Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari 19, 2014

kapal angkasa terhempas di artik?

aku tak tau kesahihannya, tetapi tuan punya fb, dia akan mengeluarkan artikel berkenaan kapal angkasa ini, kira dia ni penyiasat ketamadunan melayu purba dan keagungan ketamadunan melayu dahulu kala, dan dia ada katakan ia berkaitan dengan pusat tamadun melayu? berkenaan kapal angkasa tu, menarik tu, tunggu penulisan dari dia, aku pun tak delah nak percaya bulat-bulat kita siasat dulu, pengkaji purba-purba ni kadang-kadang fakta diaorang tak leh kita nak sangkal!

sumber dari tuan fb klik sini


PERANGAI YB MOHD JAAFAR (ADUN JABI) YANG TAK PERLU ANDA LIHAT!! HUH :(

APA PUNYA PERANGAI YB Mohd Jaafar (Adun Jabi) NI?

Pagi semalam, terdapat seorang makcik yang sedang duduk bersila tengah jalan dihadapan Klinik Kesihatan Jabi. Keadaan ini membahayakan diri beliau dan pengguna jalanraya yang lain.

Namun, YB Iskandar (ADUN JABI) yang kebetulan lalu untuk ke Program Dana Bantuan Sekolah telah memberhentikan kereta dan menghampiri makcik tersebut dan memujuk beliau untuk naik ke keretanya.

Setelah dipujuk, akhirnya makcik tersebut telah bersetuju untuk naik ke kereta dan YB Iskandar telah menghantar makcik tersebut ke rumah Pengerusi JKKK berdekatan kerana beliau terpaksa ke Program terlebih dahulu.

Apabila disiasat tentang asal usulnya, makcik tersebut tidak mampu memberitahu dengan jelas kat mana rumahnya.

Akhirnya, pihak YB Iskandar telah meletakkan gambar makcik tersebut didalam Facebooknya dan akhirnya ada kenalan makcik tersebut telah menyatakan lokasi rumah sebenar mak cik tersebut.

Makcik tersebut telah berjaya dihantar ke rumahnya dan akhirnya …

bila guru SJK(C) membuli pelajar melayu dengan menyuruh makan rumput!! dihina lagi dan lagi!

kita tengok, bila hal ini terjadi, guru tersebut stress sebab dah jadi isu, dia pun minta maaf, dan pak menteri pun istiharkan kes ini selesai, setelah berkoyan-koyan kita melayu di hina bagai dengan bangsa kiasu komunis ni, makin menjadi-jadi, kira perihal mereka ni tiap-tiap minggu di kalangan kiasu perlu lakukan satu perkara yang mungkin mendatangkan amarah orang melayu. adakah itu arahan dari mastermind mereka? atau mereka semakin berani kerana kita terlalu lemah? ye la tu kita yang terlalu lemah dan kuyyup!

amacam semua suka? ni lah masalah kita semua, kita bila dihenyak, semua mentikus, ahhh semua sama jer, umno ke, pas ke, ngo melayu yang banyak tu semua telor dah kulup, poodahhh!!, mana pergi pejuang melayu yang dulu kalau diusik maruah dan di cabar perihal bangsanya, agamanya, bergoyanglah nusantara, ceh.. cerita tahyul je.. pui!!

aku bukan apa, dah berkoyan beb bangsa kita di perlakukan bukan-bukan di setiap pelusuk kiri dan kanan, pemimpin besar baik umno, pas, perkasa, jat…

nurul izzah dikatakan bercerai? bullshit@sembang kencang!

dalam kepanasan isu jepun, atromen, doreamon malah selipar jepun pun terpopular kerana mr bang non, seronok hal jepun di taji kiri dan kanan sampai cai jilat kangkung tak dapat nak kata apa, terpaksa divert isu sebab nak cover kes bang non, dengan hal sham ketot buat hal bako bendera jepun, hah dah dah, terbongkar pulak yang anak si bang non nak bercerai, paling best katanya dia yang nak ceraikan laki dia, macam harem.. tak senang duduk cai bang non nak cover up isu jepun, dah terpalit isu anak dia pulak, muahaha...

isu perbalahan azmin dan mb khalid ibrahim semakin menjadi buah mulut sampai berdemolah penyokong azmin tidak puas hati dengan cara tak profesional khalid gagap yang dikatakan punca azmin ali dipecat. bergolak sampai gugur rambut bang non kau, pas buat derk demi menjaga imej supaya tak terjebak dengan masalah pkr dan hal peribadi nurul izzah dan kes bang non, semua play safe, garu telo la, dap lagilah, gelak beso sebab ini anuar manyak hansap kata mereka, kah kah kah..

REA…

TARGET PKR, ROSAKKAN EKONOMI MALAYSIA DAN HUBUNGAN DENGAN NEGARA-NEGARA PELABUR!!

ITU ADALAH AGENDA SETAN MEREKA, SETELAH MACAM-MACAM DI LAKUKAN DEMI CITA-CITA TUAN BESAR DIA NAK JADI PM, KALI NI WAVE UNTUK MEROSAKKAN EKONOMI MALAYSIA DAH DILAKUKAN OLEH PUAK LAHANAT NI, BERCAKAP UNTUK RAKYAT DIAORANG CUKUP TERA, TETAPI HAKIKAT MEREKA TIDAK SATU HAPAK PUN MEREKA LAKUKAN UNTUK MEMBANTU RAKYAT!! TALK LIKE SHIT, ITULAH PKR!!

MEMANG SETAN BEDUL PERANGAI MEREKA NI, APAKAH RAKYAT MALAYSIA SUKA PERANAN MEREKA INI? SUKA? MINDA ANARKIS MENJADI-JADI!!



ps: jenglot-jenglot barua pakatan rakyat dah memulakan wave rosakkan apa saja, suka? dap ranapkan institusi berkaitan melayu, pas merosakkan pemahaman Islam, pkr merosakkan sahabat pelabur malaysia, memang lahanat puak-puak ni, gila babi!!

LEPAS GIAT MARA, KALI INI TABIKA KEMAS PULAK MEREKA SURUH KOSONGKAN!! AMACAM?

meloncat-loncat girang cacai pr bila mendengar pengkhabaran ini, mana taknya, apa saja yang ada entiti umno dan bn, kita luputkan terus, dah tersebar isu giat mara di selayang baru-baru ini sehingga terkujat mb selangor si khalid gagap.

kali ini kiasu-kiasu dap memulakan episod ranapkan terus pusat pembelajaran yang ada kaitan dengan bn. amacam bro? suka? melayu-melayu jumud dan urban akan cakap, tadika kemas tak bagus untuk kanak-kanak kerana mereka mengajar anak-anak duniawi semata-mata dan ia ada kaitan dengan rosmah!! pui..


1. Belum pun reda dengan kes penutupan Pusat Giat Mara di Selangor oleh Kerajaan Selangor, satu lagi arahan dikeluarkan oleh Pentadbiran Kerajaan Keadilan untuk DAP di Selangor.

2. Arahan Pengosongan dan Penutupan sebuah Tadika Kemas menunjukkan apa jua kaitan untuk memajukan pendidikan orang-orang Melayu mula digasak dan dihimpit oleh Kerajaan ini.

3. Surat ini dikeluarkan oleh Penghulu yang dilantik oleh Kerajaan Keadilan untuk DAP Negeri Selangor.  
4. Nampa…

bayangkan sekiranya tuntutan COMANGO diluluskan

BANGKITLAH WAHAI UMAT ISLAM DI BUMI BERTUAH, KITA NI DAH DISERANG SEMAKIN DASHYAT, SEKIRANYA PERMOHONAN COMANGO DILULUSKAN, APA AKAN JADI ANAK CUCU KITA, APAKAH ITU YANG KITA NAK?

DALAM PERBEZAAN POLITIK BETUL KITA BERBEZA, TETAPI DALAM SUDUT UKHWAH KITA SESAMA ISLAM LIHATLAH DALAM MATA HATI YANG MENDALAM ISU INI, TIDAK KAH KITA GUSAR SEKIRANYA PIHAK COMANGO BERJAYA DALAM TUNTUTAN MEREKA, MARUAH KITA SEBAGAI ORANG ISLAM TERCALAR DENGAN CARA TAGLINE HAK ASASI MANUSIA KONONNYA, JANGAN NANTI ALLAH TERBALIKKAN BUMI MALAYSIA NI DENGAN BENCANA YANG SANGAT PERIT, ITU PERINGATAN TU DEKAT KITA!!


Pernahkah anda membayangkan senario kehidupan masyarakat kita sekiranya tuntutan Comango diluluskan di Malaysia? Ikuti kisah seorang Muslimah bernama Xera (bukan nama sebenar) yang menyokong tuntutan Comango ini:

Anak gadis berusia 19 tahun, Xera sedang berhibur bersama rakan-rakannya di sebuah kelab malam:

“Xera, awakkan orang Islam. Awak boleh minum arak ke?”
“Memanglah aku orang Islam. Tapi hak akul…

yang ni kelakar!! hahaha.. sial tul!!

dalam banyak-banyak cerita pasal jepun, yang ni lawak.. kah kah kah kah..


hari paling badas untuk amk kerana 10 orang je datang demo!! kah kah kah

di sebalik kesangapan nak bodek anuar ibrahim, mana lah tah kot-kot idea diaorang ni leh buatkan impak buat kerajaan jepun jadi marah dengan kerajaan malaysia, aku rasa pemimpin kerajaan jepun siap boleh gelakkan lagi perangai paling bebal dari penyokong pakatan rakyat yang ditunjangi oleh syam ketot yang cumil perutnya, kah kah kah kah..

siap bako bendera kau, katanya mereka akan boikot semua barang-barang buatan jepun sampai ada yang meracau cakap jepun pun ada tau, gila bodoh tul amk ni kah kah kah...




klik untuk besar da
ps: tahap meroyan paling tertinggi dilakukan oleh amk, mau kau menjawab la dengan bang non ni, kah kah kah, memalukan dia lagi, kah kah kah kah kah

perbezaan rumah urut dan giat mara!!

di selangor ni, pusat lendir b2b ke, tempat buang air berbayar ke, judi ke apa ke, itu semua adalah sumber yang mendatangkan keuntungan la. pusat ilmu untuk orang melayu belajar itu semua tidak lagi diberi keutamaan, sebabnya selagi ada giat mara yang khas untuk orang melayu ia tidak bagus untuk kesinambungan ideologi malaysian-malaysian, tu pasal giat mara tak perlu lagi di selangor!! ada faham?? hidup hidup hidup rakyat!!

jom kita tengok apa kata ustaz fathul bari

kena lagi kita bai!! apa nak jadi dengan kita umat Islam ni asyik di henyak kiri dan kanan!!

semakin menggila nampaknya spisis radikal dan ekstrimis puak kafir ni ye, semakin menjadi kehamlauan mereka dengan sesuka hati mempertikaikan hak orang Islam, aku seru orang Islam di bumi bertuah ini, sedar-sedarlah kejahatan puak ekstrimis ini, patutnya I.S.A perlu dikembalikan kerana puak-puak biadab ni semakin menggila!!


KURANG AJAR: GEREJA KRISTIAN PERSOAL KEISTIMEWAAN ISLAM DALAM PERLEMBAGAAN..!!!

Pernah dengar nama Herman Shastri? Tengok gambar kat atas tu, dialah Herman Shastri, Setiausaha Agung Majlis Gereja-Gereja Malaysia. Nak tahu apa yang dia kata dalam satu majlis baru-baru ni?

baca seterusnya klik sini

ps: buatlah sesuatu wahai pihak kerajaan malaysia, jangan sampai orang Islam dah tak boleh sabar, jadi lain nanti!!

agenda umno yang buatkan mr bang non tak leh masuk jepun!! bukti dah di sebarkan!!

kan dah cakap, mesti ada sebab kenapa anuar brahim tak leh masuk ke negara matahari terbit tu, mana logik, dia kan power, sepower atromen memfire raksasa tau, jangan di buat main, desas desus mengatakan ada agenda jahat dari kerajaan malaysia, umno khususnya untuk memalukan anuar brahim dah terbongkar.

gasak lah!! sendiri mau ingat lah, cai pr tahniah kerana pembongkaran hal ini, tahniah, gile gempak siut cai pr sekarang sekejap je dah revealkan punca sebenar, gempak gila.


harap korang percaya aje dengan pembongkaran ini, mana nak letak muka, hahaha.. yakuza tu kenal ke bang non? wakakakakakakakaak

jom berhibur dan bergelak ketawa jom kah kah kah kah





ps: wark kah kah kah kah kah!!

melayu pulau pinang sudah memberontak? sendiri mau ingatlah kiasu!!

melayu ada sabarnya, melayu ada baiknya, bila mana kesabaran ada had dan kesabaran ada level, maka berdentumlah nusantara, wahai kiasu-kiasu biadab, belajarlah di kau dengan sejarah lampau, tanya kepada datuk nenek kau wahai kiasu, jangan di buat perangai sial tuk nenek korang dulu sampai tahap kesabaran orang melayu dah sampai meluap-luap, wahai kiasu, jangan kau anggap bilamana penjilat-penjilat melayu pr yang anda banggakan mempertahankan kamu, kamu boleh suka hati mak bapak kamu buat suka hati sampai anggap orang melayu dah macam sampah dan najis!! biadab!!

ini terjadi di pulau pinang sekarang, apakah itu kiasu mahukan? setelah sekian lama kita hidup bermasyarakat yang makmur, sekian lama kita hidup dalam perpaduan, bangsat biadab punya kiasu memulakan ini semua, di bantu pulak manusia melayu bodoh penganut agama pr yang sekolah tak habis!!

SARANG TEBUAN JANGAN DI JOLOK, API YANG MARAK JANGAN DI SIMBAH DENGAN MINYAK, AMARAH YANG MELUAP JANGAN DI LEMPAR DENGAN KEJIAN!! INGATLAH, PE…

bila geng-geng siamang kongkang nak buat hal di senawang di gagalkan!! haram jadah punya melayu pr!!

senang cerita, manusia ni beragama pakatankangkung ni, dalam kepala otak mereka, ambil kesempatan untuk memalukan perdana menteri sebaik mungkin kiranya ada peluang, mereka akan di anggap hero of the day dan akan dipuja oleh penganut agama pakatan rakyat, silap haribulan leh bermalam dengan bang non di hotel 5 bintang, haha..

situasinya di senawang semalam

 1. Gelagat 4 badut budak suruhan Parti Kangkung Rakyat diperhatikan oleh kelompok rakyat yang hadir di dalam Perhimpunan Penjaja Kecil dan Sederhana di Senawang semalam (18 Januari 2014).

2. Mana tidaknya, kegelisahan mereka sambil membawa sebungkus plastik berisi kangkung dipercayai mahu memalukan YAB Perdana Menteri Malaysia dapat diperhatikan dengan jelas.

3. Walaubagaimanapun, melihat kepada jumlah rakyat yang ramai yang mengerumuni YAB PM untuk bersalaman dengan beliau, 4 barua ini dilihat membatalkan hasrat mereka.

4. Dua daripada empat barua ini dikenali sebagai Eddy Noor Ridzwan (Jentera propaganda PKR) dan Sani Mad Shah PKR…