Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober 11, 2015

APAKAH BENAR ADA SKANDAL TERDAHULU YANG MERISAUKAN MUHYIDDIN SEHINGGA DIA TERPAKSA MELAWAN ARUS?

Pening juga kalau nak merungkai perihal apakah sebenarnya yang nak ditunjukkan bekas Timbalan Perdana Menteri sorang ni, tingkah lakunya tidak menunjukkan dia sebagai seorang pemimpin yang betul-betul memperjuangkan parti, malah melawan arus dengan melanggar apa saja tindakan presidennya, Najib Razak walau sebelum ini berjanji akan membantu UMNO dalam perperangan dengan pembangkang,

Nampaknya tembelang dia sebagai bekas TPM, serta seorang yang tiada kesudahan untuk mengeruhkan keadaan, malah terpaksa menikam belakang presidennya, mengikut sahaja kata mahadewata raya Tun Mahathir, apakah yang sangat ditakutkannya sehingga apa sahaja tindak tanduk Tun Mahathir yang nampak tidak betul dia ikutkan sahaja. Misteri yang malang.

APALAH BENAR ADA SKANDAL MUHYIDDIN YANG DISIMPAN KETAT-KETAT OLEH TUN MAHATHIR?

Amat pelik apabila seorang yang sudah berkecimpung dalam politik tidak mengenali siapa bosnya? Malah terlihat janggal apabila duduk dalam satu parti dan organisasi tetapi bertuankan orang…

BILA GENG KECEWA BUAT SIDANG MEDIA!!

Umumnya semalam dikatakan Tun M tidak sihat, malah ada yang mengesyorkan dia berehatlah, sudah-sudahlah buat hal dengan umno, tetapi apakan daya. Rupanya beliau takkan berhenti sehingga Najib meletak jawatan.
Hari ini disidang media khas, Tun M siap bawa geng, antaranya Muhyiddin Yassin, Shafie Afdal, Ku Li, Ong Tee Kiat dan Sanusi Junit.
Mungkin para pencinta totok Tun M mengharapkan satu peluru besar untuk serangan terhadap Najib Razak bakal mereka juarai.
Tetapi, rupanya, sidang media itu hanyalah untuk membalun SOSMA yang mengantikan ISA. Khairuddin dan peguamnya Matthias Chang ditahan akta SOSMA kerana tindakan mereka berdua ibarat membahayakan Negara kerana melibatkan pihak luar.
Isu IPP milik YTL yang mengusarkan kroni si senja ini kerana keseluruhan kontrak untuk wang percuma tidak disambung oleh kerajaan.
Jadi anda faham sendirilah kenapa mereka jadi sawan. Fulus untuk perut mereka dah dicantas. Hati gusar, jiwa kacau, nak tak nak perlu dilakukan sesuatu luar jangkaan. Relev…