila gila!!!


ps: kalimah Allah dia kata ya untuk kristian, bumiputra di lebihkan dia kata tak betul, apa kejadahnya pas ni? impian mereka satu je asalkan umno jangan dibuat kawan.. binawe punya manusia!! puih!!

BANGSATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! gambar!!

memang betul bikin hati bertambah panas...... cinabeng dah naik tocang, patutlah orang jepun memang tak suka dengan bangsa cinabeng!! ada sebab, sampai kehari ini mereka tak beri muka kepada bangsa cinabeng ini!! maaf mungkin perkataan rasis, tapi gambar di bawah ini siapa nak jawab? siapa kurang ajar? siapa mulakan dulu? dah macam-macam provokasi cukup menguji kesabaran dilakukan oleh bangsa cinabeng ni beb!!

lu pikir lah sendiri!!


ps: kalau tak di simbah minyak ke api, ia takkan marak, jadi jangan sampai satu masa ia tidak boleh di kawal!! maaf cakap lah, kita dah elok hidup harmoni kerana sikap kiasu beginilah yang jadi hal tak elok untuk perpaduan, semau dap punya pasal, bangkai punya dap... laknat lah kau sampai kiamat!!! 

LU ORANG BACA APA KOMEN ANAK CINABENG INI!!

isunya, web men. united, mengucapkan tahniah kerana sambutan hari malaysia pada 16 september 2013!! so kita lihat je la komen-komen kurang ajar anak baka cinabeng tak sedar diri, so macamana melayu? syok tengok negara sendiri kena hina dan di caci?

yang ni sebahagian komen, ada berlambak lagi komen kurang ajar!!
ps: ini lah dia baka cinabeng yang mungkin di bangga kan oleh liberal melayu dalam pakatan!! mendidih pulak darah aku sejak kebelakangan ini.. bangsat!!
*maaf ada perkataan yang kurang enak, ini semua kerana kiasu!!

PERNAH TAHU APA TERJADI DI MUAR DAN BATU PAHAT PADA ZAMAN DARURAT? KOMUNIS SANGAT KEJAM BEB!!

selalu aku hairan, ada juga orang melayu yang sangat bebal, bebal yang teratas yang sanggup kerana politik dendam, kerana politk cap ayam, mengaku saja komunis itu adalah pejuang sebenar kemerdekaan, oi bangsat.. tahu tak apa jadi pada zaman darurat? pernah tanya orang-orang lama apa terjadi pada zaman tu?

meh kita baca siapa dia itu pejuang kemerdekaan terunggul di muar dan batu pahat, kiai salleh!!

SEJARAH KIAI SALLEH

Tiada erti M.E.R.D.E.K.A jika tidak mengingati asal-usul dan menyelusuri selingkoh hidup pejuang-pejuang terdahulu yang berusaha membebaskan Tanah Melayu daripada cengkaman penjajah. Mereka rela bergadai nyawa bagi menentang penjajah yang menindas. Bukan nyawa mereka sahaja yang terancam, tetapi nyawa keluarga mereka turut menjadi taruhan. Bergitulah yang terjadi kepada Tok Janggut, Tok Bahaman, Tok Gajah, Tok Kenali, Datuk Maharajalela, Dol Said, Haji Abdulrahman Limbong dan ramai lagi. Namun, dalam ramai-ramai pejuang Melayu yang banyak tercatit kisahnya dalam buku se…

KERANA CHIN PENG!! KOMEN-KOMEN ORANG PR YANG MEMUJA KOMUNIS!!

KORANG NILAIKAN SENDIRI, MINDA KOMUNIS ITU WAJIB BAGI PENGANUT PAKATAN RAKYAT, FIKIRKAN!! PENGGANAS KOMUNIS DIA KATA PEJUANG KEMERDEKAAN, ABAH LU LA WEI..!!






ps: kita harus tentang manusia-manusia yang berkiblat komunis!! puih

SEJARAH KERAJAAN MELAYU NUSANTARA - RUNTUHNYA KERAJAAN GEMILANG SINGGORA DI SELATAN THAILAND!! WAJIB BACA!!

SEJARAH LAMPAU, MENUNJUKKAN KETAMADUNAN ISLAM MELAYU BUKAN HANYA DI MELAKA, TETAPI DI SELATAN THAILAND, KERAJAAN ISLAM MELAYU SINGGORA YANG RUNTUH AKIBAT KEJAHATAN KERAJAAN SIAM!! KITA BACA DAN FAHAMI KAGUM DENGAN KERAJAAN DAHULU, WALAU ADA TUDUHAN KATA MELAYU ITU BANGSA TAK BERTAMADUN, MEREKA SILAP, SATU DUNIA PADA ZAMAN DAHULU TAHU APA KEHEBATAN ANAK BANGSA MELAYU..

kota singgora
Pada kali ini saya ingin memaparkan satu artikel mengenai sebuah kerajaan Melayu yang telah lama lenyap dari peta tanah semenanjung emas. Pada masa dahulu kerajaan ini pernah menjadi salah satu daripada kerajaan yang terkuat dan terkaya di utara semenanjung emas. Namun kegemilangannya tidak bertahan lama akibat dari dengki dan dendam kerajaan yang berjiran dengannya nun jauh  di utara. Dalam beberapa tahun sahaja kerajaan ini berjaya dimusnahkan. Sehingga hari ini orang Melayu bukan lagi penduduk majoriti di Singgora atau Songkla. Sebaliknya lebih ramai orang Thai yang mendiami negeri ini. Malahan ramai anak…

KEPADA ULTRA KIASU JIBRAUK!! SILA TERASA DENGAN KOMEN INI YE..

apa? what? hehe.. makin tak keruan kiasu-kiasu sekarang ni, dah jadi jibrauk tahap tertinggi dah ha.. hahaha..

tapi komen dibawah ini adalah untuk ultra kiasu yang sembang dia jelah betul... hambek.. yang komen ni memang dia anti ultra kiasu walau dia sendiri orang berbangsa cina!!

jadi dap memang ultra kiasu


ps: kita bako ultra kiasu.. hehe