Isnin, 14 Mac 2011

filem melayu bertaraf dunia.

sekarang tengah hot orang dok kata tentang filem arahan Yusry KRU ni... bagi aku sekalung tahniah di ucapkan kepadanya kerana berani dan membuktikan bahawa orang melayu pun boleh mengarahkan filem hebat ini... mana tau lepas ni ada filem tentang zaman kesultanan Melayu melaka nanti ye tak... aku memang teringin kalau filem-filem melayu yang lain dari yang lain.. ini tak habis-habis hantu, sini hantu sana hantu, manalah minda nak kembang hehehe tapi hantu kak limah balik rumah aku suka la... kekeke... ok.. rakan-rakan... kepada yang belun tengok apa kata pegi je kat pawagam yang berhampiran boleh... support beb filem kita... adios... yaribba... heheh

klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sabah akan jadi negeri terkaya di Malaysia kata PM

KOTA KINABALU: Dr Mahathir Mohamad berkata Sabah bakal mendapat manfaat besar daripada sektor minyak dan gas, dan menepis dakwaan ia negeri ...