Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari November 24, 2013

sejarah berkaitan nazi dan hitler yang di padamkan oleh zionis yahudi!!

FAKTA YANG DI HILANGKAN DALAM SEJARAH DUNIA OLEH PARA SEJARAWAN

Penghormatanku kepada Adolf Hitler, semoga ada sepertinya di zaman ini... aku berbual dengan seorang ahli keluarga yang sedang menamatkan tesis PhD beliau dan aku amat terperanjat apabila beliau nyatakan tesis beliau berkaitan Adolf Hitler, pemimpin Nazi. maka aku katakan "takkan dah habis semua tokoh islam di dunia ini sampai kamu memilih si bodoh ini dijadikan tajuk?" beliau ketawa lalu bertanya apa yang aku ketahui tentang Hitler. aku menjawab bahawa Hitler seorang pembunuh yang membunuh secara berleluasa dan meletakkan german mengatasi segala-galanya...lalu dia bertanya dari mana sumber aku. aku menjawab sumberku dari TV pastinya. lalu dia berkata : " baiklah, pihak British telah melakukan lebih dahsyat dari itu...pihak jepun semasa zaman Emperor mereka juga sama

tapi kenapa dunia hanya menghukum Hitler dan meletakkan kesalahan malahan memburukkan nama Nazi seolah-olah Nazi masih wujud hari ini sedangka…

bila tokey menghina pekerja melayu Islam!! lagi dan lagi penghinaan diterima dan kita senyap membisu!!

makin naik tocang orang kafir kat negara kita ni, makin diberi muka, makin biadab keterlaluan, kita pulak bertelagah sesama kita sampai mereka ambil kesempatan dan pijak kepala kita tanpa ada nilai hormat dah, apakah kita tak langsung fikirkan kalau betul suatu hari nanti kafir yang mengambil alih tampuk kuasa di tanah tumpah darah kita ni, apa agaknya masa tu kita nak kata, menyesal kita semua tak bersatu dulu, erm bak kata orang menangis air mata darah pun takkan mampu kembalikan apa yang pernah kita kecapi untuk anak cucu kita, Allah dah berikan amanah untuk kita semua, malah kalau kita baca wasiat Raja-Raja Melayu, semua amanah untuk kita yang beragama Islam dan melayu di tanah tumpah darah kita ini, nenek moyang kita pernah bersedih dan dah lalui penjajahan sampai maruah bangsa tergadai, dan kali ini kita biarkan ia tergadai lagi sekali, insaf dan insaflah...


baca selanjutnya perihal syarikat cinabeng yang bangsat menghina orang Islam di pulau pinang KLIK SINI

kita patut rasa gusar!! sah bukti bangla mengundi masa pru13 dah diketemui!!

aku cukup gusar, sekiranya bukti ini di jaja, ia akan menjadikan bn bola tanggung yang paling dashyat, silap haribulan mau kena buat pilihanraya sekali lagi ni, habis la wei.. aduh, serius, korang bersiap sedialah untuk menghadapi pilihanraya lagi sekali, gasak la wei... mampuih, patutlah bang non dok taji pasal bang tu, memang betul rupanya... adus...


masak la wei... gasak la korang, habisla ds najib, gasak, gasak... adus.. bukti tu silalah korang roll ke bawah.. adus... siut arrr
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
/
/
/
/
/
/
/

ps: amacam boleh tak bukti ni untuk sahihkan yang memang bangla 40k tu wujud? boleh kot, cuba tengok kat atas kapal terbang tu.. uish..

[SEJARAH] KESULTANAN DALI - KERAJAAN TERAKHIR DI NEGARA CHINA!!

"Kesultanan Dali"
-Kerajaan Islam terakhir Cina-

Islam mula tersebar ke cina pada zaman Khalifah Islam ke-3, Uthman ibn Affan menghantar delegasi ke cina diketuai oleh Saad ibn Abi Waqqas yang merupakan bapa saudara Baginda Muhammad SAW.

Dipercayai dinasti-dinasti kerjaan cina seperti Song,Yuan dan Ming adalah kerajaan-kerajaan Islam, setelah Islam mula berkembang dan mendominasi cina pada zaman dinasti Tang.

Qing dinasti terakhir cina adalah penganut agama lain dan berhasil merebut kekuasaan dari dinasti Ming.

Masjid-masjid lama di cina masih kelihatan sehingga ke hari ini walaupun reka bentuk mengikut tradisi dan budaya cina.

Pada zaman dinasti Ming, para pembesar-pembesar semua dalah orang-orang Islam.

Maka tidak hairan lah mengapa hubungan cina dan kesultanan-kesultanan di asia tenggara sangat erat.

Kerajaan Islam terakhir di cina adalah Kesultanan Dali, kesultanan ini pertahankan Islam hingga ke akhir menentang dinasti Qing.

Banyak sejarah Islam yang masih memerlu…

lagi keluar parti!! masak masak!!

ni apa nak jadi ni, apa ke heanyer jadi macam ni, hehe, tak logik, mana mungkin parti yang sangat di sanjung mecei serta pekakasisme sanggup buat begini, uish, mana boleh, tak releven, hehe..

pokok kau la ha, cabang pkr di sabah sudah runtuh, nampak gayanya lagu bang non kata sabah yang hilang rupanya kata kat parti dia, hehe.. apalah nasib, makin pening siamanglah bang non, tah dia lepaskan geram dekat siapa lah tu ek? mau dia karate tengok siapa yang tanya perihal parti pkr kat sabah nanti.. hehehe..


ps: tanya sama pokok apa sebab goyang, nanti jawab pokok sabah yang hilang, tak salah lagu ni gila hits beb masa pru13, sampai meleleh air liur cecei bila dengar bang non yang nyanyi, siap automatik kata yes yes, pr akan menang besar, siap menjerit tanpa sedar, jeritan kata ini kalilah bergema diseluruh pelusuk benua malaysia,ada juga cecei yang lupa diri melompat sana sini macam kena rasukan semangat pkr, hehehe.. tapi realitinya, punah dah... keh keh keh..

ultra kiasu bastard tak perlu jilat sampai licin pas oi - realiti yang pas perlu buka mata sebesar-besarnya!!

perlu faham dan mengerti, musuh sebenarnya adalah kafir laknatullah dan syiah, tetapi kerana kerusi umpuk dan kuasa, jual lah apa saja demi cita-cita mutlak menawan putrajaya, MasyaAllah!! sedarlah umat Islam, apa lagi tinggal kalau mereka berjaya menawan tanah melayu ini 100%!! buka mata.


hati-hati dengan ultra kiasu pas!!

SAYA sudah berkali-kali mengingatkan Pas, berhati-hati dengan parti ultra kiasu. Ultra kiasu musuh Islam. Tetapi Pas terus bersangka baik.

Alasannya, parti ultra kiasu sudah sudah lembut dengan Islam.

Buktinya, ultra kiasu sudah berani membawa bendera Pas dan berkempen untuk Pas dalam pilihan raya.

Saya yakin pimpinan Pas tahu, ultra kiasu amat licik dan berstrategi.

Ultra kiasu hanya mahukan undi Pas untuk memerintah beberapa negeri yang bilangan mereka agak ramai, seperti Pulau Pinang, Selangor dan Perak, serta tidak mustahil Melaka dan Negeri Sembilan selepas ini.

Ultra kiasu sedar, mereka tidak akan menang tanpa sokongan Pas. Untuk memenuhi cita-cita jahat itu…

adun penanti meletak jawatan? biar betik!!

jeng jeng, ai, apa keheanya ni, apasal? bukan ke parti anak beranak tu paling power ma, hehe.. ni mesti macai akan tuduh adun ni dah kena beli ni dengan bn, biasalah, ayat biasa nak sedapkan hati pencacai pkr,


panas adun penanti meletakkan jawatan dalam pkr!! baca seterusnya disiniklik

pas kata mereka dah boleh kalahkan umno dah!! wahh.. gila power!!

pas ganti umno, tapi hakikat dap ganti pas. keh keh keh keh, sembang kencang boleh runtuh langit kalau dengar, konon nak cerita mereka macam takde masalah, hakikat mereka dalam keadaan pening kerana akar umbi dah naik darah dengan perangai keldai-keldai dap ni, biasalah, depan croud kena hebat, nampak powerfull. tetapi hakikat spender bau bacing hancing kencing yang kalau orang bau, boleh pengsan..


hehe kita layankan je ye, ini semua provokasi dari arahan dap, biasalah kan, keh keh keh, adakah umno goyang? hehe..



ps: yela pas kan kuat, kuat gila ma, kuat mengampu dap.. kah kah kah kah kah.. sial lah ptuih

perwakilan pas sendiri membalun pas? ait suda tukar ka?

ada yang perwakilan wilayah perseketuan ni akan di cop sebagai ajen umno ni, mesti punyalah, hehe.. kira akar umbi pas dah berbulu dengan pemimpin mereka sendiri, gerak perjuangan parti mereka, malah perpecahan diantara mereka semakin teruk, sampai ada yang menyumpah sama sendiri dah, kes paling tak leh terima dikalangan ahli akar umbi pas adalah konsert rock yang dianjurkan pada muktamar tempohari, amat memalukan mereka, paling kritikal isu pengiraaan undi yang meragukan, kutuk spr bukan main, tapi parti sendiri nak kira undi ambil masa sampai lebih sehari, tu yang sangat memalukan tu..


ps: kira akar umbi dah bersuara, gasak la kau pas, ada yang protes sok ni pru14, jangan dok jilat sangat dap tu, parti sendiri yang jahanam..

sungai paling terkotor dan tercemar di dunia!! uwekk!!

Sungai Citarum yang terletak di Kepulauan Jawa diishtiharkan sebagai sungai paling tercemar di dunia untuk tahun 2013 oleh Green Cross Switzerland dan Blacksmith Instute. Ia juga merupakan salah sebuah dari 10 kawasan paling tercemar di muka bumi. Sungai Citarum dicemari sisa baja, cadmium, plumbun dan chromium yang tinggi. Air sungai ini diuji dan mempunyai kadar plumbum1000 kali ganda lebih tinggi dari normal. Punca pencemaran ialah perladangan dan kilang penghasilan kain yang dibina berhampiran sungai. Sungguhpun airnya tercemar ianya masih digunakan oleh penduduk setempat untuk kegunaan harian. Kerajaan Indonesia diberikan pinjaman USD 500 juta oleh Bank Pembangunan Asia bagi mengurangkan pencemaran dan proses pemulihan sungai. Ini harus dilakukan kerana 5 Juta orang tinggal sepanjang sungai ini dan ianya menjadi sumber air Bandaraya Jakarta. Dayyum!




ps: gila haram kotor beb, siap orang leh basuh baju lagi guna air sungai tu, ni kalau kat sini ni, mau boleh dijadikan modal politik…