Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober 19, 2014

perang kotor bermula, satu persatu digunakan untuk kepentingan individu itu

perang kotor ini mudah, jadikan isu yang boleh membangkitkan amarah orang dan membuatkan amarah itu meluap-luap, maka terjadilah sesuatu nanti, kebetulan lagi berapa hari je lagi keputusan yang akan membuatkan satu malaysia bergembira (harap-harap dia dipenjarakanlah), peranan mereka nakkan impak maksima dalam perhimpunan raksasa pada 28 hb oktober nanti.

kebetulan setiap perhimpunan yang mereka buat untuk individu tersebut (mr ketum) tidak mendapat sambutan langsung, jadi demage ini perlu diperbetulkan dan harapan kepada parti bulan sahaja yang mampu memberi impak dengan ramai berbondong-bondong manusia turun kejalanan.

selepas wave merosakkan imej umat Islam iaitu oktoberfest, program pegang anjing, tetiba pula gambar mesra dyana sofya dan zairil tersebar, dengan tak sampai berapa hari je lagi untuk kes mahkamah tersebut, mangsa seterusnya adalah ustaz azhar idruz, apa semua ini?
permainannya mudah, menaikkan kemarahan orang pas terhadap umno, bila marah dah meluap-luap maka mereka…

SKANDAL DYANA SOFYA DAN ZAIRIL KHIR KERANA KEBODOHAN MEREKA SENDIRI?

tersebarnya gambar mesra yang kalau bini si zairil ni tengok boleh dikatakan bukan setakat peti ais terbang, malah pintu ruang tamu pun boleh terbelah dua ooo.. sebenarnya bibit cinta mereka mungkin dah lama, oleh kerana kesilapan teknik maka kemaluanlah yang dapat, merah padamlah keduanya nak nafikan, ades.

dah tau skandal yang pergi snap gambar baik punya buat apa, mungkin lim kit siang pening nak cakap apa dah ni, sebabnya dyana ni ikon perempuan melayu paling hebat diperkenalkan oleh dap, konon nak tunjukkan dekat pas, mereka juga ada ikon melayu.

tapi tak sampai setahun jagung selepas menjadi calon di prk teluk intan bulan mei 2014 lepas (kalah lak tu), dah terkantoi dengan hal paling badas dalam hidup dia, haha.. ai macam-macam.

dyana dan zairil diambang percintaan paling indah dalam diam rupanya, hehe, ye lah kot, nak kata gambar itu palsu, diedit, uish, kejadahnya sampai banyak gambar nak kena edit muka dyana tu, wakaka..

 kami peluk je, tak lebih dari itu tau
 caaaaayang abang…

PENGANJUR PEGANG ANJING MENGAMBIL KESEMPATAN DENGAN KEBENARAN MAIS? TIKAM BELAKANG?

kita patut balun mamat penganjur ini kerana dia dan suku sakat dia ada agenda yahudi untuk merosakkan minda umat Islam secara halus, mereka berjaya dan paling hebat, umat Islam yang terpengaruh pula apa yang mereka perjuangkan, memudahkan perkara yang haram.


SHAH ALAM – Majlis Agama Islam Selangor (MAIS), hari ini, mendakwa bahawa surat jawapan balas Mufti Selangor, Datuk Setia Mohd Tamyes Abd Wahid mengenai program “I Want to Touch a Dog” (IWTTAD) disalahgunakan pihak tertentu termasuk penganjur program itu untuk mengaburi mata umat Islam dan mengkambinghitamkan MAIS.

Menurut MAIS, pihak berkuasa agama itu tidak pernah meluluskan sebarang penganjuran program tersebut, apatah lagi mengalakkan umat Islam untuk menyentuh anjing secara keterlaluan seperti haiwan peliharaan rumah (‘pet‘).

Sebaliknya Mufti Selangor cuma menyokong usaha penganjur IWTTAD untuk mengadakan demonstrasi dan penerangan mengenai status anjing di sisi Islam bagi memberi kefahaman kepada orang ramai.

KLIK SINI


ketahi…

MAIS NAFI BERI KELULUSAN PROGRAM PEGANG ANJING

APA TERJADI SEBENARNYA? KALAULAH KATA MAIS TIDAK MELULUSKAN, BAGAIMANA KEPALA SURAT DARI MAIS TELAH TERSEBAR?

HARAP BOLEH MEMBERI PENJELASAN SECARA KHUSUS BAGAIMANA PROGRAM YANG CUKUP JELEK INI BOLEH DIADAKAN DI TEMPAT AWAM?


malah kalau anda melihat gambar-gambar yang mereka sebarkan, gambar wanita bertudung cukup detail dan cukup dramatik gambarnya, siap peluk gomol anjing tu. apa motif? paling best twitter ucapan tahniah dari nurul izzah berkenaan program ini, Islam versi baru bawaan golongan ini bahaya cukup bahaya.



ps: di mana pas selangor? diam membisu macam orang tertelan kasut, isu arak dia diam, isu ini macam nak menghina kita ulama, takkan diam je kot, alueto.

GOLONGAN ISLAM LIBERAL BERJAYA DENGAN IDEOLOGINYA DENGAN BANTUAN MAIS?

apa nak jadi? apa nak jadi, apakah yang sebenarnya nak ditunjukkan kepada umum? apakah mereka ingin tunjukkan apa yang kita ketahui sebelum ini, memegang anjing dengan sengaja adalah haram dan tak releven?

ini lah yang dibawa golongan ini, mereka merujuk hanya kepada akal dan minda mereka sahaja, walaupun ada golongan ini yang berilmu agama, tetapi pemikiran mereka lebih ke arah menghalalkan matlamat itu dengan cara pelbagai-bagai.

terperangkap kita umat Islam dengan permainan ini, segala dalil mereka lakukan untuk menunjukkan apa mereka ketengahkan itu betul walau menyimpang. pandai tak? cerdik tak? ya cerdik permainan golongan keparat ini.

kita kena faham matlamat mereka mudah, umat Islam memang mudah dipermaikan.. hati-hati.

kenal mamat dibawah ini? dialah penganjurnya, amacam hensem tak muka comel dia? pss macam fugima muka..puih

amacam hensem tak abang dengan anjing-anjing ni?
gambar-gambar dibawah ini cukup gempar, siap peluk anjing, siap suka pegang tanpa rasa bersalah.. hebat j…