Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 5, 2014

MUSNAHNYA SEJARAH BANGSA MELAYU DI SINGAPURA!!

SEJARAH MELAYU SINGAPURA BAGAI DILANDA TODAK

Perdana Menteri Tunku Abdul Rahman Putra Al Haj menyingkir Singapura dari Persekutuan Malaysia pada 9 Ogos 1965 setelah hampir dua tahun bersama. Satu kerugian yang tidak ada tolok bandingnya dalam sejarah moden negara. Ini adalah tarikh gelap bagi seluruh umat Melayu di negara ini. Tindakan tergesa-gesa dan unilateral oleh Tunku, Bapa Kemerdekaan, menyebabkan bangsa Melayu sekali lagi kehilangan pulau Singapura atau Temasek setelah berkurun lamanya menjadi jajahan Inggeris. Melepaskan peluang keemasan yang tidak mungkin kembali lagi. Orang Melayu seharusnya menangis setiap kali tibanya 9 Ogos mengenangkan nasib malang yang menimpa bangsa. Banyak faktor boleh dihujah, banyak sebab menjadi musabab, tetapi kehilangan tiada galang gantinya. Nasi sudah menjadi bubur, menangis darah sekali pun tiada gunanya lagi. Setelah keluar dari gagasan Malaysia, Singapura di bawah Lee Kuan Yew memperhebatkan lagi usaha untuk melenyapkan sejarah kerajaan si…

LAGI PENGHINAAN TERUK DARI KAFIR TERHADAP KITA ORANG ISLAM!! PAS TAK MARAH KOT!!

sebagai orang Islam, kita sekarang dah dibangsatkan oleh kafir-kafir radikal yang terlampau biadab terhadap agama kita, bila kita perjuangkan hak kang, mereka kata mana dia hak asasi, kamon la beb, makin lama makin teruk dah keadaan bumi Malaysia ni, hal agama dah di kotak katik macam sepak binatang dah kita ni kena,

cecuba korang tengok gambar ini, kurang ajar tahap bangsat ni...


ps: to much brother, kesabaran umat Islam ada had ni, kita diam dan diam, arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

HEBAT GILOS!! ORANG BUKAN ISLAM BOLEH MASUK CAMPUR URUSAN BERKENAAN ISLAM DI SELANGOR!! BRAVO!!

SEKALUNG TANIA CAI.. SEKALUNG TANIA... SEKALUNG RESPEK BUAT PEKAKAS PAS YANG DULU MEREKA ADALAH HERO UNTUK ORANG ISLAM!!

TETAPI SEKARANG SEMUA SUDAH JADI LAIN, KERANA MEREKA CINTAKAN KUASA, DAN TAK MAMPU PUN NAK BERDEHEM LEBIH-LEBIH, ALMAKLUMLAH, DAP LAGI BESAR KUASANYA DI SELANGOR NI, PEMIMPIN MELAYU HANYA JADI BONEKA TONGGENG BUNTUT UNTUK TUNJUK MEREKA ADALAH KELDAI TERHORMAT UNTUK MERUNTUHKAN SAKI BAKI KUASA ISLAM YANG ADA, SEKALUNG TANIA GUA UCAPKAN!!


DUA keputusan Exco Selangor semalam - memperketat SOP JAIS dan memulangkan Bible yang dirampas, adalah bukti jelas bahawa kerajaan Selangor hari ini dikuasai sepenuhnya oleh pelampau Kristian.

Cakap pasal perketat SOP JAIS, maksud lain baginya ialah JAIS kini perlu akur pada Exco Selangor (ada di kalangan anggotanya bukan Islam).  Cakap mudahnya, hasil dari keputusan mesyuarat semalam, bukan Islam sudah boleh masuk campur urusan Islam melalui kuasa Exco ke atas JAIS.

Semua ini boleh berlaku hanya dengan 4 orang dari golongan pelampau…

haram sama sekali tulisan jawi di pulau pinang!!

ait? sekurangnya dap ni telus, dia kalau dah tak suka dekat Islam diaorang terang-terang buat, dan cai bahlol dari pas pun kata yes yes, tu pasal pemimpin dap sikit pun tak heran kalau nak usik tulisan jawi ke, azan ke, apa ke, roboh gerai orang melayu ke, tu pasal la jugak ketua menteri beli kereta mewah seko pak maun jenglot tak komen apa-apa, mengekor je, kata yes yes yes bosss... kah kah kah..

tapi bila hal umno, diaorang bising macam hilang anak bini dibuatnya, sampai kalau karate tiang letrik boleh bengkok lah hai, ni la realiti perangai puak melayu dari pr, yang otaknya dah kena mandrem dengan kafir dap, apa nak buat strategi kafir dalam kontrol habis orang Islam dah tercapai, inilah hasilnya... apa lagi baring tengok!!

hal barang naik korang baring macam dunia ni macam nak kiamat, tapi hal maruah agama, maruah bangsa korang diamkan, seluk tangan dalam seluar, garu telor, lepas tu bau, wangi juga bau dia, nilah pesen melayu pr, patut campak kan je kat lombong penuh dengan anako…

kali ini di pulau pinang dikatakan akan bercuti hari jumaat! yahooooo!!!

keh keh keh, setelah selangor, kali ini di pulau pinang pula, tahniah cai, kasi lompatttt!! yihaa, tapi kadang-kadang status empunya diri main ikut suka hati je tu, haha.. almaklumlah, keadaan orang melayu di sana dalam keadaan di sailang kaw-kaw oleh dap, keldainya pula pas dan pkr, hah elok tuan beso kiasu, yang jadi penjilat melayu pas dan pkr, kah kah..

ini lah realiti, mereka nak cover up, buatlah cerita gini supaya nak sedapkan hati nurani orang melayu, hal kalimah Allah sekor pak doyok pas tak mau komen, lagi sokong gereja adalah, dulu merekalah hero dan jaguh kalau orang Islam di henyak, malah menuduh umno tak Islam, mereka lagi Islam tahap tertinggi dari orang lain, tetapi bro, apa terjadi sekarang ni menunjukkan pas dah terjebak dengan kuasa dan duniawi, hal-hal berkaitan orang Islam mereka zip mulut je, tapi kalau hal umno mereka di barisan depan dulu, sesama Islam mereka jadi sawan, tetapi menjaga kesucian umat Islam mereka dah tak mampu buat apa-apa kerana telur kerandut …

selangor pun bakal tukar cuti hari jumaat dan sabtu!! tahniah!!

hehe, semangat bukan main, mereka lupa siapa abang besar dalam pr, hehe, kasi tonggeng... perangai jibaruk pr biasalah, main sedap rasa bercerita cerita yang rasanya agak tak logik, hehe.. mungkin boleh, kalau buat undi sokongan pun, apakah mb selangor nak bagi, kena ngadap bai dekat abang beso dap, hehe..


ps: hal kalimah Allah seko pak maun dari pr yang dulu merekalah hero dan jaguh dalam hal-hal agama Islam, tetapi sekarang tidak lagi, mereka dah mula dihanyutkan dengan hal kuasa dan duniawi, isu kalimah Allah mereka kata itu tak penting, huh!!

dr maza sebar fitnah jet!! ada masalah jiwa kacau kot?

bila seorang ustaz bercerita perihal fitnah untuk memburukkan kerajaan, kenapa dah kronik benar perangai dia? apakah ada permasalahan jiwa yang melanda diri dia ni, entahlah, katanya posting yang dia buat dah dipadam, ait dah terkantoi padam ye, menjawab la kau dengan Allah dengan fitnah yang agak keterlaluan ini ye!!


ps: mesti alasan paling biasa, acc saya dihack oleh umno, hehe. pooodahh!

ISU BIBLE BERBAHASA MELAYU-STRATEGI DAP NAK TAWAN PRN SARAWAK LAGI 2 TAHUN!!

tahukah anda, sedar ke tidak, kita dah diambang kehancuran dan kegelapan dalam mengekalkan kuasa orang Islam, terima kasih kepada pas kerana mereka lah yang memberi jalan untuk kafir gelak ketawa melihat apa terjadi sekarang, kalau runtuh kuasa Islam. tidak ada sesiapapun akan mampu bangkit, hanya berserah, meratap sedih, itulah akan terjadi, tunggu je, lagi sekali aku ucapkan terima kasih pas, menjawablah kau dengan Allah, pemimpin rakus koranglah yang puncanya!!

taktikal ini dah dirancang, kena faham bai, sentimen ini saja dibangkitkan untuk keuntungan dap, dap memang nakkan malaysia ini, tu sebab modal bible berbahasa melayu dan kalimah Allah ini saja dipanaskan demi satu matlamat!!

baca kupasan RBF ONLINE KLIK SINI

fitnah untuk menaikkan amarah orang melayu!! sebarkan!!

fitnah dan pr berpisah tiada, aku harap mereka-mereka yang membuat fitnah ini akan di balas sebalas balasan yang paling keji untuk dirinya, aku percaya juga ini kerja si kafir laknat yang kerjanya nak rosakkan reputasi UITM.

kepada semua sila sebarkan matlumat ini, kerana cara fitnah ini dah menjadi satu hal wajib untuk mereka mencari sokongan, sialan punya pr, babi, bangsat.



ps: penyebaran info fitnah ini dah menjadi bualan, dan kepada yang prihatin sebarkan ini adalah fitnah jahat dari mereka yang busuk hati dengan UITM, memang tiada kenaikan dimaklumkan!!

sekarang di selangor, kafir selamba kitai sultan, orang melayu ketab gigi takut!!!

apa nak hairan, sekarang kuasa melayu diambang jahanam, selangor adalah pusatnya, melayu dah mula kena sepak terajang, tidak siapa diantara orang-orang melayu yang ingin bersatu kerana hal paling berat untuk masing-masing pun boleh fikir.

melayu dah diambang kehancuran kerana bertelagah sama sendiri, pak lebai pas, dulu mereka lagi hero dari segala hero, tetapi sekarang merekalah hero kepada kristian, taktikal untuk menunjukkan pas semakin liberal, pakai kopiah, pakai serban, tetapi hal agama Islam mereka biarkan, hah umno kau settlekan lah, kami tak mau ambil tau, sambil pemimpin mereka gelak berdekah-dekah, ya terimalah hakikat wahai melayu, ceritakan kepada anak cucu anda yang melayu dulu adalah bachol, bachol kerana kalimah Allah pun tiada siapa nak ambil peduli mempertahankan, budak-budak muda ramai dah jadi otak bebas, hal-hal begini mereka dah didoktrinkan dengan perkataan hancur umno, benci bangsa sendiri, kita dah bebas minda.

aku tak mampu nak kata apa, sebab hal begini si k…