Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 16, 2014

tanda tanya misteri! eleh asso ni, drama apa pulak dia nak buat?

ceh, pasal video konterversi yang dia cipta, lepas tu ramai orang tak puas hati, memang hansap perangai asso ni, tak reti bahasa, lagi dia naik angkuh bilamana angkatan unit amal pas dengan rela hati menjadi benteng untuk taressa cock dalam menghadapi apa saja tindakan luar jangkaan dari orang yang tak puas hati dengan dia.. wahh keldainya pas.

lagi haru bila pas mempertahankan pula dia dengan rela hati menuduh perkara ini saja dibangkitkan oleh orang yang tak faham maksud parodi, ceh.. pandai nya pas bercakap, tapi aku percaya yang parasit pas je mampu jadi keldai, pas yang asal takkan punya, sebab sekarang ni pun pas dah berpecah.. so korang faham-faham je lah ye.. berbalik dengan taressa cock ni pulak, dia bukan reti nak minta maaf, wahh gila angkuh macam jibrauk.

dah dah pulak dia punya pejabat kena lempar cat, siap ada ayam mati lagi, wah.. manyak silam la ini maciam, tapi menjadi tanda tanya, apakah betul pejabat dia dilempar cat atau dicurah cat? sebab kalau betul lah, terer la…

berkali-kali dah dap ni pertikaikan Islam, tapi habuk dari lebai pas nak komen!! ptuih!!

mereka berani kerana talian hayat dan benteng mereka adalah orang melayu dari pr, walau terang-terang dok pertikaikan Islam, malah cara mereka mengherdik dah macam kurang ajar serta biadab, tapi rakan kongsi mereka yang kononnya berjuang untuk Islam senyap membisu, malah mereka gelak ketawa sampai ada yang kata, ohh tony pua ni perli orang umno je bukan kat pas... kepala atok lu..
ni lah jadinya bila kita tak bersatu padu, tidak eratkan perpaduan, rosak rosak, kerana dendam, Islam kau jual kati dekat dap.. kepala bana punya pas!!


ps: melayu Islam semakin dipelangkung.. apa nak buat takdir!! :(

cara pengikut pas menaksubkan pemikiran anak dari kecil lagi!! patutlah ketotokan dasat sangat!!

kadang-kadang politik ini ada baik buruknya, pernah dikatakan politik ini najis dia lagi busuk dari najis manusia, entahlah, mungkin juga ada kebenarannya..

celihat apa kanak-kanak ni tulis!!

biasalah, kalau mak ayahnya politikus, anak apa lagi, didikan tu.. haha..


ps: dunia dunia..

sebenarnya cara dan taktik pejuang liberal dan plurarisme agama macam ni lah!!

berkali-kali bagi tau, dia ni adalah bapak segala liberal, di indonesia pun tau minda dia ni, di sini ramai orang kuat dia masa berjuang bersama pkr masa awal-awal pkr ditubuhkan pun dah blah, kalau 2 3 orang tu boleh pakai lagi, tapi ni dah berpuluh dah berambus dari perjuangan songsang dia, bukan hanya melayu, cina dan india pun yang dulu tepuk tampar dengan dia dah berambus dan menyumpah seranah dia ni.. diaorang tau, manusia ini takkan puas selagi hayat dia dan nyawa dia dikandung badan, dendam kesumat dia menjadi darah daging terhadap umno.. jadi taktikal nak jahanamkan umno perlu guna idea baru dan nampak revolusi.. baru boleh lunyaikan umno.

itu pasal pas yang dulu perjuangan dia memang ke arah perjuangan Islam, tetapi sekarang golongan anwarisme yang kongker kiri kanan parti pas, tu pasal sorang-sorang pemimpin pas mentikus dan mengkeldai apa saja si nuar berahi ni buat, pkr tak kuat mana pun, tapi politik baru mereka ni boleh dikatakan ramai juga pencinta dia.. golongan lgbt,…

bila otak disaluti najis, beginilah jadinya!!

kadang-kadang aku perasan yang otak parasit pas semakin teruk dia punya sakit, aku perasan yang mereka ini mengalami sindrom kebebalan paling maksimum bila berkawan dengan kiasu dap, keldai tetap keldai, bila dah jadi keldai inilah jadinya, takleh diselamatkan lagi... najis yang tuhik menyelinap sampai ke usus dan mengalir lancar sampai ke otak.. menatea


apa kena dengan ketua pemuda pas ini?

jom baca seterusnya klik sini