Langkau ke kandungan utama

TIDAK PERLU MELUTUT, HANYA LAWAN

Belum cukup 100 hari kerajaan baru memerintah, nampaknya nitizen sudah meluahkan kemarahan berganda terhadap kerajaan baru ini.

Sebelum berkuasa, katanya mereka mampu menurunkan harga barang, alangkah malangnya bila tersalah pilih, bukan harga barang yang mereka usahakan, turunkan maruah dan kuasa orang Melayu, menurunkan ringgit, membatalkan elaun-elaun rakyat, membelakangkan majoriti orang Melayu, UEC juga yang diperjuangkan, hal Zakir Naik yang mereka panaskan, hal Raja-Raja Melayu mereka usikkan, membuli musuh politik mereka dengan dendam kesumat.


Harga projek rakyat naik mendadak, contohnya ECRL, alasannya kerana Najib, sama juga dengan alasan menteri harga barang, katanya harga barang naik juga disebabkan Najib.

Itu belum lagi menteri asas tani kata mengapa harga ikan kembung boleh begitu mahal sedangkan di lautan populasi ikan kembung mencapai lebih 3 billion jumlahnya. Apa silapnya, sudahlah elaun nelayan dihapuskan, alasan tiada peruntukan, buat projek kroni boleh pula.

Apakah ketahitan yang berlaku? Anda sendiri menilaikannya, sebagai rakyat yang inginkan negara ini ke hadapan, kita tidak perlu terlebih 'lick ass' dengan kerajaan hipokrit seperti ini.

Lawan dengan kritik, kritik sampai mereka tertekan. Inikan Malaysia Baru.

Ulasan

  1. orang yang dah pun gagal tak layak nak komen orang yang baru nak memerintah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Negara ini bukan BAPAK kamu yang punya. Jangan takabur sombong sangat bila rakyat tegur baru perintah 70 hari dan lagak macam mahafirau.
      Satu masa dulu puak kamulah menyalak kuat lebih dari anjing konon rakyat tertekan, ditindas, kos sara hidup tinggi, tapi waktu itu kerajjan umno cuba bantu dengan pelbagai cara, dan kenaikan kos tiada kena mengena dengan gst. Puak kamu fitnah krjn dulu, kencing rakyat, hasut macam ibis menyeleweng dari fakta, jangan sombong takabur sekarang, tak lama lagi kamu jatuh terhina lebih hina dari najis binatang..

      #pakatanrosakrakyat
      #rinduzamannajib

      Padam
    2. hahahahaha .. umno bodo menyokong pemimpin bangsat sehingga wadah peruangan umno hampor terkubor..

      Padam
    3. Umno rileks jer . Kot dh malu kena kencing jgn nk libatkn umno pulak ye .

      Padam
    4. bagus bagus ..umno mmg tau relek je dari dulu..

      kah kah kah

      Padam
    5. Ye la PH hanya tahu fitnah je dari dulukan..

      Padam
  2. PAKATAN HARAM JADDAH!!!!!!!

    BalasPadam
  3. ph menang dengan menipu rakyat, aku pun kena tipu, tapi tak sokong ph..dah boleh baca apa ph punya kelentong..

    BalasPadam
  4. Dah xd DUIT sgt ke nk CEKAU SST 16%..

    Sila mninggal PH..

    Bior cepat MAMPOS PH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kot ye pon nok marah ..jangan la sampai menipu.

      kah kah kah

      Padam
    2. Salam saudara penyokong tegar PH. Sebenarnya kau tak boleh terima hakikat yang kau undi dan sokong itu adalah Laknatullah. Kau tanya hati kau. Jangan kau nafikan. Insaflah

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini