Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun 1, 2014

BERITA PANAS PASAL PEREMPUAN SIMPANAN PEGAWAI KHAS SIAPA TU?

wah.. hot ni, kemain, skandal-skandal pulak ye, almaklumlah, kat selangor ni apa semua boleh lenjun, lenjun, asal boleh sudut, sedutlah, siapa nak ambil peduli, macai? macai setakat hal ni petik jari kata ahh ini tak pa, hal kecil.


NAMPAK macam alim. Nampak macam beragama. Pergi mana-mana program politik tidak kira di pejabat Exco Agama di Shah Alam ataupun di Sabak Bernam orang ramai akan memanggilnya dengan gelaran ustaz.

Tetapi tidak sangka. Rupanya ada perempuan simpanan yang dibela di Shah Alam walaupun sudah punyai isteri di Sabak Bernam.

Dengar-dengarnya sudah berkahwin di Thailand. Tetapi sehingga ke hari ini masih belum mendaftarkan perkahwinan mereka di Malaysia kerana takut diketahui oleh isteri pertama.

Siapakah Pegawai Khas Adun Sabak yang dimaksudkan?

Perempuan simpanan di Shah Alam digunakan untuk hari bekerja (Isnin-Jumaat). Isteri yang sah punya giliran hanya hari minggu (Sabtu & Ahad).

Adil ke??? Cuba tanya, cuba risik khabar. Siapakah pegawai khas YB Sallehin di…

ADA LAGI PRK SELEPAS INI, MOVE DARI ANUAR IBRAHIM?

antara insan perosak negara
Desas desus di kalangan pimpinan PKR mengatakan akan ada ‘MOVE’ dibuat dalam masa yang terdekat ini. Move untuk resign dan kononnya memberikan peluang kepada muka baru untuk diberikan mandat oleh rakyat.

Kita kena semua faham, Anwar Ibrahim bekerja dengan strategi yang tersusun. Dia bukan main balun. Kalau ikut mapping Anwar, momentum Pilihanraya Kecil sangat perlu dalam mengecilkan kredibiliti Najib dan Kerajaan.

Pilihan kawasan mesti tepat. Anwar cuma sedikit kecewa kerana Teluk Intan tidak berjalan seperti diharapkan. Walaupun Izzah buat kenduri pulut kuning kerana Dyana kalah, Anwar tidak fikir begitu. Pada Anwar, momentum kemenangan PRK adalah segala-galanya. Sebab itu, pada Anwar jika Najib berhadapan dengan kekalahan PRK sebanyak yang mungkin, kedudukan sebagai Presiden UMNO/Pengerusi BN akan goyah.

DAP/PKR sudah siap sedia dengan key messaging jika Teluk Intan berjaya dimenangi Dyana:-

1. Najib, Muhyiddin Gagal
2. Bukti Rakyat Tidak Bersama Kerajaan

TAULADAN BUAT BANGSA MELAYU ISLAM SEMUA! BACA DAN SEBAR!!

MANUSIA YANG BERNAMA OTHMAN WOK - TELADAN BUAT PENGKHIANAT BANGSA.
(Dari zulhairifetani blogspot)

Singapura wujud sehingga kini sebagai pengajaran kepada orang Melayu agar ia tidak berulang lagi. Namun sayang hanya sebilangan saja yang mahu mengambil pelajaran..Ini bukan soal rasuah dan kronisme. .. Ini soal mempertahankan legasi nenek moyang kita.

Pada awal 70 an, Lee Kuan Yew telah mencadangkan agar semua jenazah orang Islam Singapura dibakar kerana kawasan kuburan sangat terhad. Othman Wok yang juga Menteri mewakili orang Melayu membuktikan ketaatannya dengan menyokong pendirian Lee Kuan Yew itu sehingga mencetuskan bantahan MUIS dan seluruh masyarakat Islam.

Sikap yang ditunjukkan Othman Wok saling tak tumpah dengan sebilangan pemimpin Melayu di Pakatan rakyat terutama pemimpin PAS yang sentiasa akur dengan DAP sebagai kata pemutus muktamad. ADAKAH KITA MASIH LAGI BOLEH DIPERBODOHKAN DAN MENERIMA MELAYU SEPERTI OTHMAN WOK SEBAGAI PEMIMPIN KITA?

Othman Wok dilahirkan pada 8 Oktober …

isu hudud pulak dikatakan punca kekalahan dap di teluk intan, pas jadi ungka bisu lagi!

apalah nasib pas, bertungkus lumus menjadi jentera untuk dap di prk teluk intan baru-baru ini, ada yang sanggup ambil cuti, belanja sendiri ke teluk intan, semata-mata demi dapku sayang, mereka sanggup dan rela memaki hamun orang segama dengan mereka iaitu umno semasa berkempen, demi chuvanisku sayang, mereka sanggup membuat lagak bodoh demi mendapat perhatian orang teluk intan untuk menyokong dyana.

tetapi itulah yang dinamakan, habis madu sepah dibuang, hanya digunakan jentera pas itu untuk menjadi keldai dap, kita tahu di prk teluk intan, krisis dalaman dap memang dah tak leh nak disorokkan lagi, jentera dap tak nampak muka, harap pas je yang dapat mewarnai suasana prk sabtu lalu, kesian pas, tak sedar-sedar lagi ke apa?

KESIAN PAS!! HINANYA PAS!! MASIH TAK SEDAR KERANA HANYA DENDAM DENGAN UMNO? MASIH DI KHAYALKAN KERANA BENCI DENGAN UMNO? OHH PAS, AKU SEBAGAI INSAN YANG SEAGAMA DENGAN KAMU, SUDAH-SUDAHLAH, MALU DEKAT ALLAH, JIKA MARUAH PARTI KAMU LACURKAN DEMI SEBUAH KUASA CIPUT!…

akhirnya maloyakini disaman oleh ds najib

harap tak settle luar mahkamah ye, malaysiakini ni adalah web haramzade, perosak, pemfitnah no.1 di malaysia, jadi kasi ajar sikit, baru dia tau!!

gelombang menjahanamkan media pr kini bermula.. ayuh kita punah ranahkan mereka!!


ps: molyakini yang meloyakan

APA BETUL ZURAIDAH TELAH DITAWARKAN DENGAN HARGA TINGGI UNTUK WATAK MAK LAMPIR OLEH SEORANG PENGARAH FILEM?

hehe..amacam, ada ke pengarah filem nak tawarkan dia jadi mak lampir versi malaysia? wakaka.. merapu aje ko ye zuraidah, almaklumlah, dap dah kalah kat teluk intan, hahaha..

selalunya puak pr takkan boleh terima kekalahan, akan meroyan macam ungka, kalau mereka menang, mereka senyap, malah menghebahkan kata pr adalah parti pilihan ramai.. keh keh.. sekarang sudah terbukti, rakyat bukan semua nak memihak kepada pr, mereka sudah mampu berfikir dengan waras dan sudah dapat membezakan yang mana kaca dan yang mana permata!!

dalam bn pimpinannya adalah orang Islam, dalam pr dominannya orang chuvanis, takkan tak leh nak fikir, takkan tak mampu nak sedar? pkr sendiri parti punah ranah, pemilihan pun hancur, nak nasihatkan orang, pooodah...

next stage, dap akan terkontang kanting sebab sokongan orang pas dan pkr pun dah tak menyebelahi dap lagi, teluk intan bermulanya gelombang itu!!

sumber cerita klik

MAJORITI BLOGGER UMNO DESAK PARTI PECAT IBU DYANA

Alhamdulillah kemenangan di PRK Teluk Intan, Perak kelmarin membuktikan kerjasama berpasukan yang baik di dalam Barisan Nasional (BN) membuahkan hasil positif dan terbaik untuk semua.

Jutaan terima kasih dan tahniah daripada kami cybertroopers @ bloggers Pro UMNO / BN kepada keseluruhan jentera di semua peringkat yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

Tidak dinafikan perjalanan PRK Teluk Intan ini dirasakan sedikit sukar dengan pembabitan calon Melayu mewakili DAP. Lebih menyulitkan keadaan lagi apabila Yammy Samat, ibu kepada calon DAP merupakan ahli UMNO yang layak digelar pengkhianat turut menyokong tindakan anaknya.

Sebagai ahli & penyokong setia UMNO, kami menggesa agar Lembaga Disiplin UMNO Malaysia mengambil tindakan MEMECAT keahlian beliau daripada parti keramat yang tidak pernah gagal memperjuangkan nasib bangsa Melayu semenjak 68 tahun ini. Jika ditanya ahli-ahli UMNO di semua peringkat, pastinya mereka juga menolak pengkhianat parti seperti ibu kepada calon …

PENGEBOM BERANI MATI RAKYAT MALAYSIA YANG MENJALANKAN OPERASI DI IRAQ

Allahyarham Tarmimi dengan gelaran Abu Ahmad Al-Malizzi telah diberi penghormatan oleh Media Rasmi Tentera Daulah Islamiah Iraq dan Sham (ISIS) dengan Tajuk Utama Mujahidin Malaysia Syahid Dalam Operasi Martyrdom yang disertakan gambar Ahmad Tarmimi. Al Fatihah Ahmad Tarmimi Maliki dan Takziah kepada ahli keluarga dan saudara mara Allahyarham.

Abu Ahmad Al Malizzi, Shaheed InShya Allah.. Conducted an Amaliyyah Istisyhadiyah (Martyrdom Operation) onto the HQ of Iraq’s SWAT Golden Squad at the frontline of Al Anbar.
 Mujahidin Malaysia Syahid Dalam Operasi Martyrdom

Serangan dalam Operasi Martyrdom itu dikatakan telah membunuh 25 anggota Skuad Emas SWAT di bangunan berkenaan setelah Mujahidin Malaysia Ahmad Tarmimi Maliki meletupkan dirinya bersama sebuah kenderaan utiliti sukan (SUV) tentera jenis Hummers sarat membawa beberapa tan bahan letupan sebelum disusuli serangan hendap oleh Pasukan Tentera Daulah Islamiah Iraq dan Sham (ISIS).

Rekrut Pengebom Berani Mati Malaysia

Ahmad Tarmimi…

dap sudah bertelagah sama sendiri, itu sudah bagus

nampaknya dap dah semakin kritikal pergolakan dalam parti mereka sendiri, nak sorok dah tak mampu, sebenarnya dap meletak dyana hanyalah ujikaji, ujikaji yang mengatakan, dap sekarang terlalu kuat, pernah dikatakan, dap kalau letak kasut jadi calon pun boleh menang sekiranya kawasan yang bertanding tu kawasan yang majoriti orang cina, tahap gila setan punya angkuh.

sekarang? apa sudah jadi, taktik makan diri, nampak sangat dap ni memang parti rasis, lim guan eng menyalahkan dyana yang berbangsa melayu dan sebab itu orang cina tidak mengundi dap, kesian dyanaku.. huh.. dah bagi tau awal-awal, dap ini parti rasis, chuvanis, perosak perpaduan, kalau dyana tak boleh fikir lagi, kasi penampar buaya dekat diri sendiri.

biarkan mereka bertelagah sama sendiri, biarkan mereka bergasak, biarkan mereka pelupuh sama sendiri, itu yang dinanti, buat orang melayu yang menyokong dap, orang cina dan india pun dah menyampah nak percaya dengan dap, anda? tak perlu buduh dalam menjadi keldai dap, hanya …

BIAR BETUL KHALID SAMAD NI?

NILAIKAN JELAH.. MALAS AKU NAK KOMEN LEBIH-LEBIH, KANG MAU MEROYAN MACAI.. KAH KAH.. KALAULAH PEMIMPIN UMNO KANTOI CAMNI.. MAU BERGULING TENGAH JALAN.. KAH KAH KAH...


ps: kih kih

tahniah untuk bn kerana menang tipis di teluk intan

tahniah
tahniah

walau dituduh tidak relevenlah, bn bakal kalah lah, bn buang duit bertanding di teluk intanlah, dap paling kuat di malaysia lah, beribu keangkuhan diwar-warkan.. konon dengan menggunakan calon
cantik da era politik baru kononnya, dap dah declare teluk intan mungkin boleh menang dengan majoriti besar.

tetapi apakan daya, segalanya semua tak kena masa awal-awal pencalonan dap, dengan mencalonkan dyana sofya. game tak menjadi, nak jadikan minah melayu comel ini sebagai kambing hitam GAGAL!!