Rabu, 16 Mac 2011

oh keretaku

Assalamualaikum... pagi-pagi ni masa hidupkan enjin kereta.... kereta bunyi lain macam... dah 2 hari tak start, almaklumlah... guna moto je sekarang... jimat kononnya keke... tetapi dengan tetiba enjin keretaku bunyi lagi pelik... dalam hatiku berkata... dia buat dah.... dia buat dah.... $$$$ bakal ke bengkel la gamaknya... huhu.... tapi takpa sabar... ada hikmah ni... ye lah kereta pun usia dah hampir 8 tahun siut... ai kereta.... nanti aku transform ko jadi kereta..... baik punya ok??? kena selalu puji... kalau tak kereta merajuk... cit... heheh.... lalala hatiku girang sambil tensen keke... lalalalala oh keretaku....

aku tukar kete ni kang...

2 ulasan:

Sabah akan jadi negeri terkaya di Malaysia kata PM

KOTA KINABALU: Dr Mahathir Mohamad berkata Sabah bakal mendapat manfaat besar daripada sektor minyak dan gas, dan menepis dakwaan ia negeri ...