Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari September 29, 2013

COUPLE REMAJA INI DENGAN SELAMBA MUAT TURUN GAMBAR BERTUALA DI FACEBOOK!! APA NAK JADI NI???

dunia dunia, ni kalau zaman aku, tau minah dan mamat ni perangai gini, mau kena buang daerah, mak bapak pun sekali pindah sebab malu, apa mereka berdua ni tak sedar apa mereka buat? MasyaAllah..

Dunia dah nak kiamat!!


ps: berbangga dengan maksiat, apa kata rakam sekali video yang mereka tengah toit-toit, baru leh kaya, jual, kalau betul nak kaya lah duit haram lah!! hehehehe... macam chilaker!! apa nak jadi remaja melayu oiiiiii... ades

PAS PERAK PUJI KERAJAAN BN PIMPINAN DS ZAMRY!! BIKIN DAP SAKIT HATI NI!!

uish mana boleh pas puji umno, uish, langgar pantang ni, mau dikaratenya meja kalau itu chuvanis kiasu dap tahu meh!! haha..

bukan ke pas kalau apa saja hal umno dia punya bangkang ngalahkan jebon, terutama geng-geng macai anwarisme lah, geng-geng tegar penjilat dap, kalau yang group perpaduan mereka faham, berbeza pendapat macamana pun, hal-hal berkaitan orang melayu dan Islam perlu di sokong...

sekarang ni titik pertemuan antara pas golongan ulama dan umno semakin mengoncangkan golongan liberal dan plurarisme dalam pakatan, mereka risau, jadi nak kacau, kena kuatkan macai-macai yang berideologi membenci umno sampai mati, so tak heranlah kalau korang perasan pekakas pr yang tegar dan fanatik, kalau hal umno je, dia punya benci kesumat, mengalahkan jin bukit... hehe..


Kuala Lumpur  -  Jawatankuasa Isu dan Strategik Badan Perhubungan PAS Perak mengucapkan tahniah kepada kerajaan negeri Perak berikutan perkembangan ekonomi yang semakin pesat di negeri itu.


Koordinatornya, Dr. Raja Ahmad…

SELAMBA BADAK JE DIA KUTUK KAKITANGAN KERAJAAN!! BELUM PERINTAH MALAYSIA LAGI NI!!

belum dapat kuasa, dah berani memperkecilkan bangsa melayu, tapi yang lagi hairannya ada juga macai jamban yang berbangsa melayu sanggup memacaikan diri dengan menjilat tapak kasut kiasu ini, wah.. memang betullah kata orang, pekakas berbangsa melayu dalam pr sanggup gadaikan apa saja demi politik, gila babeng beb!!


kata dr lim mah hui yang memperkecilkan kakitangan kerajaan yang majoritinya berbangsa melayu...

"Contohnya dalam perkhidmatan awam yang hampir majoritinya Bumiputera, di manakah hasilnya?

"Kamu boleh lihat sendiri bagaimana mereka bekerja, adakah ia berkualiti?

Reaksinya adalah ini kenyataan kurang ajar. Belum dapat memerintah negara sudah berani berlagak seperti penjajah Eropah yang perkecilkan orang Melayu.

Apabila Lim Mah Hui tujukan Melayu dan Bumiputera, ianya meliputi semua Melayu dan Bumiputera. Malah kalau dimaksudkan Melayu yang kerja kerajaan dan swasta, termasuklah puak-puak pro pembangkang yang meranapkan perjalanan baik kerajaan.

BACA SETERUSNYA DI BL…

HARAP FAHAM APA AGENDA MEREKA!! PANAS!!!

terima kasih kepada rakan fb, yang upload bahan baik ini, orang melayu patut bukan buta sejarah, bukan main ikut membuta tuli, kaji balik apa sebenarnya berlaku rumpun melayu di singapura.
adakah melayu malaysia seterusnya dalam jangkamasa 10 tahun akan datang? itu pun kalau kita tak reti-reti bersatu, sedarlah, golongan haramjat tetap akan berusaha sebaik mungkin menawan malaysia ini dengan cara apa sekalipun, jangan nanti cucu cicit kita kencing ke atas kubur kita, kerana kita yang lacurkan maruah tanah tumpah darah kita ini kepada orang yang tak berhak!!!
cara-cara pemikir freemason menjalankan strategi licik untuk ranapkan sesuatu bangsa. 
ps: betullah kata tun mahathir, MELAYU MUDAH LUPA

DAP TETAP PARTI PELBAGAI KAUM - KATA CINAPET TEGAR DAP!! PTUIH!!

aku cuma nak cakap, dap tetap rasis, matlamat mereka nak tawan tanah melayu ini dengan apa sekalipun, dah jadikan melayu pas keldai sudah, jadikan melayu pkr balaci pun dah, malah siap ada orang melayu yang sanggup mati kerana dap, gila babeng beb!!

kami semua rasis, yeaaaaaaaaaa!!!!
Bila kita beritahu orang melayu bahawa DAP adalah sebuah parti chauvinis cina, parti yang mengamalkan dasar perkauman melampau, parti yang tidak mengiktiraf orang melayu dan parti yang menindas melayu, maka melompat-lompat Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng menafikannya. Mereka kata mereka adalah parti yang pelbagai kaum dan tidak anti melayu.

Dalam masa yang sama dasar mereka adalah menghapuskan hak istimewa bumiputera. Perkara ini terang-terang dinyatakan dalam Visi dan Misi parti mereka. Baca balik apa yang saya pernah tulis hampir lima bulan lepas di

Bulan Disember 2012 semasa pemilihan CEC parti itu ke 16 mereka dah membuktikan kepada kita orang-orang melayu bahawa melayu tiada tempat dalam DAP apabila se…

ALHAMDULILLAH, MR BEAN ISTIHAR MEMELUK AGAMA ISLAM

mr bean, bukan asing bagi kita, tengok muka dia je, dah jadi lawak, sesungguhnya Islam adalah benar, dan maha suci Allah telah membuka hati hambanya ini mendekati Islam, Alhamdulillah.. 

Agak mengejutkan apabila terbaca artikel yang ringkas ini…sebuah laman web telah melaporkan yang Mr Bean atau nama sebenarnya Rowan Atkinson telah memeluk agama Islam. Ikuti keterangan yang mendakwa Mr Bean telah masuk Islam diatas.

“sungguh mengejutkan berita ini… berita daripada sumber laman web anti-israel menyebut pelakon Mr Bean, Rowan Atkinson telah memeluk islam. tiada official pengumuman daripada laman web yang boleh dipercayai setakat ini.

sama2 kita tunggu……. kita sama2 doakan semoga berita ini benar….tunggu pengumuman dari diri dia sendiri atau dari laman web yang lain.. sama2 kita tunggu..”
Menerusi laman web yang lain juga, terdapat beberapa berita mengenai Mr Bean masuk Islam….apapun kita tunggu berita/pengesahan yang rasmi nanti – [Terrible auto-translation warning]

SUMBER KLIK SINI

ps…

DI MANA PERGINYA NG SUEE LIM, TAK LAWAT MANGSA RIBUT KAT KAWASAN DIA KE?

oppa pembangkang style, pesen diaorang kalau orang susah jangan sembang la nak tunjuk muka, keh keh, orang lain tolong nanti baru dia tunjuk muka, yaaaa.... saya lah yang suruh, nilah dia mentaliti jibraun yang ada dekat pemimpin pembangkang, ada musibah dekat rakyat, ohh, itu umno bantu, kami jenguk saja, kepala bana punya perangai!! hanya untuk kepentingan politik, asal cari salah diaorang lah nombor 1... pui


DUA hari yang lepas, daerah Sabak Bernam dilanda ribut yang sangat kuat. Hampir kebanyakan rumah di daerah ini terutama di kawasan sawah sekitar Sekinchan habis rosak. Dimanakah ADUN Sekinchan yang dipilih oleh rakyat kawasan tersebut??

Lebih dari 50 buah rumah mengalami kerosakan seperti bumbung terbang, dinding terkopak, pokok kelapa tumbang dan bermacam-macam lagi kerosakan.

Mujur ADUN Sungai Panjang, YB Budiman dan wakil (Cikgu Muslimin) Ahli Parlimen Sungai Besar, YB Datuk Hjh. Noriah hadir untuk membantu mangsa ribut.

Jabatan Kebajikan Masyarakat juga turut dipanggil bagi…

BAHAYA FAHAMAN MINAH NI!! BOLEH JATUH AKIDAH!! PERTIKAIKAN KENAPA KALAU BERKAHWIN DENGAN ORANG BUKAN ISLAM, KENA TUKAR AGAMA KEPADA ISLAM!!

huish, nak samakan macam indonesia, pembawa Islam liberal lah ni, tak pasti fahaman dia tu memang dah rosak ke apa ke kita tak pasti, ni lah masalahnya, kita bagi ruang buat golongan perosak ini bermaharajalela di malaysia, atas dasar keadilan katanya, gila, harap pihak boleh report isu ini, bahaya ni.. ini malaysia bukan di indonesia, harap maklum!!

dapat sumber dari rakan, fb pemilik tak pasti, rasanya bukan fb fake

klik untuk besar
kita lihat komen-komen yang macam memprovoke lebih-lebih plak.

klik untuk besar!!

ps: akidah punya hal jangan dibuat main-main woo.. jatuh murtad nanti

BR1M AKAN DI BERI 2 KALI SETAHUN!! MENGELUPUR CIPAN CACAI SAMBIL TERSENGEH SIMPUL!!!

hihih, almaklumlah, ini satu keuntungan untuk cacai sempudal tegar, mereka kata eh ni kan duit rakyat, macam gampang perangai, macam mereka bayar cukai berjuta-juta, hahaha..

tapi bila mengkritik kerajaan, kerajaan zalim, kejam, ramai teraniaya, ramai mati kelaparan, ramai yang terseksa dengan kerajaan, abah lu lah, apa kerajaan bagi lu orang sebat, lu orang bedal, erti syukur lu orang langsung tak pernah ada, kritik, kritik, kutuk, kutuk, patutlah otak busuk dan makin mereput.

dah dah la wei.. kalaulah kerajaan kejam, hari ni lu orang nak makan nasi lu orang kena bayar rm50 hengget sepinggan lauk ikan kering je, mau? haha

CHANTEK, BR1M AKAN DI BERI 2 KALI SETAHUN!! ALHAMDULILLAH, KALAU BENAR-BENAR JADI!!


ps: mesti ada komen hati busuk nanang yang kat sini ni pasal br1m ni hehehe...

AARON AZIZ MENINGGAL DUNIA?? ERK.. BETUL KER???

apa betul? atau palsu, atau dot dot, tak tau lah pengesahannya macamana, harap dapat kepastian!! huish..

diambil dari blog KLIK SINI


ps: ada orang sebijik nama macam aaron aziz ker? erk erk..

ORANG MUDA PATUT FAHAMI SEJARAH!! KAGUMI SEMANGAT MELAYU - DATO TAJUDDIN ABDUL RAHMAN

sebut nama dato Tajuddin Abdul Rahman, kawan dan lawan cukup kenal cara beliau, beliau ni memang boleh dikatakan ada karisma seorang pemimpin berjiwa melayu tulen, maksud tulen adalah apa saja yang saja hal melayu, beliau antaranya yang lantang, pembangkang cukup berangin kalau beliau bersuara, malah kawan dalam kapal sendiri pun cukup gusar dengan karisma beliau.

bak kata dato, "saya sedia memaafkan sesiapa saja yang pernah menganiaya saya, saya tidak sikit pun berdendam" apa maksud dato berkata begitu, meh kita baca cerita yang mungkin anda tidak pernah tahu, malah boleh membangkitkan semangat melayu yang kini di henyak bukan saja dari kiasu, malah dari kalangan melayu yang tidak sedar asal usul!!


GANGSTER adalah gelaran yang diberikan oleh beberapa musuh yang tidak senang dengan kejayaan dan kewibawaan yang ada pada dirinya.

Dato’ Tajuddin Abdul Rahman, Ali Parlimen Pasir Salak mempunyai pengalan yang banyak dalam perjuangan mempertahankan Ketuanan Melayu dan pernah juga …

IMAM SYIAH DIBERKAS DI PAHANG!! PHEWW..

AHMAD RAFFLI (kiri) bersama pegawainya menunjukkan batu Karbala dan barangan lain yang mempunyai kaitan dengan ajaran Syiah yang dirampas dalam serbuan di kuarters kakitangan di ladang RISDA Pekoti Timur di Rompin, Pahang kelmarin
MUADZAM SHAH: Seorang imam sebuah masjid di Ladang RISDA Pekoti Timur, Ulu Keratong, di sini, ditahan Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) kerana disyaki mengamalkan ajaran Syiah, kira-kira 2 petang semalam.

Serbuan itu turut merampas beberapa buku berkaitan Syiah termasuk batu turbah serta sehelai kain kapan yang tertulis doa dan ayat suci al-Quran.

Ketua Penguatkuasa JAIP Mohd Raffli Abdul Malik berkata, serbuan berkenaan dilakukan selepas hasil risikan mendapati lelaki yang berusia 64 tahun itu mengamalkan ajaran Syiah sejak enam tahun lalu.

"Ketika serbuan dilakukan di kuarters RISDA itu mendapati lelaki berada di rumah berkenaan bersama seorang anak lelakinya berusia 33 tahun manakala isterinya tinggal di rumah di FELDA Selancar 1, di sini.

"Sias…