Khamis, 23 Disember 2010

hanya mampu senyum..

Salam... sihat ke.. wah lagi berapa hari je dah nak ke tahun baru... 2011.. kejap giler masa berlalu... azam tahun ni pun tak pasti dah capai lom... kekeke... erm dalam bulan 12 ni aku rasa.. ada pro dan kontra... berlaku... yang baik semua datang dari Allah yang buruk datang dari aku sendiri... aku ni insan pinjaman... walaupun merancang macamana pun mungkin belum tertulis tercapai lagi... kena lipatkan usaha yang maksimum... erm lagi satu yang aku tengok... kalau ada sesuatu berlaku tu... ada tersirat yang Allah nak tunjukkan kat kita... supaya kita bersyukur... diam tak diam juga umur pun dah semakin meningkat.... huhu... selangkah lagi dalam era kehidupan yang penuh bermakna... hehe... aku percaya apa yang aku lakukan selama ini akan dapat di capai sekiranya, aku cekal.. sabar.. usaha semaksimum mungkin... doa... tawakkal... InsyaAllah... ada jawapan... aku akan ajar minda sentiasa berkata ok.. walau perit yang datang.. belajar senyum... walau dugaan yang hadir sungguh tak disangka... minda ok.. otak cerdas... Amin...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pakatan sangat yakin akan menang besar di Tanjung Piai, rakyat tetap memilih kami, bukan BN

Nampaknya PH sedang menggunakan gear terakhir untuk meyakinkan kepada semua jentera mereka yang lemau kerana kurangnya orang hadir ke cerama...