Khamis, 21 Oktober 2010

erm apa da...

Salam apa kabar... anda pernah jadi sengal? pernah kawan dengan orang sengal.. jumpa orang sengal.. malah rasa nak muntah bila sembang dengan orang sengal hehehe.. berbalik kepada cerita sengal... adalah satu hari tu hehe.. sebenarnya tak baik kutuk customer hahaha.. tapi itulah ragam manusia bernama pelanggan.. ada ok ada tak ok... yang tak ok nilah aku panggil sengal... hahaha... macam ni... kalau diikutkan logik akal... mungkin ya kita bukan terbaik... tetapi... kalau diikutkan realiti nak dapat satu harga yang betul2 ekonomikal... kita servey dan ikut kemampuan.... tetapi ada juga yang jenis tak pikiaq semua tu.. janji hati puas... jangan sok merana dengan permasalahan lak.. hehe.. BAK KATA ORANG LU PIKIR LAH SENDIRI... HEHEHE

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...